Bek houe, achterlijke downloadhoer!quote:Op maandag 19 december 2005 19:59 schreef Zhenar het volgende:
Kan er geen (USA) in de TT? Blijven die kut noobs weg![]()
![]()
Die worden opgevangen in de serie.quote:Op maandag 19 december 2005 20:41 schreef longinus het volgende:
De Pilot was wel leuk, al zaten er gaten in het verhaal.
Dan ga je toch lekker GTST kijken?quote:Op maandag 19 december 2005 21:10 schreef MrManiak het volgende:
Naja, van mij kan die serie gewoon van de buis gehaald worden, ik vind er geen reet aan
Je bent inderdaad een maniak... Serie is echt goed!quote:Op maandag 19 december 2005 21:10 schreef MrManiak het volgende:
Naja, van mij kan die serie gewoon van de buis gehaald worden, ik vind er geen reet aan
quote:Op maandag 19 december 2005 21:10 schreef MrManiak het volgende:
... of een andere hersenloze serie . . .quote:
jepquote:Op maandag 19 december 2005 21:13 schreef rashudo het volgende:
Wat ik ook leuk vind is dat er geen james bond style actie in zit. Sommige mensen gaan gewoon dood, en als je ergens op schiet gaat het ook echt stuk. Ook als de vijand op jou schiet.
En een schip wordt ook niet alleen gerund door een uber crew van 5 man, een cyborg en een alien...quote:Op maandag 19 december 2005 21:30 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
jep
Ik vind de serie heel erg realistischIn tegenstelling tot andere sci-fi series houden ze het niet alleen bij het hoofdverhaal maar laten ze ook veel over het dagelijks leven aan boord zien en hoe de personages met de situatie omgaan. Dat vind ik echt geweldig aan BSG
![]()
Je vergeet de "morale officer"quote:Op maandag 19 december 2005 21:44 schreef Wuder het volgende:
[..]
En een schip wordt ook niet alleen gerund door een uber crew van 5 man, een cyborg en een alien...
Tja, zo zijn er ook series waar ik geen reet aan vindt, maar dat betekend nog niet dat ze kwalitatief slecht zijn. Battlestar Galactica is kwalitatief gezien enorm goed, zeker gezien het budget waarmee gewerkt moet worden. De verhaallijn zit goed in elkaar, en zo tegen het einde van het eerste seizoen zijn de meeste vraagstukken uit de Pilot opgelost, en zijn er voldoende nieuwe vragen daaruit voortgekomen om het tweede seizoen weer enorm spannend te maken.quote:Op maandag 19 december 2005 21:10 schreef MrManiak het volgende:
quote:Op maandag 19 december 2005 22:49 schreef Opa Bokma het volgende:
Een paar leuke fotootjes van de aflevering 2x11. Let op, wel spoilers (hoewel ik niet direct kon zien welke), dus op eigen risico.
http://mboard.scifi.com/showflat.php?Cat=0&Number=1464212&an=0&page=0&gonew=1
Prettige avond verder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
Promo gechecktquote:Op maandag 19 december 2005 22:52 schreef Jihad-Joe het volgende:
http://www.galacticacic.c(...)s/bsg_long_promo.mpg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
quote:Op maandag 19 december 2005 23:13 schreef Wuder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 december 2005 23:23 schreef Wuder het volgende:
[..]
Promo gechecktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
4
regels
zijn
te kort
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 48% gewijzigd door Opa Bokma op 20-12-2005 00:28:50 ]
Oja, over slechte series gesproken...quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:53 schreef Demophon het volgende:
Ik vond de miniserie echt keigoed!Trouwens ook veel beter geacteerd dan in de oude serie. Dat idee van die menselijke cylon's vind ik ook zeer goed uitgewerkt (scheelt ook weer in de kosten voor hun). Maar de special effects zien er echter ook goed uit en daarmee wordt niet teveel gesmeten tenwille van "alleen" de effects. Al om al vind ik de serie er zeer goed verzorgd uitzien en het verhaal is goed uitgewerkt.
Heeft 1 van jullie wel'ns de PC game Homeworld gespeeld? Qua sfeer lijkt BG daar wel een beetje op, zeer herkenbaar.
Volgende week begint de gehele serie, maar kon niet wachten en heb dus maar de DVD's gekocht, lekker 4 dagen achterelkaar BG kijken!![]()
Ja, das echt een geweldig spel!quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:53 schreef Demophon het volgende:
Heeft 1 van jullie wel'ns de PC game Homeworld gespeeld? Qua sfeer lijkt BG daar wel een beetje op, zeer herkenbaar.
Ja dat was heel erg knap gedaan in dat spel. Het verhaal lijkt wel bijna hetzelfdequote:Op dinsdag 20 december 2005 19:11 schreef RogerR het volgende:
[..]
Ja, das echt een geweldig spel!![]()
De sfeer kan je idd wel een beetje vergelijken, nadat je wereld vernietigd is ga je met 1 groot ship met daarin de laatste restanten van je volk opzoek naar je thuiswereld.
Het is echt een van de sfeervolste spellen die ik ken, met veel actie en een geweldig verhaal...
Nou heb ik hier een interessant feitje voor de Homeworld fans onder ons... (Ja ik heb ook Homeworld uitgespeeld, incluis Homeworld 2... Schitterend spel!)quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:17 schreef rashudo het volgende:
[..]
Ja dat was heel erg knap gedaan in dat spel. Het verhaal lijkt wel bijna hetzelfde![]()
* "Koopt" meteen op het internet.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:11 schreef RogerR het volgende:
[..]
Ja, das echt een geweldig spel!![]()
De sfeer kan je idd wel een beetje vergelijken, nadat je wereld vernietigd is ga je met 1 groot ship met daarin de laatste restanten van je volk opzoek naar je thuiswereld.
Het is echt een van de sfeervolste spellen die ik ken, met veel actie en een geweldig verhaal...
Hoewel het herkenbaar is, vind ik het verhaal van Homeworld erg goed, zeker in een game.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:34 schreef Jihad-Joe het volgende:
[..]
Nou heb ik hier een interessant feitje voor de Homeworld fans onder ons... (Ja ik heb ook Homeworld uitgespeeld, incluis Homeworld 2... Schitterend spel!)
De makers van Homeworld namelijk Relic Entertainment, konden niet aan de rechten komen van "Battlestar Galactica". Dus hebben ze een "eigen verhaal" bedacht en noemen ze het Homeworld.![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:47 schreef Jihad-Joe het volgende:
[afbeelding]
"Sometimes, you have to roll a hard six.."
Dat dacht Dr. Balthar ook...
[[url=http://img349.imageshack.us/img349/4602/gaiusbaltar1jq.th.jpg]afbeelding][/URL]
Soms vind ik de scénes met Balthar/Six hilarisch.
Maar Homeworld is gewoon een geweldig goed spel! Zag, en ziet er nog steeds, grafisch zeer goed uit, loopt ook erg soepel. En de sfeer en het verhaal, bijna mystiek, waanzinnig! Zelden zo'n goed speel gespeeld destijdsquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:51 schreef rashudo het volgende:
[..]
Cool zeg van homeworld.. aan de andere kant zijn het dus vuile jatmozen
Ik vond het ook erg leuk, maar ik had de illegalie versie en die werkte niet meer na de nebula 'garden' missiequote:Op dinsdag 20 december 2005 21:02 schreef Demophon het volgende:
[..]
Maar Homeworld is gewoon een geweldig goed spel! Zag, en ziet er nog steeds, grafisch zeer goed uit, loopt ook erg soepel. En de sfeer en het verhaal, bijna mystiek, waanzinnig! Zelden zo'n goed speel gespeeld destijds![]()
In amerika gaan ze in januari weer verder met seizoen 2quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:07 schreef rashudo het volgende:
[..]
Ik vond het ook erg leuk, maar ik had de illegalie versie en die werkte niet meer na de nebula 'garden' missie![]()
Overigens, ik hoor iedereen zeggen dat BSG pas in Januari begint? Is dat US? Want ik dacht dat de NL versie gewoon deze zaterdag weer komt?
Yeah!quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:19 schreef Opa Bokma het volgende:
ah, nog 18 nachtjes slapen voor 2x11
Damn nu wil ik ook terugkomen van wintersport om BSG binnen te halen!quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:28 schreef Wuder het volgende:
[..]
Yeah!
Als ik terugkom van wintersport: BSG binnenhalen!
quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:42 schreef Dr_Crouton het volgende:
STOP USING IMAGESHACK!!!
Wanneer stappen mensen eens over op een andere uploadboer? Genoeg adressen te vinden in de FAQ van B&H bijvoorbeeld. Ik krijg alleen maar zo'n stomme kutkikker met verboden te hotlinken van imageneuk.
ERGERquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:45 schreef rashudo het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Ik irriteer me er ook mateloos aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~ Grolsch flesjes bewegen onevenredig niet significant met de treinrichting
Dus je mag je ergens aan ergeren. Of iets irriteert je. Maar je mag je niet irriteren..quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
ERGERrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!
Dát irriteert mij nu mateloos!![]()
![]()
!
quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:08 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Plaatje om de sfeer hier wat te verhogen![]()
[[url=http://xs60.xs.to/pics/05512/bscap114.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Uit aflevering 2.03 Fragged
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Al gezien...
4
regels
zijn
te kort
Ja.quote:Op maandag 2 januari 2006 00:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat was de laatste aflevering op veronica?
die met de 33 minuten aanvallen?
YEAHquote:Op maandag 2 januari 2006 00:23 schreef AchJa het volgende:
Kick!
Niet vergeten, 6 januari beginnen de uitzendingen weer!
Dat "gewauwel" vind ik juist prachtig!quote:Op maandag 2 januari 2006 12:55 schreef Strolie75 het volgende:
Gister seizoen 1 afgekeken.
Beetje gemengde gevoelens. Soms is her erg spannend (die aanval op die asteroïde) en soms kan het me echt niet boeien (Baltasar, dat gewauwel over god).
Nee. Vrijdag 6 Januari in de VS op TV. Maar Nederlandse tijd is dat inderdaad zaterdag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinkt vet, ik zie er naar uit!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Ja dat ken ik, had alles gedownload en heb het ook meteen gekeken , was na 10 minuten ofzo al verkocht, weer een nieuwe sci-fi verslaving erbijquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:29 schreef FatherJack het volgende:
Eh! Waar is aflevering 2x11 van de babbelstar! Vind ik het net spannend worden.
In 2 weken de miniserie en beide seizoenen bekeken, nu wil ik ook weten hoe het afloopt...
Er is een dvd uit van de eerste helft van seizoen 2, maar als je nog een paar maanden geduld hebt komt de hele boxset van seizoen 2 te koopquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:17 schreef Demophon het volgende:
Okay, ik had seizoen 1 op DVD bij Free Record Shop gekocht, en hem inmiddels afgekeken. In één woord: KEIGOED!!!Grappige is dat nu iedereen op mijn werk de serie ook wil zien.
Maar hoe zit dat nou, wordt "seizoen 2" nu 'wel' of 'niet' ook al in de winkels verkocht? Dan koop ik die namelijk ook![]()
Okay, okay, hoeveel maanden nog wachten?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:18 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Er is een dvd uit van de eerste helft van seizoen 2, maar als je nog een paar maanden geduld hebt komt de hele boxset van seizoen 2 te koop![]()
heb je ook de miniserie gekocht of niet?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:17 schreef Demophon het volgende:
Okay, ik had seizoen 1 op DVD bij Free Record Shop gekocht, en hem inmiddels afgekeken. In één woord: KEIGOED!!!Grappige is dat nu iedereen op mijn werk de serie ook wil zien.
Ehm, nee... Het betrof alleen de gewone serie 1 die ze verkopen in de winkels. De miniserie (of "pilot") zit daar niet bijquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:29 schreef Mattievandezolder het volgende:
[..]
heb je ook de miniserie gekocht of niet?
Ik las namelijk dat de kwaliteit daarvan niet zo goed is, maar dat kan ook weer alleen in Amerika zijn... ik "moet" die serie namelijk gewoon hebben op dvd!
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:09 schreef Dr_Crouton het volgende:
Vannacht maar alvast kijken of ie online staat!
quote:
Gaiusquote:Dr Gaius Baltar 94%
Commander William Adama 63%
Tom Zarek 63%
Lt. Kara Thrace (Starbuck) 63%
Capt. Lee Adama (Apollo) 56%
CPO Galen Tyrol 44%
President Laura Roslin 31%
Number 6 25%
Lt. Sharon Valerii (Boomer) 19%
Col. Saul Tigh 19%
Ook Gaius hierzo.quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:56 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ook Gaius hierzo.
Dr Gaius Baltar 69%
Lt. Sharon Valerii (Boomer) 50%
CPO Galen Tyrol 50%
Lt. Kara Thrace (Starbuck) 50%
Number 6 50%
Capt. Lee Adama (Apollo) 50%
Col. Saul Tigh 31%
Tom Zarek 19%
Ik koester vanaf het begin een lichte verachting voor Apollo. En ben daarin ook vrij constant gebleven.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:03 schreef Sharkdoggie het volgende:
Vind het grappig hoe ik eerst een hekel had aan de character van Starbuck en nu een van mijn favoriete characters is. Bij Roslin heb ik dat juist andersom, vond haar eerst okay totdat ze een fanatic werd.
Okee, waar is m'n Blackbird?!quote:You scored as CPO Galen Tyrol.
You never wanted to be a glamorous Viper pilot. You are happy knowing that without you to fix their birds, they cannot fly. You fell in love with the wrong girl, but is that so wrong? Maybe, but you don't really care.
CPO Galen Tyrol 94%
Capt. Lee Adama (Apollo) 63%
Col. Saul Tigh 56%
Commander William Adama 44%
Lt. Kara Thrace (Starbuck) 44%
Lt. Sharon Valerii (Boomer) 38%
Dr Gaius Baltar 31%
Tom Zarek 31%
Number 6 13%
Hmm... jaja.quote:You scored as Capt. Lee Adama (Apollo).
You have spent your life trying to life up to and impress your Dad, shame he never seemed to notice. You are a stickler for the rules. But in matters of loyalty and honour you know when they have to be broken.
Capt. Lee Adama (Apollo) 69%
CPO Galen Tyrol 63%
Lt. Kara Thrace (Starbuck) 56%
Number 6 44%
Dr Gaius Baltar 44%
Col. Saul Tigh 31%
President Laura Roslin 25%
Tom Zarek 19%
Lt. Sharon Valerii (Boomer) 6%
Is dat 2.11 ?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 08:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Hij is 1.5 uur geleden online gezet, precies 7 uur dus
Ben hem nu aan het downloadenKan niet wachten
![]()
100% Baltarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |