greedzone of greetzone?quote:Op maandag 19 december 2005 20:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al. M'n d's en t's gaan hard achteruit sinds ik voornamelijk in het engels moet typen
.
quote:Op maandag 19 december 2005 20:37 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat ze er wel zitten ipv helemaal niet lijkt mij sowieso voordelig voor ons.
quote:
Als een bedrijf hierheenkomt hebben we er niet alleen voordeel bij dat een bedrijf belasting betaald hoorquote:Op maandag 19 december 2005 20:40 schreef du_ke het volgende:
[..]Ja in principe wel maar ze worden in dezen wel gelokt met een lage belasting dus of we er erg veel aan hebben. Maar het is vast weer werk voor Nederlandse juristen en accountants.
Die shit haalt niet aan. Want ze zijn hier voornamelijk op papier gevestigd. De daadwerkelijke productie en dergelijke vinden veelal elders plaats.quote:Op maandag 19 december 2005 20:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Als een bedrijf hierheenkomt hebben we er niet alleen voordeel bij dat een bedrijf belasting betaald hoor. Werkgelegenheid en andere shit lijkt mij belangrijker.
Zakjap zei anders wat anders; dat niet alleen de administratie gedaan werd.quote:Op maandag 19 december 2005 20:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die shit haalt niet aan. Want ze zijn hier voornamelijk op papier gevestigd. De daadwerkelijke productie en dergelijke vinden veelal elders plaats.
Zoals het ook bedoeld wasquote:
haha ach ik ken het effect heb ook tijden een che gehadquote:
Aanzetten tot diefstal. Racist.quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:06 schreef Drugshond het volgende:
Hmmmz, ik heb vandaag een goede daad verricht.![]()
Ik heb een toffe moslim geholpen met de uitleg van een aantal p2p-programma's en waar hij de mosterd moet halen.![]()
De duffo zat nog op een Sherman-Kazaa netwerk. Maar dat zal niet lang meer duren.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |