nee de term wordt in de meeste gevall, waar het mediaberichten betreft van 'sightings' heel juist gebruikt ... de 'sightings' zijn namelijk 'Ongeidentificeerde Vliegende Objecten'...quote:Op maandag 19 december 2005 15:32 schreef Quarks het volgende:
Ik erger me ook altijd aan zo'n uitspraak - overal in de media wordt UFO verkeerd gebruikt.
Als ik een bord naar jouw hoofd keil heb jij het toch ook niet over een UFO? Vliegende schotel =/= UFO. Zelfs een vliegende schotel hoeft geen teken van buitenaards leven te zijn daar wij zelf ook al experimentele vliegende schotels bezitten en testen.quote:Op maandag 19 december 2005 15:44 schreef ChrisJX het volgende:
UFO staat idd voor unidentified flying object, maar inmiddels is het synoniem geworden voor vliegende schotel.
En jij hoopt natuurlijk dat je een slotje bespoedigt door jouw ongezouten mening maar even te ventileren op een zeer ongewenste wijze?quote:Op maandag 19 december 2005 15:55 schreef Salvad0R het volgende:
Fuck off man wat is dit voor irritant kuttopic.
Ik hoor heel vaak de term UFO als synoniem voor vliegende schotel van buitenaardsen.quote:Op maandag 19 december 2005 15:42 schreef RM-rf het volgende:
[..]
nee de term wordt in de meeste gevall, waar het mediaberichten betreft van 'sightings' heel juist gebruikt ... de 'sightings' zijn namelijk 'Ongeidentificeerde Vliegende Objecten'...
waar het fout gebruikt wordt, is in het geval dat een bepaalde schrijver bewert 'bewijzen' te hebben of een zekerheid dat de vliegende objecten door hem geidentificeerd kunnen worden en bv van buitenaardse herkomst zijn...
In dat geval zijn de objecten niet meer 'ongeidentificeerd'
Hoeveel vliegende schotels heb jij tegen je kop aangehad, doe eens iets minder agressief manquote:Op maandag 19 december 2005 15:49 schreef Wiebelkont het volgende:
Als ik een bord naar jouw hoofd keil heb jij het toch ook niet over een UFO? Vliegende schotel =/= UFO. Zelfs een vliegende schotel hoeft geen teken van buitenaards leven te zijn daar wij zelf ook al experimentele vliegende schotels bezitten en testen.
Iddquote:Op maandag 19 december 2005 15:44 schreef ChrisJX het volgende:
UFO staat idd voor unidentified flying object, maar inmiddels is het synoniem geworden voor vliegende schotel.
Zo gaat dat op internet, en of je nu een dame bent of niet. Agressieve benadering kom je nog vaak genoeg tegenquote:Op maandag 19 december 2005 16:06 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Hoeveel vliegende schotels heb jij tegen je kop aangehad, doe eens iets minder agressief man
Wou je me gaan vertellen hoe het er op internet aan toe gaatquote:Op maandag 19 december 2005 16:29 schreef Dromenvanger het volgende:
Zo gaat dat op internet, en of je nu een dame bent of niet. Agressieve benadering kom je nog vaak genoeg tegen(
=
)
Nee, ik wou alleen nog eens vertellen hoe het eraan toe gaat. Ik weet na 7 jaar ook hoe het eraan toe gaatquote:Op maandag 19 december 2005 16:30 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Wou je me gaan vertellen hoe het er op internet aan toe gaat
Lief
Dan ben ik nog eerder begonnen met internettenquote:Op maandag 19 december 2005 16:31 schreef Dromenvanger het volgende:
Nee, ik wou alleen nog eens vertellen hoe het eraan toe gaat. Ik weet na 7 jaar ook hoe het eraan toe gaat
quote:Op maandag 19 december 2005 16:33 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Dan ben ik nog eerder begonnen met internetten
Ja, dat zeg je NU. Maar er was een tijd (nog niet eens zo heel lang geleden) dat de wetenschap je hier keihard om uitlachte. De wetenschap hobbelt altijd achter dingen aan die de New Age-guys allang weten.quote:Op maandag 19 december 2005 15:11 schreef Wiebelkont het volgende:
Tuurlijk, het is best mogelijk dat Buitenaards leven echt bestaat (het zou kortzichting zijn om domweg te beweren dat dat niet kan)
De discussie is niet of buitenaards leven al dan niet bestaat, maar om het gebruik van terminologie. Je 'gelooft' niet in UFO's. Ufo's bestaan gewoon en zijn de gewoonste zaak van de dag. Mensen gebruiken (in mijn ogen foutief) de term ufo om "aliens" aan te duiden.quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:17 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik snap niet dat er nog steeds mensen zijn die twijfel of absoluut niet geloven dat er buitenaardse levensvormen bestaan.
er zijn al zoveel "incidenten" voorgekomen dat je het gewoon niet kan negeren. buitenaards leven staat. het universum is zo enorm groot en om te denken dat wij de enige levensvormen zijn in het universum is in mijn ogen dom, arrogant, kortzichtigheid, niet open staan voor andere dingen en noem het maar op.
vooral "gelovige" geloven nog in sprookjes.
is er niet meer uit te slaan. bij ufo denk 99% van de mensheid aan buitenaards leven.quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:24 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
De discussie is niet of buitenaards leven al dan niet bestaat, maar om het gebruik van terminologie. Je 'gelooft' niet in UFO's. Ufo's bestaan gewoon en zijn de gewoonste zaak van de dag. Mensen gebruiken (in mijn ogen foutief) de term ufo om "aliens" aan te duiden.
je titel topic is is erg misleidend "ja, ik geloof in ufo's"quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:24 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
De discussie is niet of buitenaards leven al dan niet bestaat, maar om het gebruik van terminologie. Je 'gelooft' niet in UFO's. Ufo's bestaan gewoon en zijn de gewoonste zaak van de dag. Mensen gebruiken (in mijn ogen foutief) de term ufo om "aliens" aan te duiden.
Geef eens een paar voorbeelden.quote:Op dinsdag 20 december 2005 08:44 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Ja, dat zeg je NU. Maar er was een tijd (nog niet eens zo heel lang geleden) dat de wetenschap je hier keihard om uitlachte. De wetenschap hobbelt altijd achter dingen aan die de New Age-guys allang weten.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 08:44 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Ja, dat zeg je NU. Maar er was een tijd (nog niet eens zo heel lang geleden) dat de wetenschap je hier keihard om uitlachte. De wetenschap hobbelt altijd achter dingen aan die de New Age-guys allang weten.
Ik zou geen wetenschapper kennen die, zich bewust van de ontzaglijke grootte van het heelal, ooit zou kunnen hebben beweerd dat buitenaards leven onmogelijk zou zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2005 08:44 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
nee, ik irriteer me gewoon aan de strekking van het topic.quote:Op maandag 19 december 2005 15:58 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
En jij hoopt natuurlijk dat je een slotje bespoedigt door jouw ongezouten mening maar even te ventileren op een zeer ongewenste wijze?
quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:03 schreef Salvad0R het volgende:
nee, ik irriteer me gewoon aan de strekking van het topic.
Elke persoon die iets relevants te melden heeft over buitenaards leven, weet heus wel het verschil tussen een UFO & buitenaardse voertuigen. Dus waarom dit melden? Iedereen die iets interesants hierover te melden heeft, weet dat verschil Heus wel .
Dus dit topic is niet alleen irrelevant, het straalt een zekere mate van egocentrisme uit... Jij weet wel héél goed dat een UFO niet meteen iets buitenaards' is. Zo zo. Applausje voor jezelf.
Het is ergeren áán, of irriteren, zonder toevoeging. Interessant is met dubbel S, 'heus' hoeft middenin de zin níet met een hoofdletter en een verschil dat kén je, dat wéét je niet.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:03 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
nee, ik irriteer me gewoon aan de strekking van het topic.
Elke persoon die iets relevants te melden heeft over buitenaards leven, weet heus wel het verschil tussen een UFO & buitenaardse voertuigen. Dus waarom dit melden? Iedereen die iets interesants hierover te melden heeft, weet dat verschil Heus wel .
Dus dit topic is niet alleen irrelevant, het straalt een zekere mate van egocentrisme uit... Jij weet wel héél goed dat een UFO niet meteen iets buitenaards' is. Zo zo. Applausje voor jezelf.
zwakquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:09 schreef Wiebelkont het volgende:
Het is ergeren áán, of irriteren, zonder toevoeging. Interessant is met dubbel S, 'heus' hoeft middenin de zin níet met een hoofdletter en een verschil dat kén je, dat wéét je niet.
Maar verder ben je wel braaf hoor. Ga nu maar weer buiten spelen.
Oh je hebt gister ook dat nationale dictée gekeken?quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:09 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Het is ergeren áán, of irriteren, zonder toevoeging. Interessant is met dubbel S, 'heus' hoeft middenin de zin níet met een hoofdletter en een verschil dat kén je, dat wéét je niet.
Nou, die absoluut onmogelijk niet, maar er zijn heus wel wetenschappers die menen dat leven in het universum helemaal niet zo waarschijnlijk is. Je zit bijvoorbeeld met bepaalde gebieden in de melkweg die buitensporig door straling geteisterd worden. Ik kan me zelfs een artikel herinneren waarin wordt gesteld dat de kans op leven in de melkweg vrij klein is. Maar dat doet er verder niet zo veel toe, want ik kan dat artikel nergens terugvinden natuurlijkquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:11 schreef onemangang het volgende:
[..]
Ik zou geen wetenschapper kennen die, zich bewust van de ontzaglijke grootte van het heelal, ooit zou kunnen hebben beweerd dat buitenaards leven onmogelijk zou zijn.
Heb je geen ontopic verweer meer, begin dan maar over spelfouten, dan lijkt het iig alsof je niet uitgeluld bent. Zeg dan niets.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:09 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
We hebben een alwetende in de zaalquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:09 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ook weer waarquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:35 schreef Haushofer het volgende:
[..]
We hebben een alwetende in de zaal
![]()
"Interessant" is trouwens niet met een dubbele hoofdletter s, dat moet gewoon met een kleine s. Dat je dat dan weer niet weet is jammer. Het zou een beetje gek zijn om het als "intereSSant" te spellen, en misschien ook wel een beetje aanstootgevend voor alle fokkertjes met een opa of oma met een fout verleden![]()
Tegengas geven door niet inhoudelijk op mijn post in te gaan, slim johquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:59 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ook weer waar
Had on-topic niet zo veel toe te voegen, strekking van OP mag duidelijk zijn. Tis dat salvador wel vaker loopt te trollen in andermans topics, dus altijd even tegengas geven, toch?![]()
ik heb deze link ook in het topic van die kgb agent gepost.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:26 schreef Salvad0R het volgende:
http://www.netro.ca/disclosure/npccmenu.htm
Mja, ik denk dat je het een beetje onderschat. Ik denk dat de meeste mensen wel op de hoogte zijn van het feit dat de term UFO breed genomen moet worden.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:59 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ook weer waar
Had on-topic niet zo veel toe te voegen, strekking van OP mag duidelijk zijn. Tis dat salvador wel vaker loopt te trollen in andermans topics, dus altijd even tegengas geven, toch?![]()
Xebro, kerel, luister es. Het gaat niet of je al dan niet in gelooft, in wat dan ook. Wat mij irriteert is dat mensen UFO zeggen, terwijl ze eigenlijk "Buitenaards leven" bedoelen. Je kan niet "geloven" in een term. Je kan wel geloven dat er leven buiten de aarde is.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:37 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat je het een beetje onderschat. Ik denk dat de meeste mensen wel op de hoogte zijn van het feit dat de term UFO breed genomen moet worden.
Hoe moet ik dat nou weten?quote:Op woensdag 21 december 2005 09:25 schreef UncleScorp het volgende:
mja, langs de andere kant ... hoeveel ufo's zijn er niet-alien ?
Waarom zou een vliegende schotel persé buitenaards zijn? Wij maken ze zelf ook!quote:Hoeveel dingen vliegen er in de lucht die niet-identificeerbaar zijn ? Hoogstens es een unidentified airplane ofzo ...
In 99% van de gevallen wordt met ufo dan ook een vliegende schotel ofzo bedoeld ...
Maw dit is lullen om te lullen![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 09:39 schreef UncleScorp het volgende:
mja ge doe maar
dit is zinloze shit![]()
je opent een topic omdat je je ergens aan iriteerd.quote:Op woensdag 21 december 2005 08:57 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Xebro, kerel, luister es. Het gaat niet of je al dan niet in gelooft, in wat dan ook. Wat mij irriteert is dat mensen UFO zeggen, terwijl ze eigenlijk "Buitenaards leven" bedoelen. Je kan niet "geloven" in een term. Je kan wel geloven dat er leven buiten de aarde is.
het was een zwart ding wat iig niet op een SR71 of een U2 leek. Misschien dat het een stealth vliegtuig was jah.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 04:29 schreef merlin693 het volgende:
SR71 ? U2 ? Stealth ?
volgens mij vergeet je de flying triangles, en in mexico en brazilie stikt het nog van de ufo waarnemingen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:07 schreef Quarks het volgende:
UFO's bestaan nauwelijks meer.
De meeste UFO’s zijn allang ontmaskerd als heteluchtballons, laserstralen, satellieten of politiehelikopters.
Toch is er tot voor kort steeds een bron van onverklaarde UFO’s blijven bestaan.
Nu is ook deze verklaard: het zijn Amerikaanse spionagevliegtuigen, zoals de CIA heeft onthuld.
De legendarische U-2 bijvoorbeeld, met zijn glanzend zilveren (later zwarte) bekleding, die meer dan tweemaal zo hoog vloog als de meeste burgerverkeersvliegtuigen van die tijd, was voor passagiers en piloten van de laatste steeds een onverklaarbare voorbal hoog in de lucht; meer dan de helft van alle eind jaren ’50 en begin jaren ’60 waargenomen UFO’s waren eigenlijk verkenningsvluchten van de U-2.
Vliegende driehoek?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:57 schreef huupia34 het volgende:
[..]
volgens mij vergeet je de flying triangles, en in mexico en brazilie stikt het nog van de ufo waarnemingen.
dus ik weet niet waar jij die wijsheid vandaan haalt.
Nee de vliegende driehoeken die bedoeld worden bij de meeste ufo encounters, zien er als de volgende uit:quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:02 schreef Quarks het volgende:
[..]
Vliegende driehoek?
[afbeelding]
De waarnemingen die onderzocht worden zijn bijna allemaal geheime vluchten van Amerikaanse spionagevliegtuigen.
huh, lachequote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:02 schreef Quarks het volgende:
[..]
Vliegende driehoek?
[afbeelding]
De waarnemingen die onderzocht worden zijn bijna allemaal geheime vluchten van Amerikaanse spionagevliegtuigen.
wat zijn wezens buiten ons om?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:00 schreef WesHell het volgende:
Ik geloof wel in wezens buiten ons om.. Het zou toch heel wat zijn als wij als enige hier waren..
God houd toch ook alles van af boven in de gaten (tenminste dat word er gezegd).
Dan valt deze ook onder een wezens dat zich niet op de wereld bevind.
quote:Op maandag 19 december 2005 15:11 schreef Wiebelkont het volgende:
Ik erger me mateloos aan mensen die een dergelijke formulering bezigen.
Voor velen is het "Ufo = Alien".
Voor de duidelijkheid: UFO = Un-Identified Flying Object. Een object, vliegend, waarvan jij niet kan beoordelen wat het is. Als jij een klont veren door de lucht ziet zeilen, maar niet per definitie kan vaststellen of het een eend, experimentele kamikazezwaan of een kat is, die zojuist uit iemand zijn duivenhok word geschopt, kun je dus ook stellen dan het een UFO betreft.
Het is dus niet correct om te zeggen dat je in UFO's gelooft wanneer je eigenlijk poogt te zeggen dat je gelooft in het bestaan van buitenaards leven. Ik struikelde zojuist in [TRU] over een link naar een website over UFO's, en verbaasde mijzelf over de hoeveelheid onzin die ik daar verzameld zag staan. Tuurlijk, het is best mogelijk dat Buitenaards leven echt bestaat (het zou kortzichting zijn om domweg te beweren dat dat niet kan) maar sommige van de foto's die we daar zien zijn echt op teveel manieren te verklaren om maar aan te nemen dat het een Alien betreft die ons even komt onderzoeken.
Bovendien, als de buitenaardse persoon/entiteit/wezens écht willen weten wat er op aarde gaande is, zullen ze echt wel beter weten dan de hele tijd koeien opensnijden en graanvelden omploegen.
Heren UFO-spotters, ga lekker verder waar u mee bezig bent maar stop met het toewijzen van elke vage vlek op je lens als zijnde een voertuig van onze groene vrienden, en gebruikt uw termen juist.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |