quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Godnondeju.. mijn tieten zijn niet boeiend
quote:Op woensdag 30 november 2005 01:03 schreef Talietje het volgende:
liefde is kut
ik ga mijn verdriet verdrinken met bier denk ik
quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:09 schreef Litso het volgende:
Het goudgele vocht,
krokante portie friet,
BeF zij geprezen!
quote:Op donderdag 15 december 2005 01:32 schreef cerror het volgende:
Over tieten gesproken.
Die quote van Janet in de OP moet even aangepast of verwijderd worden.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en posts als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeksch en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
ik kom gewoon overalquote:Op maandag 19 december 2005 09:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai Misstique.
Jij kwam in beide, leuk zo.
ik was ook al een poging aan t doenquote:Op maandag 19 december 2005 10:02 schreef Bengeltje het volgende:
Tis éénmalig, waarschijnlijk
Djees wat een lap tekst.
Vreemd, maar ik dacht idd aan jou van zal hij het doen..quote:Op maandag 19 december 2005 10:11 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik was ook al een poging aan t doen
nevermind
heurt dr bie
omdat ik zit te werken ging t niet zo snel hequote:Op maandag 19 december 2005 10:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vreemd, maar ik dacht idd aan jou van zal hij het doen..![]()
Maar aangezien je ook met je werk bezig bent, wist ik niet of je door had dat ik dat topic gesloten had.Dus uit aardigheid, voor de Bef' ers , maar eentje geopend.
vergaderen is vooral steeds meer beginnen ergeren aan wollig taalgebruik en niet na te komen afsprakenquote:Op maandag 19 december 2005 10:33 schreef Sjowhan het volgende:
Gelukkig, vergaderen is vooral koffie drinken, en da's zo slecht
Soms kan je bij een vergadering een hazeslaapje doen heb ik gehoordquote:Op maandag 19 december 2005 10:37 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
vergaderen is vooral steeds meer beginnen ergeren aan wollig taalgebruik en niet na te komen afspraken
Meen je dat?quote:Op maandag 19 december 2005 10:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Billekoek.
![]()
Wat fijn om jou hier te zien.![]()
en waarom zeg je dat zo sipjes?quote:Op maandag 19 december 2005 10:52 schreef Aurelianus het volgende:
Zozo, deze reeks is veranderd.
Ik zeg het op neutrale wijze. Het valt me op dat er momenteel totaal andere users zitten dan normaal.quote:Op maandag 19 december 2005 10:53 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en waarom zeg je dat zo sipjes?
tjaquote:Op maandag 19 december 2005 10:54 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Ik zeg het op neutrale wijze. Het valt me op dat er momenteel totaal andere users zitten dan normaal.
zoek het eens ergens anders dan... ik neem mijn opmerking terug ik vind het WEL vervelend dat jij hier bentquote:Op maandag 19 december 2005 11:09 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
tja
door t sluiten van GCSC gaan we op zoek naar een tijdelijk onderkomen he
Die ligt nog te slapen.quote:Op maandag 19 december 2005 11:18 schreef Bizznitch het volgende:
waar is mijn bier en friet....
SJOWHAN... GIJ!? verneuckt hij het nu oock alquote:Op maandag 19 december 2005 10:33 schreef Sjowhan het volgende:
Gelukkig, vergaderen is vooral koffie drinken, en da's zo slecht
ik pak nog een bak koffie!quote:Op maandag 19 december 2005 11:22 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
SJOWHAN... GIJ!? verneuckt hij het nu oock al
geen sex meer
Ik zie jou overal graag, dat weet je toch.quote:Op maandag 19 december 2005 11:22 schreef Billekoek het volgende:
Hoi Khalein
Misschien zag je me liever ergens anders B![]()
Capp. graag en geef sommige maar de oude meuk van gisteren, zijn toch al wat bitter.quote:Op maandag 19 december 2005 11:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik pak nog een bak koffie!
Iemand ook?
Espresso kan ze misschien wel goed doenquote:Op maandag 19 december 2005 11:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Capp. graag en geef sommige maar de oude meuk van gisteren, zijn toch al wat bitter.![]()
waarom?quote:Op maandag 19 december 2005 11:19 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
zoek het eens ergens anders dan... ik neem mijn opmerking terug ik vind het WEL vervelend dat jij hier bent
Ze (lees sommige) doen hier het zelfde, als sommige in gcsc deden.quote:
Risicovol vak, dat fokkenquote:Op maandag 19 december 2005 11:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze (lees sommige) doen hier het zelfde, als sommige in gcsc deden.![]()
Tja, risico lopen kan spannend zijn.
risico lopen is altijd spannendquote:Op maandag 19 december 2005 11:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze (lees sommige) doen hier het zelfde, als sommige in gcsc deden.![]()
Tja, risico lopen kan spannend zijn.
quote:Op maandag 19 december 2005 11:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Espresso kan ze misschien wel goed doen
Cappucino.. oh.. gisteravond gegeten bij "de verloren koffer", gezichtje op de cappucino gekregen van cacao
* Sjowhan schuift cappucino naar B toe
Dat heb ik idd door jaquote:Op maandag 19 december 2005 11:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zie jou overal graag, dat weet je toch.![]()
True, maar doorzichtig risico lopen kan men dat slim noemen?quote:Op maandag 19 december 2005 11:35 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
risico lopen is altijd spannend
Cappucino was heerlijk inderdaad..quote:Op maandag 19 december 2005 11:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Dat is wel goed gemaakt. Smaakte zeker heerlijk.
Zo'n dikke laag opgeklopte melk als je bij la place V&Dkrijgt .heerlijk.
het is maandagochtend Bquote:Op maandag 19 december 2005 11:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
True, maar doorzichtig risico lopen kan men dat slim noemen?
Daar heb ik er nog geen gedronken, kom er ook maar zelden.quote:Op maandag 19 december 2005 11:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Cappucino was heerlijk inderdaad..
De coffeecorner van de hema kan er bij de weg ook wel wat van
O maandagochtendsmoes, okequote:Op maandag 19 december 2005 11:40 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
het is maandagochtend B
niet iedereen is dan helder
ik ook niet helemaal
*koffie halen gaat
zou je dat wel doen?quote:Op maandag 19 december 2005 12:35 schreef Intxaurraga het volgende:
Verdomme, m'n eerste post in BEF.
quote:
ik hou je hierquote:Nu jagen ze mij ook uit Bef, trek teveel gcsc'ers.![]()
![]()
Al gaat zoeken naar dat GezelligePostDepot.quote:Op maandag 19 december 2005 12:34 schreef Intxaurraga het volgende:
Ga eens naar het GPD of zo.
O? Ik heb zelf niets meer te zeggen?quote:
neequote:Op maandag 19 december 2005 12:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O? Ik heb zelf niets meer te zeggen?
sorryquote:En niet meer kwartetten hé, wil niet dat hier ook modjes komen klagen.![]()
je daagt me uit?quote:Op maandag 19 december 2005 12:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet?En wie neem je mee om mij hier te houden?
![]()
quote:Braaf.![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 12:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zou ik nou zoiets doen?![]()
Je kan mij helemaal niet aan joh....
quote:Op maandag 19 december 2005 13:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik merk het al, je bent nu al sprakeloos.![]()
En dat is geen goed iets.....quote:Op maandag 19 december 2005 10:52 schreef Aurelianus het volgende:
Zozo, deze reeks is veranderd.
vooral als er users zijn die lekker door blijven gaan met postkrikken hierquote:
idd, een postkrikbendequote:Op maandag 19 december 2005 13:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja maar éénmalig, tis best een postopkrik bende hier.![]()
Wel lekker, maar een frikandel is ook een optie.quote:Op maandag 19 december 2005 13:41 schreef D.Rose het volgende:
het brood is op
ik eet noodgedwongen toastjes met filet americain
sorry, geen frikandel in huis op dit momentquote:Op maandag 19 december 2005 13:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wel lekker, maar een frikandel is ook een optie.
Uiteraard, ik vond het nog wel vroeg eigenlijk, kging er om 5 uur inquote:Op maandag 19 december 2005 13:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
vooral als er users zijn die lekker door blijven gaan met postkrikken hier![]()
Hallo overigens, net je bed uit gestrompeld?![]()
Jij bent de leider, vraag in FB om de tt aan te passen, who cares.quote:Op maandag 19 december 2005 13:45 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Uiteraard, ik vond het nog wel vroeg eigenlijk, kging er om 5 uur in
En wat een hoerendekanker TT![]()
een beetje leider moet dat zelf kunnenquote:Op maandag 19 december 2005 13:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij bent de leider, vraag in FB om de tt aan te passen, who cares.
Daar hebben we een befmodje voor, maar die is er al ff nietquote:Op maandag 19 december 2005 13:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij bent de leider, vraag in FB om de tt aan te passen, who cares.
Ik heb het maar even zelf gedaan.quote:Op maandag 19 december 2005 13:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
een beetje leider moet dat zelf kunnen
tjaquote:Op maandag 19 december 2005 13:48 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Daar hebben we een befmodje voor, maar die is er al ff niet
Ach je bent nog jong en kan tegen een stootje, toch?quote:Op maandag 19 december 2005 13:45 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Uiteraard, ik vond het nog wel vroeg eigenlijk, kging er om 5 uur in
En wat een hoerendekanker TT![]()
Beetje zwakquote:Op maandag 19 december 2005 13:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb het maar even zelf gedaan.
Heb jij Jd gezien laatst??quote:Op maandag 19 december 2005 13:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ach je bent nog jong en kan tegen een stootje, toch?![]()
Eensch...
Ik noem het meegaand. doe niet zo aan zeuren.quote:Op maandag 19 december 2005 13:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Beetje zwak
ik ga weer naar/aan het werk
Vrijdag voor t laatst geloof ik,quote:
Ghehehehequote:Op maandag 19 december 2005 14:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
Vrijdag voor t laatst geloof ik,
hij is druk met zn kersverse dinnetje![]()
Wegwezen, als je hier alleen maar komt om te kwartetten, zelfs ik walg daarvan.quote:
quote:Op maandag 19 december 2005 14:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wegwezen, als je hier alleen maar komt om te kwartetten, zelfs ik walg daarvan.
Wat nou met die PI, ik jaag allang niet meer op kwartetten.quote:
quote:Op maandag 19 december 2005 14:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wegwezen, als je hier alleen maar komt om te kwartetten, zelfs ik walg daarvan.
Ja, als je wilt postopkrikken doe je dat maar in wljn, niet in BeF.quote:
Hmmmm je begrijpt het blijkbaar niet....quote:
Stop dus met 'kwartetten' en posts als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeksch en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
quote:Op maandag 19 december 2005 14:44 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat nou met die PI, ik jaag allang niet meer op kwartetten.
WDLZquote:Op maandag 19 december 2005 14:51 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Hmmmm je begrijpt het blijkbaar niet....
[Mededeling]
Een reeks betekent niet meteen dat er vrijuit posts opgekrikt moeten worden. Zoals ik in het vorige topic al zei:
[..]
Stop dus met 'kwartetten' en posts als 'schroef het tempo op'
[/mededeling]
En anders, kan je fijn optiefen.
Welke meet?quote:
28-01-2006 door Litso georganiseerd, zie OP.quote:
quote:
quote:BELANGRIJK! Meeting info!
Voor de zoveelste keer proberen we een meet te organiseren, deze keer gaat het er ook echt van komen!
De planning is om het op zaterdag de 28e Januari 2006 te doen, in de hoofdstad van de provincie Gelderland. Arnhem dus.
Litso kijkt of er slaapplaatsen te regelen zijn voor het geval we de ochtend niet meer halen. De rest mag helpen bedenken wat we zullen gaan doen die avond. Bij Litso thuis bier drinken is geen optie
De meet is oorspronkelijk bedoeld voor de diehard BeF leden (ik denk dat iedereen van zichzelf wel weet of hij/zij dat is). Mooie dames uit andere reeksen mogen ook komen, mits in overleg.
Ideeën zijn altijd welkom! Laat in elk geval even weten of zaterdag de 28e uitkomt!
hoerende kankerzooi! dat is hetquote:Op maandag 19 december 2005 15:25 schreef Janetje het volgende:
Damn, dat gaat lekker hier zeg..
Hoeren en kanker, dat word me wel een feestje.quote:Op maandag 19 december 2005 15:26 schreef DeLeider het volgende:
[..]
hoerende kankerzooi! dat is het
14.hiv en het is compleetquote:Op maandag 19 december 2005 15:29 schreef cerror het volgende:
[..]
Hoeren en kanker, dat word me wel een feestje.
hoeren en aids zou helemaal fijn zijn, soort van russische roulettequote:Op maandag 19 december 2005 15:29 schreef cerror het volgende:
[..]
Hoeren en kanker, dat word me wel een feestje.
Tieten, bier, kanker, aids en peuken.quote:
*check* *check* *neuh* *neuh* *neuh*quote:Op maandag 19 december 2005 15:31 schreef cerror het volgende:
[..]
Tieten, bier, kanker, aids en peuken.
Tofheid alom.
Om nou zo over die gangbangrape van je moeder te praten is weer ietwat grofquote:Op maandag 19 december 2005 15:31 schreef cerror het volgende:
[..]
Tieten, bier, kanker, aids en peuken.
Tofheid alom.
hey het was wel zen eigen verwekking hequote:Op maandag 19 december 2005 15:33 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Om nou zo over die gangbangrape van je moeder te praten is weer ietwat grof
quote:Op maandag 19 december 2005 15:34 schreef killswitch het volgende:
[..]
hey het was wel zen eigen verwekking he
Je hebt in het eerste topic ook al gepostquote:Op maandag 19 december 2005 12:35 schreef Intxaurraga het volgende:
Verdomme, m'n eerste post in BEF.
het ligt gewoon aan die naamquote:Op maandag 19 december 2005 15:36 schreef the900 het volgende:
[..]
Je hebt in het eerste topic ook al gepost
we houden ook van jou lieverdquote:Op maandag 19 december 2005 15:41 schreef Bizznitch het volgende:
BEFFERTJES!
ik hou van jullieja krullie zelfs een kleeein beetje van jou
mijn dag is weer goedquote:
quote:Op maandag 19 december 2005 15:41 schreef Bizznitch het volgende:
BEFFERTJES!
ik hou van jullieja krullie zelfs een kleeein beetje van jou
Potentiele OP quote.quote:Op maandag 19 december 2005 15:46 schreef pc-fr34k het volgende:
Bami met sate, is erg okay.
Ik moet gvd nog naar buiten maar heb geen zin, ik heb nog 2 biertjes en 3 sigaretten....quote:Op maandag 19 december 2005 15:51 schreef cerror het volgende:
Zometeen ff naar de Aldi.
Meer frikandellen.
Meer frikandellen des te beter.quote:Op maandag 19 december 2005 15:51 schreef cerror het volgende:
Meer frikandellen.
ik na deze nog maar 1quote:Op maandag 19 december 2005 15:52 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik moet gvd nog naar buiten maar heb geen zin, ik heb nog 2 biertjes en 3 sigaretten....
Neem je je zusje mee naar de meet?quote:Op maandag 19 december 2005 15:51 schreef cerror het volgende:
Meer frikandellen.
Néh, ze komt geen kroeg in.quote:Op maandag 19 december 2005 15:54 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Neem je je zusje mee naar de meet?
Mijn zusje is een knap wiefke ja.quote:Op maandag 19 december 2005 15:56 schreef DeLeider het volgende:
[..]
F zei dat ze wel te doen was......
Goh c. wat ben je opeens beschermendquote:Op maandag 19 december 2005 15:57 schreef cerror het volgende:
[..]
Mijn zusje is een knap wiefke ja.
Maar ik laat jullie bedorven geesten niet in de buurt van d'r.
ook niet voor een tray hollandia?quote:Op maandag 19 december 2005 15:57 schreef cerror het volgende:
[..]
Verkocht.quote:Op maandag 19 december 2005 15:58 schreef DeLeider het volgende:
[..]
ook niet voor een tray hollandia?
wil je me niet als schoonbroert dan Cquote:Op maandag 19 december 2005 15:57 schreef cerror het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 december 2005 16:00 schreef killswitch het volgende:
[..]
wil je me niet als schoonbroert dan C
Overkopen?quote:Op maandag 19 december 2005 16:00 schreef killswitch het volgende:
[..]
wil je me niet als schoonbroert dan C
DeLeider Handelsonderneming 14.gifquote:Op maandag 19 december 2005 16:07 schreef killswitch het volgende:
[..]
gaan we beetje de loverboy uithangen hier?
Die tree Hollandia was zonder btw hé!quote:Op maandag 19 december 2005 16:07 schreef killswitch het volgende:
[..]
gaan we beetje de loverboy uithangen hier?
komt voor elkaar 14.gifquote:Op maandag 19 december 2005 16:15 schreef cerror het volgende:
[..]
Die tree Hollandia was zonder btw hé!
De btw bedraagt een slof javaanse jongens driekwart.
ik nu ook + kaas en ham en broodquote:Op maandag 19 december 2005 17:22 schreef DeLeider het volgende:
ik heb bier, sigaretten en chips....
je bent niet grappigquote:Op maandag 19 december 2005 17:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jij gaat door voor de koelkast
*ff aan het ondertitelen is
de splinter
ik ben niet grappig las ik netquote:
understatementquote:Op maandag 19 december 2005 17:59 schreef Aurelianus het volgende:
Suffe situatie dit.
Daarom zei ik ook bijna, en als je het hier niet bevalt of je niet wil inzien dat bef geen gcsc is en je je niet wil aanpassen moet je eensch rechts boven kijken, dat rode kruisje.... ja goed zo, en dan klikken kankerhuiliequote:Op maandag 19 december 2005 17:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik ben niet grappig las ik net
Maar jullie zijn helemaal triest
helaas, maar ik leer er wel mee leven als het moet
kijk geen prbleem als jullie hier gaan posten hoor, maar we hebben gewoon geen zin dat bef gesloten word vanwege hetzelfde gekut als in gcscquote:Op maandag 19 december 2005 17:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik ben niet grappig las ik net
Maar jullie zijn helemaal triest
helaas, maar ik leer er wel mee leven als het moet
Martijn/DeLeider zegt:quote:Op maandag 19 december 2005 18:02 schreef killswitch het volgende:
[..]
kijk geen prbleem als jullie hier gaan posten hoor, maar we hebben gewoon geen zin dat bef gesloten word vanwege hetzelfde gekut als in gcsc
zeg we gaan toch niet schelden he?quote:Op maandag 19 december 2005 18:01 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook bijna, en als je het hier niet bevalt of je niet wil inzien dat bef geen gcsc is en je je niet wil aanpassen moet je eensch rechts boven kijken, dat rode kruisje.... ja goed zo, en dan klikken kankerhuilie
Het gekut in GCSC kwam door bepaalde mensen, ik zie mezelf niet als één van hen.quote:Op maandag 19 december 2005 18:02 schreef killswitch het volgende:
[..]
kijk geen prbleem als jullie hier gaan posten hoor, maar we hebben gewoon geen zin dat bef gesloten word vanwege hetzelfde gekut als in gcsc
quote:Op maandag 19 december 2005 18:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zeg we gaan toch niet schelden he?
Ik weet dat je nog maar een kindje bent, maar een beetje volwassen proberen te doen kan geen kwaad.
Wij zijn nou eenmaal hier dus leer er maar mee leven
En aanpassen? Ik ben in voor een goed gesprek, maar dan zul je toch echt wat minder zielig moeten doen
quote:
quote:
Gooi er een slotje op, reeks minder, probleem opgelostquote:Op maandag 19 december 2005 18:07 schreef Aurelianus het volgende:
Mijns inziens is dit gewoon je reinste topickaperij.
Dat is ook het probleem.quote:Op maandag 19 december 2005 18:07 schreef Aurelianus het volgende:
Mijns inziens is dit gewoon je reinste topickaperij.
ocheej kuthuiliequote:Op maandag 19 december 2005 18:11 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
sodekanker jij eens een eind heen
shit wie is hier nou de kuthuilie... en dan heb ik het niet over fokquote:Op maandag 19 december 2005 18:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ocheej kuthuilie
Doe's lief tegen mij
Ik vraag me af wanneer dat GCSC-kliekje begint in te zien dat het niet welkom is zoals het zich nu etaleert. Als je met een aantal lieden naar een ander topic komt om je zinloze gebabbel voort te zetten zit je niet in BeF, maar in een semi-GCSC. BeF heeft geen moeite met nieuwelingen, me dunkt, maar wel met een groep users die uit het niets hier zit en met elkaar blijft doorbabbelen terwijl de oorspronkelijke BeF'ers duidelijk laten weten dat het GCSC-gepeupel niet gewenst is. Het zijn gewoon twee groepen die niet aan elkaar gewend zijn en dat waarschijnlijk ook niet zullen worden, dus je zit met twee reeksen in één.quote:
het is ook helemaal niet de bedoeling dat er mensen geweigerd worden.quote:Op maandag 19 december 2005 18:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het gekut in GCSC kwam door bepaalde mensen, ik zie mezelf niet als één van hen.
Ik ben dus ook gewoon slachtoffer. Een van de oorzaken was het geklaag van tegen over nieuwe mensen, over de CREW, over andere fora.
Precies hetgeen waar veel mensen zich hier nu schuldig aanmaken. En dan doe ik dus niet op de 'nieuwe' mensen. Nieuwe tussen haakjes, omdat ik al in BeF kwam voordat sommige die hier nu zijn er al kwamen en mij nu 'nieuweling' noemen.
Ik had het niet beter kunnen zeggen..quote:Op maandag 19 december 2005 18:19 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Ik vraag me af wanneer dat GCSC-kliekje begint in te zien dat het niet welkom is zoals het zich nu etaleert. Als je met een aantal lieden naar een ander topic komt om je zinloze gebabbel voort te zetten zit je niet in BeF, maar in een semi-GCSC. BeF heeft geen moeite met nieuwelingen, me dunkt, maar wel met een groep users die uit het niets hier zit en met elkaar blijft doorbabbelen terwijl de oorspronkelijke BeF'ers duidelijk laten weten dat het GCSC-gepeupel niet gewenst is. Het zijn gewoon twee groepen die niet aan elkaar gewend zijn en dat waarschijnlijk ook niet zullen worden, dus je zit met twee reeksen in één.
Inderdaad, laten we allen doen alsof we vanaf het begin af aan al één grote, hechte groep zijn geweest.quote:Op maandag 19 december 2005 18:18 schreef D.Rose het volgende:
Maar, zoals ik al aangaf, ik ben er niet op uit om deze reeks gesloten te krijgen.
Ik heb het zelf ervaren (al meerdere keren) hoe het is als je reeks dicht gaat.
Dus ik zou zeggen, stop met dat kinderachtige huiliegedoe, wij zijn er nou eenmaal.
En nu wens ik enkel nog gezellige gesprekken te voeren.
ben bang dat je een punt hebtquote:Op maandag 19 december 2005 18:19 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Ik vraag me af wanneer dat GCSC-kliekje begint in te zien dat het niet welkom is zoals het zich nu etaleert. Als je met een aantal lieden naar een ander topic komt om je zinloze gebabbel voort te zetten zit je niet in BeF, maar in een semi-GCSC. BeF heeft geen moeite met nieuwelingen, me dunkt, maar wel met een groep users die uit het niets hier zit en met elkaar blijft doorbabbelen terwijl de oorspronkelijke BeF'ers duidelijk laten weten dat het GCSC-gepeupel niet gewenst is. Het zijn gewoon twee groepen die niet aan elkaar gewend zijn en dat waarschijnlijk ook niet zullen worden, dus je zit met twee reeksen in één.
eenschquote:Op maandag 19 december 2005 18:19 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Amen.quote:Op maandag 19 december 2005 18:19 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Ik spreek niet namens iedereen, dat wil en kan ik niet, maar als er regels zijn zalquote:Op maandag 19 december 2005 18:19 schreef killswitch het volgende:
[..]
het is ook helemaal niet de bedoeling dat er mensen geweigerd worden.
der zijn hier alleen een paar regeltjes, door de mods opgesteld als voorwaarde voor het blijven bestaan van de reeks, hou je daaraan en er is geen probleem. (niet persoonlijk tegen jou)
en voor de rest kan ik maar 1 ding zeggen en dat is make love not war
lekkerquote:Op maandag 19 december 2005 18:26 schreef cerror het volgende:
Zo ik heb bier en vreten binnen.
In het begin was je hier niet eensquote:Op maandag 19 december 2005 18:20 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Inderdaad, laten we allen doen alsof we vanaf het begin af aan al één grote, hechte groep zijn geweest.
De regels zullen inderdaad niet veel anders zijn, maar daar moet dan wel aan gehouden worden, wil het met BeF niet zo aflopen als met GCSCquote:Op maandag 19 december 2005 18:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik spreek niet namens iedereen, dat wil en kan ik niet, maar als er regels zijn zal
ik me daar aan proberen te houden, al denk ik niet dat die heel anders zijn dan in de GCSC.
Ook zijn de gesprekken inhoudelijk hier echt niet veel anders, gewoon dagelijkse dingen e.d.
Natuurlijk kwam ik binnen met mijn 'eejjjjjjjj' post, en dat doe ik al jaren, dus dat blijf ik doen.
Het is ook slechts 1 enkele groet, geen ellenlange hoi/doei/hallo rijtje ofzo.
Verder zie ik iedereen groeten (van de mensen die zich de 'echte' BeFfers noemen) dus
een groet zo af en toe kan geen kwaad lijkt me
de regel is er idd ook om de ellenlange hoi/doi rijtjes te voorkomen dat klopt, ik snap ook niet precies waarom er zoveel herrie over is, mischien omdat jullie ineens keer met zen allen hier kwamen.quote:Op maandag 19 december 2005 18:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik spreek niet namens iedereen, dat wil en kan ik niet, maar als er regels zijn zal
ik me daar aan proberen te houden, al denk ik niet dat die heel anders zijn dan in de GCSC.
Ook zijn de gesprekken inhoudelijk hier echt niet veel anders, gewoon dagelijkse dingen e.d.
Natuurlijk kwam ik binnen met mijn 'eejjjjjjjj' post, en dat doe ik al jaren, dus dat blijf ik doen.
Het is ook slechts 1 enkele groet, geen ellenlange hoi/doei/hallo rijtje ofzo.
Verder zie ik iedereen groeten (van de mensen die zich de 'echte' BeFfers noemen) dus
een groet zo af en toe kan geen kwaad lijkt me
preciesquote:Op maandag 19 december 2005 18:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
De regels zullen inderdaad niet veel anders zijn, maar daar moet dan wel aan gehouden worden, wil het met BeF niet zo aflopen als met GCSC
quote:Op maandag 19 december 2005 18:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het gekut in GCSC kwam door bepaalde mensen, ik zie mezelf niet als één van hen.
Ik ben dus ook gewoon slachtoffer. Een van de oorzaken was het geklaag van tegen over nieuwe mensen, over de CREW, over andere fora.
Precies hetgeen waar veel mensen zich hier nu schuldig aanmaken. En dan doe ik dus niet op de 'nieuwe' mensen. Nieuwe tussen haakjes, omdat ik al in BeF kwam voordat sommige die hier nu zijn er al kwamen en mij nu 'nieuweling' noemen.
en dat zijn er net zoals in gcsc maar een paar die beginnen te bitchen, het grootste gedeelte wil gewoon lekker beetje lullen en ouwehoerenquote:Op maandag 19 december 2005 18:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
precies
en het 'gezeur' van de vaste BeFfers komt het topic niet ten goede lijkt me
En dan spreek ik dus uit ervaring
Je komt het ook zeggen als je een scheet moet laten?quote:
pfrrrtquote:Op maandag 19 december 2005 18:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je komt het ook zeggen als je een scheet moet laten?
ik denk ook dat het een kwestie van wennen is.quote:Op maandag 19 december 2005 18:29 schreef killswitch het volgende:
[..]
de regel is er idd ook om de ellenlange hoi/doi rijtjes te voorkomen dat klopt, ik snap ook niet precies waarom er zoveel herrie over is, mischien omdat jullie ineens keer met zen allen hier kwamen.
maargoed ik spreek ook niet voor alle beffers en vind het best jammer dat het zo gaat.
denk dat het gewoon ff wennen zal zijn voor iedereen. maar daar zie ik het probleem niet van, ik ken jou een beetje en qu ook en bengeltje sc ik al veels te lang mee op verschillende plaatsen :p en dat was altijd relaxd dus geen probleem wat mij betreft.
enige wat ik eigenlijk wil is dat de reeks blijft bestaan en als het zo door gaat zie ik het slecht in
Doe eens normaal Sjowhan, dat willen we juist niet.quote:Op maandag 19 december 2005 18:11 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gooi er een slotje op, reeks minder, probleem opgelost [afbeelding]
HeF-zequote:Op maandag 19 december 2005 18:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik denk ook dat het een kwestie van wennen is.
In de GCSC was er waarschijnlijk net zo gereageerd, vandaar dat ik het van beide kanten kan bekijken.
Ik ga gewoon niet meer in discussie met verongelijkte BeFfers, dus aan mij zal het niet liggen.
en voor nu: ik ga ff de McDrive pakken
tot 'zo'
100% eenschquote:Op maandag 19 december 2005 18:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Doe eens normaal Sjowhan, dat willen we juist niet.
gcsc is al dicht, door dat gezeik, als er hier een slotje opkomt , laat het dan de oorzaak
zijn van de vaste Bef users zelf, en niet door ons toedoen. .
quote:Op maandag 19 december 2005 18:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Doe eens normaal Sjowhan, dat willen we juist niet.
gcsc is al dicht, door dat gezeik, als er hier een slotje opkomt , laat het dan de oorzaak
zijn van de vaste Bef users zelf, en niet door ons toedoen. .
sluit maar aan in de rij geloof ikquote:Op maandag 19 december 2005 18:36 schreef killswitch het volgende:
laten wij anders gaan trouwen als een soort symbolische samensmelting
Uhm, eerst even de test doen he,quote:Op maandag 19 december 2005 18:36 schreef killswitch het volgende:
[..]
100% eensch
quote:Op maandag 19 december 2005 18:37 schreef Janetje het volgende:
[..]Welkom, oh vrouw van de wijze uitspraken...
checkquote:Op maandag 19 december 2005 18:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uhm, eerst even de test doen he,
1) ben je zo lief als ik je ken.
2) ben je goed in beffen.zal wel je zit hier.
3) hou je van kinderen?
3 keer ja is![]()
1) uiteraardquote:Op maandag 19 december 2005 18:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uhm, eerst even de test doen he,
1) ben je zo lief als ik je ken.
2) ben je goed in beffen.zal wel je zit hier.
3) hou je van kinderen?
3 keer ja is![]()
Romeo en Juliaquote:Op maandag 19 december 2005 18:36 schreef killswitch het volgende:
[..]
100% eensch
Nummertje 3 sloeg dus op het "hebben" van he.quote:Op maandag 19 december 2005 18:40 schreef killswitch het volgende:
[..]
1) uiteraard
2) zie 1
3) ben geen pedofiel maar kinderen zijn cute hoor
jij hebt al dus dat moet goed komenquote:Op maandag 19 december 2005 18:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nummertje 3 sloeg dus op het "hebben" van he.
In het allerallereerste topic van BeF heb ik wel gepost hoor.quote:Op maandag 19 december 2005 18:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
In het begin was je hier niet eens
nee uh de families die elkaar haten en de liefde enzoquote:
liefde zuigt, i knowquote:Op maandag 19 december 2005 18:44 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
nee uh de families die elkaar haten en de liefde enzoen de zelfmoord
Zolang hij het eerst even voordoet.quote:Op maandag 19 december 2005 18:44 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
nee uh de families die elkaar haten en de liefde enzoen de zelfmoord
dat is echte liefde jaquote:
kumbabef mylord kumbabeeeeeefffffquote:Op maandag 19 december 2005 18:44 schreef Janetje het volgende:
De rust is wedergekeerd..
Laat iedereen in rust, kalmte en sereniteit van zijn BeF genieten..
*stil
*mooi
*kampvuur maakt
*kumbaBeF zingt..
achter je o juliaquote:Op maandag 19 december 2005 18:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hand tegen voorhoofd, schijnheilig omhoog kijkt.
O Romeo O Romeo, waar zijt gij.
*speciale BeFhengel aangeeft..quote:Op maandag 19 december 2005 18:46 schreef Aurelianus het volgende:
Een mooi moment om een pilsje er bij te pakken. Jammer alleen dat die krengen zich buiten het bereik van mijn handen bevinden.
daarom ben ik ook erg blij dat mijn koelkast binnen handbereik staatquote:Op maandag 19 december 2005 18:46 schreef Aurelianus het volgende:
Een mooi moment om een pilsje er bij te pakken. Jammer alleen dat die krengen zich buiten het bereik van mijn handen bevinden.
*marshmellows bijpaktquote:Op maandag 19 december 2005 18:44 schreef Janetje het volgende:
De rust is wedergekeerd..
Laat iedereen in rust, kalmte en sereniteit van zijn BeF genieten..
*stil
*mooi
*kampvuur maakt
*kumbaBeF zingt..
mijn charme? ....quote:Op maandag 19 december 2005 18:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oke rustig aan. laat je charme spreken.![]()
Wil je een halve liter of wijn? (ik heb net m'n kerstpakket gekregenquote:
*Halve liter doorpastquote:Op maandag 19 december 2005 18:53 schreef killswitch het volgende:
[..]
hi ha ho, daar moet op gedronken worden hi ha ho
wijn is toch voor homo's?quote:Op maandag 19 december 2005 18:53 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Wil je een halve liter of wijn? (ik heb net m'n kerstpakket gekregen)
Ja, dus?quote:
Misschien wat voor die huilie danquote:
dus zen baas denkt dat ie homo is?quote:Op maandag 19 december 2005 18:57 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
hij kan er niks aan doen dat zn baas dat doet geven
Dat zou m'n baas wel willen, smeerlapquote:Op maandag 19 december 2005 18:58 schreef killswitch het volgende:
[..]
dus zen baas denkt dat ie homo is?
jij niet dan?quote:Op maandag 19 december 2005 18:59 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dat zou m'n baas wel willen, smeerlap
quote:Op maandag 19 december 2005 19:06 schreef killswitch het volgende:
[..]
smeerlap ben je al dus bukken maar lekkertje
Frank tochquote:Op maandag 19 december 2005 19:17 schreef killswitch het volgende:
[..]
jij mag zeker bukkenlekker ding
quote:Op maandag 19 december 2005 19:17 schreef killswitch het volgende:
[..]
jij mag zeker bukkenlekker ding
goeie instelling, en ben het er mee eenschquote:Op maandag 19 december 2005 19:31 schreef cerror het volgende:
Tof, nieuw volk.
Spices things up en voorkomt inteelt.quote:Op maandag 19 december 2005 19:36 schreef killswitch het volgende:
[..]
goeie instelling, en ben het er mee eensch
ach zolang het gezelig is en blijft hoor je mij niet klagenquote:Op maandag 19 december 2005 19:37 schreef cerror het volgende:
[..]
Spices things up en voorkomt inteelt.
I would think it's already wáááy beyond that..quote:Op maandag 19 december 2005 19:37 schreef cerror het volgende:
[..]
Spices things up en voorkomt inteelt.
ach wat vaste beffers betreft valt het nu heel erg meequote:Op maandag 19 december 2005 19:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
I would think it's already wáááy beyond that..
True...quote:Op maandag 19 december 2005 19:49 schreef killswitch het volgende:
[..]
ach wat vaste beffers betreft valt het nu heel erg mee
Hoiquote:Op maandag 19 december 2005 19:49 schreef killswitch het volgende:
[..]
ach wat vaste beffers betreft valt het nu heel erg mee
van die mensen zonder sociaal leven die hier iedere dag te vinden zijnquote:Op maandag 19 december 2005 20:11 schreef the900 het volgende:
Vaste beffers? wasda
..., zelfs als ze aan het andere eind van de wereld zittenquote:Op maandag 19 december 2005 20:14 schreef killswitch het volgende:
[..]
van die mensen zonder sociaal leven die hier iedere dag te vinden zijn
quote:Op maandag 19 december 2005 20:14 schreef killswitch het volgende:
[..]
das gewoon zieligquote:Op maandag 19 december 2005 20:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
..., zelfs als ze aan het andere eind van de wereld zitten
Ah zo. Meldt.quote:Op maandag 19 december 2005 20:14 schreef killswitch het volgende:
[..]
dat vooralquote:Op maandag 19 december 2005 20:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Of, zoals ze in het zuiden des lands plegen te zeggen: kei-zielig.
Ik ook.quote:
Het is weer rustig momenteelquote:Op maandag 19 december 2005 20:20 schreef killswitch het volgende:
[..]
dat vooral
hoe gaat het op je bootje dan?
Wat aardig van je.quote:Op maandag 19 december 2005 20:25 schreef rompompom het volgende:
Ik haak nu weer effe af om anderen erbij te laten. Laters!
*schop..quote:Op maandag 19 december 2005 20:37 schreef cerror het volgende:
[..]
Wat aardig van je.
Geef ze een schop in hun ballen van me.
Zijn die matrozen allemaal niet raar?quote:Op maandag 19 december 2005 20:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
*schop..
Van cerror, alsjeblieft..
Denk je dan niet dat ze je een beetje raar aankijken?
neu dat snappen ze welquote:Op maandag 19 december 2005 20:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
*schop..
Van cerror, alsjeblieft..
Denk je dan niet dat ze je een beetje raar aankijken?
Het erge is.. ik denk dat je daar gelijk in hebt..quote:
Hoe anders.quote:Op maandag 19 december 2005 20:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het erge is.. ik denk dat je daar gelijk in hebt..
Tja.. iedereen kent jou he?quote:
...op fok..quote:
En zo hoort het.quote:
Oh don't be so smug..quote:
En dat is het, een prachtreeksch!quote:Op maandag 19 december 2005 21:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik werd geattendeerd op een reeks met bier, frituur en tieten.
ik ookquote:Op maandag 19 december 2005 21:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
Welkom in deze geweldige reeks..quote:Op maandag 19 december 2005 21:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
En dan wordt het geslotenquote:
Dat er niet al jaren geleden iemand anders op gekomen is.quote:Op maandag 19 december 2005 22:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En dat is het, een prachtreeksch!
Initiatief was van Havoc..quote:Op maandag 19 december 2005 22:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat er niet al jaren geleden iemand anders op gekomen is.
je bent van je forum lose periode terugquote:Op maandag 19 december 2005 22:03 schreef Khalein het volgende:
Kans bestaat, kansrijkheid is echter een andere discussie
uiteraardquote:Op maandag 19 december 2005 22:06 schreef classpc het volgende:
Zijn er inmiddels al plannen voor een Frituurmeet?
zie OPquote:Op maandag 19 december 2005 22:06 schreef classpc het volgende:
Zijn er inmiddels al plannen voor een Frituurmeet?
Heeft een SC reeks een OPquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |