Ik vind Ingrid zo moeilijk om te cappenquote:Op zondag 18 december 2005 23:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik help je wel ff
[afbeelding]
Dat soort opmerkingen zijn heel erg leukquote:Op zondag 18 december 2005 23:30 schreef melke het volgende:
Die Lies 'Wil je ff uit zijn anus kruipen Joost' 1-0
Ik heb ook erg om Dido's "Dag, klootzak!" en om Robs "Kijk Dido! Kijk dan! Kijk ze eens lekker wegzwemmen!" gelachen.quote:Op zondag 18 december 2005 23:31 schreef Wup het volgende:
[..]
waar ik het meest om heb gelachen was het geprek tussen Rob & Ralph, waarbij Rob half wanhopig werd
'je verbergt iets, JAWEL, ik zie het, je verbergt iets'
Nee, een volkomen misplaatste opmerking op dat moment.quote:Op zondag 18 december 2005 23:30 schreef melke het volgende:
Die Lies 'Wil je ff uit zijn anus kruipen Joost' 1-0
was dat de avond voor zijn exit?quote:Op zondag 18 december 2005 23:28 schreef Lamon het volgende:
Of toen Chantal menno zo voor het blok zette 's nachts, dat ook hem niets meer restte dan maar in een gemeend huilen uit te barsten, uit pure onzekerheid en verwarring.
Gemeend huilende bewoners op onverwachte momenten zijn eigenlijk gewoon het mooist.
Ja, maar dat maakt het niet minder, toch?quote:Op zondag 18 december 2005 23:31 schreef ART het volgende:
[..]
Was dat niet omdat Josclyn wegging? Dat draaide niet om Tanja, maar om de baby die ze mee verzorgde.
Ik weet het... kwestie van geduld en juiste timingquote:Op zondag 18 december 2005 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik vind Ingrid zo moeilijk om te cappenZe beweegt haar handen telkens en als ze wel stil zit, zit ze op haar wangen te kauwen.
Ja dat was geweldig!quote:Op zondag 18 december 2005 23:33 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb ook erg om Dido's "Dag, klootzak!" en om Robs "Kijk Dido! Kijk dan! Kijk ze eens lekker wegzwemmen!" gelachen.
Nee, maar het was niet gekoppeld aan Tanja.quote:Op zondag 18 december 2005 23:34 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ja, maar dat maakt het niet minder, toch?
Humor heb je toch ook hopelijk?quote:Op zondag 18 december 2005 23:33 schreef ART het volgende:
[..]
Nee, een volkomen misplaatste opmerking op dat moment.
Lieske is zo overtuigd van haar gelijk, dat iemand die het niet met haar eens is, automatisch in diegene zijn reet zit. Erg vervelend soort gedrag.
Lieske is nu weer superirritant en op een heel vervelende manier eigenwijs.
Je hebt je anti Lieskequote:Op zondag 18 december 2005 23:33 schreef ART het volgende:
[..]
Lieske is zo overtuigd van haar gelijk, dat iemand die het niet met haar eens is, automatisch in diegene zijn reet zit. Erg vervelend soort gedrag.
Helemaal mee eensch. Vertel me ajb dat ze niet gaat winnen!!!!! Please please please????quote:Op zondag 18 december 2005 23:33 schreef ART het volgende:
[..]
Ja, ik erger me de katjes aan d'r.quote:Op zondag 18 december 2005 23:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je hebt je anti Lieske![]()
weer opgezet
Juist dààrom zou het leuk zijn dat ze zou winnen.quote:Op zondag 18 december 2005 23:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Helemaal mee eensch. Vertel me ajb dat ze niet gaat winnen!!!!! Please please please????
Klopt.quote:
gut die heb ik nog niet eerder gehoordquote:Op zondag 18 december 2005 23:38 schreef regenworm het volgende:
Lieske: Roel je bent constant je doorlig plekken aan het verzorgen
hij blijft leukquote:Op zondag 18 december 2005 23:39 schreef Wup het volgende:
[..]
gut die heb ik nog niet eerder gehoord
scherp en heel leukquote:Op zondag 18 december 2005 23:38 schreef regenworm het volgende:
Lieske: Roel je bent constant je doorlig-plekken aan het verzorgen
quote:Op zondag 18 december 2005 23:39 schreef Sjet het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrggggggggggggggggggggggggggg
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh LIESKE![]()
KAPPEN nou![]()
Wel nee, Lieske voelt zich steeds beter op zich gemakquote:Op zondag 18 december 2005 23:38 schreef Wickedangel het volgende:
Lieske heeft praatjes gekregen omdat ze er nog steeds in zit. En de slechte invloed van Chantal ook.
Pas je aaaaaaaaaaaaaah ff aan... de layout is fokked upquote:Op zondag 18 december 2005 23:39 schreef Sjet het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrg
gggggggggggggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh LIESKE![]()
KAPPEN nou![]()
Pas es effe aan je verneukt mijn hele layout!quote:Op zondag 18 december 2005 23:39 schreef Sjet het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
rrrrrrggggggggggggggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh LIESKE![]()
KAPPEN nou![]()
Sinds wanneer kwam Roel sterk uit de bocht?quote:Op zondag 18 december 2005 23:39 schreef ART het volgende:
Roel is absoluut sterk nu!
Absolute BULL.quote:Op zondag 18 december 2005 23:38 schreef cuall het volgende:
Roel wil gewoon gelijk hebben en probeert Lieske nu gewoon te overschreeuwen
het enge eraan vond ik [ ook achteraf] dat Chantal wist dat hij eruit ging.quote:Op zondag 18 december 2005 23:38 schreef Lamon het volgende:
Klopt.
Achteraf leek het bijna een beetje gerelateerd, aangezien er echt zo'n, "Laat die arme jongen nou maar naar huis gaan"-sfeertje heerste.
bel 112quote:Op zondag 18 december 2005 23:39 schreef Sjet het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrgggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
LIESKE![]()
KAPPEN nou![]()
En nou doe je het zelf ookquote:Op zondag 18 december 2005 23:40 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Pas es effe aan je verneukt mijn hele layout!![]()
Lieske heeft gelijk maar dat heeft ze wel vaker gehad in een discussie met Roeltjequote:Op zondag 18 december 2005 23:40 schreef cuall het volgende:
Roel: hoe weet jij nou hoe mijn werkgedrag is. (op boze toon)
Lieske: Nou Roel, dat verhaal baseer ik op wat ik van jou heb gezien in het BB huis.
Ik ben het met Lieske eens, ik vind Roel ook een luie donder en weinig sociaal op de dingen die hij niet leuk vind om te doen.
Echt bizar. Om iemand zo op zijn karakter te veroordelen op basis van zo weinig informatie.quote:Op zondag 18 december 2005 23:40 schreef cuall het volgende:
Roel: hoe weet jij nou hoe mijn werkgedrag is. (op boze toon)
Lieske: Nou Roel, dat verhaal baseer ik op wat ik van jou heb gezien in het BB huis.
Ik ben het met Lieske eens, ik vind Roel ook een luie donder en weinig sociaal op de dingen die hij niet leuk vind om te doen.
It crossed my mind too...quote:Op zondag 18 december 2005 23:42 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb zin om er nu naar toe te rijden, over het hek te klimmen en Lieske op d'r bek te slaan.
Ik ben het met je eens dat Roel beter uit zijn woorden kan komen, maar hij kan het niet hebben dat Lieske wel een punt heeft.quote:Op zondag 18 december 2005 23:40 schreef ART het volgende:
[..]
Absolute BULL.
Roel argumenteert. En veel scherper en compacter en helderder geformuleerd dan Lieske.
Die zit vast, maar weigert gewoon toe te geven. Stronteigenwijs op een heel vervelende manier.
Eigenlijk gewoon puberaal.
Nu moet de rest het nog ff aanpassen...het blijft nu breedbeeld.quote:Op zondag 18 december 2005 23:42 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heb 'm ff aangepast.....![]()
zag het ook pas net![]()
Ja en omdat haar vader haar onzekerheid heeft weggenomen ook ......quote:Op zondag 18 december 2005 23:38 schreef Wickedangel het volgende:
Lieske heeft praatjes gekregen omdat ze er nog steeds in zit. En de slechte invloed van Chantal ook.
erge sterke Whiskeyquote:Op zondag 18 december 2005 23:39 schreef ART het volgende:
Roel is absoluut sterk nu!
Goed argument!!quote:Op zondag 18 december 2005 23:41 schreef melke het volgende:
Joost is absoluut een kontenkruiper tov Roel
Eens. En nu ga ik echt naar bed.quote:Op zondag 18 december 2005 23:40 schreef ART het volgende:
[..]
Absolute BULL.
Roel argumenteert. En veel scherper en compacter en helderder geformuleerd dan Lieske.
Die zit vast, maar weigert gewoon toe te geven. Stronteigenwijs op een heel vervelende manier.
Eigenlijk gewoon puberaal.
N iet doen Wicked..onze Ing kalmeert haar wel.quote:Op zondag 18 december 2005 23:42 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb zin om er nu naar toe te rijden, over het hek te klimmen en Lieske op d'r bek te slaan.
Kom je op de fietsquote:Op zondag 18 december 2005 23:42 schreef Wickedangel het volgende:
Ze heeft absoluut geen punt.quote:Op zondag 18 december 2005 23:43 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat Roel beter uit zijn woorden kan komen, maar hij kan het niet hebben dat Lieske wel een punt heeft.
![]()
Het was vreselijk arrogant van de bewoners om haar eerder als een lastige wesp te behandelen, maar zeg nou zelf, er komt toch helemaal niks zinnigs uit haar mond.quote:Op zondag 18 december 2005 23:43 schreef Minouishere het volgende:
[..]
Ja en omdat haar vader haar onzekerheid heeft weggenomen ook ......
Maargoed, neemt niet weg dat ik het wel begrijp van d'r, ze is tot een paar dagen geleden praktisch iedere keer onder tafel geluld en nu laat ze het kaas niet meer van d'r brood eten![]()
ligt er aan hoe je het leestquote:Op zondag 18 december 2005 23:44 schreef Lamon het volgende:
Ik ben blij dat ik de streams uitheb. Lieske lijkt weer op haar irritantst te zijn, zo te lezen.
Ja, ik ook. Het zegt echt iets over je karakter, hoe je in groepsverband functioneert. Roel is gewoon geen echte teamspeler en heeft de neiging om zijn snor te drukken, is liever lui dan moe.quote:Op zondag 18 december 2005 23:43 schreef avonne het volgende:
Ik vind dat Lieske gelijk heeft.
'Onze'quote:Op zondag 18 december 2005 23:44 schreef essie05 het volgende:
[..]
N iet doen Wicked..onze Ing kalmeert haar wel.
Ik heb jou nog nooit iets goeds over Lieske zien schrijven. Opvallendquote:Op zondag 18 december 2005 23:44 schreef ART het volgende:
[..]
Ze heeft absoluut geen punt.
Roel ziet BB als een leuk project en een soortement vakantie. Totaal niet te vergelijken met zijn maatschappelijke leven. Bizar dat je dat ook maar denkt te kunnen extrapoleren.
Nou daar ben i het niet mee eens. Ze vertelt het alleen nogal storend en iets teveel doorspekt met leedvermaak. Maar als je alle franje weg haalt, heeft ze regelmatig wel een punt hoorquote:Op zondag 18 december 2005 23:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het was vreselijk arrogant van de bewoners om haar eerder als een lastige wesp te behandelen, maar zeg nou zelf, er komt toch helemaal niks zinnigs uit haar mond.
Niks de afgelopen dagen iets te veel naar het fietsen gekeken.quote:Op zondag 18 december 2005 23:46 schreef essie05 het volgende:
[..]
Regenworm wat heb jij toch met fietsen???
En het belangrijkste... je kan weer fokkenquote:Op zondag 18 december 2005 23:47 schreef Snaptnix het volgende:
JAAAAAAA!!!!!!!!!!
Heb weer stroom, zie weer waar ik loop![]()
![]()
![]()
Dat verbaast mij inderdaad ook.Ze probeert haar misschien nog een beetje in een (betere)vorm te kneden.quote:Op zondag 18 december 2005 23:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
'Onze'![]()
En daar begrijp ik dus ook geen snars van, dat Ingrid zo gesteld is op Lieske.
Ook Bull.quote:Op zondag 18 december 2005 23:46 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Het zegt echt iets over je karakter, hoe je in groepsverband functioneert. Roel is gewoon geen echte teamspeler en heeft de neiging om zijn snor te drukken, is liever lui dan moe.
Is dat nodig dan?quote:Op zondag 18 december 2005 23:47 schreef melke het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit iets goeds over Lieske zien schrijven. Opvallend
Nou zeg, doe's normaalquote:Op zondag 18 december 2005 23:40 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Pas es effe aan je verneukt mijn hele layout!![]()
Hoera!quote:Op zondag 18 december 2005 23:47 schreef Snaptnix het volgende:
JAAAAAAA!!!!!!!!!!
![]()
![]()
Dat heeft lang geduurd zit je in Bulgarije of Roemeniequote:Op zondag 18 december 2005 23:47 schreef Snaptnix het volgende:
JAAAAAAA!!!!!!!!!!
![]()
![]()
Gelukkig..dan komt het misschien de komende dagen nog wel weer goed met je..quote:Op zondag 18 december 2005 23:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
Niks de afgelopen dagen iets te veel naar het fietsen gekeken.
Ja oke, nu heb je Roel wel genoeg veren in de reet gestoken he. Roel houdt gewoon niet van schoonmaken. Klaarquote:Op zondag 18 december 2005 23:48 schreef ART het volgende:
[..]
Ook Bull.
Bij de fietsopdracht: teamspeler.
Bij zijn eigen opdracht: echte doorzetter
Bij Ingrids 'geheugenverlies': oprecht bezorgd en behulpzaam.
Hij deed niet met ieder kutgeintje van BB mee nee. Hulde! (om met Rikkert te spreken)
jammer he?quote:Op zondag 18 december 2005 23:48 schreef Wickedangel het volgende:
Is dat nodig dan?![]()
Zeker niet in dit stadium. Nog geen week meer te gaan, er zit geen beweging meer in onze voor- en afkeuren.
Ja, vind ik zelf ook. Omdat ik meestal bij iedereen wel iets goeds zien en over het algemeen behoorlijk genuanceerd ben. Maar bij Lieske gaan al mijn nekharen overeind. Dat heb ik bij sommige mensen en dan heb ik het ook fors.quote:Op zondag 18 december 2005 23:47 schreef melke het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit iets goeds over Lieske zien schrijven. Opvallend
Niet zo veel nee, maar soms geeft ze wel van die steekjes onder water waar dan weer lang over gediscussieerd gaat worden en af en toe zegt ze dingen die best zinnig zijn bv over Roel die geen flikker uitvoert en andere dingetjes die wij hier op het forum ook roepen, maar Lieske zegt ze dan.quote:Op zondag 18 december 2005 23:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het was vreselijk arrogant van de bewoners om haar eerder als een lastige wesp te behandelen, maar zeg nou zelf, er komt toch helemaal niks zinnigs uit haar mond.
Nee bij de Essentquote:Op zondag 18 december 2005 23:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat heeft lang geduurd zit je in Bulgarije of Roemenie
Nee maar je kunt ook overdrijven hequote:Op zondag 18 december 2005 23:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Is dat nodig dan?![]()
Zeker niet in dit stadium. Nog geen week meer te gaan, er zit geen beweging meer in onze voor- en afkeuren.
Het zorgt wel voor actie in het huis, het zou anders een stuk saaier zijn.quote:Op zondag 18 december 2005 23:50 schreef yellowfirst het volgende:
Lieske naait de boel op bij iedereen, is ook een leuke eigenschap.Helaas wel onbewust.
![]()
We kijken wel naar dezelfde lieske toch?quote:Op zondag 18 december 2005 23:47 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou daar ben i het niet mee eens. Ze vertelt het alleen nogal storend en iets teveel doorspekt met leedvermaak. Maar als je alle franje weg haalt, heeft ze regelmatig wel een punt hoor![]()
Ja, dat gaat dus allemaal over de laatste week. Ik heb afgelopen dagen Roel ook van een betere kant gezien, maar de rest van alle dagen zag ik een andere Roel, nu heeft hij eurotekens in zijn ogen staan en past hij zijn gedrag behoorlijk aan, veel komt bij mij over als......alles voor de centenquote:Op zondag 18 december 2005 23:48 schreef ART het volgende:
[..]
Ook Bull.
Bij de fietsopdracht: teamspeler.
Bij zijn eigen opdracht: echte doorzetter
Bij Ingrids 'geheugenverlies': oprecht bezorgd en behulpzaam.
Hij deed niet met ieder kutgeintje van BB mee nee. Hulde! (om met Rikkert te spreken)
quote:Op zondag 18 december 2005 23:47 schreef Snaptnix het volgende:
JAAAAAAA!!!!!!!!!!
![]()
![]()
Moeilijk he, positieve dingen over Roel lezen?quote:Op zondag 18 december 2005 23:50 schreef melke het volgende:
[..]
Ja oke, nu heb je Roel wel genoeg veren in de reet gestoken he. Roel houdt gewoon niet van schoonmaken. Klaar
Slechte eigenschap eigenlijk hequote:Op zondag 18 december 2005 23:50 schreef ART het volgende:
[..]
Ja, vind ik zelf ook. Omdat ik meestal bij iedereen wel iets goeds zien en over het algemeen behoorlijk genuanceerd ben. Maar bij Lieske gaan al mijn nekharen overeind. Dat heb ik bij sommige mensen en dan heb ik het ook fors.
En het wordt met de dag erger.
Wat dat betreft vind ik haar op Dido lijken, ze begint steeds over hetzelfde.quote:Op zondag 18 december 2005 23:47 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou daar ben i het niet mee eens. Ze vertelt het alleen nogal storend en iets teveel doorspekt met leedvermaak. Maar als je alle franje weg haalt, heeft ze regelmatig wel een punt hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |