Ja daar heb ik wel eens vaker mensen over gehoord..... ik heb dat compleet gemistquote:Op zondag 18 december 2005 23:11 schreef regenworm het volgende:
Leuk moment was Ralph, Dido en de plantjes
Owww jaquote:Op zondag 18 december 2005 23:16 schreef Lamon het volgende:
Oeh, zijn we favoriete BB momenten aan het afgaan?
Qua grappige momenten was de live versie van de muizenjacht erg leuk, en ook de verwarring om Roel's verschuivende 10000 euro.
Qua mooie momenten, ben ik bijna ontroerd (echt waar) geweest toen Ingrid haar kaartjes van de familie 's nachts in haar eentje las, en helemaal brak. Ze ging echt kapot.
![]()
Dat is genieten geblazen.quote:Op zondag 18 december 2005 23:16 schreef Wickedangel het volgende:
[afbeelding]
Ik kan er geen auteur bij zetten, want ik weet bij God niet wie dat was.
Als je ongeveer de datum weet kan ik wel even zoeken in mijn bestanden, hoeft niet op de dag nauwkeurig maar alle kleine hints helpen het zoeken wel te bekorten.quote:Op zondag 18 december 2005 23:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa.... die![]()
Heb je ook die van dido... toen ze de foto aan de muur zag?
Staat het niet op de Talpa site?quote:Op zondag 18 december 2005 23:16 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja daar heb ik wel eens vaker mensen over gehoord..... ik heb dat compleet gemist![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 23:16 schreef Wickedangel het volgende:
[afbeelding]
Vermoei je niet, zie vorige paginaquote:Op zondag 18 december 2005 23:18 schreef Muerte het volgende:
[..]
Als je ongeveer de datum weet kan ik wel even zoeken in mijn bestanden, hoeft niet op de dag nauwkeurig maar alle kleine hints helpen het zoeken wel te bekorten.
Super dezequote:Op zondag 18 december 2005 23:16 schreef Wickedangel het volgende:
[afbeelding]
Wicked had hem al gevonden... maar dank je voor de moeitequote:Op zondag 18 december 2005 23:18 schreef Muerte het volgende:
[..]
Als je ongeveer de datum weet kan ik wel even zoeken in mijn bestanden, hoeft niet op de dag nauwkeurig maar alle kleine hints helpen het zoeken wel te bekorten.
het is de hele avondquote:Op zondag 18 december 2005 23:16 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja daar heb ik wel eens vaker mensen over gehoord..... ik heb dat compleet gemist![]()
Romanticusquote:Op zondag 18 december 2005 23:22 schreef ART het volgende:
Ah, zijn we zover?
Ik denk dat cruciale momenten de masseersessies van Roel & Dido waren. Roel die zijn eigen nummer voor Dido had aangevraagd. En Dido die Roel anderhalf uur moest masseren.
Dido was van haar stuk door dat nummer van Roel en op dat moment besloot ze hem een tweede kans te geven. Het zo lang moeten masseren bracht hen ook weer dichter bij elkaar.
Maar dat was voor hèèl eventjes uiteindelijk.quote:Op zondag 18 december 2005 23:22 schreef ART het volgende:
Ah, zijn we zover?
Ik denk dat cruciale momenten de masseersessies van Roel & Dido waren. Roel die zijn eigen nummer voor Dido had aangevraagd. En Dido die Roel anderhalf uur moest masseren.
Dido was van haar stuk door dat nummer van Roel en op dat moment besloot ze hem een tweede kans te geven. Het zo lang moeten masseren bracht hen ook weer dichter bij elkaar.
Ja, ook, maar de Dido-Roel-relatie heeft de tweede helft van BB5 gedomineerd, dus ook voor het spel was het cruciaal (om te zwijgen van de groepjesvorming).quote:
Voorlopig moeten we dat nog zien.quote:Op zondag 18 december 2005 23:24 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Maar dat was voor hèèl eventjes uiteindelijk.![]()
Denk dat die relatie het 2de deel van BB minder leuk gemaakt heeftquote:Op zondag 18 december 2005 23:25 schreef ART het volgende:
[..]
Ja, ook, maar de Dido-Roel-relatie heeft de tweede helft van BB5 gedomineerd, dus ook voor het spel was het cruciaal (om te zwijgen van de groepjesvorming).
Wel eensch, maar ik heb me er voornamelijk aan geërgerdquote:Op zondag 18 december 2005 23:25 schreef ART het volgende:
[..]
Ja, ook, maar de Dido-Roel-relatie heeft de tweede helft van BB5 gedomineerd, dus ook voor het spel was het cruciaal (om te zwijgen van de groepjesvorming).
Dido heeft uiteindelijk zichzelf de das omgedaan door zich verheven te voelen boven de rest.quote:Op zondag 18 december 2005 23:25 schreef ART het volgende:
[..]
Ja, dat kan, maar pro of contra, het heeft het tweede deel gedomineerd.quote:Op zondag 18 december 2005 23:26 schreef melke het volgende:
[..]
Denk dat die relatie het 2de deel van BB minder leuk gemaakt heeft
En zenders afdoen...quote:Op zondag 18 december 2005 23:23 schreef ART het volgende:
Het leukste moment vond ik de 'fuck the roels'-actie op de tafel na het hoerenfeest (met Linda-kus-nasleep)
Ze zijn in elk geval teveel door BB geholpen en dat heeft alles toen compleet uit evenwicht gebracht. Ik vond dat te ver gaan.quote:Op zondag 18 december 2005 23:26 schreef melke het volgende:
[..]
Denk dat die relatie het 2de deel van BB minder leuk gemaakt heeft
Genieten......lekker ongeregeld.quote:Op zondag 18 december 2005 23:29 schreef ART het volgende:
En graag een hele dikke prop in de mond van Lieske. Irritant wicht.
hoerenfeest en daarna roel en linda op bed zoenen en naar twee minuten lag roel te slapen.quote:Op zondag 18 december 2005 23:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En zenders afdoen...
BB: Alle bewoners zenders checken... en iedereen lachen
waar ik het meest om heb gelachen was het gesprek tussen Rob & Ralph, waarbij Rob half wanhopig werdquote:Op zondag 18 december 2005 23:16 schreef Lamon het volgende:
Oeh, zijn we favoriete BB momenten aan het afgaan?
Was dat niet omdat Josclyn wegging? Dat draaide niet om Tanja, maar om de baby die ze mee verzorgde.quote:Op zondag 18 december 2005 23:28 schreef Lamon het volgende:
Ook een mooi momentje was toen Tanja wegging en iedereen soortement van opgelucht was, en Dido wegliep om stiekem een beetje te huilen.
Of toen Chantal menno zo voor het blok zette 's nachts, dat ook hem niets meer restte dan maar in een gemeend huilen uit te barsten, uit pure onzekerheid en verwarring.
Gemeend huilende bewoners op onverwachte momenten zijn eigenlijk gewoon het mooist.
Ja, die was errug goed. Zeldzame psychologische actie.quote:Op zondag 18 december 2005 23:31 schreef Wup het volgende:
[..]
waar ik het meest om heb gelachen was het geprek tussen Rob & Ralph, waarbij Rob half wanhopig werd
'je verbergt iets, JAWEL, ik zie het, je verbergt iets'
Ik help je wel ffquote:Op zondag 18 december 2005 23:30 schreef Wickedangel het volgende:
[afbeelding]
Als tegenwicht voor alle Lieske-foto's![]()
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMquote:Op zondag 18 december 2005 23:29 schreef ART het volgende:
En graag een hele dikke prop in de mond van Lieske. Irritant wicht.
Ik ook. Zoals Lieske zei het waren de nieuwe Tanja'squote:Op zondag 18 december 2005 23:29 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ze zijn in elk geval teveel door BB geholpen en dat heeft alles toen compleet uit evenwicht gebracht. Ik vond dat te ver gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |