Klopt.quote:
gut die heb ik nog niet eerder gehoordquote:Op zondag 18 december 2005 23:38 schreef regenworm het volgende:
Lieske: Roel je bent constant je doorlig plekken aan het verzorgen
hij blijft leukquote:Op zondag 18 december 2005 23:39 schreef Wup het volgende:
[..]
gut die heb ik nog niet eerder gehoord
scherp en heel leukquote:Op zondag 18 december 2005 23:38 schreef regenworm het volgende:
Lieske: Roel je bent constant je doorlig-plekken aan het verzorgen
quote:Op zondag 18 december 2005 23:39 schreef Sjet het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrggggggggggggggggggggggggggg
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh LIESKE![]()
KAPPEN nou![]()
Wel nee, Lieske voelt zich steeds beter op zich gemakquote:Op zondag 18 december 2005 23:38 schreef Wickedangel het volgende:
Lieske heeft praatjes gekregen omdat ze er nog steeds in zit. En de slechte invloed van Chantal ook.
Pas je aaaaaaaaaaaaaah ff aan... de layout is fokked upquote:Op zondag 18 december 2005 23:39 schreef Sjet het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrg
gggggggggggggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh LIESKE![]()
KAPPEN nou![]()
Pas es effe aan je verneukt mijn hele layout!quote:Op zondag 18 december 2005 23:39 schreef Sjet het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
rrrrrrggggggggggggggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh LIESKE![]()
KAPPEN nou![]()
Sinds wanneer kwam Roel sterk uit de bocht?quote:Op zondag 18 december 2005 23:39 schreef ART het volgende:
Roel is absoluut sterk nu!
Absolute BULL.quote:Op zondag 18 december 2005 23:38 schreef cuall het volgende:
Roel wil gewoon gelijk hebben en probeert Lieske nu gewoon te overschreeuwen
het enge eraan vond ik [ ook achteraf] dat Chantal wist dat hij eruit ging.quote:Op zondag 18 december 2005 23:38 schreef Lamon het volgende:
Klopt.
Achteraf leek het bijna een beetje gerelateerd, aangezien er echt zo'n, "Laat die arme jongen nou maar naar huis gaan"-sfeertje heerste.
bel 112quote:Op zondag 18 december 2005 23:39 schreef Sjet het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrgggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
LIESKE![]()
KAPPEN nou![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |