Ik vind Ingrid zo moeilijk om te cappenquote:Op zondag 18 december 2005 23:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik help je wel ff
[afbeelding]
Dat soort opmerkingen zijn heel erg leukquote:Op zondag 18 december 2005 23:30 schreef melke het volgende:
Die Lies 'Wil je ff uit zijn anus kruipen Joost' 1-0
Ik heb ook erg om Dido's "Dag, klootzak!" en om Robs "Kijk Dido! Kijk dan! Kijk ze eens lekker wegzwemmen!" gelachen.quote:Op zondag 18 december 2005 23:31 schreef Wup het volgende:
[..]
waar ik het meest om heb gelachen was het geprek tussen Rob & Ralph, waarbij Rob half wanhopig werd
'je verbergt iets, JAWEL, ik zie het, je verbergt iets'
Nee, een volkomen misplaatste opmerking op dat moment.quote:Op zondag 18 december 2005 23:30 schreef melke het volgende:
Die Lies 'Wil je ff uit zijn anus kruipen Joost' 1-0
was dat de avond voor zijn exit?quote:Op zondag 18 december 2005 23:28 schreef Lamon het volgende:
Of toen Chantal menno zo voor het blok zette 's nachts, dat ook hem niets meer restte dan maar in een gemeend huilen uit te barsten, uit pure onzekerheid en verwarring.
Gemeend huilende bewoners op onverwachte momenten zijn eigenlijk gewoon het mooist.
Ja, maar dat maakt het niet minder, toch?quote:Op zondag 18 december 2005 23:31 schreef ART het volgende:
[..]
Was dat niet omdat Josclyn wegging? Dat draaide niet om Tanja, maar om de baby die ze mee verzorgde.
Ik weet het... kwestie van geduld en juiste timingquote:Op zondag 18 december 2005 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik vind Ingrid zo moeilijk om te cappenZe beweegt haar handen telkens en als ze wel stil zit, zit ze op haar wangen te kauwen.
Ja dat was geweldig!quote:Op zondag 18 december 2005 23:33 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb ook erg om Dido's "Dag, klootzak!" en om Robs "Kijk Dido! Kijk dan! Kijk ze eens lekker wegzwemmen!" gelachen.
Nee, maar het was niet gekoppeld aan Tanja.quote:Op zondag 18 december 2005 23:34 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ja, maar dat maakt het niet minder, toch?
Humor heb je toch ook hopelijk?quote:Op zondag 18 december 2005 23:33 schreef ART het volgende:
[..]
Nee, een volkomen misplaatste opmerking op dat moment.
Lieske is zo overtuigd van haar gelijk, dat iemand die het niet met haar eens is, automatisch in diegene zijn reet zit. Erg vervelend soort gedrag.
Lieske is nu weer superirritant en op een heel vervelende manier eigenwijs.
Je hebt je anti Lieskequote:Op zondag 18 december 2005 23:33 schreef ART het volgende:
[..]
Lieske is zo overtuigd van haar gelijk, dat iemand die het niet met haar eens is, automatisch in diegene zijn reet zit. Erg vervelend soort gedrag.
Helemaal mee eensch. Vertel me ajb dat ze niet gaat winnen!!!!! Please please please????quote:Op zondag 18 december 2005 23:33 schreef ART het volgende:
[..]
Ja, ik erger me de katjes aan d'r.quote:Op zondag 18 december 2005 23:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je hebt je anti Lieske![]()
weer opgezet
Juist dààrom zou het leuk zijn dat ze zou winnen.quote:Op zondag 18 december 2005 23:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Helemaal mee eensch. Vertel me ajb dat ze niet gaat winnen!!!!! Please please please????
Klopt.quote:
gut die heb ik nog niet eerder gehoordquote:Op zondag 18 december 2005 23:38 schreef regenworm het volgende:
Lieske: Roel je bent constant je doorlig plekken aan het verzorgen
hij blijft leukquote:Op zondag 18 december 2005 23:39 schreef Wup het volgende:
[..]
gut die heb ik nog niet eerder gehoord
scherp en heel leukquote:Op zondag 18 december 2005 23:38 schreef regenworm het volgende:
Lieske: Roel je bent constant je doorlig-plekken aan het verzorgen
quote:Op zondag 18 december 2005 23:39 schreef Sjet het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrggggggggggggggggggggggggggg
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh LIESKE![]()
KAPPEN nou![]()
Wel nee, Lieske voelt zich steeds beter op zich gemakquote:Op zondag 18 december 2005 23:38 schreef Wickedangel het volgende:
Lieske heeft praatjes gekregen omdat ze er nog steeds in zit. En de slechte invloed van Chantal ook.
Pas je aaaaaaaaaaaaaah ff aan... de layout is fokked upquote:Op zondag 18 december 2005 23:39 schreef Sjet het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrg
gggggggggggggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh LIESKE![]()
KAPPEN nou![]()
Pas es effe aan je verneukt mijn hele layout!quote:Op zondag 18 december 2005 23:39 schreef Sjet het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
rrrrrrggggggggggggggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh LIESKE![]()
KAPPEN nou![]()
Sinds wanneer kwam Roel sterk uit de bocht?quote:Op zondag 18 december 2005 23:39 schreef ART het volgende:
Roel is absoluut sterk nu!
Absolute BULL.quote:Op zondag 18 december 2005 23:38 schreef cuall het volgende:
Roel wil gewoon gelijk hebben en probeert Lieske nu gewoon te overschreeuwen
het enge eraan vond ik [ ook achteraf] dat Chantal wist dat hij eruit ging.quote:Op zondag 18 december 2005 23:38 schreef Lamon het volgende:
Klopt.
Achteraf leek het bijna een beetje gerelateerd, aangezien er echt zo'n, "Laat die arme jongen nou maar naar huis gaan"-sfeertje heerste.
bel 112quote:Op zondag 18 december 2005 23:39 schreef Sjet het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrgggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
LIESKE![]()
KAPPEN nou![]()
En nou doe je het zelf ookquote:Op zondag 18 december 2005 23:40 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Pas es effe aan je verneukt mijn hele layout!![]()
Lieske heeft gelijk maar dat heeft ze wel vaker gehad in een discussie met Roeltjequote:Op zondag 18 december 2005 23:40 schreef cuall het volgende:
Roel: hoe weet jij nou hoe mijn werkgedrag is. (op boze toon)
Lieske: Nou Roel, dat verhaal baseer ik op wat ik van jou heb gezien in het BB huis.
Ik ben het met Lieske eens, ik vind Roel ook een luie donder en weinig sociaal op de dingen die hij niet leuk vind om te doen.
Echt bizar. Om iemand zo op zijn karakter te veroordelen op basis van zo weinig informatie.quote:Op zondag 18 december 2005 23:40 schreef cuall het volgende:
Roel: hoe weet jij nou hoe mijn werkgedrag is. (op boze toon)
Lieske: Nou Roel, dat verhaal baseer ik op wat ik van jou heb gezien in het BB huis.
Ik ben het met Lieske eens, ik vind Roel ook een luie donder en weinig sociaal op de dingen die hij niet leuk vind om te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |