En nou doe je het zelf ookquote:Op zondag 18 december 2005 23:40 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Pas es effe aan je verneukt mijn hele layout!![]()
Lieske heeft gelijk maar dat heeft ze wel vaker gehad in een discussie met Roeltjequote:Op zondag 18 december 2005 23:40 schreef cuall het volgende:
Roel: hoe weet jij nou hoe mijn werkgedrag is. (op boze toon)
Lieske: Nou Roel, dat verhaal baseer ik op wat ik van jou heb gezien in het BB huis.
Ik ben het met Lieske eens, ik vind Roel ook een luie donder en weinig sociaal op de dingen die hij niet leuk vind om te doen.
Echt bizar. Om iemand zo op zijn karakter te veroordelen op basis van zo weinig informatie.quote:Op zondag 18 december 2005 23:40 schreef cuall het volgende:
Roel: hoe weet jij nou hoe mijn werkgedrag is. (op boze toon)
Lieske: Nou Roel, dat verhaal baseer ik op wat ik van jou heb gezien in het BB huis.
Ik ben het met Lieske eens, ik vind Roel ook een luie donder en weinig sociaal op de dingen die hij niet leuk vind om te doen.
It crossed my mind too...quote:Op zondag 18 december 2005 23:42 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb zin om er nu naar toe te rijden, over het hek te klimmen en Lieske op d'r bek te slaan.
Ik ben het met je eens dat Roel beter uit zijn woorden kan komen, maar hij kan het niet hebben dat Lieske wel een punt heeft.quote:Op zondag 18 december 2005 23:40 schreef ART het volgende:
[..]
Absolute BULL.
Roel argumenteert. En veel scherper en compacter en helderder geformuleerd dan Lieske.
Die zit vast, maar weigert gewoon toe te geven. Stronteigenwijs op een heel vervelende manier.
Eigenlijk gewoon puberaal.
Nu moet de rest het nog ff aanpassen...het blijft nu breedbeeld.quote:Op zondag 18 december 2005 23:42 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heb 'm ff aangepast.....![]()
zag het ook pas net![]()
Ja en omdat haar vader haar onzekerheid heeft weggenomen ook ......quote:Op zondag 18 december 2005 23:38 schreef Wickedangel het volgende:
Lieske heeft praatjes gekregen omdat ze er nog steeds in zit. En de slechte invloed van Chantal ook.
erge sterke Whiskeyquote:Op zondag 18 december 2005 23:39 schreef ART het volgende:
Roel is absoluut sterk nu!
Goed argument!!quote:Op zondag 18 december 2005 23:41 schreef melke het volgende:
Joost is absoluut een kontenkruiper tov Roel
Eens. En nu ga ik echt naar bed.quote:Op zondag 18 december 2005 23:40 schreef ART het volgende:
[..]
Absolute BULL.
Roel argumenteert. En veel scherper en compacter en helderder geformuleerd dan Lieske.
Die zit vast, maar weigert gewoon toe te geven. Stronteigenwijs op een heel vervelende manier.
Eigenlijk gewoon puberaal.
N iet doen Wicked..onze Ing kalmeert haar wel.quote:Op zondag 18 december 2005 23:42 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb zin om er nu naar toe te rijden, over het hek te klimmen en Lieske op d'r bek te slaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |