die ken ik alquote:Op zondag 18 december 2005 22:16 schreef MrDoegewoon het volgende:
http://www.kicken.com/2005/www.kicken.com-msn.wmv
Inderdaad, nu de totaal niet ouder geworden Henny Huismanquote:
Ik naar de achtste geloof ikquote:Op zondag 18 december 2005 22:18 schreef borisz het volgende:
[..]
die ken ik al![]()
Nog een rondje van Mij omdat ik gepromoveerd ben met Hattrick naar de 10de divisie![]()
Nee inderdaad, springlevend lijk nog.quote:Op zondag 18 december 2005 22:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inderdaad, nu de totaal niet ouder geworden Henny Huisman
Heb al bijna 3 jaar m'n rijbewijs, maar dat heb ik nog nooit gedaanquote:Op zondag 18 december 2005 22:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Voor het eerst al auto bestuurder door de mcdrive geweest
gefeliquote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 18 december 2005 22:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Voor het eerst al auto bestuurder door de mcdrive geweest
vorig jaar was het geweldig, Giel in de nachtquote:Op zondag 18 december 2005 22:15 schreef borisz het volgende:
als niemand hem opent doe ik het wel
3fm gaat weer geweldige radio makenhopelijk
promovatie of promitie?quote:Op zondag 18 december 2005 22:05 schreef MrDoegewoon het volgende:
Wtf wel promovatie..
Heb een beter doelsaldo
Euh lees het vorig topic even doorquote:Op zondag 18 december 2005 22:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vorig jaar was het geweldig, Giel in de nacht
[..]
promovatie of promitie?
en hoe was Innercity?
quote:
kan je platen aanvragen als je maar betaald en ze doen nog meer actiesquote:Op zondag 18 december 2005 22:20 schreef Suijk het volgende:
Wat is die 3fm actie dan?
quote:Op zondag 18 december 2005 22:32 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Euh lees het vorig topic even door
Maar ben dus niet geweest en er ligt hier nog steeds een kaartje van 50 euro
JaWi is hem kwijt geraakt geloof ik. Maar heb op Hyves een verhaal gemaakt dus bij deze:quote:Op zondag 18 december 2005 22:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]ja hee ik ga niet alle hools terug lezen
![]()
kaartje laten verpieteren....en die van JaWi zal ook nog wel thuis liggen
Das waar al mogen ze bij techno eigenlijk niet ontbreken. Maar het hele concept is te klein voor de rai.quote:Op zondag 18 december 2005 22:41 schreef rubbereend het volgende:
oke dank je MrD. geen lasers zat er dik in, niet echt laserachtige muziekstijlen zeg maar.
2 jaar geleden hadden ze ook geen laser bij de techno en het daarvoor alleen de 360 graden laserquote:Op zondag 18 december 2005 22:59 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Das waar al mogen ze bij techno eigenlijk niet ontbreken. Maar het hele concept is te klein voor de rai.
nigeria niet vertrouwen. Betalen moet waarschijnlijk via Western Union Dinges en dan ben je dus mooi je geld kwijtquote:Op zondag 18 december 2005 23:10 schreef Bjoro het volgende:
Evening
ff een vraagje...ik heb mijn mobieltje te koop op speurders en nu wil er iemand in Nigeriadat ding hebben voor 410 euro incl verzendkosten.
Moet ik nu gewoon vrgane dat hij het geld stort en dan pas opsturen ???
Lijkt me het messt logisch, maar ik zou dat zelf namelijk noooooit vertrouwen !
Ik denk dat het een ajax fan isquote:Op zondag 18 december 2005 23:10 schreef Bjoro het volgende:
Evening
ff een vraagje...ik heb mijn mobieltje te koop op speurders en nu wil er iemand in Nigeriadat ding hebben voor 410 euro incl verzendkosten.
Moet ik nu gewoon vrgane dat hij het geld stort en dan pas opsturen ???
Lijkt me het messt logisch, maar ik zou dat zelf namelijk noooooit vertrouwen !
Als je het geld hebt is er natuurlijk geen probleem, maar dit is vaak oplichting op de een of andere manier. Die gasten komen altijd uit Nigeriaquote:Op zondag 18 december 2005 23:25 schreef Bjoro het volgende:
oke, thanx
dus als ik hem een mailtje stuur en zeg dat ik geld wil hebben en als ik het heb dat ik het dan opstuur(en dat doe ik dan echt !!!!), dan zouden jullie het wel doen in mijn geval ?
ah oke...dan maar een mailtje dat ik eerst het geld wil !quote:Op zondag 18 december 2005 23:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als je het geld hebt is er natuurlijk geen probleem, maar dit is vaak oplichting op de een of andere manier. Die gasten komen altijd uit Nigeria
quote:Op zondag 18 december 2005 23:28 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ah oke...dan maar een mailtje dat ik eerst het geld wil !
maar goed, dan moet ik mijn bank gegevens opgeven...ben ik eiegenlijk ook niet zo happig op
Was het zoiets?quote:Oplichter???
Ik heb me laptop aangeboden op speurders voor ¤600,-
nu heb ik een reactie gekregen van iemand uit florida die ¤1200,- bied . Hieronder staat zijn reactie
----------------------------------------------------------------
DEAR SELLER,
HOW ARE YOU AND YOUR FAMILLY?
MY NAME IS MELISSA RAMOS AM LOCATED IN FLORIDA UNITED STATE
I WANT TO BUY THIS ITEM TO BE SHIPPED TO MY CHRURCH AREA PASTOR IN
LAGOS NIGERIA AS AGIFT FOR THE NEW INCOMING AVEST ANIVASSARY COMING UP
SHORTLY I WILL BE PAYING YOU WITH MONEY ORDER VIA A VERY SECURE ONLINE PAYMENT METHOD www.BIDPAY.COM
I WANT YOU TO GET BACK TO ME WITH YOU FULL NAME AND ADDRESS AS THE
MONEY ORDER WILL BE DELIVERD TO YOUR HOME ADDRESS SECURLY I ALSO
WANT THE SHIPMENT VIA UPS EXPRESS DELIVERY TO HIM IN LAGOS NIGERIA
AM WILLING TO OFFER YOU ? 1200 EURO INCLUDING SHIPPMENT FOR THIS ITEM
NOTE!!!!!!!!!!!!!!!!!! MAKE SURE YOUR NAME AND ADDRESS IS CORRECT BECAUSE THIS
IS WHERE BIDPAY WILL BE MAILING YOUR MONEY ONCE THE ORDER HAS BEEN APPROVED AND
RECEIVED BY THEM
SHIPPING TO THE UNDERLISTED ADDRESS
TOPE OLA
2 GBELEYI AVE
IFAKO/IJAIYE
LAGOS 23401
NIGERIA
I WAIT YOUR QUICK RESPONSE
GOD BLESS YOU
----------------------------------------------------------------
Wat denken jullie ervan? een oplichter? ik denk het wel eerlijk gezegd. En kennen jullie de betalings methode via www.bidpay.com
Fuck die congolezen...quote:Op zondag 18 december 2005 22:37 schreef borisz het volgende:
we kunnen namens Fok! ook wat doen natuurlijk voor Congo![]()
alleen heeft iemand dan een idee?![]()
Alstjeblieft héquote:Op zondag 18 december 2005 22:28 schreef clauwheee het volgende:
Ik voelde me vanmiddag trouwens echt zo'n stoere schreeuwende Z-side supporter![]()
'Farmer till I die!' 'Proud to be a farmer' 'Boeren die geven nooit op' En meer van dat soort gedoe
Ben jij wel eens vrolijk?quote:Op zondag 18 december 2005 23:35 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Fuck die congolezen...
[..]
Alstjeblieft hé
Zat twee jaar geleden (3-3) onder het sfeervak van Groningen. Leek wel of ze dat de hele wedstrijd zongen.Boeren die geven nooit op, jalalala...
ik vertellen dat ik alleen dit ding heb....quote:Ok so what other things did you have forsale..?
ik maar een linkje sturen naar de site.....krijg ik terug..quote:Who produce it and how much did you wish to sell it..?
quote:Hello Seller,
Thanks for the notication.
So can you sell the good for me if i pay you 410 Euro for it plus shipping it to Nigeria thorugh TPG Regisrer Airmail service kindly
confirm the shipping and reserve the item for me so that i can complete the transaction or let me know if the money will not be enough.
Hope to make business with you soon.
Dennis
Idd. Ooit een Nigeriaan geweest die het huis van mijn familielid wilde kopen, maar dan eerst 2000 euro via Union Transfer o.i.d. overmaken.quote:Op zondag 18 december 2005 23:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat is zeker een oplichter.
Moet nog aan beginnen. En heb daar nu 0,0 behoefte aan!quote:Op maandag 19 december 2005 00:24 schreef TerroRobbie het volgende:
DS waar blijft je gedicht?
Hou op hou op.quote:Op maandag 19 december 2005 01:46 schreef rubbereend het volgende:
ik moest aan ej denken DG toen ik het allemaal zag, wat zal je gevloekt hebben,. Essien die rood had moeten hebben (Sendros trouwens ook) afgekeurde doelpunt was gewoon een geldig doelpunt
dat was dus een lange gefrustreerde terugreisquote:Op maandag 19 december 2005 01:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hou op hou op.
Inconsequente teringscheids.
Als ie zijn eigen regeltjes had nageleefd hadden er 3 Chelsea spelers er vanaf gemoeten.
Robben maakt een overtreding zoals Henry en die krijgt niets waar Henry geel kreeg,was dan de 2e van Robben...
Makalele gooit de bal weg terwijl ie al geel had en krijgt niets en Lampard doet het even later en die krijgt hem wel....
En Essien....Opknopen aan de hoogste boom die vent
Om over onze 1-0 nog maar te zwijgen
Hou op,er zat zo'n zakenman tegenover mij in de trein en die wilde een gesprekkie aanknopen,FOUT!!!!!quote:Op maandag 19 december 2005 01:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat was dus een lange gefrustreerde terugreis
Behoorlijk ja. Op m'n fietsje was geen pretje, ook al is het maar 5 minuutjes.quote:
op mijn fiets ook niet, 25 minutenquote:Op maandag 19 december 2005 08:16 schreef Suijk het volgende:
[..]
Behoorlijk ja. Op m'n fietsje was geen pretje, ook al is het maar 5 minuutjes.
Denk dat ik dat ook weer op tijd ga doen...quote:Op maandag 19 december 2005 09:55 schreef Cart_man het volgende:
Ga dan naar huis...
Dan neem je toch een paar snipperuren opquote:
alweerquote:Op maandag 19 december 2005 10:36 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee is een beetje brakjes en begint wat later vandaag
Mot toch tot 21 uur!
Kerstinkopen zijn al grotendeels gedaan. Geen middagje Aachen dusquote:Op maandag 19 december 2005 10:27 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Dan neem je toch een paar snipperuren op![]()
of je neemt weer een middagje Achen![]()
weet ik niet, heb het hier iig nog niet gemeld, dus op dat gebied niet, denk ik !quote:Op maandag 19 december 2005 10:41 schreef Noca het volgende:
Heb ik iets gemist Bjoor?
Gelukkig is er nog FOK!quote:Op maandag 19 december 2005 10:48 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Kerstinkopen zijn al grotendeels gedaan. Geen middagje Aachen dus
pak je toch gewoon een zak M&M'squote:Op maandag 19 december 2005 10:53 schreef SCH het volgende:
Heb ik alles gekocht om de hartige taart voor het kerstdiner op Nick zijn werk te maken, ben ik de cashewnoten vergeten
Dat ben ik dan ook aan het doen vanaf school...quote:
Alweerquote:Op maandag 19 december 2005 10:43 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
alweerof nof steeds....
trouwens nog gefeliciteerd met de overwinning, was dik verdiend![]()
Wat een problemen, wat een problemen!quote:Op maandag 19 december 2005 10:53 schreef SCH het volgende:
Heb ik alles gekocht om de hartige taart voor het kerstdiner op Nick zijn werk te maken, ben ik de cashewnoten vergeten
maak je hem toch wat minder hartigquote:Op maandag 19 december 2005 10:53 schreef SCH het volgende:
klinkt lekker! wat voor hartige taart ?quote:Op maandag 19 december 2005 10:53 schreef SCH het volgende:
Dan heb je dus niet alles gekochtquote:Op maandag 19 december 2005 10:53 schreef SCH het volgende:
SCHtje. Was je zelf voor de telefoon gister?quote:Op maandag 19 december 2005 10:53 schreef SCH het volgende:
quote:Op maandag 19 december 2005 11:00 schreef Noca het volgende:
[..]
SCHtje. Was je zelf voor de telefoon gister?
Zeg dat wel. En een dilemma. Terug naar de ap of het zo maar laten?quote:Op maandag 19 december 2005 10:58 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wat een problemen, wat een problemen!
quote:Op maandag 19 december 2005 11:02 schreef SCH het volgende:
[..]![]()
Waren jullie dat.Beluisterde net mijn voicemail en dacht: wat voor keiharde hooligans zijn dat nou weer
![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 11:02 schreef SCH het volgende:
[..]![]()
Waren jullie dat.Beluisterde net mijn voicemail en dacht: wat voor softe nephooligans zijn dat nou weer
![]()
eerste stap richting de witte jurk !quote:Op maandag 19 december 2005 11:10 schreef FrankyMcG het volgende:
Goeiemorgen!
Opnieuw ingeschreven bij de sportschool, samen met Maartje op een "familie-abo"![]()
quote:
kan daar iets kapot aan danquote:
ja, het schuifding waarmee ik van menu's en nummers wissel doet het niet meer, maar omdat ik de batterij moest wisselen moet ik wel door die menu's kunnenquote:Op maandag 19 december 2005 11:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kan daar iets kapot aan dan
schijnbaar wel natuurlijk, anders meld je dat niet
batterij wisselenquote:Op maandag 19 december 2005 11:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
ja, het schuifding waarmee ik van menu's en nummers wissel doet het niet meer, maar omdat ik de batterij moest wisselen moet ik wel door die menu's kunnen
metquote:
en Miljuksa in het huisquote:
op Miljuska wil ik best biedenquote:Op maandag 19 december 2005 11:54 schreef Suijk het volgende:
En hebben jullie ook al geld geboden of niet?
geen idee wie ze is, maar ze ziet er lekker uitquote:
Feest....quote:
Thanx man....dit helpt me de dag doorquote:
quote:Op maandag 19 december 2005 11:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
geen idee wie ze is, maar ze ziet er lekker uit
je bent goed bezig SCHatquote:
na exact 1,5 uur is de kagel door de kerkquote:Op maandag 19 december 2005 10:53 schreef SCH het volgende:
sterktequote:
quote:Hello,
i agree with the price,i will contact MONEYGRAM MONEYTRANSFER for your payment,i will make the payment of 400euros with the shipment of registered (TPG post) by AIRMAIL,you will send it to my daughter schooling in nigeria,her phone has spoilt and i want to send another one to her,because am not around in holland presently,am in new york for a business trip.
send me your name and adress with your account details,so that i can contact moneygram for your payment immedaitely.
this the address below that you will ship the item to:
Name: DR. Johnson omowumi
Address: p.o.box 2895 dugbe ibadan.
City: ibadan
State: oyo state
Zipcode:23402
Country:Nigeria
i will be waiting for your reply immediately.
best regard
19 jaren jong, misschien inmiddels 20. Erg jong dus. Staat wel bekend als iemand die je de oren van je kop kletst.quote:
piemol in de mond stoppen, worden ze een stuk stiller van !quote:Op maandag 19 december 2005 12:47 schreef Cart_man het volgende:
Als ik ergens een hekel aan heb is het dat wel. Vrouwen die teveel praten.
Dat bedoel ik. Bek houden en pijpen.quote:Op maandag 19 december 2005 12:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
piemol in de mond stoppen, worden ze een stuk stiller van !
Miljuschka!quote:Op maandag 19 december 2005 12:24 schreef DeTolk het volgende:
Miljushka bovenaan verlanglijstje zet
zag het net op VI.nl (van Huntelaar dan)quote:Op maandag 19 december 2005 13:05 schreef Bjoro het volgende:Klaas Jan naar Ajax in de winterstop
http://www.nu.nl/news/644118/41/Huntelaar_akkoord_met_Ajax.html
en Pienaar naar Dortmund !
idd wat een dom wijf, als zij al lekker is.... achja sneltevreden zijn is ook mooiquote:
Zijn beide poten breken.quote:Op maandag 19 december 2005 13:40 schreef SCH het volgende:
Wat een verrader, om in de winterstop al te gaan - meteen op de bank houden die minkukel
ach joh maak je niet zo druk...alle spitsen die bij ajax komen mislukken, dus een gevaar voor julliequote:Op maandag 19 december 2005 13:40 schreef SCH het volgende:
Wat een verrader, om in de winterstop al te gaan - meteen op de bank houden die minkukel
Een beetje maar....quote:Op maandag 19 december 2005 14:07 schreef Vom het volgende:
Het forum is een beetje traag vandaag of ligt het aan mij?
Da's idd liev...quote:Op maandag 19 december 2005 14:32 schreef Blumchen het volgende:hoi hools
Ne weer terug uit Dordt.. krijg ik een hele grote tas van mijn mams.. hebben mijn nichtjes een kersttas gemaakt, omdat ik geen kerstpaket krijg.. Lief hoor![]()
* Blumchen zet kerstliedje op
mooi daar vangen we in Eindhoven ook vanquote:Op maandag 19 december 2005 13:05 schreef Bjoro het volgende:Klaas Jan naar Ajax in de winterstop
http://www.nu.nl/news/644118/41/Huntelaar_akkoord_met_Ajax.html
en Pienaar naar Dortmund !
de jeugdopleiding rendeert eindelijkquote:Op maandag 19 december 2005 14:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mooi daar vangen we in Eindhoven ook van
vind je dat serieus?quote:Op maandag 19 december 2005 14:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Renate Verbaan is 10 x lekkerder!
waarover??quote:Op maandag 19 december 2005 14:34 schreef DarkShine het volgende:
Ik ga trouwens maar even op bed liggen. Ben al de hele dag aan het piekeren...
ons kerstpakket is roze. Dat ziet er weer leuk uit straks, met een roze doos achterop de fiets door Amsterdam west fietsenquote:Op maandag 19 december 2005 14:33 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Da's idd liev...![]()
ik krijg trouwens ook geen kerstpakketwegbezuinigd
![]()
daar valt het niet zo opquote:Op maandag 19 december 2005 14:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
ons kerstpakket is roze. Dat ziet er weer leuk uit straks, met een roze doos achterop de fiets door Amsterdam west fietsen
we hebben hem ook maar bij de Graafschap weggeplukt toen hij 16 wasquote:Op maandag 19 december 2005 14:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
de jeugdopleiding rendeert eindelijk
Jaquote:Op maandag 19 december 2005 14:35 schreef rubbereend het volgende:
wat lief Bloem
[..]
vind je dat serieus?
3 en halfquote:Op maandag 19 december 2005 14:48 schreef tha_dark het volgende:
Middag iedereen!
Nog 4 dagen en dan heb ik vakantie
quote:
Nou, zij is standaard lelijk.quote:Op maandag 19 december 2005 14:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik val niet zo op standaard blondjes
quote:Op maandag 19 december 2005 14:55 schreef Lionheaad het volgende:
TMF trutjes
Net zag het er beter uit
quote:
quote:Op maandag 19 december 2005 15:22 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
we leven hier niet in de middeleeuwen
je hebt gesmst?quote:Op maandag 19 december 2005 15:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Vanavond wordt bekend gemaakt of Bridget in de Playboy gaat.
Neuh, ik vertrouw op mijn medemens rukkerquote:Op maandag 19 december 2005 15:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]ach over 3 jaar verzinnen ze weer wat nieuws in de spellig, daar ben ik er ook niet zo precies is, mijn verkeerde spelling is over 10 jaar ineens zomaar de goede spelling.
[..]
je hebt gesmst?
In Nederland is toch de regel "als teveel mensen het verkeerd doen, dan rekenen we dat toch ook gewoon goed"quote:Op maandag 19 december 2005 15:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]ach over 3 jaar verzinnen ze weer wat nieuws in de spellig, daar ben ik er ook niet zo precies is, mijn verkeerde spelling is over 10 jaar ineens zomaar de goede spelling.
[..]
tmfquote:Op maandag 19 december 2005 14:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik val niet zo op standaard blondjes
Hee, lekker ding.quote:Op maandag 19 december 2005 15:53 schreef SCH het volgende:
Wat een vieze heterokroeg is dit toch af en toe
dan weet je zeker dat "hij" lekker klein en slapjes blijftquote:Op maandag 19 december 2005 15:59 schreef SCH het volgende:
Ik ook vrij - ga lekker met de kerst-Elsevier en Wouter Bos naar de sauna, links en rechts![]()
Kerst-Elsevierquote:Op maandag 19 december 2005 15:59 schreef SCH het volgende:
Ik ook vrij - ga lekker met de kerst-Elsevier en Wouter Bos naar de sauna, links en rechts![]()
nee sorryquote:Op maandag 19 december 2005 16:30 schreef Dylan Dog het volgende:
Iemand ervaring met dit apparaat:
TV Anywhere
quote:
nee, maar ik ben ook wel benieuwd of dat een beetje werkt. Zou een aardig alternatief zijn voor het boren van gaten in een betonnen vloer....quote:Op maandag 19 december 2005 16:30 schreef Dylan Dog het volgende:
TV Anywhere
Als ik het zo lees moet je wel appart batterijen halen... Kan je dus steeds dat batterijen vervangen..quote:Op maandag 19 december 2005 16:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
nee, maar ik ben ook wel benieuwd of dat een beetje werkt. Zou een aardig alternatief zijn voor het boren van gaten in een betonnen vloer....
Ik ben overgeschakeld op text_only dan is de snelheid wel goed te doenquote:Op maandag 19 december 2005 17:15 schreef tong80 het volgende:
Wat een trage baggerzooi vandaag
Maar wel van Basten in Voetbal Insite vanavond.
ja leuk, draai deze week op de werkplaats mee, kijken hoe alles in elkaar zit enz.quote:Op maandag 19 december 2005 17:11 schreef Bos81 het volgende:
en hoe was je eerste dag Pascal ?
OKe, dat eerste is wel prettig dan weet je teminste hoe het er aan toe gaat en heb je een beter inzicht op je werk, lijkt mequote:Op maandag 19 december 2005 17:21 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja leuk, draai deze week op de werkplaats mee, kijken hoe alles in elkaar zit enz.
En dan in het nieuwe jaar kom ik op kantoor te zitten
Zal ik maar niet proberen, ben bang dat ik dan niet meer terug kom in het oude scherm.quote:Op maandag 19 december 2005 17:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben overgeschakeld op text_only dan is de snelheid wel goed te doen
Ik heb er eentje alleen dan wel van het fantastische merk: Trustquote:Op maandag 19 december 2005 16:30 schreef Dylan Dog het volgende:
TV Anywhere
Ja hij ligt nog hierquote:Op maandag 19 december 2005 17:26 schreef tong80 het volgende:
Bos wie heeft mijn videoband momenteel ? Of heb jij hem nog ?
ik heb nu gewoon 3 tabbladen Fok in gebruikquote:Op maandag 19 december 2005 17:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben overgeschakeld op text_only dan is de snelheid wel goed te doen
precies, daar heb ik straks met tekenen ook weer profijt van.quote:Op maandag 19 december 2005 17:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OKe, dat eerste is wel prettig dan weet je teminste hoe het er aan toe gaat en heb je een beter inzicht op je werk, lijkt me
quote:Op maandag 19 december 2005 17:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja hij ligt nog hier
ik wacht nog steeds op een mailtje van Rubber
Gezeik tussen mijn vriendin en mij. Weet niet of ik er nog zin in heb...quote:
Hij is mooi, ja. Maar is dat nou een jood die wegrent, want ken het niet zien...quote:Op maandag 19 december 2005 17:31 schreef Ludacriss het volgende:
Ohja... kan er maar niet genoeg van krijgen
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
vosje is lief iddquote:
Neen, een Feyenoorder die met de Uefa Cup beker in z'n hand weg rentquote:Op maandag 19 december 2005 17:32 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hij is mooi, ja. Maar is dat nou een jood die wegrent, want ken het niet zien...
Ja ik hoorde het ook op de radio maar wat voor 1 zegquote:Op maandag 19 december 2005 17:34 schreef rubbereend het volgende:nu al een transfer in de F1 wereld voor seizoen 2007
Thanx.quote:
quote:Op maandag 19 december 2005 17:39 schreef rubbereend het volgende:
iedereen verstoppen, die ouwe is terug van texel
Ok. Aardig bedacht.quote:Op maandag 19 december 2005 17:36 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Neen, een Feyenoorder die met de Uefa Cup beker in z'n hand weg rent![]()
Daar word ik niet echt vrolijk vanquote:Op maandag 19 december 2005 17:34 schreef rubbereend het volgende:nu al een transfer in de F1 wereld voor seizoen 2007
Moesten jullie nog huilen toen de NAC supporters jullie spelers voor FC Den Bosch "uitscholden"?quote:Op maandag 19 december 2005 18:10 schreef JaWi het volgende:
Is er wat boeiends op tv vanavond?
En dan heb ik het niet over dat kansloze volksvermaak als BB.
ik ook niet, hij had naar Ferrari gemoeten, maar het blijft raar dat teammanager Briatore zn wereldkampioen ziet verdwijnen, maar dat dizelfde Briatore als manager van Alonso hem helpt naar Mclaren toequote:Op maandag 19 december 2005 18:01 schreef dndiek het volgende:
[..]
Daar word ik niet echt vrolijk van
Mijn kaart is verkocht.quote:Op zondag 18 december 2005 22:41 schreef rubbereend het volgende:
oke dank je MrD. geen lasers zat er dik in, niet echt laserachtige muziekstijlen zeg maar.
Mooi, zijn we daar vanaf.quote:Op maandag 19 december 2005 18:32 schreef borisz het volgende:
Pinaar gaat naar Dortmund
quote:
deed hij na de behandeling ook van die rare dansjes?quote:Op maandag 19 december 2005 18:33 schreef JaWi het volgende:
[..]
Mooi, zijn we daar vanaf.
Ik was vandaag nog in het ziekenhuis, er was een arts op de 1e hulp die Peinaar heete!
Een kaart voor 42 en een hebben vrienden bij de ingang voor 80 verkochtquote:Op maandag 19 december 2005 18:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]is er mooi nog iemand blij mee geworden en jij met t geld
Geen idee, moest een collega bij de eerste hulp droppenquote:Op maandag 19 december 2005 18:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
deed hij na de behandeling ook van die rare dansjes?
hoevaak word jij aangehouden door de politie per weekquote:Op maandag 19 december 2005 18:38 schreef JaWi het volgende:
[..]
Geen idee, moest een collega bij de eerste hulp droppen.
Mocht zelfs doorrijden bij een politiecontrole.
quote:Op maandag 19 december 2005 18:37 schreef JaWi het volgende:
[..]
Een kaart voor 42 en een hebben vrienden bij de ingang voor 80 verkocht.
Zijn inmiddels vaste scanners voorquote:Op maandag 19 december 2005 18:39 schreef Dos37 het volgende:
[..]
hoevaak word jij aangehouden door de politie per week
Het groot dictee der Nederlandse taal.quote:Op maandag 19 december 2005 18:10 schreef JaWi het volgende:
Is er wat boeiends op tv vanavond?
Dat valt nog best mee hoorquote:Op maandag 19 december 2005 18:39 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Gezellig, met een kopje koffie erbij!quote:Op maandag 19 december 2005 18:41 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Het groot dictee der Nederlandse taal. [afbeelding]
volgens mij wordt hij gewoon geschaduwdquote:Op maandag 19 december 2005 18:39 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Mooi, onthouden..quote:Op maandag 19 december 2005 18:41 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Het groot dictee der Nederlandse taal. [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |