die ken ik alquote:Op zondag 18 december 2005 22:16 schreef MrDoegewoon het volgende:
http://www.kicken.com/2005/www.kicken.com-msn.wmv
Inderdaad, nu de totaal niet ouder geworden Henny Huismanquote:
Ik naar de achtste geloof ikquote:Op zondag 18 december 2005 22:18 schreef borisz het volgende:
[..]
die ken ik al![]()
Nog een rondje van Mij omdat ik gepromoveerd ben met Hattrick naar de 10de divisie![]()
Nee inderdaad, springlevend lijk nog.quote:Op zondag 18 december 2005 22:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inderdaad, nu de totaal niet ouder geworden Henny Huisman
Heb al bijna 3 jaar m'n rijbewijs, maar dat heb ik nog nooit gedaanquote:Op zondag 18 december 2005 22:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Voor het eerst al auto bestuurder door de mcdrive geweest
gefeliquote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 18 december 2005 22:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Voor het eerst al auto bestuurder door de mcdrive geweest
vorig jaar was het geweldig, Giel in de nachtquote:Op zondag 18 december 2005 22:15 schreef borisz het volgende:
als niemand hem opent doe ik het wel
3fm gaat weer geweldige radio makenhopelijk
promovatie of promitie?quote:Op zondag 18 december 2005 22:05 schreef MrDoegewoon het volgende:
Wtf wel promovatie..
Heb een beter doelsaldo
Euh lees het vorig topic even doorquote:Op zondag 18 december 2005 22:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vorig jaar was het geweldig, Giel in de nacht
[..]
promovatie of promitie?
en hoe was Innercity?
quote:
kan je platen aanvragen als je maar betaald en ze doen nog meer actiesquote:Op zondag 18 december 2005 22:20 schreef Suijk het volgende:
Wat is die 3fm actie dan?
quote:Op zondag 18 december 2005 22:32 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Euh lees het vorig topic even door
Maar ben dus niet geweest en er ligt hier nog steeds een kaartje van 50 euro
JaWi is hem kwijt geraakt geloof ik. Maar heb op Hyves een verhaal gemaakt dus bij deze:quote:Op zondag 18 december 2005 22:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]ja hee ik ga niet alle hools terug lezen
![]()
kaartje laten verpieteren....en die van JaWi zal ook nog wel thuis liggen
Das waar al mogen ze bij techno eigenlijk niet ontbreken. Maar het hele concept is te klein voor de rai.quote:Op zondag 18 december 2005 22:41 schreef rubbereend het volgende:
oke dank je MrD. geen lasers zat er dik in, niet echt laserachtige muziekstijlen zeg maar.
2 jaar geleden hadden ze ook geen laser bij de techno en het daarvoor alleen de 360 graden laserquote:Op zondag 18 december 2005 22:59 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Das waar al mogen ze bij techno eigenlijk niet ontbreken. Maar het hele concept is te klein voor de rai.
nigeria niet vertrouwen. Betalen moet waarschijnlijk via Western Union Dinges en dan ben je dus mooi je geld kwijtquote:Op zondag 18 december 2005 23:10 schreef Bjoro het volgende:
Evening
ff een vraagje...ik heb mijn mobieltje te koop op speurders en nu wil er iemand in Nigeriadat ding hebben voor 410 euro incl verzendkosten.
Moet ik nu gewoon vrgane dat hij het geld stort en dan pas opsturen ???
Lijkt me het messt logisch, maar ik zou dat zelf namelijk noooooit vertrouwen !
Ik denk dat het een ajax fan isquote:Op zondag 18 december 2005 23:10 schreef Bjoro het volgende:
Evening
ff een vraagje...ik heb mijn mobieltje te koop op speurders en nu wil er iemand in Nigeriadat ding hebben voor 410 euro incl verzendkosten.
Moet ik nu gewoon vrgane dat hij het geld stort en dan pas opsturen ???
Lijkt me het messt logisch, maar ik zou dat zelf namelijk noooooit vertrouwen !
Als je het geld hebt is er natuurlijk geen probleem, maar dit is vaak oplichting op de een of andere manier. Die gasten komen altijd uit Nigeriaquote:Op zondag 18 december 2005 23:25 schreef Bjoro het volgende:
oke, thanx
dus als ik hem een mailtje stuur en zeg dat ik geld wil hebben en als ik het heb dat ik het dan opstuur(en dat doe ik dan echt !!!!), dan zouden jullie het wel doen in mijn geval ?
ah oke...dan maar een mailtje dat ik eerst het geld wil !quote:Op zondag 18 december 2005 23:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als je het geld hebt is er natuurlijk geen probleem, maar dit is vaak oplichting op de een of andere manier. Die gasten komen altijd uit Nigeria
quote:Op zondag 18 december 2005 23:28 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ah oke...dan maar een mailtje dat ik eerst het geld wil !
maar goed, dan moet ik mijn bank gegevens opgeven...ben ik eiegenlijk ook niet zo happig op
Was het zoiets?quote:Oplichter???
Ik heb me laptop aangeboden op speurders voor ¤600,-
nu heb ik een reactie gekregen van iemand uit florida die ¤1200,- bied . Hieronder staat zijn reactie
----------------------------------------------------------------
DEAR SELLER,
HOW ARE YOU AND YOUR FAMILLY?
MY NAME IS MELISSA RAMOS AM LOCATED IN FLORIDA UNITED STATE
I WANT TO BUY THIS ITEM TO BE SHIPPED TO MY CHRURCH AREA PASTOR IN
LAGOS NIGERIA AS AGIFT FOR THE NEW INCOMING AVEST ANIVASSARY COMING UP
SHORTLY I WILL BE PAYING YOU WITH MONEY ORDER VIA A VERY SECURE ONLINE PAYMENT METHOD www.BIDPAY.COM
I WANT YOU TO GET BACK TO ME WITH YOU FULL NAME AND ADDRESS AS THE
MONEY ORDER WILL BE DELIVERD TO YOUR HOME ADDRESS SECURLY I ALSO
WANT THE SHIPMENT VIA UPS EXPRESS DELIVERY TO HIM IN LAGOS NIGERIA
AM WILLING TO OFFER YOU ? 1200 EURO INCLUDING SHIPPMENT FOR THIS ITEM
NOTE!!!!!!!!!!!!!!!!!! MAKE SURE YOUR NAME AND ADDRESS IS CORRECT BECAUSE THIS
IS WHERE BIDPAY WILL BE MAILING YOUR MONEY ONCE THE ORDER HAS BEEN APPROVED AND
RECEIVED BY THEM
SHIPPING TO THE UNDERLISTED ADDRESS
TOPE OLA
2 GBELEYI AVE
IFAKO/IJAIYE
LAGOS 23401
NIGERIA
I WAIT YOUR QUICK RESPONSE
GOD BLESS YOU
----------------------------------------------------------------
Wat denken jullie ervan? een oplichter? ik denk het wel eerlijk gezegd. En kennen jullie de betalings methode via www.bidpay.com
Fuck die congolezen...quote:Op zondag 18 december 2005 22:37 schreef borisz het volgende:
we kunnen namens Fok! ook wat doen natuurlijk voor Congo![]()
alleen heeft iemand dan een idee?![]()
Alstjeblieft héquote:Op zondag 18 december 2005 22:28 schreef clauwheee het volgende:
Ik voelde me vanmiddag trouwens echt zo'n stoere schreeuwende Z-side supporter![]()
'Farmer till I die!' 'Proud to be a farmer' 'Boeren die geven nooit op' En meer van dat soort gedoe
Ben jij wel eens vrolijk?quote:Op zondag 18 december 2005 23:35 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Fuck die congolezen...
[..]
Alstjeblieft hé
Zat twee jaar geleden (3-3) onder het sfeervak van Groningen. Leek wel of ze dat de hele wedstrijd zongen.Boeren die geven nooit op, jalalala...
ik vertellen dat ik alleen dit ding heb....quote:Ok so what other things did you have forsale..?
ik maar een linkje sturen naar de site.....krijg ik terug..quote:Who produce it and how much did you wish to sell it..?
quote:Hello Seller,
Thanks for the notication.
So can you sell the good for me if i pay you 410 Euro for it plus shipping it to Nigeria thorugh TPG Regisrer Airmail service kindly
confirm the shipping and reserve the item for me so that i can complete the transaction or let me know if the money will not be enough.
Hope to make business with you soon.
Dennis
Idd. Ooit een Nigeriaan geweest die het huis van mijn familielid wilde kopen, maar dan eerst 2000 euro via Union Transfer o.i.d. overmaken.quote:Op zondag 18 december 2005 23:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat is zeker een oplichter.
Moet nog aan beginnen. En heb daar nu 0,0 behoefte aan!quote:Op maandag 19 december 2005 00:24 schreef TerroRobbie het volgende:
DS waar blijft je gedicht?
Hou op hou op.quote:Op maandag 19 december 2005 01:46 schreef rubbereend het volgende:
ik moest aan ej denken DG toen ik het allemaal zag, wat zal je gevloekt hebben,. Essien die rood had moeten hebben (Sendros trouwens ook) afgekeurde doelpunt was gewoon een geldig doelpunt
dat was dus een lange gefrustreerde terugreisquote:Op maandag 19 december 2005 01:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hou op hou op.
Inconsequente teringscheids.
Als ie zijn eigen regeltjes had nageleefd hadden er 3 Chelsea spelers er vanaf gemoeten.
Robben maakt een overtreding zoals Henry en die krijgt niets waar Henry geel kreeg,was dan de 2e van Robben...
Makalele gooit de bal weg terwijl ie al geel had en krijgt niets en Lampard doet het even later en die krijgt hem wel....
En Essien....Opknopen aan de hoogste boom die vent
Om over onze 1-0 nog maar te zwijgen
Hou op,er zat zo'n zakenman tegenover mij in de trein en die wilde een gesprekkie aanknopen,FOUT!!!!!quote:Op maandag 19 december 2005 01:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat was dus een lange gefrustreerde terugreis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |