quote:Op zondag 18 december 2005 19:41 schreef Bocaj het volgende:
[afbeelding]
Dat poppetje danst op mijn muziek!1, 2, 3, 1, 2, 3.....
alleen last van een trage forum de streams prima.quote:Op zondag 18 december 2005 19:52 schreef Foreverblue het volgende:
Fok lag er uit bij mij... en ook de streams klappen er steeds uit of geven een mooi beeld
[afbeelding]
Regenworm volgt het programma prima.quote:
Er stond geen object = ingrid in.quote:
ja dat is wel heel jammer, zal misschien ook door de zware inspanning en de drank komenquote:Op zondag 18 december 2005 20:00 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske herhaalt haar point maar weer eens.
Voor de 10382748901237490185890123502375e keer
quote:Op zondag 18 december 2005 20:00 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske herhaalt haar point maar weer eens.
Voor de 10382748901237490185890123502375e keer
Ze hebben je gehoord ze gaan de bubbel uit.quote:Op zondag 18 december 2005 20:12 schreef Falco het volgende:
MÊN! Zitten ze nog steeds in die jacuzzi. Zijn ze nog niet doorweekt ofzo
quote:Op zondag 18 december 2005 20:08 schreef Zw0rld het volgende:
if lieske = winbb2005 then vriendjes = (object (heeeeeee veeeeeeel))
if ingrid = winbb20005 then tits = tits * size (2*)
if joost = winbb2005 then jostiband = heel rijk.
if Roel =winbb2005 then pielemoos = pielemoos 2* len(pielemoos) + 2*dikte(pielemoos)
Zo iets toch?
Hebben van Hummie op hun klote gehad... Het staat nu bij Endemol bekend als het FB-Naat-incidentquote:Op zondag 18 december 2005 20:20 schreef Bocaj het volgende:
Regie wil geen risico meer lopen met bloot lijkt het
quote:Op zondag 18 december 2005 20:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hebben van Hummie op hun klote gehad... Het staat nu bij Endemol bekend als het FB-Naat-incident
Aan het douchen...quote:Op zondag 18 december 2005 20:25 schreef cuall het volgende:
Waar zijn de dames gebleven?
quote:Op zondag 18 december 2005 20:25 schreef Foreverblue het volgende:
Roel en Joost kijken geobserdeerd naar de knipperende lampjes
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze gingen vanmiddag met joost de fout in.quote:Op zondag 18 december 2005 20:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hebben van Hummie op hun klote gehad... Het staat nu bij Endemol bekend als het FB-Naat-incident
Lekker aan het douchenquote:Op zondag 18 december 2005 20:25 schreef cuall het volgende:
Waar zijn de dames gebleven?
Streams hebben ook problemen bij mij... al lopen ze nu goed.quote:Op zondag 18 december 2005 20:28 schreef regenworm het volgende:
De streams lopen weer eens niet gelijk stream 1+2
Zo van helemaal niets aan het lijf en zo.quote:
Alles werkt bij mij maar stream 2 loopt een flink stuk achter.quote:Op zondag 18 december 2005 20:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Streams hebben ook problemen bij mij... al lopen ze nu goed.
Stonden steeds vast eerst. En stream 4 doet het niet.
Bij mij doet 2 het nietquote:Op zondag 18 december 2005 20:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Streams hebben ook problemen bij mij... al lopen ze nu goed.
Stonden steeds vast eerst. En stream 4 doet het niet.
Ow, ze hebben dus gewoon een oude stream voorgezet.quote:Op zondag 18 december 2005 20:32 schreef cuall het volgende:
Op vier is een overzicht van de huiskamer met Roel op de bank![]()
lieske zit in de badkamerquote:Op zondag 18 december 2005 20:36 schreef debuurvrouw het volgende:
wat is het stil op de streams?? hoor alleen Joost ademen en drinken weg slikken (ble)
quote:Op zondag 18 december 2005 20:39 schreef Zw0rld het volgende:
* Zw0rld moet effe naar die vrouwen uit het gooi kijken.![]()
Beetje saai inderdaad.quote:Op zondag 18 december 2005 20:36 schreef debuurvrouw het volgende:
wat is het stil op de streams?? hoor alleen Joost ademen en drinken weg slikken (ble)
quote:Op zondag 18 december 2005 20:41 schreef regenworm het volgende:
Het is nu wel erg saai mis de discussies van Lieske wel.
yep, ze is aangekleed!quote:Op zondag 18 december 2005 20:42 schreef regenworm het volgende:
De homo's van de regie zijn ook weer wakker geworden.
Het is weer velilg dus zien we lieske weer
quote:Op zondag 18 december 2005 20:48 schreef Foreverblue het volgende:
Een vertrouwd beeld... Joost die eet
[afbeelding]
Weet ik niet even een e-mail te sturen.quote:Op zondag 18 december 2005 20:50 schreef Bocaj het volgende:
Zijn die mensen van Playboy al op de hoogte dat we Lieske in hun blad willen zien
En piep zei de muis van onder de bankquote:Op zondag 18 december 2005 20:50 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja en Roel die ligt te slapen, Ingrid zuigt op haar duim en Lieske is aan het tutten.
Alles is weer als vanouds![]()
hoeft toch niet meer? iedereen hier weet haar "goeie kanten" alquote:Op zondag 18 december 2005 20:50 schreef Bocaj het volgende:
Zijn die mensen van Playboy al op de hoogte dat we Lieske niet in hun blad willen zien
Komt door zijn wietlongetjes...quote:Op zondag 18 december 2005 20:51 schreef regenworm het volgende:
Roel maakt er veel geluid als hij slaapt.
Ga het blad ook niet kopen maar wil graag die hi-res foto's downloaden van Internotquote:Op zondag 18 december 2005 20:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hoeft toch niet meer? iedereen hier weet haar "goeie kanten" al![]()
kan werkelijk niet begrijpen dat ze daar zo rustig blijven zitten. Ik had eerst die muis dood moeten zien en dan was het weer prima. Vies hoor, zo'n immer pissend beestje...quote:Op zondag 18 december 2005 20:51 schreef Bocaj het volgende:
[..]
En piep zei de muis van onder de bank
Nee toch? en die shot dan van Dido in het bad waar roel elke avond naar kijkt voordat hij gaat slapen...?quote:Op zondag 18 december 2005 20:53 schreef regenworm het volgende:
Zat alle bb caps nog eens te bekijken wat me opviel was dat de regie pas de laatste weken echte close-ups maakt van de bewoners. Daarvoor waren het allemaal 10km shots.
Ik wil die goede kanten wel van dichtbij zien.quote:Op zondag 18 december 2005 20:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hoeft toch niet meer? iedereen hier weet haar "goeie kanten" al![]()
Ojaquote:Op zondag 18 december 2005 20:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
kan werkelijk niet begrijpen dat ze daar zo rustig blijven zitten. Ik had eerst die muis dood moeten zien en dan was het weer prima. Vies hoor, zo'n immer pissend beestje...
bew terugquote:
Ja, dat drugsgesprek was gaaf!quote:
Dankjequote:
nou ja, oké ik ben als de dood voor muizen....quote:Op zondag 18 december 2005 20:57 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ojawas ik vergeten! Bah, een pissende muis! Jongens
vangen dat beest!
heb gewoon zwaai rsi...quote:Op zondag 18 december 2005 20:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dankje
We moeten wel de 1000 kunnen halen lijkt me
Ing wil eigelijk ook niet meer op de bankquote:Op zondag 18 december 2005 21:01 schreef Bocaj het volgende:
Als Chan er nog was dan moest eerst die muis weg voordat ze rustig ging zitten
een kap/make-up-hoofd, maar dan anders..quote:Op zondag 18 december 2005 21:01 schreef regenworm het volgende:
Over 10 minuten roept iedereen we gaan slapen.
Dan kan lieske alles er weer vanaf smeren.
wat zal die gillen als de muis ineens over d'r heenschiet...quote:Op zondag 18 december 2005 21:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ing wil eigelijk ook niet meer op de bank
en dan ineens beeb beeb alle bewoners zender checken...quote:
hé kissa!quote:
sjet!quote:
Beetje mee aan het stoeien voor een leuke... maar deze vind ik wel ok. Jij ook?quote:Op zondag 18 december 2005 21:14 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hoi ForeverCaps![]()
Je hebt steeds een andere avatar
Ik ben al druk aan terug lezen Buuvquote:Op zondag 18 december 2005 21:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
sjet!![]()
weinig... op een urenlange discussie over wel of niet iets over drugs kunnen zeggen in het bb huis terwijl ze gevieren in het bubbelbad zaten te weken.. (zie sc967)
nee, op de bankquote:Op zondag 18 december 2005 21:17 schreef Foreverblue het volgende:
Muizenkeutels op de keukenvloer...
[afbeelding]
ik vind het zoooooo smerig...quote:Op zondag 18 december 2005 21:19 schreef Bocaj het volgende:
Dat ze niet op jacht gaan naar die muis.... Je moet bij de bron alles aanpakken!
Niet als 'ie in het klemmetje zitquote:Op zondag 18 december 2005 21:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik vind het zoooooo smerig...
ze kunnen toch best een klemmetje vragen bij Hummie? en eens wat vaker stofzuigen. dan gaat ie wel ergens anders naar toe om te eten....![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 21:29 schreef I_doubt het volgende:
Goedenavond oh BB verslaafden.en anderen (als die er zijn)
BB is the drug![]()
Gezellig dat je er weer bentquote:Op zondag 18 december 2005 21:29 schreef I_doubt het volgende:
Goedenavond oh BB verslaafden.en anderen (als die er zijn)
BB is the drug![]()
wat zegt ze wat zegt ze??quote:Op zondag 18 december 2005 21:32 schreef BONG4002 het volgende:
Ik kan de stem van hummie horen uit de DBK
Heel duidelijkquote:Op zondag 18 december 2005 21:32 schreef BONG4002 het volgende:
Ik kan de stem van hummie horen uit de DBK
en toen kwam er een mailtje binnen...quote:Op zondag 18 december 2005 21:35 schreef regenworm het volgende:
stream 1 op 10 zetten en je kan meeluisteren
Auw............. arme oren van Buuvquote:Op zondag 18 december 2005 21:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en toen kwam er een mailtje binnen...![]()
![]()
![]()
serieus!
geluid uitgeschakeld.quote:Op zondag 18 december 2005 21:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
![]()
serieus!
Bij mij een msn bericht... zat tegen het plafondquote:Op zondag 18 december 2005 21:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
![]()
serieus!
quote:Op zondag 18 december 2005 21:37 schreef Sjet het volgende:
Ik dacht al ff............ ik was heel even naar de keuken......... kom terug.... bewoners weg![]()
Niet zo slim een paar maanden terug heb ik de meeste geluiden gesloopt.quote:Op zondag 18 december 2005 21:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Bij mij een msn bericht... zat tegen het plafond
Nou die versta ik met een microfoon aan zijn mond nog nietquote:Op zondag 18 december 2005 21:41 schreef cuall het volgende:
Ik hoor Roel praten, kan het alleen niet verstaan![]()
Succesquote:Op zondag 18 december 2005 21:41 schreef debuurvrouw het volgende:
nou ik ga jullie verlaten! de buurman heeft vliegende griep en redt het helaas niet meer zonder mijn bezielende leiding (Mannen)
met piepende oren roep ik Tot morgen!!![]()
Doei!quote:Op zondag 18 december 2005 21:41 schreef debuurvrouw het volgende:
nou ik ga jullie verlaten! de buurman heeft vliegende griep en redt het helaas niet meer zonder mijn bezielende leiding (Mannen)
Het gaat nergens overquote:Op zondag 18 december 2005 21:43 schreef cuall het volgende:
Hummie: .............vorige keer......................Lieske............
Joost:Levende kerststal.............
Roel: kalkoen........
kan er echt verder niks van maken
Bye bye zwaai zwaaiquote:Op zondag 18 december 2005 21:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Nee, wat er besproken wordt in de DBKquote:Op zondag 18 december 2005 21:46 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Maar dat is al maanden zo. En dat maakt het juist zo spannend.![]()
Normaal heb ik ook de boxen niet volluit staan...quote:Op zondag 18 december 2005 21:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
Niet zo slim een paar maanden terug heb ik de meeste geluiden gesloopt.
Het geluid was in het begin erg slecht dus moest je geluid al hard zetten om de gespreken te kunnen horen.quote:Op zondag 18 december 2005 21:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Normaal heb ik ook de boxen niet volluit staan...
Ik hoor dat echt nooit he..... hebben jullie stiekeme microfoontjes?quote:Op zondag 18 december 2005 21:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nee, wat er besproken wordt in de DBK
Nu wel. Misschien microfoontje te dicht bij de DBK deurquote:Op zondag 18 december 2005 21:48 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik hoor dat echt nooit he..... hebben jullie stiekeme microfoontjes?
Zoals wel vaker.... of 'ie nou in de DBK zit of nietquote:Op zondag 18 december 2005 21:41 schreef cuall het volgende:
Ik hoor Roel praten, kan het alleen niet verstaan![]()
Nee hoor, maar als je het geluid héél hard zet kun je het vaag verstaan, net vroeg Lieske of ze iets uit het huis mochten houden, later hoorde ik badjas,..quote:Op zondag 18 december 2005 21:48 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja!! Ze zijn nog niet eens naar bed!!quote:Op zondag 18 december 2005 21:53 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai Snaptnix, het is hier héél spannend![]()
![]()
stream 1 op max zetten en je kan het redelijk volgen.quote:Op zondag 18 december 2005 21:48 schreef Sjet het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 december 2005 21:51 schreef I_doubt het volgende:
Dit duurt te lang. Ik ga wat anders doen.
Ik ga mijn leven beteren![]()
Heb nu mijn koptelefoon op..... [en msn en OE uitgezetquote:Op zondag 18 december 2005 21:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
stream 1 op max zetten en je kan het redelijk volgen.
Blowen!!!!!!!!!quote:Op zondag 18 december 2005 21:55 schreef Foreverblue het volgende:
Hummie wil dat de bewoners iets gaan doen wat zij leuk vinden... en niet perse wat bigbrother aandraagt of zoiets.
Ja Hummie rulesquote:Op zondag 18 december 2005 21:56 schreef regenworm het volgende:
Het is mij nu wel duidelijk dat iedereen gestuurd wordt tijdens een gesprek in de DBK.
Hier wel hoor. Pikkedonker alleen maar kaarsjes die nog wat licht verzorgen, over het draadloze netwerk van de buren en gelukkig nog een volle accu in de laptop. Hopelijk is probleem hier opgelost voor de accu het ook op gaat geven (dat is dus het spannende gedeelte)quote:Op zondag 18 december 2005 21:53 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai Snaptnix, het is hier héél spannend![]()
![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 21:55 schreef Foreverblue het volgende:
Hummie wil dat de bewoners iets gaan doen wat zij leuk vinden... en niet perse wat bigbrother aandraagt of zoiets.
Ohhhhh gezelligquote:Op zondag 18 december 2005 21:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hier wel hoor. Pikkedonker alleen maar kaarsjes die nog wat licht verzorgen, over het draadloze netwerk van de buren en gelukkig nog een volle accu in de laptop. Hopelijk is probleem hier opgelost voor de accu het ook op gaat geven![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 21:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ohhhhh gezellig
Lekker bekertje warme chocolademelk erbij![]()
Ik ook niet maar je krijgt wel een aardig indruk wat er in de DBK gebeurt.quote:Op zondag 18 december 2005 21:56 schreef Sjet het volgende:
[..]
Heb nu mijn koptelefoon op..... [en msn en OE uitgezet] en hoor idd Joost
kan het alleen niet allemaal ontcijferen...
Home Alone zekerquote:Op zondag 18 december 2005 21:58 schreef regenworm het volgende:
Lieske wil graag een kerstfilm zien,
Nou heb ik gelijk trek er inquote:
een volle batterij werkt tussen de 3 en 4 uurquote:Op zondag 18 december 2005 21:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hier wel hoor. Pikkedonker alleen maar kaarsjes die nog wat licht verzorgen, over het draadloze netwerk van de buren en gelukkig nog een volle accu in de laptop. Hopelijk is probleem hier opgelost voor de accu het ook op gaat geven (dat is dus het spannende gedeelte)![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 21:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik ook niet maar je krijgt wel een aardig indruk wat er in de DBK gebeurt.
De regie leest niet mee want we hebben nog steeds geluid.
Met kerst zijn ze toch thuisquote:Op zondag 18 december 2005 22:00 schreef cuall het volgende:
Hummie: denk na over kerst en wat je allemaal voor leuks kunt gaan doen.......
Lieske: zingen........
Joost:....ja.......kunnen we......
Roel:...neeeeeeee.
Joost:.....misschien kunnen we een spuitbus met nepsneeuw krijgen.......
quote:Op zondag 18 december 2005 22:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
een volle batterij werkt tussen de 3 en 4 uur
Vandaar dat ze Dido zo leuk vondquote:Op zondag 18 december 2005 22:05 schreef Apu.Nahasapeemapetil het volgende:
Hummie is er klaar mee
leuke partner heb jij danquote:Op zondag 18 december 2005 22:08 schreef I_doubt het volgende:
(ik werd teruggestuurd door een zich mijn partner noemend figuur)
Veel plezierquote:Op zondag 18 december 2005 22:07 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ga ff dit was het nieuws kijken... tot later allemaal
Ja, maar twijfelachtig.quote:
ja is ook een teken dat hij met rust gelaten wil worden ofzoquote:Op zondag 18 december 2005 22:12 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ja, maar twijfelachtig.
"Ga jij maar weer lekker de dat BB programma kijken
Dat is goed voor je emotionele ontwikkeling"![]()
Zijn jullie vriendjes???quote:Op zondag 18 december 2005 22:16 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja is ook een teken dat hij met rust gelaten wil worden ofzo
quote:Op zondag 18 december 2005 22:15 schreef I_doubt het volgende:
Die Roel zwamt me toch een eind weg.
Hij moet zijn schoolgeld terughalen.
Wie zou de ezel zijn?quote:Op zondag 18 december 2005 22:19 schreef I_doubt het volgende:
Willen ze nu een levende kerststal gaan instuderen?
Of was dat slechts een suggestie?
Dat zou ik serieus niet weten.quote:
nee maar waarom zou hij jou anders wegsturen. Wss niet omdat hij je niet meer moet mag ik hopenquote:
Bij Roel niet hoorquote:Op zondag 18 december 2005 22:18 schreef cuall het volgende:
[..]
dat krijg je van overmatig blowen, tast je geheugen aan
![]()
Preciesquote:Op zondag 18 december 2005 22:27 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nee.... en daar kan hij nog steeds heel objectief over zijn![]()
quote:
Doet ze dan weer mee?quote:Op zondag 18 december 2005 22:33 schreef regenworm het volgende:
[..]
maak niet uit de regie is een beetje met close-ups aan het oefenen voor BB6
Hoeft niet hoor, ik ben er klaar mee!quote:Op zondag 18 december 2005 22:37 schreef Sjet het volgende:
[..]
ik laat Lieske wel even liggen..... is die voor jullie
![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 22:38 schreef Muerte het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, ik ben er klaar mee!![]()
![]()
Vindt je? Echt waar? Wat leuk zeg!quote:Op zondag 18 december 2005 22:39 schreef Sjet het volgende:
[..]
Muerte in een ENORME Dido-mode........
![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 22:44 schreef Sjet het volgende:
[..]
Je vergeet nog; 'Vind je dat leuk aan mij?' 'Maar wat vind je nou zo leuk aan mij?'![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 22:52 schreef Wickedangel het volgende:
[afbeelding]
Het feest kan beginnen, want het Ingrid-promotieteam is binnen.
quote:Op zondag 18 december 2005 22:54 schreef essie05 het volgende:
[..]
Essie meld zich voor versterking van het promoteam...avond samen
![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 22:54 schreef essie05 het volgende:
[..]
Essie meld zich voor versterking van het promoteam...avond samen
![]()
quote:
quote:Op zondag 18 december 2005 22:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]Laten we er van uitgaan van wel he
Forum Opties | |