Lekker aan het douchenquote:Op zondag 18 december 2005 20:25 schreef cuall het volgende:
Waar zijn de dames gebleven?
Streams hebben ook problemen bij mij... al lopen ze nu goed.quote:Op zondag 18 december 2005 20:28 schreef regenworm het volgende:
De streams lopen weer eens niet gelijk stream 1+2
Zo van helemaal niets aan het lijf en zo.quote:
Alles werkt bij mij maar stream 2 loopt een flink stuk achter.quote:Op zondag 18 december 2005 20:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Streams hebben ook problemen bij mij... al lopen ze nu goed.
Stonden steeds vast eerst. En stream 4 doet het niet.
Bij mij doet 2 het nietquote:Op zondag 18 december 2005 20:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Streams hebben ook problemen bij mij... al lopen ze nu goed.
Stonden steeds vast eerst. En stream 4 doet het niet.
Ow, ze hebben dus gewoon een oude stream voorgezet.quote:Op zondag 18 december 2005 20:32 schreef cuall het volgende:
Op vier is een overzicht van de huiskamer met Roel op de bank![]()
lieske zit in de badkamerquote:Op zondag 18 december 2005 20:36 schreef debuurvrouw het volgende:
wat is het stil op de streams?? hoor alleen Joost ademen en drinken weg slikken (ble)
quote:Op zondag 18 december 2005 20:39 schreef Zw0rld het volgende:
* Zw0rld moet effe naar die vrouwen uit het gooi kijken.![]()
Beetje saai inderdaad.quote:Op zondag 18 december 2005 20:36 schreef debuurvrouw het volgende:
wat is het stil op de streams?? hoor alleen Joost ademen en drinken weg slikken (ble)
quote:Op zondag 18 december 2005 20:41 schreef regenworm het volgende:
Het is nu wel erg saai mis de discussies van Lieske wel.
yep, ze is aangekleed!quote:Op zondag 18 december 2005 20:42 schreef regenworm het volgende:
De homo's van de regie zijn ook weer wakker geworden.
Het is weer velilg dus zien we lieske weer
quote:Op zondag 18 december 2005 20:48 schreef Foreverblue het volgende:
Een vertrouwd beeld... Joost die eet
[afbeelding]
Weet ik niet even een e-mail te sturen.quote:Op zondag 18 december 2005 20:50 schreef Bocaj het volgende:
Zijn die mensen van Playboy al op de hoogte dat we Lieske in hun blad willen zien
En piep zei de muis van onder de bankquote:Op zondag 18 december 2005 20:50 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja en Roel die ligt te slapen, Ingrid zuigt op haar duim en Lieske is aan het tutten.
Alles is weer als vanouds![]()
hoeft toch niet meer? iedereen hier weet haar "goeie kanten" alquote:Op zondag 18 december 2005 20:50 schreef Bocaj het volgende:
Zijn die mensen van Playboy al op de hoogte dat we Lieske niet in hun blad willen zien
Komt door zijn wietlongetjes...quote:Op zondag 18 december 2005 20:51 schreef regenworm het volgende:
Roel maakt er veel geluid als hij slaapt.
Ga het blad ook niet kopen maar wil graag die hi-res foto's downloaden van Internotquote:Op zondag 18 december 2005 20:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hoeft toch niet meer? iedereen hier weet haar "goeie kanten" al![]()
kan werkelijk niet begrijpen dat ze daar zo rustig blijven zitten. Ik had eerst die muis dood moeten zien en dan was het weer prima. Vies hoor, zo'n immer pissend beestje...quote:Op zondag 18 december 2005 20:51 schreef Bocaj het volgende:
[..]
En piep zei de muis van onder de bank
Nee toch? en die shot dan van Dido in het bad waar roel elke avond naar kijkt voordat hij gaat slapen...?quote:Op zondag 18 december 2005 20:53 schreef regenworm het volgende:
Zat alle bb caps nog eens te bekijken wat me opviel was dat de regie pas de laatste weken echte close-ups maakt van de bewoners. Daarvoor waren het allemaal 10km shots.
Ik wil die goede kanten wel van dichtbij zien.quote:Op zondag 18 december 2005 20:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hoeft toch niet meer? iedereen hier weet haar "goeie kanten" al![]()
Ojaquote:Op zondag 18 december 2005 20:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
kan werkelijk niet begrijpen dat ze daar zo rustig blijven zitten. Ik had eerst die muis dood moeten zien en dan was het weer prima. Vies hoor, zo'n immer pissend beestje...
bew terugquote:
Ja, dat drugsgesprek was gaaf!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |