quote:Op zondag 18 december 2005 20:48 schreef Foreverblue het volgende:
Een vertrouwd beeld... Joost die eet
[afbeelding]
Weet ik niet even een e-mail te sturen.quote:Op zondag 18 december 2005 20:50 schreef Bocaj het volgende:
Zijn die mensen van Playboy al op de hoogte dat we Lieske in hun blad willen zien
En piep zei de muis van onder de bankquote:Op zondag 18 december 2005 20:50 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja en Roel die ligt te slapen, Ingrid zuigt op haar duim en Lieske is aan het tutten.
Alles is weer als vanouds![]()
hoeft toch niet meer? iedereen hier weet haar "goeie kanten" alquote:Op zondag 18 december 2005 20:50 schreef Bocaj het volgende:
Zijn die mensen van Playboy al op de hoogte dat we Lieske niet in hun blad willen zien
Komt door zijn wietlongetjes...quote:Op zondag 18 december 2005 20:51 schreef regenworm het volgende:
Roel maakt er veel geluid als hij slaapt.
Ga het blad ook niet kopen maar wil graag die hi-res foto's downloaden van Internotquote:Op zondag 18 december 2005 20:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hoeft toch niet meer? iedereen hier weet haar "goeie kanten" al![]()
kan werkelijk niet begrijpen dat ze daar zo rustig blijven zitten. Ik had eerst die muis dood moeten zien en dan was het weer prima. Vies hoor, zo'n immer pissend beestje...quote:Op zondag 18 december 2005 20:51 schreef Bocaj het volgende:
[..]
En piep zei de muis van onder de bank
Nee toch? en die shot dan van Dido in het bad waar roel elke avond naar kijkt voordat hij gaat slapen...?quote:Op zondag 18 december 2005 20:53 schreef regenworm het volgende:
Zat alle bb caps nog eens te bekijken wat me opviel was dat de regie pas de laatste weken echte close-ups maakt van de bewoners. Daarvoor waren het allemaal 10km shots.
Ik wil die goede kanten wel van dichtbij zien.quote:Op zondag 18 december 2005 20:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hoeft toch niet meer? iedereen hier weet haar "goeie kanten" al![]()
Ojaquote:Op zondag 18 december 2005 20:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
kan werkelijk niet begrijpen dat ze daar zo rustig blijven zitten. Ik had eerst die muis dood moeten zien en dan was het weer prima. Vies hoor, zo'n immer pissend beestje...
bew terugquote:
Ja, dat drugsgesprek was gaaf!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |