quote:Op zondag 18 december 2005 21:29 schreef I_doubt het volgende:
Goedenavond oh BB verslaafden.en anderen (als die er zijn)
BB is the drug![]()
Gezellig dat je er weer bentquote:Op zondag 18 december 2005 21:29 schreef I_doubt het volgende:
Goedenavond oh BB verslaafden.en anderen (als die er zijn)
BB is the drug![]()
wat zegt ze wat zegt ze??quote:Op zondag 18 december 2005 21:32 schreef BONG4002 het volgende:
Ik kan de stem van hummie horen uit de DBK
Heel duidelijkquote:Op zondag 18 december 2005 21:32 schreef BONG4002 het volgende:
Ik kan de stem van hummie horen uit de DBK
en toen kwam er een mailtje binnen...quote:Op zondag 18 december 2005 21:35 schreef regenworm het volgende:
stream 1 op 10 zetten en je kan meeluisteren
Auw............. arme oren van Buuvquote:Op zondag 18 december 2005 21:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en toen kwam er een mailtje binnen...![]()
![]()
![]()
serieus!
geluid uitgeschakeld.quote:Op zondag 18 december 2005 21:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
![]()
serieus!
Bij mij een msn bericht... zat tegen het plafondquote:Op zondag 18 december 2005 21:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
![]()
serieus!
quote:Op zondag 18 december 2005 21:37 schreef Sjet het volgende:
Ik dacht al ff............ ik was heel even naar de keuken......... kom terug.... bewoners weg![]()
Niet zo slim een paar maanden terug heb ik de meeste geluiden gesloopt.quote:Op zondag 18 december 2005 21:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Bij mij een msn bericht... zat tegen het plafond
Nou die versta ik met een microfoon aan zijn mond nog nietquote:Op zondag 18 december 2005 21:41 schreef cuall het volgende:
Ik hoor Roel praten, kan het alleen niet verstaan![]()
Succesquote:Op zondag 18 december 2005 21:41 schreef debuurvrouw het volgende:
nou ik ga jullie verlaten! de buurman heeft vliegende griep en redt het helaas niet meer zonder mijn bezielende leiding (Mannen)
met piepende oren roep ik Tot morgen!!![]()
Doei!quote:Op zondag 18 december 2005 21:41 schreef debuurvrouw het volgende:
nou ik ga jullie verlaten! de buurman heeft vliegende griep en redt het helaas niet meer zonder mijn bezielende leiding (Mannen)
Het gaat nergens overquote:Op zondag 18 december 2005 21:43 schreef cuall het volgende:
Hummie: .............vorige keer......................Lieske............
Joost:Levende kerststal.............
Roel: kalkoen........
kan er echt verder niks van maken
Bye bye zwaai zwaaiquote:Op zondag 18 december 2005 21:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Nee, wat er besproken wordt in de DBKquote:Op zondag 18 december 2005 21:46 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Maar dat is al maanden zo. En dat maakt het juist zo spannend.![]()
Normaal heb ik ook de boxen niet volluit staan...quote:Op zondag 18 december 2005 21:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
Niet zo slim een paar maanden terug heb ik de meeste geluiden gesloopt.
Het geluid was in het begin erg slecht dus moest je geluid al hard zetten om de gespreken te kunnen horen.quote:Op zondag 18 december 2005 21:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Normaal heb ik ook de boxen niet volluit staan...
Ik hoor dat echt nooit he..... hebben jullie stiekeme microfoontjes?quote:Op zondag 18 december 2005 21:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nee, wat er besproken wordt in de DBK
Nu wel. Misschien microfoontje te dicht bij de DBK deurquote:Op zondag 18 december 2005 21:48 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik hoor dat echt nooit he..... hebben jullie stiekeme microfoontjes?
Zoals wel vaker.... of 'ie nou in de DBK zit of nietquote:Op zondag 18 december 2005 21:41 schreef cuall het volgende:
Ik hoor Roel praten, kan het alleen niet verstaan![]()
Nee hoor, maar als je het geluid héél hard zet kun je het vaag verstaan, net vroeg Lieske of ze iets uit het huis mochten houden, later hoorde ik badjas,..quote:Op zondag 18 december 2005 21:48 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik hoor dat echt nooit he..... hebben jullie stiekeme microfoontjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |