Tegen wie moet psv dan volgende weekquote:Op zondag 18 december 2005 16:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Het verschil met de top 3 is nog wel vrij groot op zich, maar straks met de Europese verplichtingen zullen clubs wellicht punten laten liggen. Ik zag laatst in het PSV topic het speelschema van de club, en die was vrij zwaar. Lyon x2, AZ, Ajax en Heerenveen meen ik.
PSV is een erg stabiele ploeg, dus denk ik dat de topploegen (ajax, az, feyenoord) zelf de punten tegen PSV moeten pakken om een gat te dichten of te vergroten.
Met winst van Feyenoord volgende week tegen AZ is PSV de grote winnaar.
Is wel een goede voor Feyenoord!quote:Op zondag 18 december 2005 16:05 schreef Cart_man het volgende:
Die Salmon komt wel los bij Grunn zeg...
volgende week met de kerst tegen NEC in Nijmegen... waarschijnlijk toch een gemakkelijke overwinning voor PSV denk ik... Ajax speelt volgende week thuis tegen FC Groningen... op 30december volgen dan SC Heerenveen-Ajax, PSV-Twente, Feyenoord-Willem II en AZ-ADO den Haagquote:Op zondag 18 december 2005 16:05 schreef Houniet het volgende:
[..]
Tegen wie moet psv dan volgende week
quote:Op zondag 18 december 2005 16:06 schreef Zwansen het volgende:
PSV nog tegen NEC en Twente dacht ik.
Wtf?quote:Op zondag 18 december 2005 16:09 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
1-1 Hirayama... interessant
pis jij buitenshuis?quote:Op zondag 18 december 2005 16:12 schreef DeTolk het volgende:
SCHneijdert
Puntjes
(kom net weer thuis)
ik heb alles fout vandaagquote:Op zondag 18 december 2005 16:11 schreef cultheld het volgende:
[afbeelding]
Als die Japanse cultheld het maar niet gaat verpesten voor mij
Jij mag niet klagen met die 200 van gisteren door PSVquote:
quote:Op zondag 18 december 2005 16:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jij mag niet klagen met die 200 van gisteren door PSV
Volgens mij heeft Cultheld zijn geld binnenquote:Op zondag 18 december 2005 16:22 schreef cultheld het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA
en weer in een uitwedstrijd.quote:Op zondag 18 december 2005 16:25 schreef Ayaxola het volgende:
Weer 2-0 voor AjaxGaat de goede kant op
quote:Op zondag 18 december 2005 16:26 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Cultheld zijn geld binnen
Zo kan je het ook bekijken.quote:Op maandag 26 december 2005 12:50 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, Feyenoord halen we wel in. AZ ook wel, maar als Feyenoord wint dus een weekje eerder
quote:Op maandag 26 december 2005 12:50 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, Feyenoord halen we wel in. AZ ook wel, maar als Feyenoord wint dus een weekje eerder
Donderdag wordt Willem II op de slachtbank gelegdquote:Op maandag 26 december 2005 12:53 schreef Messenga het volgende:
Tegen welke degradatiekandidaat moet Feyenoord volgende week?
Ah, daar komt dat puntverlies voor Feyenoord al weer aan.quote:Op maandag 26 december 2005 12:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Donderdag wordt Willem II op de slachtbank gelegd
Opdam was niet bij de les bij de eerste goal. Tweede goal was een countertje. AZ doet het niet goed, maar het is niet zo dat Feyenoord ze van de mat speelt. Gewoon een kwestie van twee kansen, twee goals.quote:Op maandag 26 december 2005 12:59 schreef xFriendx het volgende:
Is het gewoon goed spel van Feyenoord of zijn er wat spelers bij AZ niet bij de les?
Mijn reactie uit het AZ topic. Dat van dat 1e kwartier klopt nu wel, en dat van die AZ verdediging ook, alleen deze bedwingt Feyenoord dus blijkbaar niet en staat het dus meteen 2-0.quote:Ik denk dat vooral het 1e kwartier belangrijk is. Ik vermoed dat beide ploegen als het even kan dan al een flinke tik willen uitdelen. Van Galen is er deze keer niet bij, maar AZ zal dit wel kunnen opvangen. Zodra de verdediging een beetje knap staat denk ik dat Feyenoord te bedwingen moet zijn.
De 1-3 is op zich wel realistisch. AZ met goede aanvullen, en Feyenoord een soort van countergoal.
ik ook!quote:
Heb ik nou zo'n slecht geheugen, of heb je pas een kwartiertje dat Feyenoord-logo als avatar?quote:Op maandag 26 december 2005 13:05 schreef -jos- het volgende:
utrecht 1-0 voor nu
NEC uitquote:Op maandag 26 december 2005 13:05 schreef DaMart het volgende:
Tegen wie moet PSV eigenlijk? Wel leuk als die dan even verliezen, hebben we weer 3 koplopers
NECquote:Op maandag 26 december 2005 13:05 schreef DaMart het volgende:
Tegen wie moet PSV eigenlijk? Wel leuk als die dan even verliezen, hebben we weer 3 koplopers
Slecht geheugen... die heb ik al een maand ofzo gok ikquote:Op maandag 26 december 2005 13:05 schreef twi het volgende:
[..]
Heb ik nou zo'n slecht geheugen, of heb je pas een kwartiertje dat Feyenoord-logo als avatar?
Inderdaad, zodra de 2-1 valt kan AZ op zoek naar de gelijkmaker. Andersom zou het wel een beetje gedaan zijn, 3-0 achter is net even teveel van het goede denk ik (behalve voor Heerenveen dan)quote:Op maandag 26 december 2005 13:11 schreef Chadi het volgende:
Feyenoord doet het wel aardig maar hij is nog niet binnen denk ik .![]()
Zeiden ze over NEC - Ajax ook maar daar was de man die met kerst natuurlijk veel beter speelt, Denneboomquote:Op maandag 26 december 2005 13:07 schreef xFriendx het volgende:
Maar ik zie NEC niet winnen eigenlijk...
idd, dat hebben we vaker gezienquote:Op maandag 26 december 2005 13:11 schreef Chadi het volgende:
Feyenoord doet het wel aardig maar hij is nog niet binnen denk ik .![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 13:12 schreef xFriendx het volgende:
(behalve voor Heerenveen dan tot 1 januari)
Nou, Ajax was toen gewoon kut. Dat is Ajax nog steeds wel, maar in elk geval was toen zo ongeveer het dieptepunt bereikt. NEC trof Ajax op een gunstig moment. Dat ligt met PSV toch anders.quote:Op maandag 26 december 2005 13:13 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Zeiden ze over NEC - Ajax ook maar daar was de man die met kerst natuurlijk veel beter speelt, Denneboom
idd, opeens donker en flinke hagel hier, alles is witquote:Op maandag 26 december 2005 13:15 schreef Calella het volgende:
Wat een heerlijk voetbalweertje by the way.![]()
Het ligt aan Feyenoord, dat in alle toppers de andere ploegen het spel laat maken en dan vrij laf op de counter blijft spelen. Bij Ajax zo, tegen PSV zo en vandaag tegen AZ hetzelfde. Al speelt AZ zelf ook niet sterk, vandaag.quote:Op maandag 26 december 2005 13:21 schreef Norrage het volgende:
AZ beetje gefrustreed lijkt, al 3 gele kaarten...Maar ja, dat zou ik ook zijn als je je na 8 minuten al gewonnen geeft...Ligt het nou aan Feyenoord die al hun wedstrijden tegen toppers winnen, of aan AZ die al hun wedstrijden tegen toppers verliezen?
Vrij laf? Nogal slim zou ik het willen noemen...quote:Op maandag 26 december 2005 13:22 schreef twi het volgende:
[..]
Het ligt aan Feyenoord, dat in alle toppers de andere ploegen het spel laat maken en dan vrij laf op de counter blijft spelen. Bij Ajax zo, tegen PSV zo en vandaag tegen AZ hetzelfde. Al speelt AZ zelf ook niet sterk, vandaag.
Tsja, dat komt gewoon omdat ze zelf het spel niet kunnen maken.quote:Op maandag 26 december 2005 13:38 schreef Radegast het volgende:
[..]
Vrij laf? Nogal slim zou ik het willen noemen...
ook een gebrek aan spelmakende kwaliteiten die je opbreekt tegen ploegen die 'nog' verdedigender spelenquote:Op maandag 26 december 2005 13:38 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik hou van teams die het spel proberen te maken. Als je met 10 man op eigen helft speelt klassificeer ik dat als laf. Slim, maar wel lafquote:Op maandag 26 december 2005 13:38 schreef Radegast het volgende:
daarom zijn ze ook een subtopper twiquote:Op maandag 26 december 2005 13:44 schreef twi het volgende:
[..]
Ik hou van teams die het spel proberen te maken. Als je met 10 man op eigen helft speelt klassificeer ik dat als laf. Slim, maar wel laf
Saving the best for lastquote:Op maandag 26 december 2005 13:46 schreef Stereotomy het volgende:
Idioterie dit, AZ heeft op papier de sterkste verdediging van de Eredivisie erin staan, en nu dit.
2-3 AZ
PSV bedoel jequote:Op maandag 26 december 2005 13:46 schreef Stereotomy het volgende:
Idioterie dit, AZ heeft op papier de sterkste verdediging van de Eredivisie erin staan, en nu dit.
2-3 AZ
PSV heeft de sterkste verdediging van de eredivisie.quote:Op maandag 26 december 2005 13:46 schreef Stereotomy het volgende:
2-3 AZ
Alex en Ooijer zijn de twee beste verdedigers die er in Nederland rondlopen. De flanken zijn niet zo best, maar dat zijn ze bij AZ ook niet.quote:Op maandag 26 december 2005 13:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, die hebben meer verstand van Cocu
quote:Op maandag 26 december 2005 13:46 schreef Stereotomy het volgende:
Doen Opdam en Mathijsen daarvoor onder?quote:Op maandag 26 december 2005 13:48 schreef twi het volgende:
[..]
Alex en Ooijer zijn de twee beste verdedigers die er in Nederland rondlopen. De flanken zijn niet zo best, maar dat zijn ze bij AZ ook niet.
Ja, enorm.quote:Op maandag 26 december 2005 13:52 schreef Stereotomy het volgende:
Doen Opdam en Mathijsen daarvoor onder?
De 2-3 ligt meer voor de hand dan de 3-0quote:Op maandag 26 december 2005 14:01 schreef snabbi het volgende:
Als ze nou ff de 3-0 er in leggen hebben ze nog een gelijk doelsaldo ook
Eén countertje is genoeg voor de 3-0, voor 2-3 moet er meer gebeurenquote:Op maandag 26 december 2005 14:04 schreef twi het volgende:
[..]
De 2-3 ligt meer voor de hand dan de 3-0
Zegt dus genoeg over Feyenoordquote:Op maandag 26 december 2005 14:06 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Eén countertje is genoeg voor de 3-0, voor 2-3 moet er meer gebeuren
67quote:Op maandag 26 december 2005 14:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
Welke minuut zitten we?
we komen er welquote:Op maandag 26 december 2005 14:08 schreef Jajong het volgende:
Okay, morgen even winnen en dan is het op beide nog maar 8 punten
De wat?quote:Op maandag 26 december 2005 14:10 schreef xFriendx het volgende:
Via dat liveverslag popup geval komen nu toch wel veel kansen voor AZ naar voren, maar mist er nog wat scherpte.
Koeman doet dat al weken, maar hij heeft geen fit alternatief voor hem in zijn selectie.quote:Op maandag 26 december 2005 14:07 schreef twi het volgende:
Ghaly gaat er echt heel flink van langs krijgen op de nabespreking. Wat staat die een pot beroerd af te geven in kansrijke situaties.
Daar ging 't niet om. Vink floot zo'n 3 seconden na het nemen van de vrije trap, waardoor heel Feyenoord dacht dat 'ie overgenomen moest worden. AZ ging door, en Vink liet dat ook gebeuren. Dus heel Feyenoord boos vanwege het fluitje van Vinkquote:
Aaah, nu vat ik hemquote:Op maandag 26 december 2005 14:14 schreef twi het volgende:
[..]
Daar ging 't niet om. Vink floot zo'n 3 seconden na het nemen van de vrije trap, waardoor heel Feyenoord dacht dat 'ie overgenomen moest worden. AZ ging door, en Vink liet dat ook gebeuren. Dus heel Feyenoord boos vanwege het fluitje van Vink
Waar floot ie dan voor?quote:Op maandag 26 december 2005 14:14 schreef twi het volgende:
[..]
Daar ging 't niet om. Vink floot zo'n 3 seconden na het nemen van de vrije trap, waardoor heel Feyenoord dacht dat 'ie overgenomen moest worden. AZ ging door, en Vink liet dat ook gebeuren. Dus heel Feyenoord boos vanwege het fluitje van Vink
Klinkt bekendquote:Op maandag 26 december 2005 14:14 schreef pekel het volgende:
Als AZ z'n kansen afmaakte, had het gewoon 2-4 kunnen staan
Wat schiet je daarmee op?Of je nou 2de of 5de word:playoff wedstrijden.....In Eindhoven lachen ze zich kapot,die worden weer lachend kampioenquote:Op maandag 26 december 2005 13:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Heel goed dit.
Drie punten inlopen op AZ, feyenoord halen we ook wel in.
Dat zegt ook wat over Feyenoord trouwens.quote:Op maandag 26 december 2005 14:20 schreef twi het volgende:
Man, man, man.
Als AZ niet meer kan scoren heeft het dat echt volledig aan zichzelf te danken. Wat een kansen zeg. Het lijkt wel alsof ze tegen een of andere degradatiekandidaat spelen.
Ik word liever 2e dan 5e.quote:Op maandag 26 december 2005 14:20 schreef Aequalitas het volgende:
[..]
Wat schiet je daarmee op?Of je nou 2de of 5de word:playoff wedstrijden.....In Eindhoven lachen ze zich kapot,die worden weer lachend kampioen
mooie kerstgedachtequote:
Best wel, de keep heeft iig een behoorlijke klap op zn kin gehad en ook de dokter was het veld in geroepen... en gelijk 1-1quote:Op maandag 26 december 2005 14:23 schreef Roeni3 het volgende:
Een grote knokpartij?
quote:Op maandag 26 december 2005 14:24 schreef Stpan het volgende:
Terrol knock-out (tenminste, hij 'viel'). Ricky van den Bergh zou hem hebben geslagen.
Al die resultaten stellen straks niks meer voor door die playoffs.Heerenveen word straks op 30 punten 5de en heeft net zoveel kans op CL.Mooi systeem....quote:Op maandag 26 december 2005 14:25 schreef twi het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar ik haal liever CL als 2e dan als 5e
Twee natte kranten, haal dan de krant eruit die op de plek staat waar een goeie speler het best aan de bak kanquote:Op maandag 26 december 2005 14:27 schreef twi het volgende:
[..]
Perez speelde ook als een natte krant.
Nee, probeerde de bal uit de handen van Lodewijks te koppen. Valt bij nader inzien wel mee, maar toch een vrij rare actie. Had toch wel geel kunnen zijn, want Lodewijks had de bal gewoon klemvast. Maargoed, Vink fluit wel aardig vandaag, maar toch af en toe rare momenten voor kaarten of juist geen kaarten waar een kaart op z'n plaats had geweest.quote:Op maandag 26 december 2005 14:30 schreef snabbi het volgende:
Was het een kopstoot twi?
Arveladze is geen winterspits.quote:Op maandag 26 december 2005 14:30 schreef NRH het volgende:
Waarom schiet die Arveladze er niet even een paar in?
Dat zullen de volgende 4 tegenstanders van AZ leuk vinden danquote:Op maandag 26 december 2005 14:31 schreef addictivebeat het volgende:
zo zo, zonder van galen heeft az toch een probleem.
en hetzelfde bij psv met cocuquote:Op maandag 26 december 2005 14:31 schreef addictivebeat het volgende:
zo zo, zonder van galen heeft az toch een probleem.
Het rijmt niet eens.quote:Op maandag 26 december 2005 14:34 schreef twi het volgende:
"We zwaaien met z'n allen naar Van Gaal"
Creatief publiek
Hooligans Rotterdam!quote:Op maandag 26 december 2005 14:34 schreef twi het volgende:
"We zwaaien met z'n allen naar Van Gaal"
Creatief publiek
Zijn nog bezig. Nog 1 minuut blessuretijd.quote:Op maandag 26 december 2005 14:35 schreef TheOneAndOnly het volgende:
eindstand 2-0?
jepquote:Op maandag 26 december 2005 14:35 schreef TheOneAndOnly het volgende:
eindstand 2-0?
amenquote:Op maandag 26 december 2005 14:38 schreef borisz het volgende:
nu nec nog ff winnen en ajax morgen is de competitie ook weer gered![]()
tegen wie moeten ze|?quote:Op maandag 26 december 2005 14:41 schreef Ayaxola het volgende:
Ajax verliest morgen niet.
'Heus wel'.quote:Op maandag 26 december 2005 14:41 schreef pekel het volgende:
Euhm, FC Groningen wint heus wel van Ajax hoor.
hmm heeft az zo goed gespeeld dan?quote:Op maandag 26 december 2005 14:40 schreef JoleX het volgende:
onterechte uitslag, maar gefeliciteerd feyenoorders.
dan maar hopen dat ajax verliest en az volgende week weer wint.
Ze moeten uit voetballen. Jammer.quote:Op maandag 26 december 2005 14:41 schreef pekel het volgende:
Euhm, FC Groningen wint heus wel van Ajax hoor.
tweede helft was het spel voor az, heb feyenoord zowat niet gezien. maar ja als je denkt dat het doel 10m hoger zit, dan kun je het wel vergeten.quote:Op maandag 26 december 2005 14:43 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
hmm heeft az zo goed gespeeld dan?
In het gedeelte van Nederland waar men geen winterslaap houdt.quote:Op maandag 26 december 2005 13:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
idd, opeens donker en flinke hagel hier, alles is wit
2de helft was az sterker ja. Grotendeels zelfs veel sterker. Eerste helft was meer gelijkopgaand alleen de eerste helft heb ik alleen van horen zeggen en niet van het radioverslag.quote:Op maandag 26 december 2005 14:43 schreef addictivebeat het volgende:
hmm heeft az zo goed gespeeld dan?
Je snapt nu toch wel dat ze in Eindhoven nu ff niet meer bjikomen van 't lachen....quote:Op maandag 26 december 2005 14:38 schreef borisz het volgende:
nu nec nog ff winnen en ajax morgen is de competitie ook weer gered![]()
Nee, eigenlijk niet. Daar huilen ze nog steeds na de 1-6 van afgelopen donderdag.quote:Op maandag 26 december 2005 14:47 schreef Aequalitas het volgende:
[..]
Je snapt nu toch wel dat ze in Eindhoven nu ff niet meer bjikomen van 't lachen....
quote:Op maandag 26 december 2005 14:48 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Daar huilen ze nog steeds na de 1-6 van afgelopen donderdag.
Er moet gewoon iemand hem even een lesje leren. Even schoffelen, niks ernstigs natuurlijk. En dan even vooroverbuigen en iets in zijn oor fluisteren ala Keanoquote:Op maandag 26 december 2005 14:50 schreef Houniet het volgende:
even over die farfan he, ik vind het een goede speler maar ik word doodziek van al dat vallen van hem
stoere opmerkingquote:Op maandag 26 december 2005 14:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wmb mag ie echt een Bouaouzannetje krijgen.
Dat zal um leren.
Iets overtrokken misschienquote:Op maandag 26 december 2005 14:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wmb mag ie echt een Bouaouzannetje krijgen.
Dat zal um leren.
quote:Op maandag 26 december 2005 14:53 schreef Jajong het volgende:
[..]
Er moet gewoon iemand hem even een lesje leren. Even schoffelen, niks ernstigs natuurlijk. En dan even vooroverbuigen en iets in zijn oor fluisteren ala Keano
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |