Tegen wie moet psv dan volgende weekquote:Op zondag 18 december 2005 16:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Het verschil met de top 3 is nog wel vrij groot op zich, maar straks met de Europese verplichtingen zullen clubs wellicht punten laten liggen. Ik zag laatst in het PSV topic het speelschema van de club, en die was vrij zwaar. Lyon x2, AZ, Ajax en Heerenveen meen ik.
PSV is een erg stabiele ploeg, dus denk ik dat de topploegen (ajax, az, feyenoord) zelf de punten tegen PSV moeten pakken om een gat te dichten of te vergroten.
Met winst van Feyenoord volgende week tegen AZ is PSV de grote winnaar.
Is wel een goede voor Feyenoord!quote:Op zondag 18 december 2005 16:05 schreef Cart_man het volgende:
Die Salmon komt wel los bij Grunn zeg...
volgende week met de kerst tegen NEC in Nijmegen... waarschijnlijk toch een gemakkelijke overwinning voor PSV denk ik... Ajax speelt volgende week thuis tegen FC Groningen... op 30december volgen dan SC Heerenveen-Ajax, PSV-Twente, Feyenoord-Willem II en AZ-ADO den Haagquote:Op zondag 18 december 2005 16:05 schreef Houniet het volgende:
[..]
Tegen wie moet psv dan volgende week
quote:Op zondag 18 december 2005 16:06 schreef Zwansen het volgende:
PSV nog tegen NEC en Twente dacht ik.
Wtf?quote:Op zondag 18 december 2005 16:09 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
1-1 Hirayama... interessant
pis jij buitenshuis?quote:Op zondag 18 december 2005 16:12 schreef DeTolk het volgende:
SCHneijdert
Puntjes
(kom net weer thuis)
ik heb alles fout vandaagquote:Op zondag 18 december 2005 16:11 schreef cultheld het volgende:
[afbeelding]
Als die Japanse cultheld het maar niet gaat verpesten voor mij
Jij mag niet klagen met die 200 van gisteren door PSVquote:
quote:Op zondag 18 december 2005 16:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jij mag niet klagen met die 200 van gisteren door PSV
Volgens mij heeft Cultheld zijn geld binnenquote:Op zondag 18 december 2005 16:22 schreef cultheld het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA
en weer in een uitwedstrijd.quote:Op zondag 18 december 2005 16:25 schreef Ayaxola het volgende:
Weer 2-0 voor AjaxGaat de goede kant op
quote:Op zondag 18 december 2005 16:26 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Cultheld zijn geld binnen
Zo kan je het ook bekijken.quote:Op maandag 26 december 2005 12:50 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, Feyenoord halen we wel in. AZ ook wel, maar als Feyenoord wint dus een weekje eerder
quote:Op maandag 26 december 2005 12:50 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, Feyenoord halen we wel in. AZ ook wel, maar als Feyenoord wint dus een weekje eerder
Donderdag wordt Willem II op de slachtbank gelegdquote:Op maandag 26 december 2005 12:53 schreef Messenga het volgende:
Tegen welke degradatiekandidaat moet Feyenoord volgende week?
Ah, daar komt dat puntverlies voor Feyenoord al weer aan.quote:Op maandag 26 december 2005 12:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Donderdag wordt Willem II op de slachtbank gelegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |