Nou, Ajax was toen gewoon kut. Dat is Ajax nog steeds wel, maar in elk geval was toen zo ongeveer het dieptepunt bereikt. NEC trof Ajax op een gunstig moment. Dat ligt met PSV toch anders.quote:Op maandag 26 december 2005 13:13 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Zeiden ze over NEC - Ajax ook maar daar was de man die met kerst natuurlijk veel beter speelt, Denneboom

idd, opeens donker en flinke hagel hier, alles is witquote:Op maandag 26 december 2005 13:15 schreef Calella het volgende:
Wat een heerlijk voetbalweertje by the way.![]()

Het ligt aan Feyenoord, dat in alle toppers de andere ploegen het spel laat maken en dan vrij laf op de counter blijft spelen. Bij Ajax zo, tegen PSV zo en vandaag tegen AZ hetzelfde. Al speelt AZ zelf ook niet sterk, vandaag.quote:Op maandag 26 december 2005 13:21 schreef Norrage het volgende:
AZ beetje gefrustreed lijkt, al 3 gele kaarten...Maar ja, dat zou ik ook zijn als je je na 8 minuten al gewonnen geeft...Ligt het nou aan Feyenoord die al hun wedstrijden tegen toppers winnen, of aan AZ die al hun wedstrijden tegen toppers verliezen?

Vrij laf? Nogal slim zou ik het willen noemen...quote:Op maandag 26 december 2005 13:22 schreef twi het volgende:
[..]
Het ligt aan Feyenoord, dat in alle toppers de andere ploegen het spel laat maken en dan vrij laf op de counter blijft spelen. Bij Ajax zo, tegen PSV zo en vandaag tegen AZ hetzelfde. Al speelt AZ zelf ook niet sterk, vandaag.

Tsja, dat komt gewoon omdat ze zelf het spel niet kunnen maken.quote:Op maandag 26 december 2005 13:38 schreef Radegast het volgende:
[..]
Vrij laf? Nogal slim zou ik het willen noemen...

ook een gebrek aan spelmakende kwaliteiten die je opbreekt tegen ploegen die 'nog' verdedigender spelenquote:Op maandag 26 december 2005 13:38 schreef Radegast het volgende:
[..]

Ik hou van teams die het spel proberen te maken. Als je met 10 man op eigen helft speelt klassificeer ik dat als laf. Slim, maar wel lafquote:Op maandag 26 december 2005 13:38 schreef Radegast het volgende:

daarom zijn ze ook een subtopper twiquote:Op maandag 26 december 2005 13:44 schreef twi het volgende:
[..]
Ik hou van teams die het spel proberen te maken. Als je met 10 man op eigen helft speelt klassificeer ik dat als laf. Slim, maar wel laf

Saving the best for lastquote:Op maandag 26 december 2005 13:46 schreef Stereotomy het volgende:
Idioterie dit, AZ heeft op papier de sterkste verdediging van de Eredivisie erin staan, en nu dit.
2-3 AZ

PSV bedoel jequote:Op maandag 26 december 2005 13:46 schreef Stereotomy het volgende:
Idioterie dit, AZ heeft op papier de sterkste verdediging van de Eredivisie erin staan, en nu dit.
2-3 AZ

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |