nee niet kansloos of wanhopig. Maar gewoon lol hebben in het levenquote:Op zondag 18 december 2005 14:32 schreef Xtreem het volgende:
Mark je bent écht kansloosof wanhopig?!
Oh.quote:Op zondag 18 december 2005 14:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee niet kansloos of wanhopig. Maar gewoon lol hebben in het leven
quote:Maar goed dat snap jij toch niet
Als het zondag ochtend om 6u is valt dat wel mee hoorquote:Op zondag 18 december 2005 14:45 schreef Alfisti het volgende:
Als enige door de schipholtunnel knallen en onderwijl "dit is het slam-fm nieuws van 6 uur"is een vreemde gewaarwording.......![]()
meestal zijn dat tijden dat ik of al slaap of bezopen op fiets terug zit en niet met 200 door de schipholtunnel knal......quote:Op zondag 18 december 2005 14:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als het zondag ochtend om 6u is valt dat wel mee hoor![]()
Dan begin ik soms al met werkenquote:Op zondag 18 december 2005 14:48 schreef Alfisti het volgende:
[..]
meestal zijn dat tijden dat ik of al slaap of bezopen op fiets terug zit en niet met 200 door de schipholtunnel knal......
mja, ik begon niet.... ik was op de terug wegquote:Op zondag 18 december 2005 14:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan begin ik soms al met werken(niet op zondag dan, maar doorde week wel). Ik weet hoe het is om om 6u al in de file te staan
of om 2u 's nachts in de file
Onder je kussen?quote:Op zondag 18 december 2005 14:54 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb mijn afstandbediening gevonden
En waar ik hem gevonden heb ga ik niet zeggen![]()
Daar waar de zon niet dagelijks schijnt?quote:Op zondag 18 december 2005 14:54 schreef ook_gek het volgende:
En waar ik hem gevonden heb ga ik niet zeggen![]()
Je werkte toch in een winkelquote:Op zondag 18 december 2005 14:55 schreef Alfisti het volgende:
[..]
mja, ik begon niet.... ik was op de terug weg
quote:Op zondag 18 december 2005 14:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je werkte toch in een winkel![]()
of kwam je terug van een feest?
oke dit is engquote:
goh you could have fooled me, het kwam eerder wanhopig overquote:Op zondag 18 december 2005 14:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee niet kansloos of wanhopig. Maar gewoon lol hebben in het leven
Maar goed dat snap jij toch niet
Ja, en als je niet oppast hak ik zometeen je kop eraf met een bijlquote:Op zondag 18 december 2005 14:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oke dit is eng
HOE WEET JE DIT GEK!
Lig je onder mijn bed of zo
nu kom ik zeker niet meer mijn bed uitquote:Op zondag 18 december 2005 14:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja, en als je niet oppast hak ik zometeen je kop eraf met een bijl!
quote:Op zondag 18 december 2005 14:59 schreef Mukie het volgende:
[..]
goh you could have fooled me, het kwam eerder wanhopig over
Ik zaag je poten er straks wel onder vandaan!quote:Op zondag 18 december 2005 15:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nu kom ik zeker niet meer mijn bed uit
[..]
Oke oke oke ik geef toequote:Op zondag 18 december 2005 14:59 schreef Mukie het volgende:
[..]
goh you could have fooled me, het kwam eerder wanhopig over
dus jij zegt elke keer die poten onder mijn bed schuinquote:Op zondag 18 december 2005 15:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zaag je poten er straks wel onder vandaan!
Zoek wat te neuken!quote:Op zondag 18 december 2005 15:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oke oke oke ik geef toeik voel me zo eenzaam en alleen
ik trek het niet meer ik wil iemand om vast te houden. Iemand om lief te hebben. Iemand om mijn aandacht te geven. Iemand om zachtjes in slaap te kriebelen. Iemand waar ik lekker tegen aan kan kruipen en haar in slaap zien vallen haar zien slapen en haar onbezorgt wakker zien worden. Iemand om mijn geluk mee te delen.
*zucht* ik voel me zo verdomd alleen![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 15:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dus jij zegt elke keer die poten onder mijn bed schuin![]()
Jongen jij begrijpt het kennelijk niet. Dit gaat verder dan platte sex. Dit gaat over houden vanquote:
Nokken met je geouwehoerquote:Op zondag 18 december 2005 15:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jongen jij begrijpt het kennelijk niet. Dit gaat verder dan platte sex. Dit gaat over houden van
Oh oh oh nu heb je opeens door dat ik gelijk heb hequote:
jaquote:Op zondag 18 december 2005 15:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh oh oh nu heb je opeens door dat ik gelijk heb he
gastquote:Op zondag 18 december 2005 15:10 schreef ook_gek het volgende:
mukie weet wat ik bedoel en zij weet dat ik gelijk heb let maar op
hey dit is niet om mukie te versierenquote:
Wat zit je nu semi-interessant-amateur-psycholoog te spelen?quote:Op zondag 18 december 2005 15:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hey dit is niet om mukie te versieren
Maar het gaat om begrip en levens ervaring en dat heeft mukie wel
En daarom zal ze het ook begrijpen wat ik bedoel.
yep ik snap idd wat je bedoeldquote:Op zondag 18 december 2005 15:10 schreef ook_gek het volgende:
mukie weet wat ik bedoel en zij weet dat ik gelijk heb let maar op
jaquote:
Daar zat ik ook aan te denken jaquote:Op zondag 18 december 2005 15:24 schreef Mukie het volgende:
ik ga maar eens ontbijt maken
lees: broodjes in de oven flikkeren
Jij hebt niet de behoefte om soms gewoon tegen iemand aan te knuffelen?quote:Op zondag 18 december 2005 15:25 schreef Hugster het volgende:
edit het maar weg ja
Wat een ongelofelijk slap er tussenuit gelul was dat
dat doe ik erna welquote:Op zondag 18 december 2005 15:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Daar zat ik ook aan te denken ja
Moet ook nog douchen enzo
Doe ik ook erna wel ja, ik blijf lekker thuis vandaag, ga niets uitvreten vandaagquote:Op zondag 18 december 2005 15:28 schreef Mukie het volgende:
[..]
dat doe ik erna wel
blergh geen zin en straks ook nog een verjaardag
Dat is dus idd ook echt het enige wat ik mis....quote:Op zondag 18 december 2005 15:28 schreef Mukie het volgende:
[..]
Jij hebt niet de behoefte om soms gewoon tegen iemand aan te knuffelen?
Dat je je geliefd voelt? Warm en vertrouwd?
Dat is, denk ik, wat menigeen persoon wel mistquote:Op zondag 18 december 2005 15:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is dus idd ook echt het enige wat ik mis....
have funquote:
Maar dat heb ik alquote:Op zondag 18 december 2005 15:28 schreef Mukie het volgende:
[..]
Jij hebt niet de behoefte om soms gewoon tegen iemand aan te knuffelen?
Dat je je geliefd voelt? Warm en vertrouwd?
In 2006 ga je op jacht?quote:Op zondag 18 december 2005 15:32 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat is, denk ik, wat menigeen persoon wel mist![]()
ben ik blij als dit kutjaar afgelopen is zeg![]()
Nu ga ik hier even serieus op reageren en dat zijn jullie niet gewend van mijquote:Op zondag 18 december 2005 15:32 schreef Mukie het volgende:
ben ik blij als dit kutjaar afgelopen is zeg![]()
hihihi nee...quote:
2006 moet wel beter wordenquote:Op zondag 18 december 2005 15:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nu ga ik hier even serieus op reageren en dat zijn jullie niet gewend van mij![]()
Maar ik ben het hier wel mee eens. Maar he ik laat me niet gek maken door een slecht jaartje
geniet er maar vanquote:
leg de lat niet te hoog voor je zelfquote:Op zondag 18 december 2005 15:37 schreef Mukie het volgende:
Werken aan mezelf en niet meer met minder genoegen nemen.
Boekquote:Op zondag 18 december 2005 15:37 schreef Mukie het volgende:
[..]
hihihi nee...
Maar wat ik wel ga doen is mijn boek uitbrengen.
Werken aan mezelf en niet meer met minder genoegen nemen.
En de rest.. Dat zie ik dan wel, ik ga niet jagen iig dat heeft geen enkele zin
ut zou voor het eerst zijn als ik de lat juist wel hoger zou leggenquote:Op zondag 18 december 2005 15:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
leg de lat niet te hoog voor je zelf
ja oke dat had ik al begrepen. Maar het gaat serieus mis als je de lat te hoog legt. Dat wilde ik je even mee gevenquote:Op zondag 18 december 2005 15:41 schreef Mukie het volgende:
[..]
ut zou voor het eerst zijn als ik de lat juist wel hoger zou leggen
Ik heb al eens gezegd dat mn leventje zowat gtst is...quote:Op zondag 18 december 2005 15:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Boek! Vertel...
!
En idd, jagen heeft echt geen zin nee
ligt eraan waar je die lat plaatstquote:Op zondag 18 december 2005 15:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja oke dat had ik al begrepen. Maar het gaat serieus mis als je de lat te hoog legt. Dat wilde ik je even mee geven
mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat jij graag aan je zelf zou willen verbeteren?quote:Op zondag 18 december 2005 15:43 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik heb al eens gezegd dat mn leventje zowat gtst is...
Daarnaast heb ik veel verschillende soorten teksten gescheven.
Die ga ik nu samenbundelen tot een boek.
Ik weet niet of het zal aanslaan, maar al zegt er 1 iemand: verrek dat herken ik. Dan heb ik mij doel al bereikt. Naast het feit dat ik dit echt helemaal voor mezelf wil doen. Terug gaan in't verleden en naar de toekomst toe werken om hierdoor een beter mens te kunnen worden.
Klinkt zweverig, i know... Maar voelt gewoon dat ik dit moet doen.
Klinkt goed! En idd, als je zelf vind dat het moet, dan moet je het ook gewoon doen. Heb je al een uitgeverij?quote:Op zondag 18 december 2005 15:43 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik heb al eens gezegd dat mn leventje zowat gtst is...
Daarnaast heb ik veel verschillende soorten teksten gescheven.
Die ga ik nu samenbundelen tot een boek.
Ik weet niet of het zal aanslaan, maar al zegt er 1 iemand: verrek dat herken ik. Dan heb ik mij doel al bereikt. Naast het feit dat ik dit echt helemaal voor mezelf wil doen. Terug gaan in't verleden en naar de toekomst toe werken om hierdoor een beter mens te kunnen worden.
Klinkt zweverig, i know... Maar voelt gewoon dat ik dit moet doen.
surequote:Op zondag 18 december 2005 15:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat jij graag aan je zelf zou willen verbeteren?
En wat jij van de toekomst verwacht?
daar heb ik dan weer geen zin inquote:Op zondag 18 december 2005 15:45 schreef Hugster het volgende:
[..]
Blikje openen
Pannetje opwarmen[afbeelding]
nee er staat toch tomatensoepquote:Op zondag 18 december 2005 15:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Geen kankertomatensoep ouwe?
Mn ma gaat me voorstellen aan een paar uitgevers.quote:Op zondag 18 december 2005 15:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Klinkt goed! En idd, als je zelf vind dat het moet, dan moet je het ook gewoon doen. Heb je al een uitgeverij?
strax wordt het nog een dikke hit en maken ze er een filmpie van in hollywoodquote:Op zondag 18 december 2005 15:49 schreef Mukie het volgende:
[..]
Mn ma gaat me voorstellen aan een paar uitgevers.
Aankomend feest ga ik al met een paar van hen praten.
Dan komt het vast goedquote:Op zondag 18 december 2005 15:49 schreef Mukie het volgende:
[..]
Mn ma gaat me voorstellen aan een paar uitgevers.
Aankomend feest ga ik al met een paar van hen praten.
Ik ken echt niemand die simpeler is dan jij bentquote:Op zondag 18 december 2005 15:50 schreef Fugie het volgende:
[..]
strax wordt het nog een dikke hit en maken ze er een filmpie van in hollywood![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 15:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ken echt niemand die simpeler is dan jij bent
2e phileine zegt sorryquote:Op zondag 18 december 2005 15:50 schreef Fugie het volgende:
[..]
strax wordt het nog een dikke hit en maken ze er een filmpie van in hollywood![]()
klinkt heel goed. Zo lang het verleden niet je heden of je dagelijks leven beheerst heb je het verleden een plekje gegevenquote:Op zondag 18 december 2005 15:48 schreef Mukie het volgende:
[..]
sure
De dingen die ik heb meegemaakt in mn verleden hebben een zodanige stempel om me gedrukt dat ik dit steeds weer mee blijf dragen. Nu hoef je niet te denken aan incest of dat soort shit. En dat wil ik gewoon kwijtraken. Soort van wederopbouw zeg maar. Oud leed wat ik meedraag een plek geven en doorgaan.
Wat ik verwacht van de toekomst is dat ik mezelf eens ga zien als een waardig mens die dr plekje in de wereld verdient heeft en dat ook mag opeisen.
Omg ik lijk net een oud labiel wijf
wijvenserie: sex and the cityquote:
dat is dus 1 van mijn doelenquote:Op zondag 18 december 2005 15:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
klinkt heel goed. Zo lang het verleden niet je heden of je dagelijks leven beheerst heb je het verleden een plekje gegeven
En dat is iets waar naar je toe moet werken. En niemand anders dan jij zelf kan dat doen
nou je zou je nog drin kunnen vergissen.quote:
ik kijk het soms ookquote:Op zondag 18 december 2005 16:05 schreef Mukie het volgende:
[..]
nou je zou je nog drin kunnen vergissen.
Steeds meer jongens en mannen die ik ken, kijken ernaar vanuit zichzelf
Ook voor hen zijn er herkenbare dingen in
hij gaat schrikken?quote:Op zondag 18 december 2005 16:27 schreef ook_gek het volgende:
ik ga zo mijn mobiele telefoon flashen![]()
Eens kijken wat er gaat gebeuren![]()
Ik keek het vanaf seizoen 1quote:Op zondag 18 december 2005 16:05 schreef Mukie het volgende:
[..]
ze zijn opnieuw begonnenquote:Op zondag 18 december 2005 16:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik keek het vanaf seizoen 1![]()
maar de laaste aflevering is helaas al geweest.
Ik bekenquote:Op zondag 18 december 2005 16:05 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik weet dat ze alles opnieuw herhalen ja, nu is het dagelijks toch?quote:Op zondag 18 december 2005 16:34 schreef Mukie het volgende:
[..]
ze zijn opnieuw begonnen![]()
en ik heb alles thuis op dvd
juistquote:Op zondag 18 december 2005 16:35 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik beken
Verder wilde ik eigenlijk maar 1 opmerking toe voegen:
Leg de lat zo hoog mogelijk & zo laag als nodig.
kloptquote:Op zondag 18 december 2005 16:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet dat ze alles opnieuw herhalen ja, nu is het dagelijks toch?
Trouwens dit jaar begon vrij goed voor mij, maar na de zomer ging het snel bergafwaarts![]()
inderdaadquote:
quote:Op zondag 18 december 2005 16:35 schreef Mukie het volgende:
ik zo maar eens onder de douche, zet mn vrolijke gezicht op en ga naar die verjaardag, maar kan me er gewoon niet toe zetten
Waar reageerde je op, niet op beide hoop ik voor jequote:
Kijk stap in de nieuwe mukie. Doe alleen dat geen waar je zelf zin in hebt. Het geen waar je geen zin in hebt moet je laten. Het leven is al zo kort dus je moet van elke minuut genieten en niet een paar uur verdoenen aan iets wat je niet leuk vind.quote:Op zondag 18 december 2005 16:35 schreef Mukie het volgende:
ik zo maar eens onder de douche, zet mn vrolijke gezicht op en ga naar die verjaardag, maar kan me er gewoon niet toe zetten
Nee is het niet erg waar ik heen moetquote:Op zondag 18 december 2005 16:38 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Meestal valt het wel mee als je er bent al heb ik gemist of het echt erg is waar je heen gaat/moet?
gehehe iddquote:Op zondag 18 december 2005 16:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar reageerde je op, niet op beide hoop ik voor je![]()
wat verandering van omgeving zou misschien wel goed doenquote:Op zondag 18 december 2005 16:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kijk stap in de nieuwe mukie. Doe alleen dat geen waar je zelf zin in hebt. Het geen waar je geen zin in hebt moet je laten. Het leven is al zo kort dus je moet van elke minuut genieten en niet een paar uur verdoenen aan iets wat je niet leuk vind.
arrogant en een egowist? Ach laat ze lekker lullen jij verdoet in iedere geval je tijd niet![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 16:40 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nee is het niet erg waar ik heen moet
Muuk is sinds dit weekend weer vrijgezel en dat dringt nu pas goed door
Wil daar de sfeer niet gaan zitten verpesten enzo...
dan ga je ergens heen waar je het WEL naar je zin hebt?quote:Op zondag 18 december 2005 16:41 schreef Mukie het volgende:
[..]
wat verandering van omgeving zou misschien wel goed doen
Dingen kunnen anders uitpakken dan ze lijken, iets waar je geen zin in hebt kan dus heel erg leuk worden.quote:Op zondag 18 december 2005 16:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dan ga je ergens heen waar je het WEL naar je zin hebt?
Hehehe goeiequote:Op zondag 18 december 2005 16:43 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Wist ik niet. Da's kut voor je![]()
Bekijk het vanuit een ander perspectief: als een vriendin van je in jouw situatie zou zitten, zou je dan willen dat ze juist wel of niet kwam? (Met eventuele 'sfeerverpesting' en alles)
inderdaadquote:Op zondag 18 december 2005 16:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dingen kunnen anders uitpakken dan ze lijken, iets waar je geen zin in hebt kan dus heel erg leuk worden.
Lekker boeiend, af en toe moeten we allemaal ff lekker zeurenquote:
quote:Op zondag 18 december 2005 13:42 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Niet dezelfde velgen?of dezelfde maat?
welk gezeurquote:
`quote:Op zondag 18 december 2005 16:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
welk gezeur
Heeej daar zijn je PTA vrienden toch voor. Die staan altijd klaar voor je. We zijn niks voor niks een hechte groep![]()
ja man topseriequote:Op zondag 18 december 2005 16:05 schreef Mukie het volgende:
[..]
succes/sterktequote:Op zondag 18 december 2005 17:37 schreef Mukie het volgende:
gedouchet, cadeau ingepakt
zal zo vertrekken en thx
Veel plezierquote:Op zondag 18 december 2005 17:37 schreef Mukie het volgende:
gedouchet, cadeau ingepakt
zal zo vertrekken en thx
Ik heb geen idee welke extentie Dubai heeftquote:Op zondag 18 december 2005 17:44 schreef Fugie het volgende:
peu gewoon google en dan als parameter de extensie van dubai ?
quote:Op zondag 18 december 2005 17:43 schreef ook_gek het volgende:
erasing slash memory
op zeker dat hetgarantie en telefoon is
waar ben ik aan begonnen
wtf maar 14 smsjes?quote:Op zondag 18 december 2005 18:11 schreef ook_gek het volgende:
Motorola V3
MAAR het is gelukt. Maar het was weer effe zweten![]()
1 het duurde lang voor dat het bolletje groen werd zo van gelukt. En dat ding bleef maar flashen
2 bij het aan zetten liet ik bijna het leven. SEEM ERROR WTF dat is fout want dat is de software van je telefoon.... In het spaans van alles te zien maar mijn spaans is ruk zeg maar. Nou ja wat rammen op knoppen. Datum tijd ingesteld en ja hoor ik kom het menu in. IN HET FUCKING SPAANS
nou mee spelen het lijkt wel redelijk te werken. Na lang zoeken taal gevonden instellen op NL en het werkt perfect nu![]()
Simlock vrij
meer dan 15 smsjes er op kunnen opslaan
video filmpjes opnemen
geen data verloren
en alle vodafone meuk er af
PFFF had het wel effe benouwd zeg maar![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 18:14 schreef Hugster het volgende:
Mijn telefoons crashen gewoon allemaal door m'n sms menu
Nokia met Symbian en ééntje met MS Smartphone 2003 is amper meer wat mee te beginnen met beide 2000+ smsjes erin
Owh van die spelletjestelefoon waar ik niets van snapte?quote:Op zondag 18 december 2005 18:17 schreef Hugster het volgende:
ja de mijne is ook niet vol, alleen die inbox en sent box indexeren trekt hij slecht
Daarom maar die flash geprobeerdquote:Op zondag 18 december 2005 18:12 schreef Fwnk het volgende:
[..]
wtf maar 14 smsjes?
mijn heeft er nu 178 en zit vol
nee, geef mij maar zon/zee en strandenquote:Op zondag 18 december 2005 18:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wil je ook op wintersport toevallig?
ik wel ik wel ik welquote:Op zondag 18 december 2005 18:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wil je ook op wintersport toevallig?
ja weet ik datquote:Op zondag 18 december 2005 18:29 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ja maar dan nog, 14 smsjes is toch van de gekke?!
Waarin?quote:Op zondag 18 december 2005 18:45 schreef BoJo het volgende:
ohja ik had Herban de information over het verbruik beloofd, dus moet ik zo maar derest van de tank leeg gaan rijden.![]()
wie trapt er in?![]()
Strandquote:Op zondag 18 december 2005 18:45 schreef BoJo het volgende:
ohja ik had Herban de information over het verbruik beloofd, dus moet ik zo maar derest van de tank leeg gaan rijden.![]()
wie trapt er in?![]()
sneeuwquote:Op zondag 18 december 2005 18:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Strand!
En lijkt me een goed ideeIk trap er met volle ogen in
Hoeveel km was je van plan te gaan rijden? Richting R'dam ofzo?quote:Op zondag 18 december 2005 18:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
sneeuw!
ik zal eens kijken hoe ver ik kom straks![]()
neeh, ik ben eigenlijk aadig gaar maar verveel me de tiefus dus moet toch wat gaan doenquote:Op zondag 18 december 2005 18:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoeveel km was je van plan te gaan rijden? Richting R'dam ofzo?
Whehehe, terechtquote:Op zondag 18 december 2005 18:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
neeh, ik ben eigenlijk aadig gaar maar verveel me de tiefus dus moet toch wat gaan doen![]()
Oquote:Op zondag 18 december 2005 18:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
het excuus om onzinnig te gaan rond rijden![]()
En bieerrrrrrrrrr..... Kamphuys. Het bier is op.quote:Op zondag 18 december 2005 19:39 schreef hermandeperman het volgende:
pizza'tje bellen?
"Ja en een sixpackje" "heh" "ja" "bierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr" "he" "NEE BIERRR"quote:Op zondag 18 december 2005 19:42 schreef Xtreem het volgende:
[..]
En bieerrrrrrrrrr..... Kamphuys. Het bier is op.
Dubai? Welk bedrijf?quote:Op zondag 18 december 2005 19:38 schreef PeuRac het volgende:
Ik ook en ik word pissig dat ik de website van een bedrijf niet vinden kanheb alles al geprobeert
![]()
Dutch Cleaning Company in Dubai, van Mevr. Van Vliet (zus van Van Vliet Trucks).quote:
Iets met D-Devils - 6th gate geloof ik ofzo...quote:Op zondag 18 december 2005 19:47 schreef Fwnk het volgende:
hoe heet dat nummer trouwens dat je vaak hoort in discotheken?
tuuudduuuuu
gate 1 blabla
gate 2 blabla
tot gate six en dan vette hardcore (ofzo)
Volgens mij heb ik dat ergens op een cd staan,dat is al best oud meende ikquote:Op zondag 18 december 2005 19:47 schreef Fwnk het volgende:
hoe heet dat nummer trouwens dat je vaak hoort in discotheken?
tuuudduuuuu
gate 1 blabla
gate 2 blabla
tot gate six en dan vette hardcore (ofzo)
en dan?!quote:Op zondag 18 december 2005 20:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
*meldt weer even* Nog 1 week volhouden... nog 1 week...
Daar was ik ook al achter jaquote:Op zondag 18 december 2005 20:34 schreef Xtreem het volgende:
dank alexxx.
Wat hedde gij gedoan vandoag?
Peu:
het is iig. .ae
Omzet van vorig jaar van 6 miljoen euro, en een groei van 80 naar 600man personeel. De eigenaresse verhuisde naar Dubai om te genieten van de rente nadat ze uitgekocht was bij Van Vliet trucks. Daar bedacht ze het plan om een schoonmaakbedrijf te beginnen, met mensen van over de hele wereld (vooral Afrika en Azië). Maar eigenlijk weet ik weinig waar je wat mee kan. Ik wil meer over het bedrijf te weten komen.quote:Op zondag 18 december 2005 20:39 schreef Xtreem het volgende:
Wat weet je nog meer??
heb jij zijn email adres dan?quote:Op zondag 18 december 2005 20:39 schreef Alexxxxx het volgende:
waarom mail je Marcel (van Vliet) niet even, die moet jet toch weten
naam weet je zeker?quote:Op zondag 18 december 2005 20:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Omzet van vorig jaar van 6 miljoen euro, en een groei van 80 naar 600man personeel. De eigenaresse verhuisde naar Dubai om te genieten van de rente nadat ze uitgekocht was bij Van Vliet trucks. Daar bedacht ze het plan om een schoonmaakbedrijf te beginnen, met mensen van over de hele wereld (vooral Afrika en Azië). Maar eigenlijk weet ik weinig waar je wat mee kan. Ik wil meer over het bedrijf te weten komen.
Naam eigenaresse weet ik zeker, naam bedrijf vrijwel zeker, maar de krant waar het in stond (NRC van gisteren) ligt al in de kachelquote:Op zondag 18 december 2005 20:52 schreef Xtreem het volgende:
[..]
naam weet je zeker?
vestigingsplaats? (via KvK oid contact info vinden)
Maar alexx is helder: mail van Vliet Trucks
Heyquote:
Gek he, de laatste keer was op een meetingquote:
Gewoon wachten tot je moeder slaapt, deed ik ook de laatste keer dat ik met mn ouders een weekend weg ging, daarna gewoon 180 gereden (top snelheid van de Zafira was 190 ongeveer).quote:Op zondag 18 december 2005 20:53 schreef hermandeperman het volgende:
mailt m'n moeder me net dat ze met m'n pa heeft afgesproken dat we niet harder dan 160km/u mogen rijden op de wintersport
DE KUT
Was wel een meeting van 2 jaar geleden oidquote:Op zondag 18 december 2005 20:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gek he, de laatste keer was op een meeting
@Fugie, deze week niet, volgende week weer, nu stoten een stel zuiplappen tegen een stel ballen.
Die slaapt echt niet hoorquote:Op zondag 18 december 2005 20:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gewoon wachten tot je moeder slaapt, deed ik ook de laatste keer dat ik met mn ouders een weekend weg ging, daarna gewoon 180 gereden (top snelheid van de Zafira was 190 ongeveer).
Daarom was het ook lang geledenquote:Op zondag 18 december 2005 20:56 schreef zappa29 het volgende:
[..]
Was wel een meeting van 2 jaar geleden oid![]()
zusterorganisaties enzo...quote:Op zondag 18 december 2005 20:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Naam eigenaresse weet ik zeker, naam bedrijf vrijwel zeker, maar de krant waar het in stond (NRC van gisteren) ligt al in de kachelKvK in Dubai??
![]()
Misschien idd maar eens via van Vliet Trucks proberen.
Dat is kut, mijn moeder slaapt altijd voordat je de grens al over bent (15min ofso), dan boeit het niets meer. Imho ben ik tegenwoordig gewent dat mensen in slaap vallen in de auto, worden ze wakker: "goh, zijn we al hier?" Ik:quote:Op zondag 18 december 2005 20:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die slaapt echt niet hoorDie zit te hele reis op het puntje van haar stoel zenuwachtig te doen
En het is ook maar 8 uur rijden
Wat ik begreep was het 100% in Dubai gevestigd. Maar misschien heb ik iets gemist en heeft iemand anders het NRC van gisteren nog?quote:
quote:Op zondag 18 december 2005 20:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die slaapt echt niet hoorDie zit te hele reis op het puntje van haar stoel zenuwachtig te doen
En het is ook maar 8 uur rijden
Daar maakt hij geen vrienden mee denk ik, plus hoe denk je dat z'n moeder reageert als ze er niet in 8u maar al in 6u zijnquote:Op zondag 18 december 2005 20:59 schreef Xtreem het volgende:
[..]![]()
pa mag ook niet harder?
Heb je al overwogen om een slaappil door haar koffie te gooien voor vertrek?
Nee, we mogen allebei niet harder dan 160quote:Op zondag 18 december 2005 20:59 schreef Xtreem het volgende:
[..]
![]()
pa mag ook niet harder?
Heb je al overwogen om een slaappil door haar koffie te gooien voor vertrek?
Dat is wel het record jaquote:Op zondag 18 december 2005 21:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar maakt hij geen vrienden mee denk ik, plus hoe denk je dat z'n moeder reageert als ze er niet in 8u maar al in 6u zijn![]()
![]()
LOL, hebben jullie dan slecht geregeldquote:Op zondag 18 december 2005 21:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee, we mogen allebei niet harder dan 160
Pa ook helemaal pissig, weet ik zekerEn slaappil, nee zo ben ik niet
Thanksquote:Op zondag 18 december 2005 21:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
staat op zn site, plus op de site van Hans Bekx (hij gaat Dakar rijden)
quote:Op zondag 18 december 2005 21:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee, we mogen allebei niet harder dan 160
Dat merk je vanzelfquote:Pa ook helemaal pissig, weet ik zeker![]()
Mietjequote:En slaappil, nee zo ben ik niet
Na een dag wachten ben ik maar gestopt met het proberen te verzenden van J. Clarkson.quote:
Geeft niet, thanks voor het proberen in ieder gevalquote:Op zondag 18 december 2005 21:11 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Na een dag wachten ben ik maar gestopt met het proberen te verzenden van J. Clarkson.
Sorry, zul je em toch even ergens anders moeten kopen.
welke zoek je van jc?quote:Op zondag 18 december 2005 21:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geeft niet, thanks voor het proberen in ieder geval![]()
Dat heb ik wel vaak zat gedaan hoor, geen probleemquote:Op zondag 18 december 2005 21:18 schreef Hugster het volgende:
jullie hebben hoop ik toch niet geprobeerd om een 700mb divx via MSN te versturen? [afbeelding]
Nee dat niet.quote:Op zondag 18 december 2005 21:18 schreef Hugster het volgende:
jullie hebben hoop ik toch niet geprobeerd om een 700mb divx via MSN te versturen? [afbeelding]
Nee, daar ben ik ook achter.quote:Op zondag 18 december 2005 21:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat heb ik wel vaak zat gedaan hoor, geen probleem! Maar via Gmail gaat het niet
Allesquote:
Eerlijk gezegd lijkt me dat heerlijkquote:Op zondag 18 december 2005 21:24 schreef Fugie het volgende:
op vakantie naar een 3de wereld land
ga anders op kamp bij van die monniken in de himalaya
WTF doe jij met al je geld men?quote:Op zondag 18 december 2005 21:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Allesmaar nu ff niet want ik ben pleitte, ga slapen en zie morgen wel wat er allemaal komt.
Heb nu echt ff zin om 2 maanden te slapen, of weg te gaan, gewoon 2 maanden er tussenuit, naar een of ander 3e wereld land, lekker weg, geen telefoon, geen internet, geen tv. Maar helaas heb ik geen cent om te makken![]()
lijkt mij maar saaiquote:Op zondag 18 december 2005 21:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd lijkt me dat heerlijkhelemaal 100% tot rust komen. Er schijnt een soort van meditatie te zijn waarbij je je hersenen totaal leeg maakt, geen gedachten niet een je ademhaling controleren, totale stilte in je hersenen. Iedereen houdt dit enkele seconden vol, met deze meditatie kan dat zolang je wilt. Lijkt me echt heerlijk op dit moment
inderdaad, zelfs ik heb tegenwoordig meer geld te besteden als (voor herman: dan) Peuquote:Op zondag 18 december 2005 21:27 schreef Hugster het volgende:
[..]
WTF doe jij met al je geld men?
Hoop af te lossen ofzo? Je werkt toch bijna elke dag niet?
Je kunt wel bijna elke dag werken, maar de periode dat ik 60-70u in de week werkte is afgelopen. Nu haal ik nog maar de 30 als ik geluk hebquote:Op zondag 18 december 2005 21:27 schreef Hugster het volgende:
[..]
WTF doe jij met al je geld men?
Hoop af te lossen ofzo? Je werkt toch bijna elke dag niet?
Alles beter dan wat me nu bezig houdtquote:
3 dagen met een pakje is niet veel roken hoorquote:Op zondag 18 december 2005 21:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kunt wel bijna elke dag werken, maar de periode dat ik 60-70u in de week werkte is afgelopen. Nu haal ik nog maar de 30 als ik geluk hebplus dat ik erg veel ben gaan roken (2 à 3 dagen met een pakje, was eerst bijna 2 weken) ik had nogal hoge telefoon rekeningen (tussen de 300 en 400 per maand).
Noem je dat veel roken?quote:Op zondag 18 december 2005 21:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kunt wel bijna elke dag werken, maar de periode dat ik 60-70u in de week werkte is afgelopen. Nu haal ik nog maar de 30 als ik geluk hebplus dat ik erg veel ben gaan roken (2 à 3 dagen met een pakje, was eerst bijna 2 weken) ik had nogal hoge telefoon rekeningen (tussen de 300 en 400 per maand).
quote:Op zondag 18 december 2005 21:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
inderdaad, zelfs ik heb tegenwoordig meer geld te besteden als (voor herman: dan) Peu
Die telefoonrekeningen zijn weer terug op normaal niveau (80 euro per maand) sinds laatste maand. Ik belde zo'n een tot 2u per dag met verschillende mensen.quote:Op zondag 18 december 2005 21:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Noem je dat veel roken?
Maar die telefoonrekeningenWTF doe jij man?
Zelfs Mark's rekeningen zijn lager
Dudequote:Op zondag 18 december 2005 21:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die telefoonrekeningen zijn weer terug op normaal niveau (80 euro per maand) sinds laatste maand. Ik belde zo'n een tot 2u per dag met verschillende mensen.
Zoek dat werk dan ipv te gaan huilen op een forumquote:Op zondag 18 december 2005 21:45 schreef PeuRac het volgende:
Als iemand me werk zou aanbieden waar ook ter wereld, het lijkt me wat, maar ik zou morgen weg moeten? Zou ik het meteen doenzonder na te denken, ik zou iedereen 1 mailtje sturen dat ik weg ben en dan gaan.
Wat denk je dat ik zoveel achter mn pc doequote:Op zondag 18 december 2005 21:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zoek dat werk dan ipv te gaan huilen op een forum
Iddquote:Op zondag 18 december 2005 21:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zoek dat werk dan ipv te gaan huilen op een forum
Vrijdagavond, 2,5 pakjequote:Op zondag 18 december 2005 21:52 schreef Sjoewe het volgende:
3 dagen met een pakjeOp een goeie dag haal ik soms de drie uur niet eens
Ik ervaar mijn hele leven als 1 grote droomquote:Op zondag 18 december 2005 21:53 schreef Hugster het volgende:
Zulke dingen zijn niet onmogelijk ofzo, we hebben he niet over dromen hier
Schoonmaker in Dubai ofzo?quote:Op zondag 18 december 2005 21:45 schreef PeuRac het volgende:
Als iemand me werk zou aanbieden waar ook ter wereld, het lijkt me wat, maar ik zou morgen weg moeten? Zou ik het meteen doenzonder na te denken, ik zou iedereen 1 mailtje sturen dat ik weg ben en dan gaan.
aamiedema apenkont gmail.comquote:Op zondag 18 december 2005 21:57 schreef ook_gek het volgende:
alexxxx wat is je email adres dan mail ik effe de foto van die trams hoe ze nu staan![]()
nu zijn het nog herhalingen ook.quote:Op zondag 18 december 2005 21:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat vind ik de laatste tijd echt een minder programma
heb je hemquote:
ik nietquote:
HAd ik al gezienquote:
gaan we nog w4r3zz traden vannacht of kan die bak uit hier?quote:Op zondag 18 december 2005 22:55 schreef Sjoewe het volgende:
Muhhhhhhhh
Ik kom niet ingelogdquote:Op zondag 18 december 2005 23:05 schreef Hugster het volgende:
[..]
gaan we nog w4r3zz traden vannacht of kan die bak uit hier?![]()
Kutfilmquote:Op zondag 18 december 2005 23:14 schreef zappa29 het volgende:
Lock, Stock and Two Smoking Barrels bekeken, en een halve fles wijn op, oftwel: bedtijd![]()
quote:
Die is idd superfet!quote:Op zondag 18 december 2005 23:25 schreef zappa29 het volgende:
[..]
Ach, snatch is beter, maar heb ik al tich keer gezien
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |