nee niet kansloos of wanhopig. Maar gewoon lol hebben in het levenquote:Op zondag 18 december 2005 14:32 schreef Xtreem het volgende:
Mark je bent écht kansloosof wanhopig?!
Oh.quote:Op zondag 18 december 2005 14:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee niet kansloos of wanhopig. Maar gewoon lol hebben in het leven
quote:Maar goed dat snap jij toch niet
Als het zondag ochtend om 6u is valt dat wel mee hoorquote:Op zondag 18 december 2005 14:45 schreef Alfisti het volgende:
Als enige door de schipholtunnel knallen en onderwijl "dit is het slam-fm nieuws van 6 uur"is een vreemde gewaarwording.......![]()
meestal zijn dat tijden dat ik of al slaap of bezopen op fiets terug zit en niet met 200 door de schipholtunnel knal......quote:Op zondag 18 december 2005 14:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als het zondag ochtend om 6u is valt dat wel mee hoor![]()
Dan begin ik soms al met werkenquote:Op zondag 18 december 2005 14:48 schreef Alfisti het volgende:
[..]
meestal zijn dat tijden dat ik of al slaap of bezopen op fiets terug zit en niet met 200 door de schipholtunnel knal......
mja, ik begon niet.... ik was op de terug wegquote:Op zondag 18 december 2005 14:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan begin ik soms al met werken(niet op zondag dan, maar doorde week wel). Ik weet hoe het is om om 6u al in de file te staan
of om 2u 's nachts in de file
Onder je kussen?quote:Op zondag 18 december 2005 14:54 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb mijn afstandbediening gevonden
En waar ik hem gevonden heb ga ik niet zeggen![]()
Daar waar de zon niet dagelijks schijnt?quote:Op zondag 18 december 2005 14:54 schreef ook_gek het volgende:
En waar ik hem gevonden heb ga ik niet zeggen![]()
Je werkte toch in een winkelquote:Op zondag 18 december 2005 14:55 schreef Alfisti het volgende:
[..]
mja, ik begon niet.... ik was op de terug weg
quote:Op zondag 18 december 2005 14:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je werkte toch in een winkel![]()
of kwam je terug van een feest?
oke dit is engquote:
goh you could have fooled me, het kwam eerder wanhopig overquote:Op zondag 18 december 2005 14:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee niet kansloos of wanhopig. Maar gewoon lol hebben in het leven
Maar goed dat snap jij toch niet
Ja, en als je niet oppast hak ik zometeen je kop eraf met een bijlquote:Op zondag 18 december 2005 14:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oke dit is eng
HOE WEET JE DIT GEK!
Lig je onder mijn bed of zo
nu kom ik zeker niet meer mijn bed uitquote:Op zondag 18 december 2005 14:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja, en als je niet oppast hak ik zometeen je kop eraf met een bijl!
quote:Op zondag 18 december 2005 14:59 schreef Mukie het volgende:
[..]
goh you could have fooled me, het kwam eerder wanhopig over
Ik zaag je poten er straks wel onder vandaan!quote:Op zondag 18 december 2005 15:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nu kom ik zeker niet meer mijn bed uit
[..]
Oke oke oke ik geef toequote:Op zondag 18 december 2005 14:59 schreef Mukie het volgende:
[..]
goh you could have fooled me, het kwam eerder wanhopig over
dus jij zegt elke keer die poten onder mijn bed schuinquote:Op zondag 18 december 2005 15:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zaag je poten er straks wel onder vandaan!
Zoek wat te neuken!quote:Op zondag 18 december 2005 15:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oke oke oke ik geef toeik voel me zo eenzaam en alleen
ik trek het niet meer ik wil iemand om vast te houden. Iemand om lief te hebben. Iemand om mijn aandacht te geven. Iemand om zachtjes in slaap te kriebelen. Iemand waar ik lekker tegen aan kan kruipen en haar in slaap zien vallen haar zien slapen en haar onbezorgt wakker zien worden. Iemand om mijn geluk mee te delen.
*zucht* ik voel me zo verdomd alleen![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 15:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dus jij zegt elke keer die poten onder mijn bed schuin![]()
Jongen jij begrijpt het kennelijk niet. Dit gaat verder dan platte sex. Dit gaat over houden vanquote:
Nokken met je geouwehoerquote:Op zondag 18 december 2005 15:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jongen jij begrijpt het kennelijk niet. Dit gaat verder dan platte sex. Dit gaat over houden van
Oh oh oh nu heb je opeens door dat ik gelijk heb hequote:
jaquote:Op zondag 18 december 2005 15:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh oh oh nu heb je opeens door dat ik gelijk heb he
gastquote:Op zondag 18 december 2005 15:10 schreef ook_gek het volgende:
mukie weet wat ik bedoel en zij weet dat ik gelijk heb let maar op
hey dit is niet om mukie te versierenquote:
Wat zit je nu semi-interessant-amateur-psycholoog te spelen?quote:Op zondag 18 december 2005 15:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hey dit is niet om mukie te versieren
Maar het gaat om begrip en levens ervaring en dat heeft mukie wel
En daarom zal ze het ook begrijpen wat ik bedoel.
yep ik snap idd wat je bedoeldquote:Op zondag 18 december 2005 15:10 schreef ook_gek het volgende:
mukie weet wat ik bedoel en zij weet dat ik gelijk heb let maar op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |