Roel die iets in de huishouding doetquote:Op zondag 18 december 2005 13:32 schreef Foreverblue het volgende:
En we gaan weer door...
[afbeelding]
quote:Op zondag 18 december 2005 13:34 schreef Anitra het volgende:
Goede middag
gewoon weer even nutteloos zwaaien
Een nutteloze zwaai terugquote:Op zondag 18 december 2005 13:34 schreef Anitra het volgende:
Goede middag
gewoon weer even nutteloos zwaaien
Ingrid zei net... ik wil gauw afwassen... voordat Joost dat allemaal weer gaat doenquote:Op zondag 18 december 2005 13:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
Roel die iets in de huishouding doet![]()
![]()
zeker ook gekocht bij de kijkshopquote:Op zondag 18 december 2005 13:37 schreef regenworm het volgende:
De kamera's blijven piepen en kraken hoeveel onderhoud is er al niet geweest aan die dingen.
Een sopje maken is veel zuiniger je verbruikt veel minder warm water.quote:Op zondag 18 december 2005 13:37 schreef bunnyma het volgende:
![]()
Ingrid wast net zo af als ik.
Een constant lopende kraan zonder sopje, itt tot mensen die eerst een sopje maken en daar dan alles in gooien.
Vannacht draaide die gangcamera 180 graden mee met iemand... wat een pokkegeluid kwam daar bij zeg.... PIEPPPPP KRAAAKKKKK... Ook de camera's hebben het gehad na 117 dagenquote:Op zondag 18 december 2005 13:37 schreef regenworm het volgende:
De kamera's blijven piepen en kraken hoeveel onderhoud is er al niet geweest aan die dingen.
Behalve de kamera's in de badkamer.quote:Op zondag 18 december 2005 13:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Vannacht draaide die gangcamera 180 graden mee met iemand... wat een pokkegeluid kwam daar bij zeg.... PIEPPPPP KRAAAKKKKK... Ook de camera's hebben het gehad na 117 dagen
Alleen lieske ligt nog in bed ingrid en roel hebben het al over drankquote:Op zondag 18 december 2005 13:39 schreef M-en-A het volgende:
pfffffff........ topdrukte ineens. Joost is ook zijn bed al uit
Dat wordt altijd gezegd tegen me maar ik vind het zo vies, alles in het zelfde sopje.quote:Op zondag 18 december 2005 13:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
Een sopje maken is veel zuiniger je verbruikt veel minder warm water.
Oh je dit wordt een sanctie want ze mogen het niet over hebben van BBquote:Op zondag 18 december 2005 13:41 schreef bunnyma het volgende:
Er is gisteren wat geopperd over het delen van de geldprijs.
Volgens mij is dat toch wel moeilijk. De prijswinnaar betaalt allereerst al 25% belasting over dat bedrag en als hij het dan nog gaat verdelen krijg je te maken met schenkingsrecht.Ent dat % ligt hoog omdat je aan vreemden schenkt.
Maar ik kan begrijpen dat men in een situatie zoals gisteren ( samen afzien) op het idee komt om te delen.
Ze kregen dan ook meteen een waarschuwing.quote:Op zondag 18 december 2005 13:42 schreef regenworm het volgende:
[..]
Oh je dit wordt een sanctie want ze mogen het niet over hebben van BB
Iedereen zijn manierquote:Op zondag 18 december 2005 13:42 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dat wordt altijd gezegd tegen me maar ik vind het zo vies, alles in het zelfde sopje.
En ik ben met niets zuinig dus ook niet met water.![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 13:43 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ze kregen dan ook meteen een waarschuwing.
Ze bedoelde daar de 50.000 mee als ze de fietsopdracht zouden halen.quote:Op zondag 18 december 2005 13:41 schreef bunnyma het volgende:
Er is gisteren wat geopperd over het delen van de geldprijs.
Volgens mij is dat toch wel moeilijk. De prijswinnaar betaalt allereerst al 25% belasting over dat bedrag en als hij het dan nog gaat verdelen krijg je te maken met schenkingsrecht.Ent dat % ligt hoog omdat je aan vreemden schenkt.
Maar ik kan begrijpen dat men in een situatie zoals gisteren ( samen afzien) op het idee komt om te delen.
Ze is uit bed nuquote:Op zondag 18 december 2005 13:45 schreef regenworm het volgende:
Lieske is wakker maar heeft geen zin om haar bed uit te komen.
Ook dat zou moeilijk zijn geworden want volgens BB kwam dat bij de pot.quote:Op zondag 18 december 2005 13:45 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ze bedoelde daar de 50.000 mee als ze de fietsopdracht zouden halen.
Dus niet de hele pot.
Roel heeft een tik van de fiets gekregen.quote:Op zondag 18 december 2005 13:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
Roel die iets in de huishouding doet![]()
![]()
Krabben aan haar kont volgens mijquote:
Zijn ballen zelf niet denk ik... maar misschien wel zijn balzak. En een brandplek op je ballen is geen pretje... dat jeukt als de...quote:Op zondag 18 december 2005 13:54 schreef bunnyma het volgende:
Vraag aan de mannen hier op het forum?
Kan een man zijn ballen verrekken?
Bij Roel is dat gebeurd, zegt hij![]()
Ja, ik hoor net dat zij er uierzalf op heeft gesmeerd.quote:Op zondag 18 december 2005 13:54 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ze heeft een wond tussen d'r billen.
Ik vind het echt sneu voor ze.quote:Op zondag 18 december 2005 13:55 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ja, ik hoor net dat zij er uierzalf op heeft gesmeerd.![]()
Dus je balzak verrekken kan?quote:Op zondag 18 december 2005 13:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zijn ballen zelf niet denk ik... maar misschien wel zijn balzak. En een brandplek op je ballen is geen pretje... dat jeukt als de...
Scheuren in ieder geval wel... dus verrekken ook lijkt me.quote:
Zoun het niet gewoon schraal zijn door wrijvingquote:Op zondag 18 december 2005 13:57 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Scheuren in ieder geval wel... dus verrekken ook lijkt me.
Dat kan ook... maar is ook knap vervelend... Dat gaat branden en jeuken.quote:Op zondag 18 december 2005 13:58 schreef cuall het volgende:
[..]
Zoun het niet gewoon schraal zijn door wrijving![]()
Dan is het advies van Ingrid wel goed.quote:Op zondag 18 december 2005 13:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat kan ook... maar is ook knap vervelend... Dat gaat branden en jeuken.
Ja lijkt mij ook goedquote:Op zondag 18 december 2005 14:00 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dan is het advies van Ingrid wel goed.
Uierzalf erop smeren.
quote:Op zondag 18 december 2005 13:59 schreef cuall het volgende:
[..]
't BB5-forum: de stats - deel 3.
We staan niet meer onder elkaar![]()
Hoe moeten we dat nou oplossen, moet ik ff verdwijnen, of moet jij een heleboel onzin dingen gaan postenquote:Op zondag 18 december 2005 14:01 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
ze proberen ons uit elkaar te drijven
![]()
Ik post toch altijd onzin dingenquote:Op zondag 18 december 2005 14:03 schreef cuall het volgende:
[..]
Hoe moeten we dat nou oplossen, moet ik ff verdwijnen, of moet jij een heleboel onzin dingen gaan posten![]()
Ja en allerlei gewrichtsproblemenquote:Op zondag 18 december 2005 14:03 schreef bunnyma het volgende:
Wat een gespreksonderwerpen vandaag![]()
* verrekte ballen
* donkere pis.
Ik ben niet gestopt hoor... halloquote:Op zondag 18 december 2005 14:04 schreef White_Pearl het volgende:
Hallo![]()
iedereen, heb even bijgelezen, ik heb weer heel wat gemist, want de
die hards zijn gestopt![]()
Veel plezier vandaagquote:Op zondag 18 december 2005 14:05 schreef M-en-A het volgende:
Mensen, wij zijn er vandoor. Een hele gezellige dag allemaal en tot vanavond laat![]()
(en vul AJB ook de Streamverslagen van zondag 18 december een beetje als er wat gebeurd)
Houdoe en bedankt!![]()
![]()
![]()
Nee, gelukkig niet!quote:Op zondag 18 december 2005 14:05 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ben niet gestopt hoor... hallo
Halloquote:Op zondag 18 december 2005 14:04 schreef White_Pearl het volgende:
Hallo![]()
iedereen, heb even bijgelezen, ik heb weer heel wat gemist, want de
die hards zijn gestopt![]()
Veel plezierquote:Op zondag 18 december 2005 14:05 schreef M-en-A het volgende:
Mensen, wij zijn er vandoor. Een hele gezellige dag allemaal en tot vanavond laat![]()
(en vul AJB ook de Streamverslagen van zondag 18 december een beetje als er wat gebeurd)
Houdoe en bedankt!![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 14:05 schreef M-en-A het volgende:
Houdoe en bedankt!![]()
![]()
![]()
Ik ben ook blij dat jij er weer bentquote:Op zondag 18 december 2005 14:07 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet!waarom zou je ook
ben blij dat je er nog bent
![]()
![]()
![]()
want een verschillen tussen de nummers 1,2,3quote:Op zondag 18 december 2005 13:59 schreef cuall het volgende:
[..]
't BB5-forum: de stats - deel 3.
We staan niet meer onder elkaar![]()
Jij hebt van niemand iets te vrezen, Scanman is gevlucht, en APK en Gert zijn op vakantiequote:Op zondag 18 december 2005 14:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
want een verschillen tussen de nummers 1,2,3
Lief van je, is lekker wakker worden zoquote:Op zondag 18 december 2005 14:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ben ook blij dat jij er weer bent![]()
![]()
Als ik mijn best doe... kan ik nog boven APK uitkomenquote:Op zondag 18 december 2005 14:12 schreef cuall het volgende:
[..]
Jij hebt van niemand iets te vrezen, Scanman is gevlucht, en APK en Gert zijn op vakantie![]()
..........en zelfs als ik hele nachten door ga trekken, kan ik je niet meer inhalen![]()
Zonder jou zou de wereld van mij niet hoeven te draaienquote:Op zondag 18 december 2005 14:12 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Lief van je, is lekker wakker worden zoals mensen
nog een beetje blij met je zijn![]()
![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 14:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Als ik mijn best doe... kan ik nog boven APK uitkomen
Zinloze zwaaipost dan maarquote:
Hahaha, voel me gevleid,quote:Op zondag 18 december 2005 14:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zonder jou zou de wereld van mij niet hoeven te draaien![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 14:20 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hij mag wel oppassen, teveel getrek aan die zak ent is een doedelzak![]()
Whahahaha met Linda als bespeelsterquote:Op zondag 18 december 2005 14:20 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja Tuurlijk! wat dacht jij dan, die weet er wel raad meequote:Op zondag 18 december 2005 14:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahahaha met Linda als bespeelster
Ik was ook zo afquote:Op zondag 18 december 2005 13:37 schreef bunnyma het volgende:
![]()
Ingrid wast net zo af als ik.
Een constant lopende kraan zonder sopje, itt tot mensen die eerst een sopje maken en daar dan alles in gooien.
Maar bij doedelzak spelen moet je héél hard blazenquote:Op zondag 18 december 2005 14:23 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja Tuurlijk! wat dacht jij dan, die weet er wel raad mee![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 14:20 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Dat doet Linda voor hem,quote:Op zondag 18 december 2005 14:24 schreef cuall het volgende:
[..]
Maar bij doedelzak spelen moet je héél hard blazen![]()
Engelstalige doedelzak dan maar
Ze hebben het vannacht opgegeven ja. Ze zaten er helemaal doorheen.quote:Op zondag 18 december 2005 14:27 schreef Zw0rld het volgende:
Ik las op de blog, dat er niet meer gefietst hoeft te worden
Hoe weet jij dat zo goed?quote:Op zondag 18 december 2005 14:28 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Dat doet Linda voor hem,hoe harder hoe beter, kan Roel niet hard
genoeg gaan![]()
Laat de beelden van de afgelopen tijd gewoon, tot je verbeeldingquote:
Hahaha... als ik mijn ogen dichtdoe is het moeilijk niet aan jou te denkenquote:Op zondag 18 december 2005 14:30 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Laat de beelden van de afgelopen tijd gewoon, tot je verbeelding
spreken FB, doe je ogen dicht, haha lollll![]()
![]()
Mij maakt het allemaal niks uit alleen de verschillen zijn zo grootquote:Op zondag 18 december 2005 14:12 schreef cuall het volgende:
[..]
Jij hebt van niemand iets te vrezen, Scanman is gevlucht, en APK en Gert zijn op vakantie![]()
..........en zelfs als ik hele nachten door ga trekken, kan ik je niet meer inhalen![]()
FB heeft niet zo veel inbeeldingsvermogenquote:Op zondag 18 december 2005 14:30 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Laat de beelden van de afgelopen tijd gewoon, tot je verbeelding
spreken FB, doe je ogen dicht, haha lollll![]()
![]()
Mijn beelden spreken vaak voor zich jaquote:Op zondag 18 december 2005 14:33 schreef cuall het volgende:
[..]
FB heeft niet zo veel inbeeldingsvermogen![]()
![]()
Ja maar jij woont ook op het forum, ik nietquote:Op zondag 18 december 2005 14:33 schreef regenworm het volgende:
[..]
Mij maakt het allemaal niks uit alleen de verschillen zijn zo groot
001. 19045 scanman01
002. 13574 regenworm
003. 7767 Gert
004. 7005 cuall
005. 6809 teamlead
006. 6800 APK
007. 5864 Foreverblue
008. 5791 flugeltje
009. 5662 BONG4002
010. 5623 milagro
bron: Bruce117
Ik heb helemaal geen schoenen aan!quote:Op zondag 18 december 2005 14:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha... als ik mijn ogen dichtdoe is het moeilijk niet aan jou te denken![]()
Nu hou ik er mee op hoor, voordat je helemaal naast je schoenen gaat lopen
Lekker... goed idee...quote:Op zondag 18 december 2005 14:36 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen schoenen aan!![]()
effepakken,
![]()
![]()
Heb jij ook je beppies aanquote:Op zondag 18 december 2005 14:36 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen schoenen aan!![]()
effepakken,
![]()
![]()
tieten zijn altijd goed dat weet je.quote:Op zondag 18 december 2005 14:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
dank je scheelt een hoop caps in deze topic en een tieten discussie
En dat is iederdaad heel erg dat ik in de forum woon.quote:Op zondag 18 december 2005 14:34 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja maar jij woont ook op het forum, ik niet![]()
Nee joh, geeft dat, is er tenminste altijd iemand thuis en sta ik niet voor een dichte deurquote:Op zondag 18 december 2005 14:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
En dat is iederdaad heel erg dat ik in de forum woon.![]()
![]()
Ik![]()
![]()
me er voor
Die kleine ?quote:Op zondag 18 december 2005 14:45 schreef cuall het volgende:
Roel gaat zo ff tjoppen![]()
Volgens mij bedoelt hij, kijken of hij hem nog overeind kan krijgen![]()
En als ik thuis kom zit alle bewoners al op mij de wachten.quote:Op zondag 18 december 2005 14:44 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee joh, geeft dat, is er tenminste altijd iemand thuis en sta ik niet voor een dichte deur![]()
Je weet niet hoe groot die kan worden hequote:
quote:Op zondag 18 december 2005 14:51 schreef Zw0rld het volgende:
Programma voor regenworm:
Code
nogeens:
Look at streams
if object( girl = Lieske) or ( object = Lieske subobject(tiet)) then capframe
do not touch fotosjop
place object on fok!forum
goto nogeens
endcode
quote:Op zondag 18 december 2005 14:51 schreef Zw0rld het volgende:
Programma voor regenworm:
Code
nogeens:
Look at streams
if object( girl = Lieske) or ( object = Lieske subobject(tiet)) then capframe
do not touch fotosjop
place object on fok!forum
goto nogeens
endcode
Simpelste programma op aarde. Eensch met Roel dus.quote:Op zondag 18 december 2005 14:52 schreef regenworm het volgende:
Lieske: Itunes is een kut programma.
Nou Lieske ik ben het helemaal met je eens ik haat dat programma ook.
Wel nee werkt voor geen meterquote:Op zondag 18 december 2005 14:56 schreef ART het volgende:
[..]
Simpelste programma op aarde. Eensch met Roel dus.![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 15:00 schreef Foreverblue het volgende:
Deze bb-gesprekken worden u aangeboden door Apple Ipod
Die heeft zo te zien voorlopig geen tandarts nodig.quote:
Het probleem begint al dat je maar op één pc kan aansluiten.quote:
Geen idee. Nog nooit geprobeerd. Werk er op één pc mee.quote:Op zondag 18 december 2005 15:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het probleem begint al dat je maar op één pc kan aansluiten.
Sluit je je Ipod op een andere pc aan dan kan je met dit programma de database niet lezen.
En zet gelijk de iopd server uit.
Heb zojuist je caps gezien van de muis, mooi werk!quote:
Thx... ik deed de streams aan en zag gelijk de muis. Tuurlijk vind ik dat goed... Ik ben benieuwd naar dat overzicht, ga je die online zetten dan?quote:Op zondag 18 december 2005 15:11 schreef Muerte het volgende:
[..]
Heb zojuist je caps gezien van de muis, mooi werk!![]()
Vind je het goed dat ik ze save? Het is voor het overzicht wat ik voor mijzelf ga maken als BB5 is afgelopen.
quote:Op zondag 18 december 2005 15:11 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ze doen echt geen fuck hè
Lieske in bad dan zitten we weer een uur naar de gang lampen te kijkenquote:Op zondag 18 december 2005 15:11 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ze doen echt geen fuck hè
O, Lieske gaat het bad even vol laten lopen, toch nog actie in het huis
En Roel zegt dat ze net een stel bejaarden zijn nu, en daar heeft ie helemaal gelijk in...
quote:
Ik ben bang dat door de beruchte Naat cap de regie flink is aangescherpt m.b.t. blootquote:Op zondag 18 december 2005 15:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske in bad dan zitten we weer een uur naar de gang lampen te kijken
Dan wil je zeker ook weten dat Roel zijn ballen verbrand heeftquote:Op zondag 18 december 2005 15:16 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ingrid en Joost hebben schuurplekken op hun kont, om precies te zijn in de bilnaad
Interessante informatie...
Nee hoor, als het is afgelopen ga ik alle caps uitzoeken en daarna de leukste en interessantste op volgorde van datum op cd zetten, voor mijzelf, mijn dochter en 2 collega's.quote:Op zondag 18 december 2005 15:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Tuurlijk vind ik dat goed... Ik ben benieuwd naar dat overzicht, ga je die online zetten dan?
Valt wel mee ze waren altijd wel scherp op een paar momenten na.quote:Op zondag 18 december 2005 15:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ben bang dat door de beruchte Naat cap de regie flink is aangescherpt m.b.t. bloot![]()
Okee... strak plan. Succes ermee alvastquote:Op zondag 18 december 2005 15:17 schreef Muerte het volgende:
[..]
Nee hoor, als het is afgelopen ga ik alle caps uitzoeken en daarna de leukste en interessantste op volgorde van datum op cd zetten, voor mijzelf, mijn dochter en 2 collega's.
Daarna is BB5 voor mij afgelopen en wis ik de externe USB harddisk waar alles opstaat, die ik altijd bij me had, om caps op te kunnen slaan.
Tot later FBquote:Op zondag 18 december 2005 15:21 schreef Foreverblue het volgende:
bewoners in de slaapkamer... dus veel zal er niet gebeuren. Ik ben ff weg, tot later allemaal
laterquote:Op zondag 18 december 2005 15:21 schreef Foreverblue het volgende:
bewoners in de slaapkamer... dus veel zal er niet gebeuren. Ik ben ff weg, tot later allemaal
Dank je! Gaat nog een hele klus worden en het is nog niet afgelopen, denk een week nodig om alles uit te zoeken, maar dan denk ik een goed overzicht te hebben van deze BB.quote:Op zondag 18 december 2005 15:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Okee... strak plan. Succes ermee alvast![]()
Hij mag wel oppassen, dalijk heeft hij net zo'n trekzak als Roelquote:Op zondag 18 december 2005 15:32 schreef regenworm het volgende:
Joost zit steeds maar naar brinta te kijken
Volgens mij geven de heren op de WC er nog wel eens een slinger aan.quote:Op zondag 18 december 2005 15:34 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hij mag wel oppassen, dalijk heeft hij net zo'n trekzak als Roel![]()
Stream 4 is ook weg bij mij.quote:Op zondag 18 december 2005 15:38 schreef bunnyma het volgende:
De fiets is weggehaald.
Denk het ook wel, ach ja het enigste kamertje waar je nog eenquote:Op zondag 18 december 2005 15:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
Volgens mij geven de heren op de WC er nog wel eens een slinger aan.
Ze hebben een keer een discussie van Chantal en Dido op de WC laten zien.quote:Op zondag 18 december 2005 15:51 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Denk het ook wel, ach ja het enigste kamertje waar je nog een
beetje privacy hebt, ook al hangt er een cameramaja.....
Ben op de fiets gestapt en ga hem nu halenquote:Op zondag 18 december 2005 15:52 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Bij mij ook, opnieuw ophalen helpt niets![]()
Hier ook niet.quote:Op zondag 18 december 2005 15:52 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Bij mij ook, opnieuw ophalen helpt niets![]()
Nou ja privacy.quote:Op zondag 18 december 2005 15:51 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Denk het ook wel, ach ja het enigste kamertje waar je nog een
beetje privacy hebt, ook al hangt er een cameramaja.....
2+4 zijn meestal de afstand stream 1+3 zijn de close-up streams. (als de regie meewerkt)quote:Op zondag 18 december 2005 15:54 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Hier ook niet.
Maar we hebben tegenwoordig geen 4 streams meer nodig met zo weinig mensen.
quote:Op zondag 18 december 2005 15:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze hebben een keer een discussie van Chantal en Dido op de WC laten zien.
Dat ging ook gelijk mis een pissende Chantal
Weten jullie dat dit perswee-smilies zijn?quote:Op zondag 18 december 2005 15:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ben op de fiets gestapt en ga hem nu halen![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 15:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ben op de fiets gestapt en ga hem nu halen![]()
![]()
![]()
De Tanja smilequote:Op zondag 18 december 2005 15:56 schreef kissa het volgende:
[..]
Weten jullie dat dit perswee-smilies zijn?![]()
Nou ik moet veel kracht uit mijn benen persen ik heb wind tegen.quote:Op zondag 18 december 2005 15:56 schreef kissa het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 december 2005 15:56 schreef kissa het volgende:
[..]
gadver smerig héquote:Op zondag 18 december 2005 15:58 schreef regenworm het volgende:
Het water van de dubbel ziet er echt smerig uit.
Daar ga ik echt niet inzitten eerst schoonmaken die zooi
Inderdaad en dan te bedenken dat een paar bewoners wondjes hebben van het fietsen, lijkt mij niet helemaal wenselijk om dan met zijn allen in een flink vervuild bad te gaan zitten, die bovendien ook nog eens flink op temperatuur wordt gehouden.quote:Op zondag 18 december 2005 15:58 schreef regenworm het volgende:
Het water van de dubbel ziet er echt smerig uit.
Daar ga ik echt niet inzitten eerst schoonmaken die zooi
39 gradenquote:Op zondag 18 december 2005 16:01 schreef Muerte het volgende:
[..]
Inderdaad en dan te bedenken dat een paar bewoners wondjes hebben van het fietsen, lijkt mij niet helemaal wenselijk om dan met zijn allen in een flink vervuild bad te gaan zitten, die bovendien ook nog eens flink op temperatuur wordt gehouden.
Buitengewoon goor jaquote:Op zondag 18 december 2005 16:01 schreef Muerte het volgende:
[..]
Inderdaad en dan te bedenken dat een paar bewoners wondjes hebben van het fietsen, lijkt mij niet helemaal wenselijk om dan met zijn allen in een flink vervuild bad te gaan zitten, die bovendien ook nog eens flink op temperatuur wordt gehouden.
quote:Op zondag 18 december 2005 16:01 schreef kissa het volgende:
[..]
Hij bestond al voordat Tanja het huis in/uit ging![]()
Zou zo maar eens kunnnenquote:Op zondag 18 december 2005 16:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
39 graden
ze mogen wel oppassen dat ze geen last van de veteranenziekte krijgen
Besmettingquote:
Ja ik weet het regenworm, is echt levens gevaarlijk, je moet zelfs als je bvquote:Op zondag 18 december 2005 16:10 schreef regenworm het volgende:
[..]
Besmetting
Besmetting met de legionellabacterie gebeurt via de longen. De infectie wordt mogelijk overgebracht door het inademen van de bacterie in zeer kleine druppeltjes water, verspreid in de lucht (nevel). Verneveling van water gebeurt bij huishoudelijk gebruik van leidingwater (zoals douchen), maar ook in whirlpools en bij sommige vormen van luchtbehandeling (airconditioning). De bacterie kan niet van de ene mens op de andere worden overgedragen en is dus niet besmettelijk. Ook huisdieren kunnen niet besmet raken. Het drinken van water vormt geen risico. De bacterie vermenigvuldigt zich in stagnerende waterleidingen, vooral bij wat hogere temperaturen. Een beruchte bron van besmetting zijn douches in hotels in vakantielanden, waar de kraan soms (als de kamer een poos leegstaat) een aantal dagen niet loopt en de gasten dan na een lange reis meteen onder de douche springen. De bacteriën hebben zich ruim vermenigvuldigd en worden door de eerste bader ingeademd. Een belangrijk preventief advies is de kraan met ingehouden adem aan te zetten, de doucheruimte te verlaten en een paar minuten later pas te douchen. Hotels waar meer dan 1 persoon met een gediagnosticeerde en gemelde legionellainfectie hebben verbleven worden tegenwoordig door het ministerie van volksgezondheid op een zwarte lijst gepubliceerd. De toeristenindustrie van dergelijke oorden werkt dit vaak tegen. De kolonisatie van waterleidingen door de bacterie is eenvoudig tegen te gaan door te zorgen dat er geregeld water doorheen stroomt van meer dan 65 graden Celsius; bij temperaturen van meer dan 60 graden wordt de bacterie gedood. Dit is echter wel zo heet dat er weer moet worden gewaakt voor brandwonden bij gebruikers van warm water.
BRON
Toch hebben ze al vaak geklaagd dat ze een geirriteerde huid en jeuk hadden als ze uit dat bubbelbad kwamen.quote:Op zondag 18 december 2005 16:15 schreef Bartoli het volgende:
dat zal wel meevallen met dat ze een ziekte kunnen krijgen
De mogelijkheid bestaat idd Bartoli het zal wel mee vallen, maar alsquote:Op zondag 18 december 2005 16:15 schreef Bartoli het volgende:
dat zal wel meevallen met dat ze een ziekte kunnen krijgen
Hoezo, wat werd er gezegd? Heb even het geluid uit staan omdat ik op RTL4 Eros zit te luisteren/kijken.quote:Op zondag 18 december 2005 16:19 schreef ART het volgende:
Nou Nou, zo hard bonden hoeft nu ook weer niet in dat bad.![]()
Ja dat klopt maar ze kunnen dat ding toch schoon maken. Of is dat teveel gevraagd dan?quote:Op zondag 18 december 2005 16:18 schreef Muerte het volgende:
[..]
Toch hebben ze al vaak geklaagd dat ze een geirriteerde huid en jeuk hadden als ze uit dat bubbelbad kwamen.
Lijkt me dan toch niet wenselijk om daar in te gaan zitten met wondjes.
Ok heb je idd wel gelijk inquote:Op zondag 18 december 2005 16:18 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
De mogelijkheid bestaat idd Bartoli het zal wel mee vallen, maar als
het evt zo zou zijn: dan valt het wel, maar niet mee![]()
Laatst werd het wel voorgesteld door een paar bewoners, maar Joost vond het niet nodig want dat was pure verspilling van water.quote:Op zondag 18 december 2005 16:22 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ja dat klopt maar ze kunnen dat ding toch schoon maken. Of is dat teveel gevraagd dan?
Joost ja wie andersquote:Op zondag 18 december 2005 16:24 schreef Muerte het volgende:
[..]
Laatst werd het wel voorgesteld door een paar bewoners, maar Joost vond het niet nodig want dat was pure verspilling van water.
Vind je mij nu wel lief? Jaquote:Op zondag 18 december 2005 16:21 schreef Muerte het volgende:
[..]
Hoezo, wat werd er gezegd? Heb even het geluid uit staan omdat ik op RTL4 Eros zit te luisteren/kijken.
Ieeuw..! Inderdaad een beetje teveel van het goede, maar er is voldoende sterke drank in huis nu, dus misschien maakt dat de tongen nog wel los.quote:Op zondag 18 december 2005 16:25 schreef ART het volgende:
[..]
Vind je mij nu wel lief? Ja
Vind je mij niet meer irritant? Ja
Vind je mij nu ook leuk? Ja
Je bent zo leuk nu!
(en woorden van die strekking. Met bakken slijm is dat bad gevuld nu. )
Dies gek af en toe, dat is het niet, ze zijn er te lui voor, is gewoon teveel werkquote:Op zondag 18 december 2005 16:24 schreef Muerte het volgende:
[..]
Laatst werd het wel voorgesteld door een paar bewoners, maar Joost vond het niet nodig want dat was pure verspilling van water.
quote:Op zondag 18 december 2005 16:29 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Dies gek af en toe, dat is het niet, ze zijn er te lui voor, is gewoon teveel werk![]()
tijd voor een Pollquote:Op zondag 18 december 2005 16:25 schreef ART het volgende:
[..]
Vind je mij nu wel lief? Ja
Vind je mij niet meer irritant? Ja
Vind je mij nu ook leuk? Ja
Je bent zo leuk nu!
(en woorden van die strekking. Met bakken slijm is dat bad gevuld nu. )
Ik vrees het ergste Muerte. Het is allemaal wel erg harmonieus nu...quote:Op zondag 18 december 2005 16:28 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ieeuw..! Inderdaad een beetje teveel van het goede, maar er is voldoende sterke drank in huis nu, dus misschien maakt dat de tongen nog wel los.
Je weet wel, kinderen en dronken mensen......
Hmmm. Ik ben eerder voor een topic 'Wat is het 'kutkip'-moment van BB5?' Of gewoon een algemene trip down memory lane met de meest gedenkwaardige momenten.quote:
Ja idd, of toen Menno er nog was toen deden, ze het nog weleens,quote:Op zondag 18 december 2005 16:30 schreef Bartoli het volgende:
[..]
de enigste die hem ooit een keer schoon gemaakt heeft was Rob ofzo
Ik weet het, maar ik blijf hopen op wat actie, anders zou ik het niet kunnen volhouden om tot de laatste dag te kijken.quote:Op zondag 18 december 2005 16:30 schreef ART het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste Muerte. Het is allemaal wel erg harmonieus nu...
Joost en Hygiene duhquote:Op zondag 18 december 2005 16:32 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja idd, of toen Menno er nog was toen deden, ze het nog weleens,
en Rob idd later ook, de oude zemelaarmaar ze konden kwa hygiene
nog heel wat van hem leren![]()
Precies, de viezerikquote:Op zondag 18 december 2005 16:33 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Joost en Hygiene duh. Hij heeft er toch vaak van langs gekregen dat hij niks aan hygiene doet
![]()
Kunnen we toch gewoon een keer in deze SC serie doen, als er echt helemaal niets te doen is?quote:Op zondag 18 december 2005 16:32 schreef ART het volgende:
[..]
Hmmm. Ik ben eerder voor een topic 'Wat is het 'kutkip'-moment van BB5?' Of gewoon een algemene trip down memory lane met de meest gedenkwaardige momenten.
Yep, goed voor het SC-streefgetal.quote:Op zondag 18 december 2005 16:36 schreef Muerte het volgende:
[..]
Kunnen we toch gewoon een keer in deze SC serie doen, als er echt helemaal niets te doen is?
Als ze weer om een uur of 9 aangeschoten hun bed inrollen.
Jij snapt het!quote:
Als je op een saaie avond met een stel users gaat terug kijken op de afgelopen tijd en je plaatst dan ook de meest memorabele caps van de laatse maanden, lijkt me dat helemaal geen onmogelijke opgave.quote:Op zondag 18 december 2005 16:38 schreef Bartoli het volgende:
nu al op 966 met nog goed 4,5 dag te gaan moeten we nog wel 33 topics en een paar post er doorheen kunnen jagen
preciesquote:Op zondag 18 december 2005 16:40 schreef Muerte het volgende:
[..]
Als je op een saaie avond met een stel users gaat terug kijken op de afgelopen tijd en je plaatst dan ook de meest memorabele caps van de laatse maanden, lijkt me dat helemaal geen onmogelijke opgave.
de kijkdoos van Nathaliequote:Op zondag 18 december 2005 16:41 schreef Bartoli het volgende:
[..]
precies, vooral als de beroemde cap weer langskomt
![]()
Ooooh, dat mag niet hoor dan worden de mods boos!quote:Op zondag 18 december 2005 16:41 schreef Bartoli het volgende:
[..]
precies, vooral als de beroemde cap weer langskomt
![]()
Kijkshop fietsje?quote:Op zondag 18 december 2005 16:43 schreef regenworm het volgende:
Ik krijg stream4 niet op mijn fiets is iets te zwaar.
ik vind m veels te(opblaas)popperigquote:Op zondag 18 december 2005 16:53 schreef regenworm het volgende:
De mooiste lieske cap vind ik deze
[afbeelding]
[afbeelding]
Inderdaad geen bloot.![]()
![]()
Nou ik heb er 470 caps van Lieske dan wordt het moeilijk om een keuze te maken.quote:Op zondag 18 december 2005 16:54 schreef Bartoli het volgende:
Ik heb wel eens mooiere lieske caps gezien van je Regenworm. Maar ben te lui om te gaan zoeken nu
truste muertequote:Op zondag 18 december 2005 17:00 schreef Muerte het volgende:
Ga een paar uurtjes slapen, ben er in de loop van de avond en de rest van de nacht denk ik wel weer.![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 17:00 schreef Muerte het volgende:
Ga een paar uurtjes slapen, ben er in de loop van de avond en de rest van de nacht denk ik wel weer.![]()
Vannacht weer werken, dat betekent kijken als het werk het toelaat, maar dan zonder geluid om niemand te storen.quote:
deze bedoel ik! was ook een van jou...quote:
Was maar een grapje als je vannacht moet werken dan is het verstandig om te gaan slapen.quote:Op zondag 18 december 2005 17:02 schreef Muerte het volgende:
[..]
Vannacht weer werken, dat betekent kijken als het werk het toelaat, maar dan zonder geluid om niemand te storen.![]()
Die is inderdaad ook mooi maar het is erg moeilijk voor mij om de mooiste te kiezen.quote:Op zondag 18 december 2005 17:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
deze bedoel ik! was ook een van jou...
en door dropkick ge-antiekt1 die was mooi, maar deze ook!
dat komt omdat je niet meer objectief bent.quote:Op zondag 18 december 2005 17:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
Die is inderdaad ook mooi maar het is erg moeilijk voor mij om de mooiste te kiezen.
Joh, door het fietsen of hebben z'n ballen spontaan vlam gevat?quote:Op zondag 18 december 2005 15:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan wil je zeker ook weten dat Roel zijn ballen verbrand heeft
Dat ben ik al maanden niet meerquote:Op zondag 18 december 2005 17:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat komt omdat je niet meer objectief bent.![]()
![]()
![]()
fietsen zijn ballen hadden last van het zadelquote:Op zondag 18 december 2005 17:12 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Joh, door het fietsen of hebben z'n ballen spontaan vlam gevat?
tjonge, je bent niet als een roel uit de test gekomen begrijp ik?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |