Joost ja wie andersquote:Op zondag 18 december 2005 16:24 schreef Muerte het volgende:
[..]
Laatst werd het wel voorgesteld door een paar bewoners, maar Joost vond het niet nodig want dat was pure verspilling van water.
Vind je mij nu wel lief? Jaquote:Op zondag 18 december 2005 16:21 schreef Muerte het volgende:
[..]
Hoezo, wat werd er gezegd? Heb even het geluid uit staan omdat ik op RTL4 Eros zit te luisteren/kijken.
Ieeuw..! Inderdaad een beetje teveel van het goede, maar er is voldoende sterke drank in huis nu, dus misschien maakt dat de tongen nog wel los.quote:Op zondag 18 december 2005 16:25 schreef ART het volgende:
[..]
Vind je mij nu wel lief? Ja
Vind je mij niet meer irritant? Ja
Vind je mij nu ook leuk? Ja
Je bent zo leuk nu!
(en woorden van die strekking. Met bakken slijm is dat bad gevuld nu. )
Dies gek af en toe, dat is het niet, ze zijn er te lui voor, is gewoon teveel werkquote:Op zondag 18 december 2005 16:24 schreef Muerte het volgende:
[..]
Laatst werd het wel voorgesteld door een paar bewoners, maar Joost vond het niet nodig want dat was pure verspilling van water.
quote:Op zondag 18 december 2005 16:29 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Dies gek af en toe, dat is het niet, ze zijn er te lui voor, is gewoon teveel werk![]()
tijd voor een Pollquote:Op zondag 18 december 2005 16:25 schreef ART het volgende:
[..]
Vind je mij nu wel lief? Ja
Vind je mij niet meer irritant? Ja
Vind je mij nu ook leuk? Ja
Je bent zo leuk nu!
(en woorden van die strekking. Met bakken slijm is dat bad gevuld nu. )
Ik vrees het ergste Muerte. Het is allemaal wel erg harmonieus nu...quote:Op zondag 18 december 2005 16:28 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ieeuw..! Inderdaad een beetje teveel van het goede, maar er is voldoende sterke drank in huis nu, dus misschien maakt dat de tongen nog wel los.
Je weet wel, kinderen en dronken mensen......
Hmmm. Ik ben eerder voor een topic 'Wat is het 'kutkip'-moment van BB5?' Of gewoon een algemene trip down memory lane met de meest gedenkwaardige momenten.quote:
Ja idd, of toen Menno er nog was toen deden, ze het nog weleens,quote:Op zondag 18 december 2005 16:30 schreef Bartoli het volgende:
[..]
de enigste die hem ooit een keer schoon gemaakt heeft was Rob ofzo
Ik weet het, maar ik blijf hopen op wat actie, anders zou ik het niet kunnen volhouden om tot de laatste dag te kijken.quote:Op zondag 18 december 2005 16:30 schreef ART het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste Muerte. Het is allemaal wel erg harmonieus nu...
Joost en Hygiene duhquote:Op zondag 18 december 2005 16:32 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja idd, of toen Menno er nog was toen deden, ze het nog weleens,
en Rob idd later ook, de oude zemelaarmaar ze konden kwa hygiene
nog heel wat van hem leren![]()
Precies, de viezerikquote:Op zondag 18 december 2005 16:33 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Joost en Hygiene duh. Hij heeft er toch vaak van langs gekregen dat hij niks aan hygiene doet
![]()
Kunnen we toch gewoon een keer in deze SC serie doen, als er echt helemaal niets te doen is?quote:Op zondag 18 december 2005 16:32 schreef ART het volgende:
[..]
Hmmm. Ik ben eerder voor een topic 'Wat is het 'kutkip'-moment van BB5?' Of gewoon een algemene trip down memory lane met de meest gedenkwaardige momenten.
Yep, goed voor het SC-streefgetal.quote:Op zondag 18 december 2005 16:36 schreef Muerte het volgende:
[..]
Kunnen we toch gewoon een keer in deze SC serie doen, als er echt helemaal niets te doen is?
Als ze weer om een uur of 9 aangeschoten hun bed inrollen.
Jij snapt het!quote:
Als je op een saaie avond met een stel users gaat terug kijken op de afgelopen tijd en je plaatst dan ook de meest memorabele caps van de laatse maanden, lijkt me dat helemaal geen onmogelijke opgave.quote:Op zondag 18 december 2005 16:38 schreef Bartoli het volgende:
nu al op 966 met nog goed 4,5 dag te gaan moeten we nog wel 33 topics en een paar post er doorheen kunnen jagen
preciesquote:Op zondag 18 december 2005 16:40 schreef Muerte het volgende:
[..]
Als je op een saaie avond met een stel users gaat terug kijken op de afgelopen tijd en je plaatst dan ook de meest memorabele caps van de laatse maanden, lijkt me dat helemaal geen onmogelijke opgave.
de kijkdoos van Nathaliequote:Op zondag 18 december 2005 16:41 schreef Bartoli het volgende:
[..]
precies, vooral als de beroemde cap weer langskomt
![]()
Ooooh, dat mag niet hoor dan worden de mods boos!quote:Op zondag 18 december 2005 16:41 schreef Bartoli het volgende:
[..]
precies, vooral als de beroemde cap weer langskomt
![]()
Kijkshop fietsje?quote:Op zondag 18 december 2005 16:43 schreef regenworm het volgende:
Ik krijg stream4 niet op mijn fiets is iets te zwaar.
ik vind m veels te(opblaas)popperigquote:Op zondag 18 december 2005 16:53 schreef regenworm het volgende:
De mooiste lieske cap vind ik deze
[afbeelding]
[afbeelding]
Inderdaad geen bloot.![]()
![]()
Nou ik heb er 470 caps van Lieske dan wordt het moeilijk om een keuze te maken.quote:Op zondag 18 december 2005 16:54 schreef Bartoli het volgende:
Ik heb wel eens mooiere lieske caps gezien van je Regenworm. Maar ben te lui om te gaan zoeken nu
truste muertequote:Op zondag 18 december 2005 17:00 schreef Muerte het volgende:
Ga een paar uurtjes slapen, ben er in de loop van de avond en de rest van de nacht denk ik wel weer.![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 17:00 schreef Muerte het volgende:
Ga een paar uurtjes slapen, ben er in de loop van de avond en de rest van de nacht denk ik wel weer.![]()
Vannacht weer werken, dat betekent kijken als het werk het toelaat, maar dan zonder geluid om niemand te storen.quote:
deze bedoel ik! was ook een van jou...quote:
Was maar een grapje als je vannacht moet werken dan is het verstandig om te gaan slapen.quote:Op zondag 18 december 2005 17:02 schreef Muerte het volgende:
[..]
Vannacht weer werken, dat betekent kijken als het werk het toelaat, maar dan zonder geluid om niemand te storen.![]()
Die is inderdaad ook mooi maar het is erg moeilijk voor mij om de mooiste te kiezen.quote:Op zondag 18 december 2005 17:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
deze bedoel ik! was ook een van jou...
en door dropkick ge-antiekt1 die was mooi, maar deze ook!
dat komt omdat je niet meer objectief bent.quote:Op zondag 18 december 2005 17:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
Die is inderdaad ook mooi maar het is erg moeilijk voor mij om de mooiste te kiezen.
Joh, door het fietsen of hebben z'n ballen spontaan vlam gevat?quote:Op zondag 18 december 2005 15:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan wil je zeker ook weten dat Roel zijn ballen verbrand heeft
Dat ben ik al maanden niet meerquote:Op zondag 18 december 2005 17:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat komt omdat je niet meer objectief bent.![]()
![]()
![]()
fietsen zijn ballen hadden last van het zadelquote:Op zondag 18 december 2005 17:12 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Joh, door het fietsen of hebben z'n ballen spontaan vlam gevat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |