Denk het ook wel, ach ja het enigste kamertje waar je nog eenquote:Op zondag 18 december 2005 15:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
Volgens mij geven de heren op de WC er nog wel eens een slinger aan.
Ze hebben een keer een discussie van Chantal en Dido op de WC laten zien.quote:Op zondag 18 december 2005 15:51 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Denk het ook wel, ach ja het enigste kamertje waar je nog een
beetje privacy hebt, ook al hangt er een cameramaja.....
Ben op de fiets gestapt en ga hem nu halenquote:Op zondag 18 december 2005 15:52 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Bij mij ook, opnieuw ophalen helpt niets![]()
Hier ook niet.quote:Op zondag 18 december 2005 15:52 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Bij mij ook, opnieuw ophalen helpt niets![]()
Nou ja privacy.quote:Op zondag 18 december 2005 15:51 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Denk het ook wel, ach ja het enigste kamertje waar je nog een
beetje privacy hebt, ook al hangt er een cameramaja.....
2+4 zijn meestal de afstand stream 1+3 zijn de close-up streams. (als de regie meewerkt)quote:Op zondag 18 december 2005 15:54 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Hier ook niet.
Maar we hebben tegenwoordig geen 4 streams meer nodig met zo weinig mensen.
quote:Op zondag 18 december 2005 15:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze hebben een keer een discussie van Chantal en Dido op de WC laten zien.
Dat ging ook gelijk mis een pissende Chantal
Weten jullie dat dit perswee-smilies zijn?quote:Op zondag 18 december 2005 15:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ben op de fiets gestapt en ga hem nu halen![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 15:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ben op de fiets gestapt en ga hem nu halen![]()
![]()
![]()
De Tanja smilequote:Op zondag 18 december 2005 15:56 schreef kissa het volgende:
[..]
Weten jullie dat dit perswee-smilies zijn?![]()
Nou ik moet veel kracht uit mijn benen persen ik heb wind tegen.quote:Op zondag 18 december 2005 15:56 schreef kissa het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 december 2005 15:56 schreef kissa het volgende:
[..]
gadver smerig héquote:Op zondag 18 december 2005 15:58 schreef regenworm het volgende:
Het water van de dubbel ziet er echt smerig uit.
Daar ga ik echt niet inzitten eerst schoonmaken die zooi
Inderdaad en dan te bedenken dat een paar bewoners wondjes hebben van het fietsen, lijkt mij niet helemaal wenselijk om dan met zijn allen in een flink vervuild bad te gaan zitten, die bovendien ook nog eens flink op temperatuur wordt gehouden.quote:Op zondag 18 december 2005 15:58 schreef regenworm het volgende:
Het water van de dubbel ziet er echt smerig uit.
Daar ga ik echt niet inzitten eerst schoonmaken die zooi
39 gradenquote:Op zondag 18 december 2005 16:01 schreef Muerte het volgende:
[..]
Inderdaad en dan te bedenken dat een paar bewoners wondjes hebben van het fietsen, lijkt mij niet helemaal wenselijk om dan met zijn allen in een flink vervuild bad te gaan zitten, die bovendien ook nog eens flink op temperatuur wordt gehouden.
Buitengewoon goor jaquote:Op zondag 18 december 2005 16:01 schreef Muerte het volgende:
[..]
Inderdaad en dan te bedenken dat een paar bewoners wondjes hebben van het fietsen, lijkt mij niet helemaal wenselijk om dan met zijn allen in een flink vervuild bad te gaan zitten, die bovendien ook nog eens flink op temperatuur wordt gehouden.
quote:Op zondag 18 december 2005 16:01 schreef kissa het volgende:
[..]
Hij bestond al voordat Tanja het huis in/uit ging![]()
Zou zo maar eens kunnnenquote:Op zondag 18 december 2005 16:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
39 graden
ze mogen wel oppassen dat ze geen last van de veteranenziekte krijgen
Besmettingquote:
Ja ik weet het regenworm, is echt levens gevaarlijk, je moet zelfs als je bvquote:Op zondag 18 december 2005 16:10 schreef regenworm het volgende:
[..]
Besmetting
Besmetting met de legionellabacterie gebeurt via de longen. De infectie wordt mogelijk overgebracht door het inademen van de bacterie in zeer kleine druppeltjes water, verspreid in de lucht (nevel). Verneveling van water gebeurt bij huishoudelijk gebruik van leidingwater (zoals douchen), maar ook in whirlpools en bij sommige vormen van luchtbehandeling (airconditioning). De bacterie kan niet van de ene mens op de andere worden overgedragen en is dus niet besmettelijk. Ook huisdieren kunnen niet besmet raken. Het drinken van water vormt geen risico. De bacterie vermenigvuldigt zich in stagnerende waterleidingen, vooral bij wat hogere temperaturen. Een beruchte bron van besmetting zijn douches in hotels in vakantielanden, waar de kraan soms (als de kamer een poos leegstaat) een aantal dagen niet loopt en de gasten dan na een lange reis meteen onder de douche springen. De bacteriën hebben zich ruim vermenigvuldigd en worden door de eerste bader ingeademd. Een belangrijk preventief advies is de kraan met ingehouden adem aan te zetten, de doucheruimte te verlaten en een paar minuten later pas te douchen. Hotels waar meer dan 1 persoon met een gediagnosticeerde en gemelde legionellainfectie hebben verbleven worden tegenwoordig door het ministerie van volksgezondheid op een zwarte lijst gepubliceerd. De toeristenindustrie van dergelijke oorden werkt dit vaak tegen. De kolonisatie van waterleidingen door de bacterie is eenvoudig tegen te gaan door te zorgen dat er geregeld water doorheen stroomt van meer dan 65 graden Celsius; bij temperaturen van meer dan 60 graden wordt de bacterie gedood. Dit is echter wel zo heet dat er weer moet worden gewaakt voor brandwonden bij gebruikers van warm water.
BRON
Toch hebben ze al vaak geklaagd dat ze een geirriteerde huid en jeuk hadden als ze uit dat bubbelbad kwamen.quote:Op zondag 18 december 2005 16:15 schreef Bartoli het volgende:
dat zal wel meevallen met dat ze een ziekte kunnen krijgen
De mogelijkheid bestaat idd Bartoli het zal wel mee vallen, maar alsquote:Op zondag 18 december 2005 16:15 schreef Bartoli het volgende:
dat zal wel meevallen met dat ze een ziekte kunnen krijgen
Hoezo, wat werd er gezegd? Heb even het geluid uit staan omdat ik op RTL4 Eros zit te luisteren/kijken.quote:Op zondag 18 december 2005 16:19 schreef ART het volgende:
Nou Nou, zo hard bonden hoeft nu ook weer niet in dat bad.![]()
Ja dat klopt maar ze kunnen dat ding toch schoon maken. Of is dat teveel gevraagd dan?quote:Op zondag 18 december 2005 16:18 schreef Muerte het volgende:
[..]
Toch hebben ze al vaak geklaagd dat ze een geirriteerde huid en jeuk hadden als ze uit dat bubbelbad kwamen.
Lijkt me dan toch niet wenselijk om daar in te gaan zitten met wondjes.
Ok heb je idd wel gelijk inquote:Op zondag 18 december 2005 16:18 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
De mogelijkheid bestaat idd Bartoli het zal wel mee vallen, maar als
het evt zo zou zijn: dan valt het wel, maar niet mee![]()
Laatst werd het wel voorgesteld door een paar bewoners, maar Joost vond het niet nodig want dat was pure verspilling van water.quote:Op zondag 18 december 2005 16:22 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ja dat klopt maar ze kunnen dat ding toch schoon maken. Of is dat teveel gevraagd dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |