Wel nee werkt voor geen meterquote:Op zondag 18 december 2005 14:56 schreef ART het volgende:
[..]
Simpelste programma op aarde. Eensch met Roel dus.![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 15:00 schreef Foreverblue het volgende:
Deze bb-gesprekken worden u aangeboden door Apple Ipod
Die heeft zo te zien voorlopig geen tandarts nodig.quote:
Het probleem begint al dat je maar op één pc kan aansluiten.quote:
Geen idee. Nog nooit geprobeerd. Werk er op één pc mee.quote:Op zondag 18 december 2005 15:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het probleem begint al dat je maar op één pc kan aansluiten.
Sluit je je Ipod op een andere pc aan dan kan je met dit programma de database niet lezen.
En zet gelijk de iopd server uit.
Heb zojuist je caps gezien van de muis, mooi werk!quote:
Thx... ik deed de streams aan en zag gelijk de muis. Tuurlijk vind ik dat goed... Ik ben benieuwd naar dat overzicht, ga je die online zetten dan?quote:Op zondag 18 december 2005 15:11 schreef Muerte het volgende:
[..]
Heb zojuist je caps gezien van de muis, mooi werk!![]()
Vind je het goed dat ik ze save? Het is voor het overzicht wat ik voor mijzelf ga maken als BB5 is afgelopen.
quote:Op zondag 18 december 2005 15:11 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ze doen echt geen fuck hè
Lieske in bad dan zitten we weer een uur naar de gang lampen te kijkenquote:Op zondag 18 december 2005 15:11 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ze doen echt geen fuck hè
O, Lieske gaat het bad even vol laten lopen, toch nog actie in het huis
En Roel zegt dat ze net een stel bejaarden zijn nu, en daar heeft ie helemaal gelijk in...
quote:
Ik ben bang dat door de beruchte Naat cap de regie flink is aangescherpt m.b.t. blootquote:Op zondag 18 december 2005 15:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske in bad dan zitten we weer een uur naar de gang lampen te kijken
Dan wil je zeker ook weten dat Roel zijn ballen verbrand heeftquote:Op zondag 18 december 2005 15:16 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ingrid en Joost hebben schuurplekken op hun kont, om precies te zijn in de bilnaad
Interessante informatie...
Nee hoor, als het is afgelopen ga ik alle caps uitzoeken en daarna de leukste en interessantste op volgorde van datum op cd zetten, voor mijzelf, mijn dochter en 2 collega's.quote:Op zondag 18 december 2005 15:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Tuurlijk vind ik dat goed... Ik ben benieuwd naar dat overzicht, ga je die online zetten dan?
Valt wel mee ze waren altijd wel scherp op een paar momenten na.quote:Op zondag 18 december 2005 15:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ben bang dat door de beruchte Naat cap de regie flink is aangescherpt m.b.t. bloot![]()
Okee... strak plan. Succes ermee alvastquote:Op zondag 18 december 2005 15:17 schreef Muerte het volgende:
[..]
Nee hoor, als het is afgelopen ga ik alle caps uitzoeken en daarna de leukste en interessantste op volgorde van datum op cd zetten, voor mijzelf, mijn dochter en 2 collega's.
Daarna is BB5 voor mij afgelopen en wis ik de externe USB harddisk waar alles opstaat, die ik altijd bij me had, om caps op te kunnen slaan.
Tot later FBquote:Op zondag 18 december 2005 15:21 schreef Foreverblue het volgende:
bewoners in de slaapkamer... dus veel zal er niet gebeuren. Ik ben ff weg, tot later allemaal
laterquote:Op zondag 18 december 2005 15:21 schreef Foreverblue het volgende:
bewoners in de slaapkamer... dus veel zal er niet gebeuren. Ik ben ff weg, tot later allemaal
Dank je! Gaat nog een hele klus worden en het is nog niet afgelopen, denk een week nodig om alles uit te zoeken, maar dan denk ik een goed overzicht te hebben van deze BB.quote:Op zondag 18 december 2005 15:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Okee... strak plan. Succes ermee alvast![]()
Hij mag wel oppassen, dalijk heeft hij net zo'n trekzak als Roelquote:Op zondag 18 december 2005 15:32 schreef regenworm het volgende:
Joost zit steeds maar naar brinta te kijken
Volgens mij geven de heren op de WC er nog wel eens een slinger aan.quote:Op zondag 18 december 2005 15:34 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hij mag wel oppassen, dalijk heeft hij net zo'n trekzak als Roel![]()
Stream 4 is ook weg bij mij.quote:Op zondag 18 december 2005 15:38 schreef bunnyma het volgende:
De fiets is weggehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |