Zoun het niet gewoon schraal zijn door wrijvingquote:Op zondag 18 december 2005 13:57 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Scheuren in ieder geval wel... dus verrekken ook lijkt me.
Dat kan ook... maar is ook knap vervelend... Dat gaat branden en jeuken.quote:Op zondag 18 december 2005 13:58 schreef cuall het volgende:
[..]
Zoun het niet gewoon schraal zijn door wrijving![]()
Dan is het advies van Ingrid wel goed.quote:Op zondag 18 december 2005 13:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat kan ook... maar is ook knap vervelend... Dat gaat branden en jeuken.
Ja lijkt mij ook goedquote:Op zondag 18 december 2005 14:00 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dan is het advies van Ingrid wel goed.
Uierzalf erop smeren.
quote:Op zondag 18 december 2005 13:59 schreef cuall het volgende:
[..]
't BB5-forum: de stats - deel 3.
We staan niet meer onder elkaar![]()
Hoe moeten we dat nou oplossen, moet ik ff verdwijnen, of moet jij een heleboel onzin dingen gaan postenquote:Op zondag 18 december 2005 14:01 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
ze proberen ons uit elkaar te drijven
![]()
Ik post toch altijd onzin dingenquote:Op zondag 18 december 2005 14:03 schreef cuall het volgende:
[..]
Hoe moeten we dat nou oplossen, moet ik ff verdwijnen, of moet jij een heleboel onzin dingen gaan posten![]()
Ja en allerlei gewrichtsproblemenquote:Op zondag 18 december 2005 14:03 schreef bunnyma het volgende:
Wat een gespreksonderwerpen vandaag![]()
* verrekte ballen
* donkere pis.
Ik ben niet gestopt hoor... halloquote:Op zondag 18 december 2005 14:04 schreef White_Pearl het volgende:
Hallo![]()
iedereen, heb even bijgelezen, ik heb weer heel wat gemist, want de
die hards zijn gestopt![]()
Veel plezier vandaagquote:Op zondag 18 december 2005 14:05 schreef M-en-A het volgende:
Mensen, wij zijn er vandoor. Een hele gezellige dag allemaal en tot vanavond laat![]()
(en vul AJB ook de Streamverslagen van zondag 18 december een beetje als er wat gebeurd)
Houdoe en bedankt!![]()
![]()
![]()
Nee, gelukkig niet!quote:Op zondag 18 december 2005 14:05 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ben niet gestopt hoor... hallo
Halloquote:Op zondag 18 december 2005 14:04 schreef White_Pearl het volgende:
Hallo![]()
iedereen, heb even bijgelezen, ik heb weer heel wat gemist, want de
die hards zijn gestopt![]()
Veel plezierquote:Op zondag 18 december 2005 14:05 schreef M-en-A het volgende:
Mensen, wij zijn er vandoor. Een hele gezellige dag allemaal en tot vanavond laat![]()
(en vul AJB ook de Streamverslagen van zondag 18 december een beetje als er wat gebeurd)
Houdoe en bedankt!![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 14:05 schreef M-en-A het volgende:
Houdoe en bedankt!![]()
![]()
![]()
Ik ben ook blij dat jij er weer bentquote:Op zondag 18 december 2005 14:07 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet!waarom zou je ook
ben blij dat je er nog bent
![]()
![]()
![]()
want een verschillen tussen de nummers 1,2,3quote:Op zondag 18 december 2005 13:59 schreef cuall het volgende:
[..]
't BB5-forum: de stats - deel 3.
We staan niet meer onder elkaar![]()
Jij hebt van niemand iets te vrezen, Scanman is gevlucht, en APK en Gert zijn op vakantiequote:Op zondag 18 december 2005 14:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
want een verschillen tussen de nummers 1,2,3
Lief van je, is lekker wakker worden zoquote:Op zondag 18 december 2005 14:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ben ook blij dat jij er weer bent![]()
![]()
Als ik mijn best doe... kan ik nog boven APK uitkomenquote:Op zondag 18 december 2005 14:12 schreef cuall het volgende:
[..]
Jij hebt van niemand iets te vrezen, Scanman is gevlucht, en APK en Gert zijn op vakantie![]()
..........en zelfs als ik hele nachten door ga trekken, kan ik je niet meer inhalen![]()
Zonder jou zou de wereld van mij niet hoeven te draaienquote:Op zondag 18 december 2005 14:12 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Lief van je, is lekker wakker worden zoals mensen
nog een beetje blij met je zijn![]()
![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 14:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Als ik mijn best doe... kan ik nog boven APK uitkomen
Zinloze zwaaipost dan maarquote:
Hahaha, voel me gevleid,quote:Op zondag 18 december 2005 14:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zonder jou zou de wereld van mij niet hoeven te draaien![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 14:20 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hij mag wel oppassen, teveel getrek aan die zak ent is een doedelzak![]()
Whahahaha met Linda als bespeelsterquote:Op zondag 18 december 2005 14:20 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hij mag wel oppassen, teveel getrek aan die zak ent is een doedelzak![]()
Ja Tuurlijk! wat dacht jij dan, die weet er wel raad meequote:Op zondag 18 december 2005 14:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahahaha met Linda als bespeelster
Ik was ook zo afquote:Op zondag 18 december 2005 13:37 schreef bunnyma het volgende:
![]()
Ingrid wast net zo af als ik.
Een constant lopende kraan zonder sopje, itt tot mensen die eerst een sopje maken en daar dan alles in gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |