je kan naar alpeco gaan of je kan naar baarle nassau daar heb je 4 vuurwerkwinkels ofzoquote:Op zondag 18 december 2005 13:56 schreef Asshole het volgende:
Ik ga tussen kerst en oud en nieuw waarschijnlijk ff een keer naar belgie... Klopt het dat het vuurwerk daar stukken goedkoper is? En heeft iemand een adresje zo dicht mogelijk bij nederland want ik moet er best en klote eind voor rijden.
neequote:Op zondag 18 december 2005 13:43 schreef Takkesteeg het volgende:
Vuurwerk afsteken, das toch voor zwakbegaafden?![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 20:45 schreef --Christiaan-- het volgende:
Geen, vuurwerk is voor paupers.
(vroeger niet, toen kocht ik het wel)quote:Op zondag 18 december 2005 20:45 schreef --Christiaan-- het volgende:
haha ja, die zag ik vorig jaar ook veel voorbij komenquote:Op zondag 18 december 2005 21:52 schreef HPoi het volgende:
http://www.canmag.com/news/4/23/508
(WARNING: Jamba reclame)
Man o man wat een loser.....quote:Op zondag 18 december 2005 21:52 schreef HPoi het volgende:
http://www.canmag.com/news/4/23/508
(WARNING: Jamba reclame)
Ok ja, dat haat ik!!!quote:Op zondag 18 december 2005 22:06 schreef alsem het volgende:
wat zijn dat hier voor een paupers die zelf geen vuurwerk betalen, maar dan wel zelf s'avonds naar buiten om het vuurwerk van je buren te bekijken![]()
Ik hoop dat mijn buren ook geen vuurwerk kopen. Ik ben er eigenlijk wel van overtuigd dat ze dat niet zullen doen. Heerlijk die rust.quote:Op zondag 18 december 2005 22:06 schreef alsem het volgende:
wat zijn dat hier voor een paupers die zelf geen vuurwerk betalen, maar dan wel zelf s'avonds naar buiten om het vuurwerk van je buren te bekijken![]()
uit de eerste reacties op dit topic kun je constateren dat menig fokker dat doetquote:Op zondag 18 december 2005 22:06 schreef alsem het volgende:
Als de buren niets afsteken vind ik het ook goed hoor. Maar als ze het toch doen, wil ik wel even meekijken jaquote:Op zondag 18 december 2005 22:06 schreef alsem het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |