voor paint en MSN misschien, maar niet voor een beetje reken tekenprogrammaquote:Op maandag 19 december 2005 11:01 schreef George-Butters het volgende:
Het verschil XP en w2000 is echt te verwaarlozen.

Land of the free, home of the brave.quote:Op maandag 19 december 2005 07:54 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen![]()
![]()
Ik ben lekker vrij vandaag![]()
Dus ik zal niet veel online zijn overdag
Ik zal het spits afbijten:
[..]
http://www.volkskrant.nl/buitenland/1134885721013.html
Deze valt nog wel mee tochquote:Op maandag 19 december 2005 16:51 schreef DionysuZ het volgende:
wat gaan sc topics hier in pol toch snel altijd
Tegenwoordig is het een trendy trend om als ouder met scheldwoorden en geweld tegen de mening van de leraar in te gaan, want 'de ouders kennen het kind veel beter, en dús bla'.quote:Op maandag 19 december 2005 16:40 schreef MrX1982 het volgende:
Uw dochter is een verwend nest en is daarnaast enorm dom.
Als je ouders echt boos wilt maken.
Sterkte.
quote:Linkse beloning voor meest rechtse brief
Icoon AlgemeenOm de rechtse brieven in Metro te kijk te zetten heeft Eurodusnie, een links collectief, via haar website een prijsvraag opgezet om de ultieme 'hoe rechtser hoe beter-brief' in de brievenrubriek van Metro te krijgen. Er zijn extra punten te verdienen door zinnen te gebruiken die starten met "Als Pim nog geleefd had...", "Theo zei altijd..." of door het gebruik van drogredeneringen.
Metro-hoofdredacteur Jan Dijkgraaf is zich van geen kwaad bewust en vindt dat de brievenrubriek een podium moet zijn voor allerlei meningen. "Ik begrijp niet zo goed dat de mensen en fans van Eurodusnie naast hun drukke werkzaamheden ten bate van de maatschappij nog tijd hebben voor dit soort onzin."
Volgens Eurodusnie zijn er al twee brieven geplaatst. De actie loopt tot eind december. De hoofdprijs is een sweater.
Ik ben benieuwd. Het wordt de eerste keer voor me.quote:Op maandag 19 december 2005 17:00 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het een trendy trend om als ouder met scheldwoorden en geweld tegen de mening van de leraar in te gaan, want 'de ouders kennen het kind veel beter, en dús bla'.
Ook al zit het kind van 15.15 tot 17.30 alleen thuis en moet ie na 19.00 z;n bek houwe want dan rusten pappa en mamma uit.
Een verontrustende trend als je het mij vraagt.
Helemaal niet gek.quote:Op maandag 19 december 2005 16:58 schreef sizzler het volgende:
http://next-door-nikki.bulletinboardforum.com/
Geitewollen sweaterquote:
Maar die brieven zijn wel om te huilen somsquote:
Da's al tijden een rage man.. Maar nu het links heet, is het zeker extra bijzonder?quote:
Dat hangt er nog maar net vanaf welke definitie je hanteert hehquote:Op maandag 19 december 2005 17:56 schreef DionysuZ het volgende:
links is toch gewoon per definitie slecht?
Als de definitie links = slecht isquote:Op maandag 19 december 2005 17:56 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Dat hangt er nog maar net vanaf welke definitie je hanteert heh
Soms? Dat is gewoon de norm. Ik heb ook weleens een briefje gestuurd. Nimmer geplaatst tot ik brieven inzond die wat ehm 'directer' waren zeg maar. Die werden dan wel geplaatst.quote:Op maandag 19 december 2005 17:36 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Maar die brieven zijn wel om te huilen soms
quote:Mittal Steel Company N.V. (Euronext: MT , NYSE: MT) is the world's largest steel producer. The CEO and majority owner of the company is Lakshmi Mittal, who is one of the richest men in the world. Its headquarters is in Rotterdam, the Netherlands.
http://www.businessindevelopment.nl/article-1012.2200.htmlquote:Voorlopig zal Mittal in Nederland geen gram staal produceren, maar om belastingtechnische redenen kiest het wereldwijd opererende bedrijf voor het Rotterdamse Hofplein als statutaire vestigingsplaats.
quote:Op maandag 19 december 2005 19:39 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
http://www.businessindevelopment.nl/article-1012.2200.html
hoe zijn de verbindingen daar met de rest van de wereld? op Schiphol kan je overal snel naartoe vliegen iigquote:Op maandag 19 december 2005 19:40 schreef pberends het volgende:
[..].
Wat is er zo lekker aan Nederland dan voor een staalbedrijf? Je zou eerder Luxemburg, Bermuda of HongKong ofzo kiezen.
Das toch niet boeiend? Het ging toch om belastingtechnische redenen. Als je de administratie maar goed kan doen dunkt me.quote:Op maandag 19 december 2005 19:42 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
hoe zijn de verbindingen daar met de rest van de wereld? op Schiphol kan je overal snel naartoe vliegen iig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |