Of 1000 euro per uur dat ze gefietst hebben.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:49 schreef melke het volgende:
[..]
Ja dat denk ik dus ook! Ik vind dat ze sowieso de helft verdiend hebben na deze poging
tot ze zelf zeggen niet door te willen gaanquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:52 schreef ART het volgende:
Come on guys. Lieske zit te rillen, kan niet meer slapen. Hoe ver willen ze gaan daar bij BB?
ik zag het ook, die kan echt helemaal niks meer zo te zienquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:52 schreef ART het volgende:
Come on guys. Lieske zit te rillen, kan niet meer slapen. Hoe ver willen ze gaan daar bij BB?
Hummy is op het eind van BB echt niet normaal bezig.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:52 schreef ART het volgende:
foreverblue is beroemdquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:54 schreef tong80 het volgende:
Is er wat gebeurd de laatste dagen en wat is de opdracht ?
Maar zich opmaken lukt nogquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:52 schreef ART het volgende:
Komt ze 1 iets laat mee en 2 je kunt ook overdrijven hequote:Op zaterdag 17 december 2005 22:54 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hummy is op het eind van BB echt niet normaal bezig.
Wil ze nog de eer redden van de hardste BB ooit.
Ik snap hier niks vanquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
foreverblue is beroemden ze fietsen weer eens...
BB op herhaling
Als je haar maar goed zitquote:
Ja veel te laat,eigelijk jammer dat Dido er uit is.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:56 schreef melke het volgende:
[..]
Komt ze 1 iets laat mee en 2 je kunt ook overdrijven he
Ze ziet er erg slecht uit en haalt de make-up doos er maar bij om er weer iets van de makenquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:54 schreef melke het volgende:
Jezus Lieske ziet eruit. Lijkt wel half dood
Inderdaad!quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:57 schreef Arliator het volgende:
[..]
Je bent vrouw, of je bent het niet.
Ja en Menno komt terug om te fietsen maar wil dan wel in de finale zittenquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:54 schreef tong80 het volgende:
Is er wat gebeurd de laatste dagen en wat is de opdracht ?
ik leg het even uit: hoelang ben je niet geweest? BB laat de 4 fianlisten allemaal oude opdrachten opnieuwe doen. Ze hebben alle mislukte opdrachten nog eens gekregen en fietsen nu voor 50.000 euro 50 uur.quote:
Goh ja, beetje fatsoeneren zegt ze zelf! Mascara op doen doe je niet met je knieen he!quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:57 schreef pullup het volgende:
Sorry jongens Ik was nooit fan van Lieske maar dit is echt te erg![]()
Eerst verzaken en zich nu doodleuk een minuut of 10 van een laagje mascara voorzien![]()
he, joh, beetje respect !quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:57 schreef pullup het volgende:
Sorry jongens Ik was nooit fan van Lieske maar dit is echt te erg![]()
Eerst verzaken en zich nu doodleuk een minuut of 10 van een laagje mascara voorzien![]()
En die gaat hij dan winnen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:59 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja en Menno komt terug om te fietsen maar wil dan wel in de finale zitten![]()
Degene die het eerst afhaakt is een loser en verdient geen respect maak het een beetjequote:Op zaterdag 17 december 2005 23:00 schreef avonne het volgende:
[..]
he, joh, beetje respect !![]()
Ze heeft niet verzaakt, ze heeft alles gegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |