Hahahahah, ik dacht dat ik wat miste in het BB huis, of dat een familielid van je iets gehaald hadquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:39 schreef kissa het volgende:
[..]
Een leuke roodharige zanger in Idols![]()
Lieske zat er door heen en ging huilen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:40 schreef MissX het volgende:
heeft Lieske nou opgegeven, dat heb ik ff gemist?
Ja Lieske is dat zielige hoopje op stream 1quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:40 schreef MissX het volgende:
Daar zijn we het, hier duidelijk mee eens.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:39 schreef tanjalies het volgende:
Het is op zich al te gek dat BB het toelaat dat ze pijnstillers slikken om een opdracht beter door te komen. De lichamelijke gevolgen kunnen daar door verstrekkend zijn. Ik krijg duidelijk het gevoel dat het niet de bedoeling is dat deze opdracht gehaald wordt. Eerst gluiperig langdurig via internet laten zien dat een computer alles in de gaten heeft en vervolgens duidelijk de snelheid of de zwaarte opvoeren. De kijkcijfers vallen tegen dus moet er wat aan de hoofdprijs gedaan worden. Ik hoop dat BB tot inkeer komt en de zwaarte naar beneden toe bij stelt. Wat BB nu doet gaat te ver.
Ze is aan het hergroeperen in bed, tenminste dat hopen zequote:Op zaterdag 17 december 2005 22:40 schreef MissX het volgende:
Ja, ik ben het helmaal met je eens. Dit is grensoverschrijdend. Ik vind het echt veel te ver gaan. Het tempo waarin ze moeten fietsen is echt véél te hoog.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:39 schreef tanjalies het volgende:
Het is op zich al te gek dat BB het toelaat dat ze pijnstillers slikken om een opdracht beter door te komen. De lichamelijke gevolgen kunnen daar door verstrekkend zijn. Ik krijg duidelijk het gevoel dat het niet de bedoeling is dat deze opdracht gehaald wordt. Eerst gluiperig langdurig via internet laten zien dat een computer alles in de gaten heeft en vervolgens duidelijk de snelheid of de zwaarte opvoeren. De kijkcijfers vallen tegen dus moet er wat aan de hoofdprijs gedaan worden. Ik hoop dat BB tot inkeer komt en de zwaarte naar beneden toe bij stelt. Wat BB nu doet gaat te ver.
Lekker slim, geef dan maar gelijk opquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:42 schreef regenworm het volgende:
Joost gaat een rose in schenken en roel zet de bier koud.
Yep, Joost komt hier heel positief uit.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:40 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ja, en ik heb er bewondering voor dat hij zelfs nu nog grapjes kan maken.![]()
Dat gevoel had ik ook al.Voor dat ze de opdracht aannamen deed BB al raar.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:39 schreef tanjalies het volgende:
De vraag is nu of ze voor, of na 12 uur gaan opgevenquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:42 schreef regenworm het volgende:
Hummie: Harm, jij mag meefietsen, maak ik jou Idol 2006quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:42 schreef regenworm het volgende:
Pizza en bier, echt sporters voedselquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:44 schreef ART het volgende:
Roel aan het bier, dat is helemaal snugger.![]()
Iehe, wat een creapy figuur zeg, is hij aan de drank of drugs? Ziet er uit als een verslaafde.quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:40 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hahahahah, ik dacht dat ik wat miste in het BB huis, of dat een familielid van je iets gehaald had![]()
Joost drinkt dus geen rosé maar limonade siroop.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De vraag is nu of ze voor, of na 12 uur gaan opgeven![]()
Maar desondanks zijn ze behoorlijk diep gegaan
ik durfde het niet te zeggenquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:46 schreef cuall het volgende:
[..]
Iehe, wat een creapy figuur zeg, is hij aan de drank of drugs? Ziet er uit als een verslaafde.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:44 schreef ART het volgende:
Denk je dat BB gewild had dat ze de opdracht dan zouden weigeren.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik ook al.Voor dat ze de opdracht aannamen deed BB al raar.
Lieske kreeg toen op haar mieter voor de pijnstillers en nu vinden ze alles goed.
Pijnstillers slikken samen met drank.
Ze kunnen beter zat stoppen dan nuchter.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:44 schreef ART het volgende:
Ik denk dat ze dat idd willen en verbaasd waren dat ze toch doorgingen. En nu krijg ik steeds meer het gevoel dat ze willen dat er opgegeven wordt.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:47 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Denk je dat BB gewild had dat ze de opdracht dan zouden weigeren.
Was Ingrid niet ook al naar de DBK geroepen om goed te overleggen of ze het wel zouden doen?
Dat weet ik niet zeker,maar ze bleven er maar op doorhameren .quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:47 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Was Ingrid niet ook al naar de DBK geroepen om goed te overleggen of ze het wel zouden doen?
Als lieske wakker wordt liggen de andere ook op bed.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:47 schreef melke het volgende:
Als ze door gaan komt Lieske nog wel terug vannacht
Ja dat denk ik dus ook! Ik vind dat ze sowieso de helft verdiend hebben na deze pogingquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:48 schreef MissX het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat idd willen en verbaasd waren dat ze toch doorgingen. En nu krijg ik steeds meer het gevoel dat ze willen dat er opgegeven wordt.
Zeker als je moe bentquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:49 schreef melke het volgende:
Alcohol tegen de pijn misschien? Niet zo slim want alcohol gaat ook in de benen zitten
Als je pijnstillers nodig hebt om door te gaan ben je niet goe dbezig, maar ach, dit is iets eenmaligs. Ze zijn nog jong, al vinden ze zelf dat ze al oud zijn. Dus ze herstellen snel genoegquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:47 schreef bunnyma het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:49 schreef melke het volgende:
Alcohol tegen de pijn misschien? Niet zo slim want alcohol gaat ook in de benen zitten
Bij mij vaker in mijn hoofdquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:49 schreef melke het volgende:
Lieskequote:Op zaterdag 17 december 2005 22:49 schreef Sjet het volgende:
Lieske herrijst!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |