Menno had dit zeker gehaald.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:28 schreef Sjet het volgende:
[..]
Jammer...... ik moet dan ook nog antwoord hebben![]()
Ik was nog even aan het zoeken naar een foto van Menno op de fiets maar kan het zo gauw niet vinden... *nog ff in de zoek-modus*
Je bent positief. Ik geef ze nog een half uur.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
na een uurtje of twee dan is het over.
Wel jammer want het was fantasties teamwork wat ze hebben laten zien.
Maar in dit tempo een uur fietsen is ongetraint niet haalbaar hoor denk ik. Als het een ander tempo zou zijn [zoals in het begin van BB] dan wel maar dit is moordend.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:28 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja ik weet het ook niet hoor.
Maar drie uur rust lijkt me toch fijner.
ik hoop echt dat ze door het hoge fietstempo meer meters hebben afgelegd en daardoor tijd hebben gewonnen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
na een uurtje of twee dan is het over.
Wel jammer want het was fantasties teamwork wat ze hebben laten zien.
Hoezo onwettig?quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:30 schreef avonne het volgende:
Van de zotte dat ze onwettige medicijnen slikken om het te halen.
Big Brother, schaam je !!
Misschien is dat het geheim van Joost.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:30 schreef avonne het volgende:
Van de zotte dat ze onwettige medicijnen slikken om het te halen.
Big Brother, schaam je !!
Ik heb blijkbaar iets gemist. Wat zei Joost dan?quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:31 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Misschien is dat het geheim van Joost.
Maar waarom heeft hij onwettige medicijnen bij zich.
Levensgevaarlijk.
Joost is de positieve factor in het huis.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:30 schreef ART het volgende:
[..]
Je bent positief. Ik geef ze nog een half uur.
"vonden" inderdaad.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:32 schreef borduurtje het volgende:
Ik vind dit écht vreselijk te zien hoor.
En jullie vonden BB niet hard genoeg.
Nou ik geef het jullie te doen zeg pfffffffffffff.
Voetballers vallen ook zo neer tegenwoordig,vind dit toch wel eng worden.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:30 schreef bunnyma het volgende:
Als je nu toch Ingrid ziet fietsen..... dat is toch niet vol te houden..
Kruitvat de music sponsor van BB5quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:32 schreef Foreverblue het volgende:
En ze hebben weer een cd gevonden bij de prijsknallersbak in het Kruidvat
Dit komt idd erg vreemd over na die softe tijd in het huis. Wellicht was het minder hard overgekomen als ze vanaf dag 1 zo hadden gedaan.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:32 schreef borduurtje het volgende:
Ik vind dit écht vreselijk te zien hoor.
En jullie vonden BB niet hard genoeg.
Nou ik geef het jullie te doen zeg pfffffffffffff.
Roel zat er door heen en wilde opgeven.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:32 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar iets gemist. Wat zei Joost dan?
Hij heeft pijnstillers uit Roemenie.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:32 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Tot morgen 16 of 17 uurquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:33 schreef borduurtje het volgende:
Hoe lang moeten ze eigenlijk nog????????????????
Nog een uurtje of 18, 19, lang genoeg in ieder gevalquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:33 schreef borduurtje het volgende:
Was een geintje van hemquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:31 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Misschien is dat het geheim van Joost.
Maar waarom heeft hij onwettige medicijnen bij zich.
Levensgevaarlijk.
Tot morgen middag 16.45quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:33 schreef borduurtje het volgende:
Nog 17 uur, geloof ik.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:33 schreef borduurtje het volgende:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:34 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij heeft pijnstillers uit Roemenie.
Was iets met speedy ofzo.
Verstond het niet zo goed,anders ging ik even zoeken op internet.
Hij zei tegen Roel dat het pillen waren uit Roemenie, maar was een geintje. Gewoon pillen van het kruidvat.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:32 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Serieus of als grapje?quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:34 schreef avonne het volgende:
[..]
Roel zat er door heen en wilde opgeven.
Joost bood hem pijnstillers "uit Roemenie" aan. "Niet legaal in Nederland. Net speed. Het heet ook zo"
Joost krijgt ook na BB een contract aangeboden van de Rabo ploegquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:36 schreef Lipgloss het volgende:
Josti positivo op de fiets.... dat is toch helemaal geen sportman?
Na een uurtje fietsen gaven ze al een bestelling medicijnen door aan BB.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:37 schreef avonne het volgende:
Misschien niet illegale pillen, maar slikken doen ze wel.
Das toch triest.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:39 schreef Arliator het volgende:
[..]
Joost krijgt ook na BB een contract aangeboden van de Rabo ploeg![]()
Ja, en ik heb er bewondering voor dat hij zelfs nu nog grapjes kan maken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |