Of 1000 euro per uur dat ze gefietst hebben.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:49 schreef melke het volgende:
[..]
Ja dat denk ik dus ook! Ik vind dat ze sowieso de helft verdiend hebben na deze poging
tot ze zelf zeggen niet door te willen gaanquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:52 schreef ART het volgende:
Come on guys. Lieske zit te rillen, kan niet meer slapen. Hoe ver willen ze gaan daar bij BB?
ik zag het ook, die kan echt helemaal niks meer zo te zienquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:52 schreef ART het volgende:
Come on guys. Lieske zit te rillen, kan niet meer slapen. Hoe ver willen ze gaan daar bij BB?
Hummy is op het eind van BB echt niet normaal bezig.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:52 schreef ART het volgende:
foreverblue is beroemdquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:54 schreef tong80 het volgende:
Is er wat gebeurd de laatste dagen en wat is de opdracht ?
Maar zich opmaken lukt nogquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:52 schreef ART het volgende:
Komt ze 1 iets laat mee en 2 je kunt ook overdrijven hequote:Op zaterdag 17 december 2005 22:54 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hummy is op het eind van BB echt niet normaal bezig.
Wil ze nog de eer redden van de hardste BB ooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |