Ik snap hier niks vanquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
foreverblue is beroemden ze fietsen weer eens...
BB op herhaling
Als je haar maar goed zitquote:
Ja veel te laat,eigelijk jammer dat Dido er uit is.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:56 schreef melke het volgende:
[..]
Komt ze 1 iets laat mee en 2 je kunt ook overdrijven he
Ze ziet er erg slecht uit en haalt de make-up doos er maar bij om er weer iets van de makenquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:54 schreef melke het volgende:
Jezus Lieske ziet eruit. Lijkt wel half dood
Inderdaad!quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:57 schreef Arliator het volgende:
[..]
Je bent vrouw, of je bent het niet.
Ja en Menno komt terug om te fietsen maar wil dan wel in de finale zittenquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:54 schreef tong80 het volgende:
Is er wat gebeurd de laatste dagen en wat is de opdracht ?
ik leg het even uit: hoelang ben je niet geweest? BB laat de 4 fianlisten allemaal oude opdrachten opnieuwe doen. Ze hebben alle mislukte opdrachten nog eens gekregen en fietsen nu voor 50.000 euro 50 uur.quote:
Goh ja, beetje fatsoeneren zegt ze zelf! Mascara op doen doe je niet met je knieen he!quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:57 schreef pullup het volgende:
Sorry jongens Ik was nooit fan van Lieske maar dit is echt te erg![]()
Eerst verzaken en zich nu doodleuk een minuut of 10 van een laagje mascara voorzien![]()
he, joh, beetje respect !quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:57 schreef pullup het volgende:
Sorry jongens Ik was nooit fan van Lieske maar dit is echt te erg![]()
Eerst verzaken en zich nu doodleuk een minuut of 10 van een laagje mascara voorzien![]()
En die gaat hij dan winnen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:59 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja en Menno komt terug om te fietsen maar wil dan wel in de finale zitten![]()
Degene die het eerst afhaakt is een loser en verdient geen respect maak het een beetjequote:Op zaterdag 17 december 2005 23:00 schreef avonne het volgende:
[..]
he, joh, beetje respect !![]()
Ze heeft niet verzaakt, ze heeft alles gegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |