Dat vind ik ook, Sjet.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:37 schreef Sjet het volgende:
Ik vind Roel erg lief trouwens, dat hij zo trots is op Lieske dat ze sowieso zo ver is gekomen. Top Roel.
leuk dat je er naar gekeken hebtquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:41 schreef cuall het volgende:
Ik heb net een paar keer de omwentelingen geteld, Ingrid zat tussen de 17 en 20 omwentelingen per 10 sec, dan knipperde soms de lamp, Joost stapt daarna op de fiets zonder iets aan te passen en hij zit op 15 tot 17 omwentelingen en dan gaat de lamp niet eens knipperen. Wie kan dit dan verklaren.
Nee, ik heb daar juist op gelet, of hij niks veranderde en ben toen gaan tellen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij kan de weerstand hebben verhoogt
Erg ok jaquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:45 schreef riri het volgende:
Roel gegraagt zich ook toppie!!
Dat ze Lieske nu een langere slaappauze gunnen. Kan ze even mentaal bijtanken..quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:46 schreef kissa het volgende:
Mogen ze eventueel met zijn drieen verder fietsen? Of is de opdracht dan mislukt?
Lieske wint BB5 toch nietquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:45 schreef debuurvrouw het volgende:
ik hoop dat ze niet opgeven. Als Lieske ze nu overhaalt kost haar dat zeker de winst...
het is even wennenquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:47 schreef Knurkie het volgende:
grappig weken wordt er geroepen is dit de hardste BB ooit en nu is het hard en dan is het ook niet goed
Ik zie geen probleem... zolang die lamp maar blijft branden.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:46 schreef kissa het volgende:
Mogen ze eventueel met zijn drieen verder fietsen? Of is de opdracht dan mislukt?
Nou ik nog wel,ben de laatste paar weken nog niet vergeten.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:45 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, Sjet.
Zo als hij haar nu troost.
Hij had al punten gekregen zoals hij bezorgd toen was over Ingrid.
Maar nu stijgt hij alweer. Ik zou het al niet meer erg vinden als hij wint.
Lieske: ik ben er helemaal klaar meequote:Op zaterdag 17 december 2005 21:47 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske: Ik kan niet meer ing... ik kan niet meer![]()
[afbeelding]
precies en nu de anderen ookquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:48 schreef ART het volgende:
Lieske down. Well done BB!![]()
Prachtig kapot gekregen.
Tja. Het lijkt me vooral dat BB erg slecht is in het afstellen van 'hard'. Het is of te soft of veel te hard.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:47 schreef Knurkie het volgende:
grappig weken wordt er geroepen is dit de hardste BB ooit en nu is het hard en dan is het ook niet goed
dit is niet hard, dit is flauw.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:47 schreef Knurkie het volgende:
De dames moeten harder fietsen dan de heren dat is wat anders dan de hardste BB ooit.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:47 schreef Knurkie het volgende:
Had eerder hard moeten zijn,zie hier het nut niet van in .quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:47 schreef Knurkie het volgende:
Daar is niets over gezegd.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:46 schreef kissa het volgende:
Ja, dat is te hopen. Zou het echt kut voor hen vinden als ze het nu niet meer gaan halenquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat ze Lieske nu een langere slaappauze gunnen. Kan ze even mentaal bijtanken..
overdrijven doet ze altijdquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:49 schreef bunnyma het volgende:
Nu gaat Lieske een beetje overdrijven.
Meiske, ga slapen. Misschien kan ze dan morgen er weer tegen aan.
en een lieske fan HELEMAAL nietquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dit is niet hard, dit is flauw.
als de mannen en de vrouwen echt andere snelheden moeten fietsen (mannen minder km/u voor de lamp gaat knipperen dan is dat echt niet hard imo. Hard zou zijn als ze allemaal evenveel moeten afzien. dit is meer meisjes treiteren.
en ik ben echt geen Lieskefan, maar dit gun ik haar toch echt niet!
quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
en een lieske fan HELEMAAL niet
Als dat zo is misschien is het wel gewoon omdat mannen sterkere benen hebben en meer kracht hebbenquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dit is niet hard, dit is flauw.
als de mannen en de vrouwen echt andere snelheden moeten fietsen (mannen minder km/u voor de lamp gaat knipperen dan is dat echt niet hard imo. Hard zou zijn als ze allemaal evenveel moeten afzien. dit is meer meisjes treiteren.
en ik ben echt geen Lieskefan, maar dit gun ik haar toch echt niet!
Dat ze heeft gegeven wat ze kan, denk ik.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:50 schreef melke het volgende:
Moet je nou stream 1 zien! Dat is toch niet normaal meer! Vraag me af wat hun ouders en vrienden e.d hier nou van vinden
Over een paar uurtjes zit lieske weer op de fiets.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:50 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, dat is te hopen. Zou het echt kut voor hen vinden als ze het nu niet meer gaan halen
Ik keek Lieske... waar hadden ze het over?quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:50 schreef melke het volgende:
Moet je nou stream 1 zien! Dat is toch niet normaal meer! Vraag me af wat hun ouders en vrienden e.d hier nou van vinden
Ze schtrijven daar de hele dag al paniekerig.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:50 schreef ART het volgende:
Nu alleen nog het triomfantelijke stukje op de site lezen dat er één kapot is gegaan.
Klok straks de andere ook een keer, wil je?quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:48 schreef pullup het volgende:
Ik klok Joost op 130 omwentelingen per minuut
Wat is het goed geweest voor die jongen dat Dido eruit gestemd werd.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou ik nog wel,ben de laatste paar weken nog niet vergeten.
Weet wel zeker Dido is niet goed voor hem geweest ,daar heeft hij bij een hoop zijn sympathie mee verspeelt.
ze doet het nog altijd zelf hoorquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:52 schreef melke het volgende:
Ja maar als ik daar iemand die ik ken helemaal kapot zag gaan zou ik toch echt wel pissig worden op de programma makers
Precies! Misschien kan ze dan wel weer bijspringenquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:49 schreef bunnyma het volgende:
Nu gaat Lieske een beetje overdrijven.
Meiske, ga slapen. Misschien kan ze dan morgen er weer tegen aan.
Denk ik ook.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
Over een paar uurtjes zit lieske weer op de fiets.
Lieske wil stoppen ze is doodop en mag van de andere gaan slapen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik keek Lieske... waar hadden ze het over?
er zijn screenshots van een of ander programmatje wat de snelheid en de tijd van de knipperende lamp bijhoudt. Daar was (in ieder geval één keer) te zien dat Ingrid 34 km /u moest fietsen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:51 schreef Knurkie het volgende:
[..]
Als dat zo is misschien is het wel gewoon omdat mannen sterkere benen hebben en meer kracht hebben
en Joost had gisteren al elke keer een knipperlamp
Ik ben er nog niet van overtuigd dat de vrouwen idd harder moeten fietsen dan de mannen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
De dames moeten harder fietsen dan de heren dat is wat anders dan de hardste BB ooit.
tot hoelang moeten ze nog.... morgen in de middag?quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:54 schreef ART het volgende:
Ik denk hetzelfde als regenworm. Als ze Lieske nu een paar uurtjes laten liggen, zit ze straks gewoon weer op de fiets. Voor hoelang is echter de vraag.
Jammer dat lieske niet meer fiets dat moet een stuk minder zijnquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:54 schreef pullup het volgende:
Joost 130- 132 omwentelingen per minuut
Roel 130- 135 omwentelingen per minuut
ik meet zodirect Ingrid ook wel even opquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
Jammer dat lieske niet meer fiets dat moet een stuk minder zijn
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:54 schreef Sjet het volgende:
[..]
Precies! Misschien kan ze dan wel weer bijspringen![]()
Ik vind het gewoon super hoe Roel het brengt naar Lieske toe. Dat zij aan haar max zit en dat het al heel knap is dat ze zo ver is gekomen. En zo is het ook, voor de ene is dat nou eenmaal verder als bij een ander. Dat zijn persoonlijke 'records', en daar kan je dan trots op zijn. Al snap ik wel dat Lies dat nu niet zo voelt.
Mooi dat Roel haar een bikkel noemt.
Ik vind Roel nu ook een bikkel....... heel wat anders dan wat ik de afgelopen weken heb gezien van 'm![]()
Top, nu straks de vrouwen, je bent een schatquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:54 schreef pullup het volgende:
het lijkt mij ook sterk dat ze het zo openlijk doen anders (snelheid manipuleren). daar bereik je toch helemaal niks mee.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:55 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet van overtuigd dat de vrouwen idd harder moeten fietsen dan de mannen.
Ik denk toch dat het ligt aan de spierkracht en spieropbouw van mannen.
Al houd ze het een uurtje of 2 vol dan hebben de andere iets meer rust.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:54 schreef ART het volgende:
Ik denk hetzelfde als regenworm. Als ze Lieske nu een paar uurtjes laten liggen, zit ze straks gewoon weer op de fiets. Voor hoelang is echter de vraag.
die heb ik ook gezien maar dan nog misschien was het wel een foutje en is het weer terug gezetquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
er zijn screenshots van een of ander programmatje wat de snelheid en de tijd van de knipperende lamp bijhoudt. Daar was (in ieder geval één keer) te zien dat Ingrid 34 km /u moest fietsen.
daar was ook te zien dat het moment waarop de lamp gaat knipperen heel makkelijk aan te passen is. één muisklikje..
Is ook knap lang hoor.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:56 schreef melke het volgende:
Ze moeten nog 19 uur
Volgens wat ik hoorde van de bewoners zijn ze vrijdag om 14.40 begonnen en zij moeten 50 uur.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:55 schreef Wup het volgende:
[..]
tot hoelang moeten ze nog.... morgen in de middag?
nou dat vond ik ook totaal niet in verhouding. Deze vier verken echt hard voor dezelfde hoeveelheid geld als Naatje met haar handje zand.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:57 schreef Knurkie het volgende:
[..]
die heb ik ook gezien maar dan nog misschien was het wel een foutje en is het weer terug gezet
door vermoeidheid voelt het ook allemaal zwaarder
ik denk dat het eindelijk een opdracht is waar ze moeite voor moeten doen en heb dan ook geen medelij
24 uur een handje zand....dat is echt harddan zie ik liever dit...er van uitgaande dat het eerlijk gaat en de dames door vermoeidheid er meer moeite mee hebben
Is ook zo,heb zelf ook korte benen en trap me echt een ongeluk op de fiets als ik mijn man moet bijhouden.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:57 schreef Morwen het volgende:
Lieske heeft ook korte benen en daardoor moet zij veel meer trappen dan de rest met langere benen. Ik vind het rot voor haar, zij geeft echt niet zomaar op![]()
En hier nog een.......boemmmmm.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:58 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Is ook knap lang hoor.
Doe het ze niet na,zou dood van die fiets vallen.
Ik denk dat we vanavond het einde meemaken.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:58 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Is ook knap lang hoor.
Doe het ze niet na,zou dood van die fiets vallen.
Klopt zekerquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:00 schreef Morwen het volgende:
Mmmmmm, ik zit me net af te vragen of mijn korte-benen theorie klopt, volgens mij eigenlijk niet of wel![]()
Met lopen is dat wel zo, weet ik uit ervaring![]()
Natuurlijk hebben mannen meer spierkrach en spieropbouw.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:55 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet van overtuigd dat de vrouwen idd harder moeten fietsen dan de mannen.
Ik denk toch dat het ligt aan de spierkracht en spieropbouw van mannen.
tja, dan snap ik wel een beetje dat ze de meest getrainde een zwaarder parcour laten afleggen...quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:58 schreef regenworm het volgende:
Lieske had gevraagd om een fysieke opdracht.
Met fietsen niet hoorquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:00 schreef Morwen het volgende:
Mmmmmm, ik zit me net af te vragen of mijn korte-benen theorie klopt, volgens mij eigenlijk niet of wel![]()
Zou mooi zijn als die fiets het einde niet haaldequote:Op zaterdag 17 december 2005 22:00 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik denk dat we vanavond het einde meemaken.
Lijkt me niet, een omwenteling blijft het zelfde, ongeacht de lengte van je benen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:00 schreef Morwen het volgende:
Maar nu moet ze zich daar niet schuldig over gaan voelen. Als ze een fysieke opdracht had gehad met verschillende apparaten dan had ze het nog wel langer volgehouden denk ik. Dit is ook continue dezelfde beweging en dat al uuuuuuuuuuuuuuuren lang.....quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:58 schreef regenworm het volgende:
Lieske had gevraagd om een fysieke opdracht.
Ik hoop het niet want ze hebben zich al zo uitgesloofd.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:00 schreef Arliator het volgende:
[..]
ook kijkshop....quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als die fiets het einde niet haalde![]()
Allemaal min of meer gelijk. Ik denk dat die fiets toch telkens hetzelfde afgesteld is dan...quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:00 schreef pullup het volgende:
Ingrid 130 - 134 omwentelingen per minuut
Ingrid doet dus niet meer of minder dan de mannenquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:00 schreef pullup het volgende:
tussen 0:00 -1:00 stoppen ze ermee.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:00 schreef Arliator het volgende:
[..]
Heeft de lengte met de been iets met het fietsen te maken?quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:02 schreef Falco het volgende:
[..]
Allemaal min of meer gelijk. Ik denk dat die fiets toch telkens hetzelfde afgesteld is dan...
Alleen al 50 uur wakker blijven kan een beproeving zijn, laat staan met zo'n fysiek zware opdracht.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
tja, dan snap ik wel een beetje dat ze de meest getrainde een zwaarder parcour laten afleggen...
maar dit is wel erg zwaar. ik krijg al kramp van alleen er naar kijken![]()
hahahaha maar die korte benen lijken me idd ook lastiger ga zelf maar naast een man lopen van 1,87 en ben zelf 1,63 dan moet je ook 2 stappen op zijn ene ( spreek uit ervaring)quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou dat vond ik ook totaal niet in verhouding. Deze vier verken echt hard voor dezelfde hoeveelheid geld als Naatje met haar handje zand.
Maar we mogen niet voorbijgaan aan de ultieme opdracht 24 uur niet in een grote spiegel kijken en mak-uppen![]()
Jaaaaaaa, daar zit ik steeds op te wachten eigenlijkquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als die fiets het einde niet haalde![]()
Dus toch gelijk.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:00 schreef pullup het volgende:
Nou dat maakt dus niet uit. Dan zal het verhaal van spierkracht dus wel kloppen, anders snap ik het niet goed, want de vrouwen hebben een veel betere conditie.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:00 schreef pullup het volgende:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ingrid doet dus niet meer of minder dan de mannen
Dat geloof ik ook nath, linda, chantal hadden helemaal geen conditie.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:01 schreef melke het volgende:
Ze zijn wel allemaal erg lief voor Lieske. Denk inderdaad ook dat Roel gelijk heeft. Dat er geen enkele vrouwelijke BB bewoner verder gekomen was met fietsen dan Ing en Lies
Zou wel de ultieme reclame zijn voor de kijkshopquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:04 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dus het zou kunnen dat de fiets het einde niet haalt![]()
Ik dacht vanmorgen 10 uur dat ze er rondom de middag mee zouden stoppen. Ze zitten er nog steeds op. Vind het echt heel knap van hunquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
tussen 0:00 -1:00 stoppen ze ermee.
Zeker weten,zou leuk zijn als die vannacht even mocht komen fietsenquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:03 schreef riri het volgende:
Lieske zit er doorheen....benieuwd wanneer de volgende volgt
Menno zou in zijn eentje door fietsen tot morgenmiddag 5uur
(zo gek zou die echt zijn)
vond het na de vorige fietsopdracht al een verdacht wiebelding. Zou echt extreem lachen zijn..quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:04 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dus het zou kunnen dat de fiets het einde niet haalt![]()
Dat kan voor de langeren mensen een nadeel zijn. Ik heb weleens op een te kleine fiets gezeten, maar daarvan krijg je pas echt last van je knieenquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:05 schreef riri het volgende:
zadel hebben ze al extra laag gezet
quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:04 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou dat maakt dus niet uit. Dan zal het verhaal van spierkracht dus wel kloppen, anders snap ik het niet goed, want de vrouwen hebben een veel betere conditie.
Het kan best zijn dat ze nu even niks hebben veranderd om ons op een dwaal spoor te brengen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:00 schreef pullup het volgende:
Zou mooie beelden opleveren en dan de sticker van de Kijkshop vol in beeldquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
vond het na de vorige fietsopdracht al een verdacht wiebelding. Zou echt extreem lachen zijn..
ja sorry, we willen nog wel maar de fiets heeft last van metaalmoeheid.... en dan joost met zo.n afgebroken stuur in zijn hand...![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het kan best zijn dat ze nu even niks hebben veranderd om ons op een dwaal spoor te brengen.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zou mooie beelden opleveren en dan de sticker van de Kijkshop vol in beeld![]()
Ik denk inderdaad dat spierkracht er veel mee te maken heeft. Mannen hebben dat nu eenmaal meer dan vrouwen. Ing haar hele lijf beweegt om kracht te zetten, terwijl de mannen enkel hun benen bewegen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:04 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou dat maakt dus niet uit. Dan zal het verhaal van spierkracht dus wel kloppen, anders snap ik het niet goed, want de vrouwen hebben een veel betere conditie.
daar gaat hij zodirect spijt van krijgenquote:
daar dacht ik dus ook aan,even iemand die voor ze gaat fietsen of zo voor een paar uurtjes...een wielrenner of zo,quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zeker weten,zou leuk zijn als die vannacht even mocht komen fietsen![]()
Van Joost snap ik echt niks, de man die nooit sport, is nu na 31 uur fietsen nog topfit, althans, zo lijkt het.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:07 schreef bunnyma het volgende:
Joost is wel reclame aan het maken om nooit meer te sporten![]()
Hij heeft zelfs nu nog adem genoeg om te lullen tijdens het fietsen.
En hij houdt het moraal hoog.
ik ga geloof ik ook maar een weekje op pindakaas en ui. Schijnt wonderen te doen voor je sportiviteitquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:09 schreef Arliator het volgende:
[..]
Van Joost snap ik echt niks, de man die nooit sport, is nu na 31 uur fietsen nog topfit, althans, zo lijkt het.
Komt dan nu eindelijk het beste van de bewoners naar boven?
Misschien hebben ze eindelijk de ware spirit gevonden. Tot op heden wel, ik herken ze niet terug
Zover komt Hummy niet met haar ideeen.Wij moeten maar in de redactie voor BB6.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:09 schreef riri het volgende:
[..]
daar dacht ik dus ook aan,even iemand die voor ze gaat fietsen of zo voor een paar uurtjes...een wielrenner of zo,
zou een leuke aktie zijn
Ja precies, je zit ook nog eens met een gigantisch slaap tekortquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:03 schreef Arliator het volgende:
[..]
Alleen al 50 uur wakker blijven kan een beproeving zijn, laat staan met zo'n fysiek zware opdracht.
ja echt...sta er versteld van waar Joost de energie vandaan haalt,zat net gewoon zingend op de fiets terwijl hij het toch ook echt zwaar heeftquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:07 schreef bunnyma het volgende:
Joost is wel reclame aan het maken om nooit meer te sporten![]()
Hij heeft zelfs nu nog adem genoeg om te lullen tijdens het fietsen.
En hij houdt het moraal hoog.
Ralph had toch in het begin ook 13 uur gefietst?quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:03 schreef riri het volgende:
Lieske zit er doorheen....benieuwd wanneer de volgende volgt
Menno zou in zijn eentje door fietsen tot morgenmiddag 5uur
(zo gek zou die echt zijn)
quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
![]()
deze opdracht werd mede onmogelijk gemaakt door....
Heee!!! Jij ook alweer hier?quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:11 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja precies, je zit ook nog eens met een gigantisch slaap tekort![]()
Hallo Arliator!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en had je door de groepsgrootte veel langere pauzes. met 4 is echt superzwaar natuurlijk...quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:11 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ralph had toch in het begin ook 13 uur gefietst?
Toen moesten ze wel minder hard trappen, dat dan weer wel
Voor ons vooral leuk om naar te kijkenquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zeker weten,zou leuk zijn als die vannacht even mocht komen fietsen![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:11 schreef bunnyma het volgende:
Met al die complottheorieen halen we in ieder geval wel de 1000.![]()
We gaan gewoon naar John en zeggen..."We kunnen het zoveel beter"quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:11 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zover komt Hummy niet met haar ideeen.Wij moeten maar in de redactie voor BB6.
Toen met die conditie week vroeg Menno serieus aan Ingrid of zij ook vond dat Joost niet echt diep ging. Ingrid dacht dat ook. Waarop Menno zich voor nam hem verder af te beulen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:09 schreef Arliator het volgende:
[..]
Van Joost snap ik echt niks, de man die nooit sport, is nu na 31 uur fietsen nog topfit, althans, zo lijkt het.
Komt dan nu eindelijk het beste van de bewoners naar boven?
Misschien hebben ze eindelijk de ware spirit gevonden. Tot op heden wel, ik herken ze niet terug
Vroeger kwam je niet verder dan 1........ daar trapte je het motortje mee aan.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:13 schreef pullup het volgende:
Ik heb overigens zelf genoeg op dit soort dingen gezeten en het aantal omwentelingen dat ze nu moeten trappen is best pittig zelfs met heel lage trapweerstand is het moeilijk zat om 130 omwentelingen te maken.
ik vond 90 - 110 omwentelingen erg fijn fietsen maar meer is al best lastig
iedereen fiets even hard nu maar kijken bij wie de lamp het meest knippert de moet harder fietsen om de lamp brandende te houden.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:00 schreef pullup het volgende:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:14 schreef Arliator het volgende:
[..]
Heee!!! Jij ook alweer hier?
De 3FM kuiken is er ook weer zie ik![]()
![]()
Jij woont hier ook he? Ik heb je vanmorgen ook al tot laat gezien. Of heb je ook een weekopdracht? 100 uur op fok zitten in 5 dagen?![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:15 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Vroeger kwam je niet verder dan 1........ daar trpte je het motortje mee aan.![]()
Ik vind het knap al je op zulke momenten nog zoveel gevoel voor humor kunt opbrengenquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:11 schreef bunnyma het volgende:
Joost vindt het tof van BB dat hij zoveel fietsroutes heeft gekregen.![]()
![]()
Zou echt te gek zijn,maar ik droom nog even verderquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:14 schreef Sjet het volgende:
[..]
Voor ons vooral leuk om naar te kijken![]()
Beter toch?quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:11 schreef bunnyma het volgende:
Met al die complottheorieen halen we in ieder geval wel de 1000.![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:17 schreef Arliator het volgende:
[..]
Beter toch?
Ik ga alvast een paar back-up theorieen verzinnen![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:16 schreef Falco het volgende:
Met een snelheid van 25 kilometer per uur die gehaald moet worden hebben de bewoners dus 50 uur x 25 = 1250 kilometers gefietst. Ruim 300 kilometer per bewoner dus! Das ongeveer van Den Helder naar Maastricht fietsen ofzo
! Hoe schokkend
!
zomaar een chromosoompje erbij gefietst! knap, hoor!quote:
Zeker weten,is toch niet zo moeilijk lijkt me.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:15 schreef riri het volgende:
[..]
We gaan gewoon naar John en zeggen..."We kunnen het zoveel beter"![]()
oke, ik snap het, je ik heb het er niet meer overquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:15 schreef Sjet het volgende:
[..]
hihihihi.... sssssstttt....
[fluistermodus] niet hardop zeggen hoor..... anders is die opdracht mislukt
[/fluistermodus]
Ja ik ook.... we zullen vast ons zin niet krijgen.....quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:17 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zou echt te gek zijn,maar ik droom nog even verder![]()
Precies, en met de (tijdelijke? ) uitval van Lieske wordt het nog zwaarder...quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en had je door de groepsgrootte veel langere pauzes. met 4 is echt superzwaar natuurlijk...
Ga je gang...... ik vind het altijd wel leuk.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:17 schreef Arliator het volgende:
[..]
Beter toch?
Ik ga alvast een paar back-up theorieen verzinnen![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:19 schreef Arliator het volgende:
[..]
oke, ik snap het, je ik heb het er niet meer over
quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:18 schreef milagro het volgende:
[..]
zomaar een chromosoompje erbij gefietst! knap, hoor!![]()
Het lullige voor hun is dat hun uitzicht niet veranderd is. Valt heel wat te zien op die route.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:16 schreef Falco het volgende:
Met een snelheid van 25 kilometer per uur die gehaald moet worden hebben de bewoners dus 50 uur x 25 = 1250 kilometers gefietst. Ruim 300 kilometer per bewoner dus! Das ongeveer van Den Helder naar Maastricht fietsen ofzo
! Hoe schokkend
!
Ik had een stille hoop,hij zou vandaag alle vragen beantwoorden op zijn site.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:19 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja ik ook.... we zullen vast ons zin niet krijgen.....![]()
En in een pittig tempo...quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:16 schreef Falco het volgende:
! Hoe schokkend
!
Hebben ze de opdracht wel goed aangepakt,ze hadden misschien beter een uurtje per keer kunnen fietsen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:22 schreef bunnyma het volgende:
Als ze nu wisselen per 5 minuten.....hoevaak moeten ze dan nog wisselen ?
Oei, oei, ook Roel wil al bijna opgeven.
Ik ook, vooral als er een verzonnen in wordt gegooid, nergens op gebaseerd. Maar dan wel weer geloofwaardig.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:20 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ga je gang...... ik vind het altijd wel leuk.![]()
Vooral al die reactie's dan hier.![]()
Ik kan dat ding niet op de kijkshopsite vindenquote:
Dat wilden ze ook wel, maar konden ze niet opbrengen, was te zwaar.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hebben ze de opdracht wel goed aangepakt,ze hadden misschien beter een uurtje per keer kunnen fietsen.
Hadden ze drie uur rust gehad.
Ja, eindelijk, laten ze op het einde toch zien dat niet zulke losers zijnquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:21 schreef Falco het volgende:
Ik begin echt meer respect te krijgen, mên!
Is ook nog een testmodel... voor die webcam actiequote:Op zaterdag 17 december 2005 22:24 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik kan dat ding niet op de kijkshopsite vinden![]()
ohooooquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:24 schreef bunnyma het volgende:
Ik zou het nu reuze vinden als BB omroept:
"Jullie hebben vandaag veel harder gefietst dan de bedoeling was, daarom zijn jullie nu klaar en is de opdracht gehaald".
Iedereen naar bed en dan morgen staat er een loopband klaar voor 50 uur snelwandelen.![]()
Ze hebben in het begin geprobeerd om langer te fietsen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hebben ze de opdracht wel goed aangepakt,ze hadden misschien beter een uurtje per keer kunnen fietsen.
Hadden ze drie uur rust gehad.
Hebben ze natuurlijk uit de collectie gehaaldquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:24 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik kan dat ding niet op de kijkshopsite vinden![]()
De meerderheid denk vannacht, ik denk het ook. Ook al komt Lieske nog terugquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:24 schreef Peter6000 het volgende:
[POLL] Op welk tijdstip mislukt de weekopdracht
Iedereen al gestemd?
Er hangt nu langzaam maar zeker toch een 'we gaan opgeven' sfeertje.
Behalve bij Joost
quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:25 schreef Foreverblue het volgende:
Roel: Ik hoop dat ik nog kinderen kan krijgen hierna... ik krijg hem een half jaar niet meer omhoog
en hij gaat zo kijken of hij hem nog omhoog kan krijgenquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:25 schreef Foreverblue het volgende:
Roel: Ik hoop dat ik nog kinderen kan krijgen hierna... ik krijg hem een half jaar niet meer omhoog
Zelfs voor Kijkshop begrippen is dit een slechte productielijn geweest en eruit gehaaldquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hebben ze natuurlijk uit de collectie gehaald![]()
Dit was de laatste.
Ja ik weet het ook niet hoor.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:26 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ze hebben in het begin geprobeerd om langer te fietsen.
De allereerste shift was 3 kwartier, maar al meteen was dat te zwaar en gingen ze minder lang.
Jammer...... ik moet dan ook nog antwoord hebbenquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik had een stille hoop,hij zou vandaag alle vragen beantwoorden op zijn site.
Maar hij heeft dat niet gedaan ,dus ik ging fantaseren![]()
nou, als Roel al zegt dat hij m een half jaar niet meer omhoog krijgt dan zit ie er echt door..quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:27 schreef ART het volgende:
Roel zit ook op zijn tandvlees dat is duidelijk.
Gooi Dido eens in het huis, kijken of hij het dan nog zegtquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou, als Roel al zegt dat hij m een half jaar niet meer omhoog krijgt dan zit ie er echt door..![]()
na een uurtje of twee dan is het over.quote:
Menno had dit zeker gehaald.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:28 schreef Sjet het volgende:
[..]
Jammer...... ik moet dan ook nog antwoord hebben![]()
Ik was nog even aan het zoeken naar een foto van Menno op de fiets maar kan het zo gauw niet vinden... *nog ff in de zoek-modus*
Je bent positief. Ik geef ze nog een half uur.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
na een uurtje of twee dan is het over.
Wel jammer want het was fantasties teamwork wat ze hebben laten zien.
Maar in dit tempo een uur fietsen is ongetraint niet haalbaar hoor denk ik. Als het een ander tempo zou zijn [zoals in het begin van BB] dan wel maar dit is moordend.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:28 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja ik weet het ook niet hoor.
Maar drie uur rust lijkt me toch fijner.
ik hoop echt dat ze door het hoge fietstempo meer meters hebben afgelegd en daardoor tijd hebben gewonnen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
na een uurtje of twee dan is het over.
Wel jammer want het was fantasties teamwork wat ze hebben laten zien.
Hoezo onwettig?quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:30 schreef avonne het volgende:
Van de zotte dat ze onwettige medicijnen slikken om het te halen.
Big Brother, schaam je !!
Misschien is dat het geheim van Joost.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:30 schreef avonne het volgende:
Van de zotte dat ze onwettige medicijnen slikken om het te halen.
Big Brother, schaam je !!
Ik heb blijkbaar iets gemist. Wat zei Joost dan?quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:31 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Misschien is dat het geheim van Joost.
Maar waarom heeft hij onwettige medicijnen bij zich.
Levensgevaarlijk.
Joost is de positieve factor in het huis.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:30 schreef ART het volgende:
[..]
Je bent positief. Ik geef ze nog een half uur.
"vonden" inderdaad.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:32 schreef borduurtje het volgende:
Ik vind dit écht vreselijk te zien hoor.
En jullie vonden BB niet hard genoeg.
Nou ik geef het jullie te doen zeg pfffffffffffff.
Voetballers vallen ook zo neer tegenwoordig,vind dit toch wel eng worden.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:30 schreef bunnyma het volgende:
Als je nu toch Ingrid ziet fietsen..... dat is toch niet vol te houden..
Kruitvat de music sponsor van BB5quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:32 schreef Foreverblue het volgende:
En ze hebben weer een cd gevonden bij de prijsknallersbak in het Kruidvat
Dit komt idd erg vreemd over na die softe tijd in het huis. Wellicht was het minder hard overgekomen als ze vanaf dag 1 zo hadden gedaan.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:32 schreef borduurtje het volgende:
Ik vind dit écht vreselijk te zien hoor.
En jullie vonden BB niet hard genoeg.
Nou ik geef het jullie te doen zeg pfffffffffffff.
Roel zat er door heen en wilde opgeven.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:32 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar iets gemist. Wat zei Joost dan?
Hij heeft pijnstillers uit Roemenie.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:32 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Tot morgen 16 of 17 uurquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:33 schreef borduurtje het volgende:
Hoe lang moeten ze eigenlijk nog????????????????
Nog een uurtje of 18, 19, lang genoeg in ieder gevalquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:33 schreef borduurtje het volgende:
Was een geintje van hemquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:31 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Misschien is dat het geheim van Joost.
Maar waarom heeft hij onwettige medicijnen bij zich.
Levensgevaarlijk.
Tot morgen middag 16.45quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:33 schreef borduurtje het volgende:
Nog 17 uur, geloof ik.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:33 schreef borduurtje het volgende:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:34 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij heeft pijnstillers uit Roemenie.
Was iets met speedy ofzo.
Verstond het niet zo goed,anders ging ik even zoeken op internet.
Hij zei tegen Roel dat het pillen waren uit Roemenie, maar was een geintje. Gewoon pillen van het kruidvat.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:32 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Serieus of als grapje?quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:34 schreef avonne het volgende:
[..]
Roel zat er door heen en wilde opgeven.
Joost bood hem pijnstillers "uit Roemenie" aan. "Niet legaal in Nederland. Net speed. Het heet ook zo"
Joost krijgt ook na BB een contract aangeboden van de Rabo ploegquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:36 schreef Lipgloss het volgende:
Josti positivo op de fiets.... dat is toch helemaal geen sportman?
Na een uurtje fietsen gaven ze al een bestelling medicijnen door aan BB.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:37 schreef avonne het volgende:
Misschien niet illegale pillen, maar slikken doen ze wel.
Das toch triest.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:39 schreef Arliator het volgende:
[..]
Joost krijgt ook na BB een contract aangeboden van de Rabo ploeg![]()
Ja, en ik heb er bewondering voor dat hij zelfs nu nog grapjes kan maken.quote:
Hahahahah, ik dacht dat ik wat miste in het BB huis, of dat een familielid van je iets gehaald hadquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:39 schreef kissa het volgende:
[..]
Een leuke roodharige zanger in Idols![]()
Lieske zat er door heen en ging huilen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:40 schreef MissX het volgende:
heeft Lieske nou opgegeven, dat heb ik ff gemist?
Ja Lieske is dat zielige hoopje op stream 1quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:40 schreef MissX het volgende:
Daar zijn we het, hier duidelijk mee eens.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:39 schreef tanjalies het volgende:
Het is op zich al te gek dat BB het toelaat dat ze pijnstillers slikken om een opdracht beter door te komen. De lichamelijke gevolgen kunnen daar door verstrekkend zijn. Ik krijg duidelijk het gevoel dat het niet de bedoeling is dat deze opdracht gehaald wordt. Eerst gluiperig langdurig via internet laten zien dat een computer alles in de gaten heeft en vervolgens duidelijk de snelheid of de zwaarte opvoeren. De kijkcijfers vallen tegen dus moet er wat aan de hoofdprijs gedaan worden. Ik hoop dat BB tot inkeer komt en de zwaarte naar beneden toe bij stelt. Wat BB nu doet gaat te ver.
Ze is aan het hergroeperen in bed, tenminste dat hopen zequote:Op zaterdag 17 december 2005 22:40 schreef MissX het volgende:
Ja, ik ben het helmaal met je eens. Dit is grensoverschrijdend. Ik vind het echt veel te ver gaan. Het tempo waarin ze moeten fietsen is echt véél te hoog.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:39 schreef tanjalies het volgende:
Het is op zich al te gek dat BB het toelaat dat ze pijnstillers slikken om een opdracht beter door te komen. De lichamelijke gevolgen kunnen daar door verstrekkend zijn. Ik krijg duidelijk het gevoel dat het niet de bedoeling is dat deze opdracht gehaald wordt. Eerst gluiperig langdurig via internet laten zien dat een computer alles in de gaten heeft en vervolgens duidelijk de snelheid of de zwaarte opvoeren. De kijkcijfers vallen tegen dus moet er wat aan de hoofdprijs gedaan worden. Ik hoop dat BB tot inkeer komt en de zwaarte naar beneden toe bij stelt. Wat BB nu doet gaat te ver.
Lekker slim, geef dan maar gelijk opquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:42 schreef regenworm het volgende:
Joost gaat een rose in schenken en roel zet de bier koud.
Yep, Joost komt hier heel positief uit.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:40 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ja, en ik heb er bewondering voor dat hij zelfs nu nog grapjes kan maken.![]()
Dat gevoel had ik ook al.Voor dat ze de opdracht aannamen deed BB al raar.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:39 schreef tanjalies het volgende:
De vraag is nu of ze voor, of na 12 uur gaan opgevenquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:42 schreef regenworm het volgende:
Hummie: Harm, jij mag meefietsen, maak ik jou Idol 2006quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:42 schreef regenworm het volgende:
Pizza en bier, echt sporters voedselquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:44 schreef ART het volgende:
Roel aan het bier, dat is helemaal snugger.![]()
Iehe, wat een creapy figuur zeg, is hij aan de drank of drugs? Ziet er uit als een verslaafde.quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:40 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hahahahah, ik dacht dat ik wat miste in het BB huis, of dat een familielid van je iets gehaald had![]()
Joost drinkt dus geen rosé maar limonade siroop.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De vraag is nu of ze voor, of na 12 uur gaan opgeven![]()
Maar desondanks zijn ze behoorlijk diep gegaan
ik durfde het niet te zeggenquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:46 schreef cuall het volgende:
[..]
Iehe, wat een creapy figuur zeg, is hij aan de drank of drugs? Ziet er uit als een verslaafde.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:44 schreef ART het volgende:
Denk je dat BB gewild had dat ze de opdracht dan zouden weigeren.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik ook al.Voor dat ze de opdracht aannamen deed BB al raar.
Lieske kreeg toen op haar mieter voor de pijnstillers en nu vinden ze alles goed.
Pijnstillers slikken samen met drank.
Ze kunnen beter zat stoppen dan nuchter.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:44 schreef ART het volgende:
Ik denk dat ze dat idd willen en verbaasd waren dat ze toch doorgingen. En nu krijg ik steeds meer het gevoel dat ze willen dat er opgegeven wordt.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:47 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Denk je dat BB gewild had dat ze de opdracht dan zouden weigeren.
Was Ingrid niet ook al naar de DBK geroepen om goed te overleggen of ze het wel zouden doen?
Dat weet ik niet zeker,maar ze bleven er maar op doorhameren .quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:47 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Was Ingrid niet ook al naar de DBK geroepen om goed te overleggen of ze het wel zouden doen?
Als lieske wakker wordt liggen de andere ook op bed.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:47 schreef melke het volgende:
Als ze door gaan komt Lieske nog wel terug vannacht
Ja dat denk ik dus ook! Ik vind dat ze sowieso de helft verdiend hebben na deze pogingquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:48 schreef MissX het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat idd willen en verbaasd waren dat ze toch doorgingen. En nu krijg ik steeds meer het gevoel dat ze willen dat er opgegeven wordt.
Zeker als je moe bentquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:49 schreef melke het volgende:
Alcohol tegen de pijn misschien? Niet zo slim want alcohol gaat ook in de benen zitten
Als je pijnstillers nodig hebt om door te gaan ben je niet goe dbezig, maar ach, dit is iets eenmaligs. Ze zijn nog jong, al vinden ze zelf dat ze al oud zijn. Dus ze herstellen snel genoegquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:47 schreef bunnyma het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:49 schreef melke het volgende:
Alcohol tegen de pijn misschien? Niet zo slim want alcohol gaat ook in de benen zitten
Bij mij vaker in mijn hoofdquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:49 schreef melke het volgende:
Lieskequote:Op zaterdag 17 december 2005 22:49 schreef Sjet het volgende:
Lieske herrijst!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |