Dat vind ik ook, Sjet.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:37 schreef Sjet het volgende:
Ik vind Roel erg lief trouwens, dat hij zo trots is op Lieske dat ze sowieso zo ver is gekomen. Top Roel.
leuk dat je er naar gekeken hebtquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:41 schreef cuall het volgende:
Ik heb net een paar keer de omwentelingen geteld, Ingrid zat tussen de 17 en 20 omwentelingen per 10 sec, dan knipperde soms de lamp, Joost stapt daarna op de fiets zonder iets aan te passen en hij zit op 15 tot 17 omwentelingen en dan gaat de lamp niet eens knipperen. Wie kan dit dan verklaren.
Nee, ik heb daar juist op gelet, of hij niks veranderde en ben toen gaan tellen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij kan de weerstand hebben verhoogt
Erg ok jaquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:45 schreef riri het volgende:
Roel gegraagt zich ook toppie!!
Dat ze Lieske nu een langere slaappauze gunnen. Kan ze even mentaal bijtanken..quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:46 schreef kissa het volgende:
Mogen ze eventueel met zijn drieen verder fietsen? Of is de opdracht dan mislukt?
Lieske wint BB5 toch nietquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:45 schreef debuurvrouw het volgende:
ik hoop dat ze niet opgeven. Als Lieske ze nu overhaalt kost haar dat zeker de winst...
het is even wennenquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:47 schreef Knurkie het volgende:
grappig weken wordt er geroepen is dit de hardste BB ooit en nu is het hard en dan is het ook niet goed
Ik zie geen probleem... zolang die lamp maar blijft branden.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:46 schreef kissa het volgende:
Mogen ze eventueel met zijn drieen verder fietsen? Of is de opdracht dan mislukt?
Nou ik nog wel,ben de laatste paar weken nog niet vergeten.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:45 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, Sjet.
Zo als hij haar nu troost.
Hij had al punten gekregen zoals hij bezorgd toen was over Ingrid.
Maar nu stijgt hij alweer. Ik zou het al niet meer erg vinden als hij wint.
Lieske: ik ben er helemaal klaar meequote:Op zaterdag 17 december 2005 21:47 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske: Ik kan niet meer ing... ik kan niet meer![]()
[afbeelding]
precies en nu de anderen ookquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:48 schreef ART het volgende:
Lieske down. Well done BB!![]()
Prachtig kapot gekregen.
Tja. Het lijkt me vooral dat BB erg slecht is in het afstellen van 'hard'. Het is of te soft of veel te hard.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:47 schreef Knurkie het volgende:
grappig weken wordt er geroepen is dit de hardste BB ooit en nu is het hard en dan is het ook niet goed
dit is niet hard, dit is flauw.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:47 schreef Knurkie het volgende:
De dames moeten harder fietsen dan de heren dat is wat anders dan de hardste BB ooit.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:47 schreef Knurkie het volgende:
Had eerder hard moeten zijn,zie hier het nut niet van in .quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:47 schreef Knurkie het volgende:
Daar is niets over gezegd.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:46 schreef kissa het volgende:
Ja, dat is te hopen. Zou het echt kut voor hen vinden als ze het nu niet meer gaan halenquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat ze Lieske nu een langere slaappauze gunnen. Kan ze even mentaal bijtanken..
overdrijven doet ze altijdquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:49 schreef bunnyma het volgende:
Nu gaat Lieske een beetje overdrijven.
Meiske, ga slapen. Misschien kan ze dan morgen er weer tegen aan.
en een lieske fan HELEMAAL nietquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dit is niet hard, dit is flauw.
als de mannen en de vrouwen echt andere snelheden moeten fietsen (mannen minder km/u voor de lamp gaat knipperen dan is dat echt niet hard imo. Hard zou zijn als ze allemaal evenveel moeten afzien. dit is meer meisjes treiteren.
en ik ben echt geen Lieskefan, maar dit gun ik haar toch echt niet!
quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
en een lieske fan HELEMAAL niet
Als dat zo is misschien is het wel gewoon omdat mannen sterkere benen hebben en meer kracht hebbenquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dit is niet hard, dit is flauw.
als de mannen en de vrouwen echt andere snelheden moeten fietsen (mannen minder km/u voor de lamp gaat knipperen dan is dat echt niet hard imo. Hard zou zijn als ze allemaal evenveel moeten afzien. dit is meer meisjes treiteren.
en ik ben echt geen Lieskefan, maar dit gun ik haar toch echt niet!
Dat ze heeft gegeven wat ze kan, denk ik.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:50 schreef melke het volgende:
Moet je nou stream 1 zien! Dat is toch niet normaal meer! Vraag me af wat hun ouders en vrienden e.d hier nou van vinden
Over een paar uurtjes zit lieske weer op de fiets.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:50 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, dat is te hopen. Zou het echt kut voor hen vinden als ze het nu niet meer gaan halen
Ik keek Lieske... waar hadden ze het over?quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:50 schreef melke het volgende:
Moet je nou stream 1 zien! Dat is toch niet normaal meer! Vraag me af wat hun ouders en vrienden e.d hier nou van vinden
Ze schtrijven daar de hele dag al paniekerig.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:50 schreef ART het volgende:
Nu alleen nog het triomfantelijke stukje op de site lezen dat er één kapot is gegaan.
Klok straks de andere ook een keer, wil je?quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:48 schreef pullup het volgende:
Ik klok Joost op 130 omwentelingen per minuut
Wat is het goed geweest voor die jongen dat Dido eruit gestemd werd.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou ik nog wel,ben de laatste paar weken nog niet vergeten.
Weet wel zeker Dido is niet goed voor hem geweest ,daar heeft hij bij een hoop zijn sympathie mee verspeelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |