Dat vind ik ook, Sjet.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:37 schreef Sjet het volgende:
Ik vind Roel erg lief trouwens, dat hij zo trots is op Lieske dat ze sowieso zo ver is gekomen. Top Roel.
leuk dat je er naar gekeken hebtquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:41 schreef cuall het volgende:
Ik heb net een paar keer de omwentelingen geteld, Ingrid zat tussen de 17 en 20 omwentelingen per 10 sec, dan knipperde soms de lamp, Joost stapt daarna op de fiets zonder iets aan te passen en hij zit op 15 tot 17 omwentelingen en dan gaat de lamp niet eens knipperen. Wie kan dit dan verklaren.
Nee, ik heb daar juist op gelet, of hij niks veranderde en ben toen gaan tellen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij kan de weerstand hebben verhoogt
Erg ok jaquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:45 schreef riri het volgende:
Roel gegraagt zich ook toppie!!
Dat ze Lieske nu een langere slaappauze gunnen. Kan ze even mentaal bijtanken..quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:46 schreef kissa het volgende:
Mogen ze eventueel met zijn drieen verder fietsen? Of is de opdracht dan mislukt?
Lieske wint BB5 toch nietquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:45 schreef debuurvrouw het volgende:
ik hoop dat ze niet opgeven. Als Lieske ze nu overhaalt kost haar dat zeker de winst...
het is even wennenquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:47 schreef Knurkie het volgende:
grappig weken wordt er geroepen is dit de hardste BB ooit en nu is het hard en dan is het ook niet goed
Ik zie geen probleem... zolang die lamp maar blijft branden.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:46 schreef kissa het volgende:
Mogen ze eventueel met zijn drieen verder fietsen? Of is de opdracht dan mislukt?
Nou ik nog wel,ben de laatste paar weken nog niet vergeten.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:45 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, Sjet.
Zo als hij haar nu troost.
Hij had al punten gekregen zoals hij bezorgd toen was over Ingrid.
Maar nu stijgt hij alweer. Ik zou het al niet meer erg vinden als hij wint.
Lieske: ik ben er helemaal klaar meequote:Op zaterdag 17 december 2005 21:47 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske: Ik kan niet meer ing... ik kan niet meer![]()
[afbeelding]
precies en nu de anderen ookquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:48 schreef ART het volgende:
Lieske down. Well done BB!![]()
Prachtig kapot gekregen.
Tja. Het lijkt me vooral dat BB erg slecht is in het afstellen van 'hard'. Het is of te soft of veel te hard.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:47 schreef Knurkie het volgende:
grappig weken wordt er geroepen is dit de hardste BB ooit en nu is het hard en dan is het ook niet goed
dit is niet hard, dit is flauw.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:47 schreef Knurkie het volgende:
De dames moeten harder fietsen dan de heren dat is wat anders dan de hardste BB ooit.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:47 schreef Knurkie het volgende:
Had eerder hard moeten zijn,zie hier het nut niet van in .quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:47 schreef Knurkie het volgende:
Daar is niets over gezegd.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:46 schreef kissa het volgende:
Ja, dat is te hopen. Zou het echt kut voor hen vinden als ze het nu niet meer gaan halenquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat ze Lieske nu een langere slaappauze gunnen. Kan ze even mentaal bijtanken..
overdrijven doet ze altijdquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:49 schreef bunnyma het volgende:
Nu gaat Lieske een beetje overdrijven.
Meiske, ga slapen. Misschien kan ze dan morgen er weer tegen aan.
en een lieske fan HELEMAAL nietquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dit is niet hard, dit is flauw.
als de mannen en de vrouwen echt andere snelheden moeten fietsen (mannen minder km/u voor de lamp gaat knipperen dan is dat echt niet hard imo. Hard zou zijn als ze allemaal evenveel moeten afzien. dit is meer meisjes treiteren.
en ik ben echt geen Lieskefan, maar dit gun ik haar toch echt niet!
quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
en een lieske fan HELEMAAL niet
Als dat zo is misschien is het wel gewoon omdat mannen sterkere benen hebben en meer kracht hebbenquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dit is niet hard, dit is flauw.
als de mannen en de vrouwen echt andere snelheden moeten fietsen (mannen minder km/u voor de lamp gaat knipperen dan is dat echt niet hard imo. Hard zou zijn als ze allemaal evenveel moeten afzien. dit is meer meisjes treiteren.
en ik ben echt geen Lieskefan, maar dit gun ik haar toch echt niet!
Dat ze heeft gegeven wat ze kan, denk ik.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:50 schreef melke het volgende:
Moet je nou stream 1 zien! Dat is toch niet normaal meer! Vraag me af wat hun ouders en vrienden e.d hier nou van vinden
Over een paar uurtjes zit lieske weer op de fiets.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:50 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, dat is te hopen. Zou het echt kut voor hen vinden als ze het nu niet meer gaan halen
Ik keek Lieske... waar hadden ze het over?quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:50 schreef melke het volgende:
Moet je nou stream 1 zien! Dat is toch niet normaal meer! Vraag me af wat hun ouders en vrienden e.d hier nou van vinden
Ze schtrijven daar de hele dag al paniekerig.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:50 schreef ART het volgende:
Nu alleen nog het triomfantelijke stukje op de site lezen dat er één kapot is gegaan.
Klok straks de andere ook een keer, wil je?quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:48 schreef pullup het volgende:
Ik klok Joost op 130 omwentelingen per minuut
Wat is het goed geweest voor die jongen dat Dido eruit gestemd werd.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou ik nog wel,ben de laatste paar weken nog niet vergeten.
Weet wel zeker Dido is niet goed voor hem geweest ,daar heeft hij bij een hoop zijn sympathie mee verspeelt.
ze doet het nog altijd zelf hoorquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:52 schreef melke het volgende:
Ja maar als ik daar iemand die ik ken helemaal kapot zag gaan zou ik toch echt wel pissig worden op de programma makers
Precies! Misschien kan ze dan wel weer bijspringenquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:49 schreef bunnyma het volgende:
Nu gaat Lieske een beetje overdrijven.
Meiske, ga slapen. Misschien kan ze dan morgen er weer tegen aan.
Denk ik ook.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
Over een paar uurtjes zit lieske weer op de fiets.
Lieske wil stoppen ze is doodop en mag van de andere gaan slapen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik keek Lieske... waar hadden ze het over?
er zijn screenshots van een of ander programmatje wat de snelheid en de tijd van de knipperende lamp bijhoudt. Daar was (in ieder geval één keer) te zien dat Ingrid 34 km /u moest fietsen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:51 schreef Knurkie het volgende:
[..]
Als dat zo is misschien is het wel gewoon omdat mannen sterkere benen hebben en meer kracht hebben
en Joost had gisteren al elke keer een knipperlamp
Ik ben er nog niet van overtuigd dat de vrouwen idd harder moeten fietsen dan de mannen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
De dames moeten harder fietsen dan de heren dat is wat anders dan de hardste BB ooit.
tot hoelang moeten ze nog.... morgen in de middag?quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:54 schreef ART het volgende:
Ik denk hetzelfde als regenworm. Als ze Lieske nu een paar uurtjes laten liggen, zit ze straks gewoon weer op de fiets. Voor hoelang is echter de vraag.
Jammer dat lieske niet meer fiets dat moet een stuk minder zijnquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:54 schreef pullup het volgende:
Joost 130- 132 omwentelingen per minuut
Roel 130- 135 omwentelingen per minuut
ik meet zodirect Ingrid ook wel even opquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
Jammer dat lieske niet meer fiets dat moet een stuk minder zijn
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:54 schreef Sjet het volgende:
[..]
Precies! Misschien kan ze dan wel weer bijspringen![]()
Ik vind het gewoon super hoe Roel het brengt naar Lieske toe. Dat zij aan haar max zit en dat het al heel knap is dat ze zo ver is gekomen. En zo is het ook, voor de ene is dat nou eenmaal verder als bij een ander. Dat zijn persoonlijke 'records', en daar kan je dan trots op zijn. Al snap ik wel dat Lies dat nu niet zo voelt.
Mooi dat Roel haar een bikkel noemt.
Ik vind Roel nu ook een bikkel....... heel wat anders dan wat ik de afgelopen weken heb gezien van 'm![]()
Top, nu straks de vrouwen, je bent een schatquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:54 schreef pullup het volgende:
het lijkt mij ook sterk dat ze het zo openlijk doen anders (snelheid manipuleren). daar bereik je toch helemaal niks mee.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:55 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet van overtuigd dat de vrouwen idd harder moeten fietsen dan de mannen.
Ik denk toch dat het ligt aan de spierkracht en spieropbouw van mannen.
Al houd ze het een uurtje of 2 vol dan hebben de andere iets meer rust.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:54 schreef ART het volgende:
Ik denk hetzelfde als regenworm. Als ze Lieske nu een paar uurtjes laten liggen, zit ze straks gewoon weer op de fiets. Voor hoelang is echter de vraag.
die heb ik ook gezien maar dan nog misschien was het wel een foutje en is het weer terug gezetquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
er zijn screenshots van een of ander programmatje wat de snelheid en de tijd van de knipperende lamp bijhoudt. Daar was (in ieder geval één keer) te zien dat Ingrid 34 km /u moest fietsen.
daar was ook te zien dat het moment waarop de lamp gaat knipperen heel makkelijk aan te passen is. één muisklikje..
Is ook knap lang hoor.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:56 schreef melke het volgende:
Ze moeten nog 19 uur
Volgens wat ik hoorde van de bewoners zijn ze vrijdag om 14.40 begonnen en zij moeten 50 uur.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:55 schreef Wup het volgende:
[..]
tot hoelang moeten ze nog.... morgen in de middag?
nou dat vond ik ook totaal niet in verhouding. Deze vier verken echt hard voor dezelfde hoeveelheid geld als Naatje met haar handje zand.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:57 schreef Knurkie het volgende:
[..]
die heb ik ook gezien maar dan nog misschien was het wel een foutje en is het weer terug gezet
door vermoeidheid voelt het ook allemaal zwaarder
ik denk dat het eindelijk een opdracht is waar ze moeite voor moeten doen en heb dan ook geen medelij
24 uur een handje zand....dat is echt harddan zie ik liever dit...er van uitgaande dat het eerlijk gaat en de dames door vermoeidheid er meer moeite mee hebben
Is ook zo,heb zelf ook korte benen en trap me echt een ongeluk op de fiets als ik mijn man moet bijhouden.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:57 schreef Morwen het volgende:
Lieske heeft ook korte benen en daardoor moet zij veel meer trappen dan de rest met langere benen. Ik vind het rot voor haar, zij geeft echt niet zomaar op![]()
En hier nog een.......boemmmmm.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:58 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Is ook knap lang hoor.
Doe het ze niet na,zou dood van die fiets vallen.
Ik denk dat we vanavond het einde meemaken.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:58 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Is ook knap lang hoor.
Doe het ze niet na,zou dood van die fiets vallen.
Klopt zekerquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:00 schreef Morwen het volgende:
Mmmmmm, ik zit me net af te vragen of mijn korte-benen theorie klopt, volgens mij eigenlijk niet of wel![]()
Met lopen is dat wel zo, weet ik uit ervaring![]()
Natuurlijk hebben mannen meer spierkrach en spieropbouw.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:55 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet van overtuigd dat de vrouwen idd harder moeten fietsen dan de mannen.
Ik denk toch dat het ligt aan de spierkracht en spieropbouw van mannen.
tja, dan snap ik wel een beetje dat ze de meest getrainde een zwaarder parcour laten afleggen...quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:58 schreef regenworm het volgende:
Lieske had gevraagd om een fysieke opdracht.
Met fietsen niet hoorquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:00 schreef Morwen het volgende:
Mmmmmm, ik zit me net af te vragen of mijn korte-benen theorie klopt, volgens mij eigenlijk niet of wel![]()
Zou mooi zijn als die fiets het einde niet haaldequote:Op zaterdag 17 december 2005 22:00 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik denk dat we vanavond het einde meemaken.
Lijkt me niet, een omwenteling blijft het zelfde, ongeacht de lengte van je benen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:00 schreef Morwen het volgende:
Maar nu moet ze zich daar niet schuldig over gaan voelen. Als ze een fysieke opdracht had gehad met verschillende apparaten dan had ze het nog wel langer volgehouden denk ik. Dit is ook continue dezelfde beweging en dat al uuuuuuuuuuuuuuuren lang.....quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:58 schreef regenworm het volgende:
Lieske had gevraagd om een fysieke opdracht.
Ik hoop het niet want ze hebben zich al zo uitgesloofd.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:00 schreef Arliator het volgende:
[..]
ook kijkshop....quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als die fiets het einde niet haalde![]()
Allemaal min of meer gelijk. Ik denk dat die fiets toch telkens hetzelfde afgesteld is dan...quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:00 schreef pullup het volgende:
Ingrid 130 - 134 omwentelingen per minuut
Ingrid doet dus niet meer of minder dan de mannenquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:00 schreef pullup het volgende:
Ingrid 130 - 134 omwentelingen per minuut
tussen 0:00 -1:00 stoppen ze ermee.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:00 schreef Arliator het volgende:
[..]
Heeft de lengte met de been iets met het fietsen te maken?quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:02 schreef Falco het volgende:
[..]
Allemaal min of meer gelijk. Ik denk dat die fiets toch telkens hetzelfde afgesteld is dan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |