Alleen al 50 uur wakker blijven kan een beproeving zijn, laat staan met zo'n fysiek zware opdracht.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
tja, dan snap ik wel een beetje dat ze de meest getrainde een zwaarder parcour laten afleggen...
maar dit is wel erg zwaar. ik krijg al kramp van alleen er naar kijken![]()
hahahaha maar die korte benen lijken me idd ook lastiger ga zelf maar naast een man lopen van 1,87 en ben zelf 1,63 dan moet je ook 2 stappen op zijn ene ( spreek uit ervaring)quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou dat vond ik ook totaal niet in verhouding. Deze vier verken echt hard voor dezelfde hoeveelheid geld als Naatje met haar handje zand.
Maar we mogen niet voorbijgaan aan de ultieme opdracht 24 uur niet in een grote spiegel kijken en mak-uppen![]()
Jaaaaaaa, daar zit ik steeds op te wachten eigenlijkquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als die fiets het einde niet haalde![]()
Dus toch gelijk.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:00 schreef pullup het volgende:
Joost 130- 132 omwentelingen per minuut
Roel 130- 135 omwentelingen per minuut
Ingrid 130 - 134 omwentelingen per minuut
Nou dat maakt dus niet uit. Dan zal het verhaal van spierkracht dus wel kloppen, anders snap ik het niet goed, want de vrouwen hebben een veel betere conditie.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:00 schreef pullup het volgende:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ingrid doet dus niet meer of minder dan de mannen
Dat geloof ik ook nath, linda, chantal hadden helemaal geen conditie.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:01 schreef melke het volgende:
Ze zijn wel allemaal erg lief voor Lieske. Denk inderdaad ook dat Roel gelijk heeft. Dat er geen enkele vrouwelijke BB bewoner verder gekomen was met fietsen dan Ing en Lies
Zou wel de ultieme reclame zijn voor de kijkshopquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:04 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dus het zou kunnen dat de fiets het einde niet haalt![]()
Ik dacht vanmorgen 10 uur dat ze er rondom de middag mee zouden stoppen. Ze zitten er nog steeds op. Vind het echt heel knap van hunquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
tussen 0:00 -1:00 stoppen ze ermee.
Zeker weten,zou leuk zijn als die vannacht even mocht komen fietsenquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:03 schreef riri het volgende:
Lieske zit er doorheen....benieuwd wanneer de volgende volgt
Menno zou in zijn eentje door fietsen tot morgenmiddag 5uur
(zo gek zou die echt zijn)
vond het na de vorige fietsopdracht al een verdacht wiebelding. Zou echt extreem lachen zijn..quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:04 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dus het zou kunnen dat de fiets het einde niet haalt![]()
Dat kan voor de langeren mensen een nadeel zijn. Ik heb weleens op een te kleine fiets gezeten, maar daarvan krijg je pas echt last van je knieenquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:05 schreef riri het volgende:
zadel hebben ze al extra laag gezet
quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:04 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou dat maakt dus niet uit. Dan zal het verhaal van spierkracht dus wel kloppen, anders snap ik het niet goed, want de vrouwen hebben een veel betere conditie.
Het kan best zijn dat ze nu even niks hebben veranderd om ons op een dwaal spoor te brengen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:00 schreef pullup het volgende:
Zou mooie beelden opleveren en dan de sticker van de Kijkshop vol in beeldquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
vond het na de vorige fietsopdracht al een verdacht wiebelding. Zou echt extreem lachen zijn..
ja sorry, we willen nog wel maar de fiets heeft last van metaalmoeheid.... en dan joost met zo.n afgebroken stuur in zijn hand...![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het kan best zijn dat ze nu even niks hebben veranderd om ons op een dwaal spoor te brengen.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zou mooie beelden opleveren en dan de sticker van de Kijkshop vol in beeld![]()
Ik denk inderdaad dat spierkracht er veel mee te maken heeft. Mannen hebben dat nu eenmaal meer dan vrouwen. Ing haar hele lijf beweegt om kracht te zetten, terwijl de mannen enkel hun benen bewegen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:04 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou dat maakt dus niet uit. Dan zal het verhaal van spierkracht dus wel kloppen, anders snap ik het niet goed, want de vrouwen hebben een veel betere conditie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |