Ik basisbeurs hogeronderwijs ¤ 248,48quote:
das niet geil meer, die zie ik hier bij de basis vaak genoegquote:
Hier om de hoek staat er ook eenquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:32 schreef Mukie het volgende:
[..]
das niet geil meer, die zie ik hier bij de basis vaak genoeg
quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik basisbeurs hogeronderwijs ¤ 248,48
quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:35 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Mja volgend jaar toch maar HBO, scheeld weer werken
ieuw dat wil je toch niet?quote:
Ik had een vriendin van me laten kijkenquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hoef je dan niet eerst te vragen wat er op is?
kwam ze klaar toen je dat vroeg?quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik had een vriendin van me laten kijkenkijk nu hetzelfde als haar
![]()
Is het seizoen tóch afgelopen?quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:52 schreef PeuRac het volgende:
Yes, morgen om 20.30 Chicago op Net5 en er is geen Top Gearik hoef dus niet te kiezen.
Na dat hij 3X geheigt hadquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kwam ze klaar toen je dat vroeg?
En waarom had niemand in de gaten dat dit fictief was, om Peu er subtiel op te wijzen dat een compliment niet altijd gemeend is?quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
sta ik laatst op de tramhalte te wachten... In Den haag ja, want bij ons rijd geen tram... staan daar twee sjonnen, ebide een matje in de nek... op een gegeven moment stappen we dus in, en ik ga op het bankej achter de twee sjonnenzitten, altijd lachen
Komt er zo'n controleur. Zegt ie tegen die twee sjonnen:
"Mag ik u een complimentje geven met uw setje matten? Dat straalt echt iets van stijl uit"![]()
![]()
Gelukkig hebben we de special nogquote:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En waarom had niemand in de gaten dat dit fictief was, om Peu er subtiel op te wijzen dat een compliment niet altijd gemeend is?
visueel beeld ga weg ga wegquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:43 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
ik heb m'n eigen dispenser
ik heb nu ook een beeld van Googol breed lachend in datzelfde groene broekje op een dispenserquote:
de special was deze zondag toch? met de Veyron?quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de special nog
Ehm nee...quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:21 schreef Fwnk het volgende:
[..]
de special was deze zondag toch? met de Veyron?
dat was vorige weekquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:21 schreef Fwnk het volgende:
[..]
de special was deze zondag toch? met de Veyron?
veel plezierquote:
Gisteravond van het hoofd van iemand afgeruktquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, die lagen weer in de aanbiedingenbak zo na halloween
had 'iemand' jou hoofd er maar af geruktquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gisteravond van het hoofd van iemand afgerukt
quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
had 'iemand' jou hoofd er maar af gerukt
is den dame van huize, voeren den scheten den hoogste toonquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:30 schreef Fwnk het volgende:
Ik laat weer scheten waar tsjernobil jalours op is....
Mijn vader en ik willen ook altijd een apart gedeelte van de tafel zodat we rustig kunnen boerenquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:31 schreef Mukie het volgende:
[..]
is den dame van huize, voeren den scheten den hoogste toon
lolquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:32 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Mijn vader en ik willen ook altijd een apart gedeelte van de tafel zodat we rustig kunnen boeren
quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
had 'iemand' jou hoofd er maar af gerukt
Hoeveel maand ben je lid?quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:55 schreef Alexxxxx het volgende:Neopets
Alexxxxxx5 --> ben ik al je vriendje?
tis een hele tijd geleden hoor.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:01 schreef Alexxxxx het volgende:
51 maanden geleden had ik heul nog geen internet
quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:16 schreef Fwnk het volgende:
Na een gesprek hebben me ouders / oma / opa besloten om me opa niet aan de beademing te leggen omdat hij daar te zwak voor is.
Hij krijgt nu morfine iig, en ik ben naar het ziekenhuis, ws komt hij de nacht niet door
is maar net wat je gewend bent...quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:16 schreef hermandeperman het volgende:
Waarom heb je dan 4 vensters open? Lijkt me lastig...
Tja, zo kan het ook jaquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
is maar net wat je gewend bent...
bijvoorbeeld 1 scherm met verschillende buzzybee toics in TABs, en 1 scherm met verschillende fok topics in TABssnappie?
3-4 personenquote:Op zondag 18 december 2005 01:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Merk en type: DAF YA-126
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 30 augustus 1999
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: bouwjaar 1956; Massa ledig voertuig 3.320 kg; Maximum massa voertuig 3.500 kg --> lekker laadvermogen dan
je bent zelf bezopenquote:Op zondag 18 december 2005 01:31 schreef ook_gek het volgende:
BoJo zegt dat hij niet dronken is maar is dat wel
je mag niet liegenquote:
niet aangedacht toen ik hem net voordat ik naar huis ging weer vol getankt had en de knop indruktequote:
dan ga ik maar slapenquote:Op zondag 18 december 2005 01:38 schreef ook_gek het volgende:
weet ik dat van wie niet. MAAR HET MAG NIET
Hoeft niet hoor, vroeg het me gewoon afquote:Op zondag 18 december 2005 01:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
niet aangedacht toen ik hem net voordat ik naar huis ging weer vol getankt had en de knop indrukte
ik zal er speciaal op letten voor jou morgen![]()
Ik hoef het ook niet te proberen om het te wetenquote:Op zondag 18 december 2005 02:18 schreef Hugster het volgende:
je hebt het nog geen 3 minuten geprobeerd
yepquote:
Ik volg het nietquote:Op zondag 18 december 2005 02:34 schreef Mukie het volgende:
[..]
yep
veel flauwekullen met de heren
Vooral lachen als er dan vrienden van hen bij komen met zo'n blik vanwtf moet die chick bij jullie?
Tot ze drachter komen dat een vriend van me de neef is van mn ex, een exscharrel en de ander een ex van mn zusDan zijn ze opeens mega geinteresseerd
maakt niet uit, ikke welquote:
Gecondoleerd Fwnkquote:Op zondag 18 december 2005 04:01 schreef Fwnk het volgende:
ok me opa is dus zonet overleden.
Me ouders waren er net thuis...
Gelukkig was mijn oma erbij.
ik heb ook chip dus moet ook 98 of vpower rijdenquote:Op zondag 18 december 2005 10:28 schreef BaraCuda het volgende:
fwnkGecondoleerd.
Morgen rest, bojo ga je vandaag er weer een tank euro 95 doorheen jassen?
Wel kut dat ik 98 moet gaan rijden na die chip
nee idd vandaar dat ik als hij er al niet op zat waarschijnlijk niet gekocht had. Maar ik heb de orginele erbij gekregen dus kan hem overprikken mocht ik willen voor vakantie.quote:Op zondag 18 december 2005 10:38 schreef BaraCuda het volgende:
Ziet er netjes uit die grafiek
Wat wel kut is, is dat volgends mij niet in alle landen euro 98 te krijgen is?
Hmm dat is dan nog een punt om even na te vragen bij rica tuningquote:Op zondag 18 december 2005 10:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee idd vandaar dat ik als hij er al niet op zat waarschijnlijk niet gekocht had. Maar ik heb de orginele erbij gekregen dus kan hem overprikken mocht ik willen voor vakantie.
als ze die chip afstemmen icm het vergroten van de turbo etc. dan lijkt me het niet bevordelijk als je de orginele terug plaatst. Denk ikquote:Op zondag 18 december 2005 10:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hmm dat is dan nog een punt om even na te vragen bij rica tuning
De originele turbo blijft fijn zitten...quote:Op zondag 18 december 2005 10:42 schreef BoJo het volgende:
[..]
als ze die chip afstemmen icm het vergroten van de turbo etc. dan lijkt me het niet bevordelijk als je de orginele terug plaatst. Denk ik![]()
Zijn er geen flesjes te koop waarmee je euro 95 upgrade naar euro 98?quote:Op zondag 18 december 2005 10:42 schreef BoJo het volgende:
Hangt er ook vanaf waar je naartoe gaat, Duitsland,Oostenrijk en Hongarije hebben zeker 98. In Servie en Montenegro heb je bij de grotere pompen ook wel 98, maar als je onderweg naar zee bent in het binnenland kan het voorkomen dat je net moet tanken in een klein kut gat zonder 98, en dat wil je niet met chip![]()
![]()
chippen met turboquote:Op zondag 18 december 2005 10:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
De originele turbo blijft fijn zitten...
eventueel een andere downpipe maar ik denk dat ik het voorlopig alleen bij een chip laat.
Volgends Rica site haal je dan nog steeds 300+ pk, maar volgends volvo850 forum haal je dat nooit met alleen een chip
ghehehe volgens mij wel maar dan moet je gaan rekenen op hoeveel liter je die meuk erbij moet flikkeren, laat ik nou totaal niet wiskundig zijn en op vakantie helemaal een zeef hebbenquote:Op zondag 18 december 2005 10:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zijn er geen flesjes te koop waarmee je euro 95 upgrade naar euro 98?
dan pleur je heel je kofferbak vol met die flesjes
turbo's rockquote:Op zondag 18 december 2005 10:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
chippen met turbo![]()
die GTV v6 turbo van Alfisti heeft standaard 200 pk met squadra chip 230 pk
tis niet eerlijk![]()
![]()
Kweetni, zal wel eens vragen hoe het allemaal zitquote:Op zondag 18 december 2005 10:50 schreef BoJo het volgende:
Squadra chippen van de GTV v6 turbo :
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
ik bedoel als je nou al standaar 260/270 pk hebt dan moet die chip er ook wel 30 extra uit kunnen halen volgens mij
je bent er ergens uitgereden bij een stoplichtquote:Op zondag 18 december 2005 10:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kweetni, zal wel eens vragen hoe het allemaal zit1 ding weet ik wel hij is te langzaam
AW klopt niet altijd, hou je papieren maar aanquote:Op zondag 18 december 2005 10:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kut autoweek zegt 1379Weet niet wat er in mijn papieren staat, ik dacht 1340...
Op de snelweg door een saab 93 2.8V6 turboquote:Op zondag 18 december 2005 10:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
je bent er ergens uitgereden bij een stoplicht![]()
![]()
je hebt altijd baas boven baas he![]()
ik zou me er niet zo druk om maken heur, er zijn zoveel auto's snellerquote:Op zondag 18 december 2005 10:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Op de snelweg door een saab 93 2.8V6 turbo250 pk zou die moeten hebben...
Bleek nog een nieuwe motor te zijn ookIk dacht dat 2.3 turbo snelste motor was van saab
dat ligt aan jou hoorquote:Op zondag 18 december 2005 10:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
oh nee hij weer, over hoeveel posts gaat het over vrouwen vandaag ?![]()
mjah en zodra ie dat is, is hetquote:Op zondag 18 december 2005 10:59 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=37902&cache=no
Erg gave bak wel die saab 93 sport sedan![]()
En ik denk dat je bij een stoplicht, de 1e versnelling nog wel sneller bent, die turbo moet ff op druk komen
Klopt en ik lig er ook echt niet wakker van maar 225 pk went echt zo snelquote:Op zondag 18 december 2005 10:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zou me er niet zo druk om maken heur, er zijn zoveel auto's sneller![]()
hoeveel pk/koppel ?quote:Op zondag 18 december 2005 11:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat ligt aan jou hoor
mijne is 1610 kg, rijklaar
en dan heb ik het dus niet over de vrouw
mjah das waar, over een jaar of 2 maar een 3.0 v6 24v blok erin laten takelen dan maarquote:Op zondag 18 december 2005 11:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Klopt en ik lig er ook echt niet wakker van maar 225 pk went echt zo snel
En daarbij tegenwoordig worden al die Hot hatches standaard met 200 a 225 pk afgeleverd.
En er moet natuurlijk wel enige onderscheid bestaan![]()
teringquote:Op zondag 18 december 2005 11:00 schreef Hugster het volgende:
http://www.flurl.com/uploaded/Smart_17422.html
Die kreeg ik vannacht van Herman, wtf ligt daar voor blok in![]()
![]()
![]()
Jij misschien wel maar die volvo is niet zo geweldig in bochten hoorquote:Op zondag 18 december 2005 11:02 schreef BoJo het volgende:
[..]
hoeveel pk/koppel ?![]()
Bij de eerste bocht zijn Baracuda en ik je allang voorbij![]()
mooi, mijne hoekt ze als een gek. maar jah daarom was de 155 oppermachtig op het dtm/stw gebeuren in 1993.quote:Op zondag 18 december 2005 11:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Jij misschien wel maar die volvo is niet zo geweldig in bochten hoor
Moet ik nog steeds keer testen ergens..
bij de eerste bocht ben ik al over de eindstreepquote:Op zondag 18 december 2005 11:02 schreef BoJo het volgende:
[..]
hoeveel pk/koppel ?![]()
Bij de eerste bocht zijn Baracuda en ik je allang voorbij![]()
hmm dat word een bochtig circuit uitzoekenquote:Op zondag 18 december 2005 11:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
bij de eerste bocht ben ik al over de eindstreep
[afbeelding]
ik kom best een bocht door hoorquote:Op zondag 18 december 2005 11:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
hmm dat word een bochtig circuit uitzoeken![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 11:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
hmm dat word een bochtig circuit uitzoeken![]()
Ik ga zo m'n velgen schoonmakenquote:Op zondag 18 december 2005 11:18 schreef D.Rose het volgende:
het is droog buiten
nouja, min of meer
buiten spelen
dat ken ik, ik heb chromequote:Op zondag 18 december 2005 11:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik ga zo m'n velgen schoonmakenrukwerk maarja
18?quote:Op zondag 18 december 2005 11:31 schreef BaraCuda het volgende:iemand met een smart beweert onder de 10sec aan de 100 te zitten
Autoweek zegt ruim 18sec
mjah maar hij verbruikt ook 5 a 6 liter minder dan m'n Jeep deedquote:Op zondag 18 december 2005 11:14 schreef BaraCuda het volgende:
Die minimeet komt steeds dichter bij
Oh en Bojo Mijn auto verbruikt 0.1 liter minder benzine op 100km![]()
oja, het bolletjessysteemquote:Op zondag 18 december 2005 11:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
mjah ik zag dat de servers plat lagen maar nu is alles weer groen![]()
http://www.mnstatus.com
neequote:Op zondag 18 december 2005 11:59 schreef hermandeperman het volgende:
Heeft ze hem nog niet gehoord dan?
ik was het nietquote:Op zondag 18 december 2005 12:01 schreef hermandeperman het volgende:
Man doodgeschoten in Amsterdam
En al die reacties dan
"mooi hoor jongen" of niet?quote:Op zondag 18 december 2005 12:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee
ze heeft hem alleen eventjes bewonderd op de parkeerplaats toen ze thuis kwam uit de stad![]()
De Jeep vond ze toch ook ok? Een Alfa v6 klinkt nog beterquote:Op zondag 18 december 2005 12:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee
ze heeft hem alleen eventjes bewonderd op de parkeerplaats toen ze thuis kwam uit de stad![]()
ze vind hem wel mooi zegt zequote:Op zondag 18 december 2005 12:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
"mooi hoor jongen" of niet?
er komt echt een veel bruter geluid uit de Alfa dan de Jeepquote:Op zondag 18 december 2005 12:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De Jeep vond ze toch ook ok? Een Alfa v6 klinkt nog beter![]()
gaat niet lukken helaasquote:Op zondag 18 december 2005 12:05 schreef PeuRac het volgende:
Moguh![]()
Hey Bo, als je toch in Apeldoorn bent vanmiddag, rij dan meteen ff door![]()
Maakt hij zo'n herrie dan?quote:Op zondag 18 december 2005 12:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
ze vind hem wel mooi zegt ze![]()
vraag me af hoeveel daar nog van over blijft als ze het geluid hoort![]()
quote:
quote:Op zondag 18 december 2005 12:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Maakt hij zo'n herriemuziek dan?
uhuquote:Op zondag 18 december 2005 12:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Maakt hij zo'n herrie dan?
Telefoon?quote:Op zondag 18 december 2005 12:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
uhu![]()
zal eens kijken of ik wellicht een mono filmpje kan schieten zoals ik toen bij mijn vorige 155 gedaan had. Maar beloof niks![]()
Hij maakt toch niet zoveel geluid als je 1.8quote:Op zondag 18 december 2005 12:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
uhu![]()
zal eens kijken of ik wellicht een mono filmpje kan schieten zoals ik toen bij mijn vorige 155 gedaan had. Maar beloof niks![]()
klein digitaal cameratje die 30 sec. film op kan nemenquote:
ojaquote:Op zondag 18 december 2005 12:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
klein digitaal cameratje die 30 sec. film op kan nemen![]()
zoals deze toen van mijn 1.7,5 met BWWAAAAP filter![]()
dat was alleen de BWAAAAP van de luchtfilter, nu komt er een mooi donker sport geluid uit de uitlaat.quote:Op zondag 18 december 2005 12:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij maakt toch niet zoveel geluid als je 1.8![]()
![]()
ik heb al plannen, maar ik blijf er niet de hele dag en maandag en dinsdag ben ik vrijquote:Op zondag 18 december 2005 12:18 schreef Hugster het volgende:
Opnemen NU!!
en anders hier heen komen, maken we er gelijk een videoshoot incl montage van
post eens wat meer pics, ik heb alleen nog die pic van de website van het bedrijf waar je hem van kocht gezienquote:Op zondag 18 december 2005 12:18 schreef BaraCuda het volgende:
Godverdomme tis koud buiten om velgen schoon te maken![]()
Ik stond naar me auto te kijken en eigenlijk moet ik op zoek naar T5 R velgen
Vrij genomen om te cruisen?quote:Op zondag 18 december 2005 12:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb al plannen, maar ik blijf er niet de hele dag en maandag en dinsdag ben ik vrij![]()
ja ook, maar zat er ook ff doorheenquote:Op zondag 18 december 2005 12:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vrij genomen om te cruisen?
Als het mooi weer is zal ik dat wel een keer doenquote:Op zondag 18 december 2005 12:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
post eens wat meer pics, ik heb alleen nog die pic van de website van het bedrijf waar je hem van kocht gezien![]()
Die velgen zijnquote:Op zondag 18 december 2005 12:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als het mooi weer is zal ik dat wel een keer doen
[afbeelding] Deze velgen bedoel ik![]()
Gewoon een keer jatten en mijn turbo velgen terug schroevenquote:Op zondag 18 december 2005 12:38 schreef hermandeperman het volgende:
Daar kon je wel eens gelijk in hebben ja
quote:Op zondag 18 december 2005 12:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Gewoon een keer jatten en mijn turbo velgen terug schroeven
quote:Op zondag 18 december 2005 12:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Welke velgen heb jij nu dan?
ahaaaaaaa dan zijn idd de R velgen wel mooier jaquote:Op zondag 18 december 2005 12:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
[afbeelding]
Maar 17 inch en lager profiel vult die wielkasten veel mooier op dus
Moeten de schoepen in de turbo voorstellen
Zo lelijk zijn ze nou ook weer nietquote:Op zondag 18 december 2005 12:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ahaaaaaaa dan zijn idd de R velgen wel mooier ja
Dat zeg ik toch ook niet?quote:Op zondag 18 december 2005 12:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zo lelijk zijn ze nou ook weer niet![]()
prima, mankeert gelukkig niets. auto is totalled. da's wel jammer, maar die is gelukkig te vervangen.quote:
ah,quote:Op zondag 18 december 2005 12:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik bedoelde het meer als een geintje
Zuiplapquote:
Gelukkig maarquote:Op zondag 18 december 2005 12:58 schreef M5 het volgende:
[..]
prima, mankeert gelukkig niets. auto is totalled. da's wel jammer, maar die is gelukkig te vervangen.
een '00 Peugeot 206 GTi.quote:Op zondag 18 december 2005 13:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Wat voor een auto reed hij?
Me pa heeft de verkapte 2.0tquote:Op zondag 18 december 2005 10:59 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=37902&cache=no
Erg gave bak wel die saab 93 sport sedan![]()
En ik denk dat je bij een stoplicht, de 1e versnelling nog wel sneller bent, die turbo moet ff op druk komen
heel veel sterkte Fwnkquote:Op zondag 18 december 2005 04:01 schreef Fwnk het volgende:
ok me opa is dus zonet overleden.
Me ouders waren er net thuis...
Gelukkig was mijn oma erbij.
Per tank valt dit idd nog mee. Maar goed ik tank dan meestal ook in Duitsland en een zo'n flesje is echt niet duur.quote:Op zondag 18 december 2005 10:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
ghehehe volgens mij wel maar dan moet je gaan rekenen op hoeveel liter je die meuk erbij moet flikkeren, laat ik nou totaal niet wiskundig zijn en op vakantie helemaal een zeef hebben![]()
Maar toch ik kloot daar liever niet mee![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 13:20 schreef hermandeperman het volgende:
gecondoleerd fwnk!
Ja maar die zijn van een nieuwe V70R, hij wil ze van de 850...quote:Op zondag 18 december 2005 13:30 schreef Xtreem het volgende:
http://koopjes.marktplaats.nl/auto_diversen/onderdelen_volvo/14989262.html?return=eJwlykEKgzAQheG7CLo0jbYYIiL2IpI2AYNjJiRTtS29eyNu3v8tnpJcfq28tFHym5DZI%2BAWTTsRecnYjN64clFhJg9KUSwdMPUiHLVdTYjGMXTaBG3AuHFFWJE9RVNOtEC%2FQ8cLHbt5y%2Bshr%2B%2BEqTwB0gxXcahKEs0hSvpYf3A%2F%2F%2FA%2Bi9EmVIXveNb%2B%2FrUrN%2B4%3D&df=1
¤1350 euro
Niet dezelfde velgen?quote:Op zondag 18 december 2005 13:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja maar die zijn van een nieuwe V70R, hij wil ze van de 850...
Oh My God.quote:Op zondag 18 december 2005 13:39 schreef hermandeperman het volgende:
Dit topic!
ze heeft vertrouwen kapot gemaaktmet dr MSN
Volgens mij zijn ze een maatje kleiner en is de kleur anders, maar zeker weten doe ik het nietquote:Op zondag 18 december 2005 13:42 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Niet dezelfde velgen?of dezelfde maat?
ohquote:Op zondag 18 december 2005 13:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze een maatje kleiner en is de kleur anders, maar zeker weten doe ik het niet
oud topicquote:Op zondag 18 december 2005 13:39 schreef hermandeperman het volgende:
Dit topic!
ze heeft vertrouwen kapot gemaaktmet dr MSN
Huisfeest van een vriend van me in Delft. Was om 07h15 thuisquote:Op zondag 18 december 2005 13:53 schreef Xtreem het volgende:
[..]
oh
Ik zag ook 17" op marktplaats, ook 1300 a 1500 euro...![]()
Wat de hell heb jij trouwens vrijdag gedaan, dat je gisteren om 18u wakker werd?!
Duidelijkquote:Op zondag 18 december 2005 14:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Huisfeest van een vriend van me in Delft. Was om 07h15 thuis
dat was allesquote:
quote:Op zondag 18 december 2005 14:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
RedelijkJij nog wat gedaan van't weekend of alleen maar aan het leren?
............................................................................. ?quote:Op zondag 18 december 2005 14:08 schreef Hugster het volgende:
zie Fugie's broeder 50 Cent eens cruisen door Monaco in z'n Maserati MC12 jo!![]()
Je weet
wat loop je nou weer te spacen ouwe ?quote:Op zondag 18 december 2005 14:08 schreef Hugster het volgende:
zie Fugie's broeder 50 Cent eens cruisen door Monaco in z'n Maserati MC12 jo!![]()
Je weet
ik zag net een videoclipje voorbij komenquote:Op zondag 18 december 2005 14:09 schreef Fugie het volgende:
[..]
wat loop je nou weer te spacen ouwe ?
Ojaaaaaaa je was jarig!quote:Op zondag 18 december 2005 14:08 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Leren in het weekend (nou ja, bij m'n ma iig) werkt niet
Gisteren m'n verjaardag gevierd met wat vrienden, was uiteraard gezelligEn nu actief studie ontwijkend gedrag aan het uitvoeren
cool ik wil er ook 1quote:van The Times:
Bugatti that ran on empty
Viewers of Top Gear last weekend may have wondered why the Stig did not put the Bugatti Veyron through its paces. With a top speed of 252mph, it could have set a new record for the Top Gear track. Unfortunately the model featured on the show wasn’t quite so nippy. The £800,000 supercars are so hard to come by, the producers had to make do with a dummy model. Underneath its much-admired exterior was nothing but, er, hot air.
“We couldn’t get a real one for the show,” admitted Jeremy Clarkson. “But we hope to get the Stig to test one on the Top Gear track in the spring”.
Of course the Veyron that Clarkson raced across France, against his fellow presenters in a plane, was for real.
in plaats van dat je gewoon gaat zoeken ga je posten?quote:Op zondag 18 december 2005 14:12 schreef ook_gek het volgende:
JA niemand de deur uit
Ik ben mijn afstandbediening kwijt.
ja dan moet ik mijn bed uit en dat wil ik niet want hij moet ergens in mijn bed liggen want ben mijn bed bijna niet uit geweestquote:Op zondag 18 december 2005 14:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
in plaats van dat je gewoon gaat zoeken ga je posten?
Bel ff naar beneden!quote:Op zondag 18 december 2005 14:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja dan moet ik mijn bed uit en dat wil ik niet want hij moet ergens in mijn bed liggen want ben mijn bed bijna niet uit geweest
Ja ik heb net een eitje gemaakt meer niet.
hij zal toch niet beneden liggen
WANNEER KAN JE NOU EENS JE TV MET JE STEM BESTUREN
Als hij dat al niet gedaan heeftquote:Op zondag 18 december 2005 14:22 schreef hermandeperman het volgende:
Mark, vraag je moeder even of ze wil helpen
Al geprobeerd word er niet opgenomen. Bel ik mijn moeder op haar mobiel zegt ze van wat is er?quote:
Bij Auto Salon Singen staat er nog een te koopquote:Op zondag 18 december 2005 14:08 schreef Hugster het volgende:
Je weet
Dan moet ik me omdraaien en dat is te veel moeite voor een zondagquote:
quote:Op zondag 18 december 2005 14:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Al geprobeerd word er niet opgenomen. Bel ik mijn moeder op haar mobiel zegt ze van wat is er?
JA zeg ik kijk effe of jij mijn afstandbediening ziet in de keuken. BEN JE WEL GOED BIJ JE PAAS EI? Ik loop in de stad debiel. Dan rol je even je nest uit laat je van de trap stuiteren rol je naar de keuken en dan kijk je zelf even. Hoor ik opeens van. Ja dat is mijn zoon die spoort niet hij is 25 maar hij is echt niet goed..... Dus ik zeg he he wie is dat? Ja dat is iemand bij de drogist. WTF waar ben je danJa in de stad ben ik. Oh oke, is het een lekker wijf? Ja ze is wel leuk ja. OEH OEH OEH geef haar eens? NEE ze wilt je niet spreken. Oh je krijgt wel de groeten van haar zegt ze.
Mam? Ja wat nou weer... Mam hou je nog van me?
NEE DOEI
Einde gesprek
Gefeliciteerdquote:Op zondag 18 december 2005 14:08 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Leren in het weekend (nou ja, bij m'n ma iig) werkt niet
Gisteren m'n verjaardag gevierd met wat vrienden, was uiteraard gezelligEn nu actief studie ontwijkend gedrag aan het uitvoeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |