Ik basisbeurs hogeronderwijs ¤ 248,48quote:
das niet geil meer, die zie ik hier bij de basis vaak genoegquote:
Hier om de hoek staat er ook eenquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:32 schreef Mukie het volgende:
[..]
das niet geil meer, die zie ik hier bij de basis vaak genoeg
quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik basisbeurs hogeronderwijs ¤ 248,48
quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:35 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Mja volgend jaar toch maar HBO, scheeld weer werken
ieuw dat wil je toch niet?quote:
Ik had een vriendin van me laten kijkenquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hoef je dan niet eerst te vragen wat er op is?
kwam ze klaar toen je dat vroeg?quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik had een vriendin van me laten kijkenkijk nu hetzelfde als haar
![]()
Is het seizoen tóch afgelopen?quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:52 schreef PeuRac het volgende:
Yes, morgen om 20.30 Chicago op Net5 en er is geen Top Gearik hoef dus niet te kiezen.
Na dat hij 3X geheigt hadquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kwam ze klaar toen je dat vroeg?
En waarom had niemand in de gaten dat dit fictief was, om Peu er subtiel op te wijzen dat een compliment niet altijd gemeend is?quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
sta ik laatst op de tramhalte te wachten... In Den haag ja, want bij ons rijd geen tram... staan daar twee sjonnen, ebide een matje in de nek... op een gegeven moment stappen we dus in, en ik ga op het bankej achter de twee sjonnenzitten, altijd lachen
Komt er zo'n controleur. Zegt ie tegen die twee sjonnen:
"Mag ik u een complimentje geven met uw setje matten? Dat straalt echt iets van stijl uit"![]()
![]()
Gelukkig hebben we de special nogquote:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En waarom had niemand in de gaten dat dit fictief was, om Peu er subtiel op te wijzen dat een compliment niet altijd gemeend is?
visueel beeld ga weg ga wegquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:43 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
ik heb m'n eigen dispenser
ik heb nu ook een beeld van Googol breed lachend in datzelfde groene broekje op een dispenserquote:
de special was deze zondag toch? met de Veyron?quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de special nog
Ehm nee...quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:21 schreef Fwnk het volgende:
[..]
de special was deze zondag toch? met de Veyron?
dat was vorige weekquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:21 schreef Fwnk het volgende:
[..]
de special was deze zondag toch? met de Veyron?
veel plezierquote:
Gisteravond van het hoofd van iemand afgeruktquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, die lagen weer in de aanbiedingenbak zo na halloween
had 'iemand' jou hoofd er maar af geruktquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gisteravond van het hoofd van iemand afgerukt
quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
had 'iemand' jou hoofd er maar af gerukt
is den dame van huize, voeren den scheten den hoogste toonquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:30 schreef Fwnk het volgende:
Ik laat weer scheten waar tsjernobil jalours op is....
Mijn vader en ik willen ook altijd een apart gedeelte van de tafel zodat we rustig kunnen boerenquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:31 schreef Mukie het volgende:
[..]
is den dame van huize, voeren den scheten den hoogste toon
lolquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:32 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Mijn vader en ik willen ook altijd een apart gedeelte van de tafel zodat we rustig kunnen boeren
quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
had 'iemand' jou hoofd er maar af gerukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |