1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12quote:
je kunt toch gewoon op www.mooiweerdeleeuw.nl kijken of anders op www.vara.nl ?quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:12 schreef Haaibaaike het volgende:
StephanL Zou jij mij de url aub willen geven van de afterparty !
uitzendinggemist.nl bedoel jequote:Op zaterdag 17 december 2005 22:31 schreef NoXxa het volgende:
aflevering gemist! ff googlen.
Dat kun je wel zeggen dat Adje officieel sidekick is !quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:49 schreef =HellFire= het volgende:
Overigens, het moge duidelijk zijn dat Adje nu officieel sidekick is.
Daar was ik als eerste geweest voor ik hier kwamquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:29 schreef snellejelle het volgende:
[..]
je kunt toch gewoon op www.mooiweerdeleeuw.nl kijken of anders op www.vara.nl ?
In het einde van de afterparty zag je duidelijk dat Adje de eer kreeg en dat ze samen de kleedkamer in gingen, dat was voorheen niet zo.:)quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen dat Adje officieel sidekick is !
Tenminste dat denk ik dan.
Hij moest achter die boom staan vanavond van PaulWel zielig vond ik een beetje.
ja he en toch weet je dat het nep is.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen dat Adje officieel sidekick is !
Tenminste dat denk ik dan.
Hij moest achter die boom staan vanavond van PaulWel zielig vond ik een beetje.
Dat heb ik gisteren niet gezienquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:53 schreef edje34 het volgende:
[..]
Bij Herman trouwens zie je gelijk dat het echt is(Neem ik aan tenminste)
quote:Op zondag 18 december 2005 19:45 schreef CorBakker het volgende:
Leuk dit forum!
Ik zal het in de gaten houden, ben namelijk altijd benieuwd wat de kijkers er van vinden.
Zet je woonplaats is in je profiel, iedereen weet nu toch wel dat je in Wognum woontquote:Op zondag 18 december 2005 19:45 schreef CorBakker het volgende:
Leuk dit forum!
Ik zal het in de gaten houden, ben namelijk altijd benieuwd wat de kijkers er van vinden.
Ja, ik wel en vele met mij kijken naar MWDLquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:38 schreef CorBakker het volgende:
Kijken er nog een beetje mensen naar tegenwoordig?
quote:Op zondag 18 december 2005 00:16 schreef Symer het volgende:
Hier staat zijn website:
De Zingende Decoupeerzaag
en hier staat meer info over het ontstaan van Adje:
Wikipedia
Wie is dat?quote:Van Bavel speelt Adje van Nispen, een nerd die iets wegheeft van Napoleon Dynamite.
Hmm, even kijken.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:11 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
een geniale film, je zou hem echt moeten zien
Idd, weer volop genoten, echt topquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:00 schreef Shoplifter14 het volgende:
whooo die hele afterparty duurt nu al meer dan een uur: top! Twee uur Paul de Leeuw en ik krijg er niet genoeg van!
Dat was geweldig,quote:De afterparty op internet was geweldig, Paul wist niet van ophouden!!
Je kan beste naar zijn site gaan en dan op afterparty klikken.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb meer naar een stilstaand scherm gekeken dan naar de after party, jammer
Mennoquote:
Ja, ik ook je wordt er moe van die Adjequote:Op maandag 20 maart 2006 23:50 schreef Silenus het volgende:
Ik heb het behoorlijk gehad met die Adtje.![]()
Ja de afterparty is beter dan de tv uitzendingquote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:51 schreef boneyard het volgende:
wow, die afterparty was inderdaad geweldig, lekker lang en beter dan het tv deel, super.
Ja, echt welquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:32 schreef RaymanNL het volgende:
Afterparty was echt grappigDie paul die had het wel te pakken ineens
![]()
Ja inderdaad, en ik probeer gelijk daarna de afterparty te kijken.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:59 schreef maril het volgende:
nog ff, dan begint het.
Ja, die linkse, is gewoon een nep-lesbo.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:17 schreef SunChaser het volgende:
Ja, die ene lesbo ziet er zo mannelijk uit dat je denkt: neem dan een echte vent
Goeie streamquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:10 schreef Haaibaaike het volgende:
Paul is gelijk op internet nu !
Klik maar op de site die onder mijn posting staan. het staat in mijn Signature.
nou enquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:19 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik volg het via internet.
Volgens mij lijkt die rechtse op een man ?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:20 schreef pberends het volgende:
Ik dacht altijd dat je een vrouw moest zijn, wilde je lesbo zijn...
Volgens mij was het gewoon een kerel sensatie zoekers dusquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:21 schreef Modus het volgende:
Die pot met dat Vanilla Ice-kapsel. [afbeelding]!
Hoeveel meer bewijs dat God niet bestaat wil men hebben!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:21 schreef Modus het volgende:
Die pot met dat Vanilla Ice-kapsel. [afbeelding]!
is het op het internet wat later als op tv.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:21 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Volgens mij lijkt die rechtse op een man ?![]()
ik kijk nooit naar ''De Groeten Terug'' maar volgens mij zijn ze dat wel.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:28 schreef Piles het volgende:
Net onderweg naar die vuilniswagen: waren dat die negers van De Groeten Terug?![]()
Ja, maar dat is ook het streven van een travo, maar waarom er lesbo,s zijn die er persè manlijk uit willen zien, ik val echt niet op een te manlijke lesbo vond die ander leuker, en die pot van achteren heten vond ik onwijs leuk, net zoals die verkleden vogel kwik een scheetje vind.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:27 schreef pberends het volgende:
Die travo is 100 keer vrouwlijker dan...
die tweede van het zingen was wel leukquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:30 schreef pberends het volgende:
Na deze aflevering vertrouw ik geen vrouw meer!
Wat je vrouw noemt tenminste...
Mijn eendjes -deel 4-.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:30 schreef maril het volgende:
[..]
Ja, maar dat is ook het streven van een travo, maar waarom er lesbo,s zijn die er persè manlijk uit willen zien, ik val echt niet op een te manlijke lesbo vond die ander leuker, en die pot van achteren heten vond ik onwijs leuk, net zoals die verkleden vogel kwik een scheetje vind.
Ik dacht dat juist lesbo's het meest vrouwlijke wilden bereiken wat ze samen waren, want anders kan je toch beter geen lesbo wordenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:30 schreef maril het volgende:
[..]
Ja, maar dat is ook het streven van een travo, maar waarom er lesbo,s zijn die er persè manlijk uit willen zien, ik val echt niet op een te manlijke lesbo vond die ander leuker, en die pot van achteren heten vond ik onwijs leuk, net zoals die verkleden vogel kwik een scheetje vind.
quote:
Cor vind ik ook een aardige man !quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Cor Bakker vind ik ook zo leuk
Wat is het een geniaal programma
Het zijn en blijven lesbies natuurlijkquote:
iets teveel mannelijke hormonen zei ze zelf alquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:52 schreef Modus het volgende:
Ja hallo, die pot met dat paardengebit heeft ècht een snor!
Volgens mijn moeder is het 'zo'n omgebouwde'quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:53 schreef snellejelle het volgende:
[..]
iets teveel mannelijke hormonen zei ze zelf al![]()
een tropische verassing?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wie is nou die Indo nou naast Paul, die er vorige week dus ook al was
nou die zal het wel wetenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:54 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Volgens mijn moeder is het 'zo'n omgebouwde'
Dat Is Menno die gozer van vorige week... Hij is ook homoquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wie is nou die Indo nou naast Paul, die er vorige week dus ook al was
Zo aan haar doopsnamen te horen niet, denk trouwens dat ze of ziek is of geweest.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:54 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Volgens mijn moeder is het 'zo'n omgebouwde'
Ze hadden ook een moeilijke tijd door zoekte. Maar toch, toch apartquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:31 schreef maril het volgende:
[..]
Zo aan haar doopsnamen te horen niet, denk trouwens dat ze of ziek is of geweest.
ze ziet er slecht uit.
Dat zei Paul ook medisch redenen !quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:37 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ze hadden ook een moeilijke tijd door ziekte. Maar toch, toch apart
Hij heet toch Menno?quote:Op zondag 26 maart 2006 01:31 schreef robster16 het volgende:
eerst adje als sidekick, nu renee als vast meubulair (niet menno, zo noemt paul hem in de afterparty van vorige week)...
Un Belle Histoire - Michel Fugainquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:54 schreef Stallion75 het volgende:
Dat franse nummer wat hij op het laatst zong is dat niet een nummer orgineel van
Charles Aznavour? zoja wat is de titel van het nummer?
vorige week stelde hij zichzelf voor als renee, niet als menno, menno was hoe paul hem later in de show noemde, maar we weten allemaal hoe goed hij is in het onthouden van namen. Zo adrem als een tierelier, maar namen onthouden, ho maar LOLquote:Op zondag 26 maart 2006 10:36 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hij heet toch Menno?
'k vond het al zo vreemd ik zat net in Paul's zijn gastenboek te lezen en daar hadden ze ook over Renee.Terwijl ik gisteren de afterparty al gekeken hebt.
Het was ook zo druk bij Paul![]()
Maar dat zijn alleen de hoogtepunten uit de gewone afleveringen en de hele afterparty. Dus niet de totale afleveringquote:
Dat klopt wat je zegt.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar dat zijn alleen de hoogtepunten uit de gewone afleveringen en de hele afterparty. Dus niet de totale aflevering
Het is een leuk programma Topquote:Op zondag 26 maart 2006 12:55 schreef Tobbes het volgende:
Het blijft een geweldig programma.
Das geen herhaling hoor, das de after party op het internet die zaterdagavond n a MWDL word uitgezonden op internet, dus ja ik zou het doen.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:35 schreef tong80 het volgende:
Moet ik naar de herhaling kijken vanavond ?
ik begrijp nu dat er ook wat hoogtepunten worden gegeven van de normalen afl. maar goed het is de moeite hoor!quote:
Ja, in de afterparty is Adje te zien !!quote:Op maandag 27 maart 2006 19:54 schreef edje34 het volgende:
Komt Adje nog vanavond??
Was erg leukquote:
Ja dat komt bij de afterpartyquote:Op maandag 27 maart 2006 20:06 schreef robster16 het volgende:
WKdols!
Van mij mag hij winnenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:12 schreef robster16 het volgende:
dat ie maar mooi de televizierring wint met dit programma!
Precies. Wat een lul zeg.quote:
Echt triest voor Jeroen, is niet niks.quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Echt vervelend. Lig je een paar weken op de bank, kom je ineens 50 kilo aan.
Dat komt toch niet uit de lucht vallen?.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:30 schreef Piles het volgende:
De hoofdrolspeler voor de horror-film is ook gearriveerd![]()
quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is Patty zwanger? Of heeft ze een reservevoorraad botox bij zich?
Het is een leuke uitzending.quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:34 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik vind het een geweldige aflevering
alleen weer jammer van patty
Hij kan goed beffen heb ik het vermoeden.quote:
Nog beter dan normaal.quote:
Wel gaafquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:51 schreef Tafkahs het volgende:
toots thielemans, waarschijnlijk de oudste mondharmonicist
Ken je er meer dan ?quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:51 schreef Tafkahs het volgende:
toots thielemans, waarschijnlijk de oudste mondharmonicist
Nope, maar het heet jazz geloof ik, wat hij maakt.quote:
quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:56 schreef Tafkahs het volgende:
staat ie daar nou in z'n blote reet?
Daar lijkte wel opquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:56 schreef Tafkahs het volgende:
staat ie daar nou in z'n blote reet?
zaterdag 1 april 2006quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:57 schreef maril het volgende:
zeg hebben jullie dat nou ook dat bij een bericht dat je in tikt rare bericht krijgt , nu was het forum weer sucsesvol verwijderd ,gzd niet maar wat is er aan de hand de hele dag al raar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |