Volgens mij lijkt die rechtse op een man ?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:20 schreef pberends het volgende:
Ik dacht altijd dat je een vrouw moest zijn, wilde je lesbo zijn...
Volgens mij was het gewoon een kerel sensatie zoekers dusquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:21 schreef Modus het volgende:
Die pot met dat Vanilla Ice-kapsel. [afbeelding]!
Hoeveel meer bewijs dat God niet bestaat wil men hebben!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:21 schreef Modus het volgende:
Die pot met dat Vanilla Ice-kapsel. [afbeelding]!
is het op het internet wat later als op tv.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:21 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Volgens mij lijkt die rechtse op een man ?![]()
ik kijk nooit naar ''De Groeten Terug'' maar volgens mij zijn ze dat wel.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:28 schreef Piles het volgende:
Net onderweg naar die vuilniswagen: waren dat die negers van De Groeten Terug?![]()
Ja, maar dat is ook het streven van een travo, maar waarom er lesbo,s zijn die er persè manlijk uit willen zien, ik val echt niet op een te manlijke lesbo vond die ander leuker, en die pot van achteren heten vond ik onwijs leuk, net zoals die verkleden vogel kwik een scheetje vind.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:27 schreef pberends het volgende:
Die travo is 100 keer vrouwlijker dan...
die tweede van het zingen was wel leukquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:30 schreef pberends het volgende:
Na deze aflevering vertrouw ik geen vrouw meer!
Wat je vrouw noemt tenminste...
Mijn eendjes -deel 4-.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:30 schreef maril het volgende:
[..]
Ja, maar dat is ook het streven van een travo, maar waarom er lesbo,s zijn die er persè manlijk uit willen zien, ik val echt niet op een te manlijke lesbo vond die ander leuker, en die pot van achteren heten vond ik onwijs leuk, net zoals die verkleden vogel kwik een scheetje vind.
Ik dacht dat juist lesbo's het meest vrouwlijke wilden bereiken wat ze samen waren, want anders kan je toch beter geen lesbo wordenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:30 schreef maril het volgende:
[..]
Ja, maar dat is ook het streven van een travo, maar waarom er lesbo,s zijn die er persè manlijk uit willen zien, ik val echt niet op een te manlijke lesbo vond die ander leuker, en die pot van achteren heten vond ik onwijs leuk, net zoals die verkleden vogel kwik een scheetje vind.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |