1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12quote:
je kunt toch gewoon op www.mooiweerdeleeuw.nl kijken of anders op www.vara.nl ?quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:12 schreef Haaibaaike het volgende:
StephanL Zou jij mij de url aub willen geven van de afterparty !
uitzendinggemist.nl bedoel jequote:Op zaterdag 17 december 2005 22:31 schreef NoXxa het volgende:
aflevering gemist! ff googlen.
Dat kun je wel zeggen dat Adje officieel sidekick is !quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:49 schreef =HellFire= het volgende:
Overigens, het moge duidelijk zijn dat Adje nu officieel sidekick is.
Daar was ik als eerste geweest voor ik hier kwamquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:29 schreef snellejelle het volgende:
[..]
je kunt toch gewoon op www.mooiweerdeleeuw.nl kijken of anders op www.vara.nl ?
In het einde van de afterparty zag je duidelijk dat Adje de eer kreeg en dat ze samen de kleedkamer in gingen, dat was voorheen niet zo.:)quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen dat Adje officieel sidekick is !
Tenminste dat denk ik dan.
Hij moest achter die boom staan vanavond van PaulWel zielig vond ik een beetje.
ja he en toch weet je dat het nep is.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen dat Adje officieel sidekick is !
Tenminste dat denk ik dan.
Hij moest achter die boom staan vanavond van PaulWel zielig vond ik een beetje.
Dat heb ik gisteren niet gezienquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:53 schreef edje34 het volgende:
[..]
Bij Herman trouwens zie je gelijk dat het echt is(Neem ik aan tenminste)
quote:Op zondag 18 december 2005 19:45 schreef CorBakker het volgende:
Leuk dit forum!
Ik zal het in de gaten houden, ben namelijk altijd benieuwd wat de kijkers er van vinden.
Zet je woonplaats is in je profiel, iedereen weet nu toch wel dat je in Wognum woontquote:Op zondag 18 december 2005 19:45 schreef CorBakker het volgende:
Leuk dit forum!
Ik zal het in de gaten houden, ben namelijk altijd benieuwd wat de kijkers er van vinden.
Ja, ik wel en vele met mij kijken naar MWDLquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:38 schreef CorBakker het volgende:
Kijken er nog een beetje mensen naar tegenwoordig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |