Dat lijkt me heel erg sterk, dit is een of andere gare trance zooi. Roel als technoliefhebber zal hier heel weinig mee hebben.quote:
Denk ik ook niet...quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:31 schreef MissX het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel erg sterk, dit is een of andere gare trance zooi. Roel als technoliefhebber zal hier heel weinig mee hebben.
My badquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:31 schreef MissX het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel erg sterk, dit is een of andere gare trance zooi. Roel als technoliefhebber zal hier heel weinig mee hebben.
zeker wetenquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:33 schreef melke het volgende:
Dit is wel goede fiets muziek!
tot morgen 17 uurquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:36 schreef bitwizard het volgende:
weet iemand tot wanneer ze dit nog moeten volhouden?
Nog iets van 20 uur gok ik...quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:36 schreef bitwizard het volgende:
weet iemand tot wanneer ze dit nog moeten volhouden?
quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:32 schreef Maurisico het volgende:
PERSBERICHT
POLITIE DOET INVAL IN BIG BROTHER HUIS
Diverse misstanden geconstateerd, identiteit "Joost" en "Roel" nog in onderzoek
De politie van Aalsmeer is vanavond het Big Brother-huis binnengevallen. De politie constateerde diverse snelheidsovertredingen in het huis. Woordvoerder K. Billemans: "We zaten op bureau de streams te volgen, en we constateerden een te hoge snelheid binnen de bebouwde kom. We kunnen in dit geval toch spreken van een woonerf, en dan is een snelheid hoger dan 30 kilometer verboden".
Billemans benadrukte voorts dat de bewoners geen legitimatie bij zich droegen. "Iedereen kan natuurlijk wel zeggen dat hij Roel of Joost is. Maar voor hetzelfde geld heten deze figuren Freek of Henk." aldus Billemans.
De politie zoekt eerst deze feiten uit voordat men overgaat tot verdere actie."We willen voorkomen dat de volgers van Big Brother voor het spreekwoordelijke lapje zijn gehouden"zegt Billemans. Over wat er gebeurt als Big Brother valsheid in geschrifte heeft gepleegd is Billemans resoluut: "Dan gaat het huis onmiddelijk dicht".
Hummy van de Tonnekreek reageerde luchtig op de inval. "Ik heb in ieder geval toegezegd dat ik meewerk bij een eventuele sluiting. Ik heb de heer Billemans verzekerd dat het technisch onmogelijk is het huis vóór 22 december te sluiten. Met een sluiting van 23 december gaat de politie akkoord".
huh? dat redden ze toch never nooitquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nog iets van 20 uur gok ik...
Alleen als de snelheid terug gaat naar rond de 20 km / uur.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:37 schreef bitwizard het volgende:
[..]
huh? dat redden ze toch never nooit![]()
Ze moeten nu volgens mij constant boven de 32 km/uur gaan. Schermpje laten ze niet meer zien.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:40 schreef cuall het volgende:
Hoe zwaar staat die fiets nou eigenlijk, ik mis dat schermpje met de snelheid![]()
Staat volgens mij niet zwaar, maar ze moeten gewoon een minimale snelheid fietsen van 28 km/h schat ik...quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:40 schreef cuall het volgende:
Hoe zwaar staat die fiets nou eigenlijk, ik mis dat schermpje met de snelheid![]()
klopt niet te doenquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze moeten nu volgens mij constant boven de 32 km/uur gaan. Schermpje laten ze niet meer zien.
Volgens mij niet... Ze eten wél tussendoor, maar het is geen sportvoeding en die heb je toch écht wel nodig bij dit soort prestaties. Wat ze nu doen is steeds een kwartiertje de hartslag enorm omhoog brengen om deze vervolgens 45 minuten weer in rust te brengen. Tel daarbij op dat het lichaam eigenlijk geen rust (slaap) krijgt en het kan best wel goed mis gaan.quote:
Nah, bij mij in de sportschool draaien ze het ook (ik ga trouwens maar 1 a 2 x in de week), maar ik heb liever (happy)-hardcore of House als het op dance aankomt. Ik ben geen Tranceliefhebber.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:33 schreef melke het volgende:
Dit is wel goede fiets muziek!
quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze moeten nu volgens mij constant boven de 32 km/uur gaan. Schermpje laten ze niet meer zien.
Reanimeren en wel onmiddellijkquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:48 schreef Maurisico het volgende:
Hummy wil een dooie in het huis... dadelijk hartaanval en en dan??
Fit maar je moet wel heel erg fit zijn om deze opdracht levend te beëindigen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Volgens mij niet... Ze eten wél tussendoor, maar het is geen sportvoeding en die heb je toch écht wel nodig bij dit soort prestaties. Wat ze nu doen is steeds een kwartiertje de hartslag enorm omhoog brengen om deze vervolgens 45 minuten weer in rust te brengen. Tel daarbij op dat het lichaam eigenlijk geen rust (slaap) krijgt en het kan best wel goed mis gaan.
Gelukkig zijn ze allemaal getest en fit bevonden, mensen met een mindere conditie hadden allang het loodje gelegd.
Dat dacht ik ook al, ze had een geboorte, nu nog ff iemand die de pijp uit gaat...quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:48 schreef Maurisico het volgende:
Hummy wil een dooie in het huis... dadelijk hartaanval en en dan??
Eigenlijk snap ik hier niks van, toen Lieske met haar knie zat mocht ze helemaal niks doen, omdat de kans op ernstige blessure te groot zou zijn. Toen met enkel van Nathalie mocht ze ook niks doen. Nu zijn ze een aanslag op de algehele gezondheid aan het doen van alle vier en voeren ze de snelheid alleen maar opquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:49 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al, ze had een geboorte, nu nog ff iemand die de pijp uit gaat...
Ik ook niet maar ik vind het wel schandelijk wat er nu gebeurt.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:53 schreef cuall het volgende:
[..]
Eigenlijk snap ik hier niks van, toen Lieske met haar knie zat mocht ze helemaal niks doen, omdat de kans op ernstige blessure te groot zou zijn. Toen met enkel van Nathalie mocht ze ook niks doen. Nu zijn ze een aanslag op de algehele gezondheid aan het doen van alle vier en voeren ze de snelheid alleen maar op![]()
Ik zie de logica niet meer![]()
Heb net video op BB site gekeken, waar ze extra de minimum snelheid hadden verhoogd tot 34 km/h toen Ingrid op de fiets zat, en zij maar trappen als een gek en die lamp maar knipperen...toen er nog maar 5 seconden over waren totdat lamp uit ging deden ze de snelheid weer naar 28 km/h ongeveer..... stress ook nog es erbij...nouuu ik vind het niet meer kunnenquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik vind het wel schandelijk wat er nu gebeurt.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:58 schreef Kinga het volgende:
[..]
Heb net video op BB site gekeken, waar ze extra de minimum snelheid hadden verhoogd tot 34 km/h toen Ingrid op de fiets zat, en zij maar trappen als een gek en die lamp maar knipperen...toen er nog maar 5 seconden over waren totdat lamp uit ging deden ze de snelheid weer naar 28 km/h ongeveer..... stress ook nog es erbij...nouuu ik vind het niet meer kunnen
Ik heb ze nog allemaalquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:59 schreef MissX het volgende:
1 voor 1 de streams eruit?
eerst ging 2 uit daarna 1, heb nu alleen nog 3 en 4
Wat zijn ze zielig bij BB ze moeten dat wandelende lijk (hummie)een kwartiertje op de fiets zetten.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:58 schreef Kinga het volgende:
[..]
Heb net video op BB site gekeken, waar ze extra de minimum snelheid hadden verhoogd tot 34 km/h toen Ingrid op de fiets zat, en zij maar trappen als een gek en die lamp maar knipperen...toen er nog maar 5 seconden over waren totdat lamp uit ging deden ze de snelheid weer naar 28 km/h ongeveer..... stress ook nog es erbij...nouuu ik vind het niet meer kunnen
de mijne draaien nog steeds prima versatel shitquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:59 schreef MissX het volgende:
1 voor 1 de streams eruit?
eerst ging 2 uit daarna 1, heb nu alleen nog 3 en 4
Heb je een link van die video?quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:58 schreef Kinga het volgende:
[..]
http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:05 schreef avonne het volgende:
[..]
Heb je een link van die video?
Een aantal pagina's blijven blanco bij mij.
http://www.talpa.tv/web/s(...)51230/videoid=104058quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:05 schreef avonne het volgende:
[..]
Heb je een link van die video?
Een aantal pagina's blijven blanco bij mij.
Mooi, nou nog proberen ze allemaal op een rijtje te krijgen. Aan je gespring te zien is dat nog niet helemaal gelukt.quote:
blancoquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:05 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019
quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:07 schreef Kinga het volgende:
[..]
http://www.talpa.tv/web/s(...)51230/videoid=104058
Doet het bij mij gewoon hoor.quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:05 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019
onderbroeken lolquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:12 schreef ART het volgende:
Onverantwoordelijk, wat BB doet. Mensen over de kling jagen en dan zuigende, cynische postjes maken op de site. Wat een lol.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:12 schreef ART het volgende:
Onverantwoordelijk, wat BB doet. Mensen over de kling jagen en dan zuigende, cynische postjes maken op de site. Wat een lol.
Huldequote:Op zaterdag 17 december 2005 20:12 schreef ART het volgende:
Hummie schrok donderdag wakker... en bedacht ineens dat ze had geroepen dat dit de hardste big brother ooit zou worden... kut, dan maar de 4 overgebleven bewoners flink uitknijpen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:15 schreef avonne het volgende:
Ze worden dus gewoon genaaid.
Dat is niet fair en niet leuk.
En inderdaad, de berichten op de Talpa site zijn errug niet-grappig.
Ik heb zowiezo het idee dat ze dat doen. Ingrid en Lieske hebben echt een veel betere conditie dan de jongens. En toch gaan hun veel meer kapot. En zie je dat ze echt harder moeten werken.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:21 schreef avonne het volgende:
Als dus de benodigde snelheid achter de schermen wordt bepaald, dan is het ook mogelijk dat ze Ingrid en Lieske harder laten werken.
Dat zou een verklaring zijn waarom zij zo hijgen en steunen, terwijl Roel en Joost het verbazend goed vol houden.
(ik kijk niet de hele tijd, maar ik vermoed dat)
Dat vermoed ik ookquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:21 schreef avonne het volgende:
Als dus de benodigde snelheid achter de schermen wordt bepaald, dan is het ook mogelijk dat ze Ingrid en Lieske harder laten werken.
Dat zou een verklaring zijn waarom zij zo hijgen en steunen, terwijl Roel en Joost het verbazend goed vol houden.
dat klinkt vals... waarom zouden ze dat dan doen?quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:21 schreef avonne het volgende:
Het is toch dezelfde fiets, of zijn er nu plotsleing twee ?quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:24 schreef regenworm het volgende:
Kijk nu maar eens naar Joost het lijkt erop dat hij een stuk makkelijke fiets als ingrid.
BB kan van een afstand alles regelen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:26 schreef avonne het volgende:
Joost heeft zo te zien een licht verzet. Hebben ze dat allemaal, of kan BB het fietsen ook "zwaarder" maken?
Nou dat is helemaal gemeen, die meiden hebben tenminste nog wat aan hun conditie gedaan en nu lijkt het net alsaf zij afgaan, terwijl ze dus nog veel harder werken dan de mannenquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:21 schreef avonne het volgende:
Waarom zouden ze dat dan doen?quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:21 schreef avonne het volgende:
Zo snel als Joost moet rond draaien is fysiek toch niet vol te houden?quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
BB kan van een afstand alles regelen.
Gelukkig hebben ze nog een flinke rechtse, voor als Hummie het te zot maaktquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:28 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou dat is helemaal gemeen, die meiden hebben tenminste nog wat aan hun conditie gedaan en nu lijkt het net alsaf zij afgaan, terwijl ze dus nog veel harder werken dan de mannen![]()
Ik vind sowieso dat de mannen beter fietsen dan de vrouwen. Dat vind ik nogal raar, zeker omdat Lieske en Ingrid een beter conditie hebbenquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:24 schreef regenworm het volgende:
Kijk nu maar eens naar Joost het lijkt erop dat hij een stuk makkelijke fiets als ingrid.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:29 schreef Snaptnix het volgende:
Hoi allemaal![]()
Ook nog even snel bijlezen voor de volgende visite binnenstapt![]()
Ze fietsen nog, werkelijk top![]()
En wat BB nu allemaal uitvreet is gewoon gemeen![]()
Maar ja, hoe weten we dat nou zeker? We speculeren het eigenlijk alleen maarquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:31 schreef cuall het volgende:
[..]
hai, nou wat ik begrijp is BB de fietssnelheid voortdurend aan het manipuleren
![]()
Joost heeft inderdaad niet echt een conditie, maar ik vind Roel wel iemand die in zo'n situatie gewoon doorgaat. Ondanks wat er op het forum steeds maar geroepen wordt, vind im het wel een doorzetter.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:31 schreef melke het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat de mannen beter fietsen dan de vrouwen. Dat vind ik nogal raar, zeker omdat Lieske en Ingrid een beter conditie hebben
Gewoon gemeen vind ik 't van BB. Stelletje valsspelers, lijkt zo onderhand wel of ze erop hopen dat ze nog maar een keer flink op hun bek gaan en weer een opdracht vergallen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:31 schreef cuall het volgende:
[..]
hai, nou wat ik begrijp is BB de fietssnelheid voortdurend aan het manipuleren
![]()
Ja, alS vrouw kom ik ernstig tegen deze gang van zaken in opstand. Ik ben vóór gelijkheid, dus dan moeten juist de mannen een hogere snelheid fietsen. Op die manier wordt ierereen even zwaar belast.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:31 schreef melke het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat de mannen beter fietsen dan de vrouwen. Dat vind ik nogal raar, zeker omdat Lieske en Ingrid een beter conditie hebben
Volgens mij is die computer verrot.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:33 schreef melke het volgende:
[..]
Maar ja, hoe weten we dat nou zeker? We speculeren het eigenlijk alleen maar
Zo creeeren ze wel sympatie met de bewoners hequote:Op zaterdag 17 december 2005 20:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
Geen flauw idee vind het er op deze manier geen reet meer aan.
nee, het is niet speculeren het is echt zo.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:33 schreef melke het volgende:
[..]
Maar ja, hoe weten we dat nou zeker? We speculeren het eigenlijk alleen maar
Nou ikk vind dat Joost ook heel manhaftig doorzet. Roel fiets op gifquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:33 schreef ART het volgende:
[..]
Joost heeft inderdaad niet echt een conditie, maar ik vind Roel wel iemand die in zo'n situatie gewoon doorgaat. Ondanks wat er op het forum steeds maar geroepen wordt, vind im het wel een doorzetter.
nou preciesquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:38 schreef kissa het volgende:
Ik vind het sowieso knap dat ze het nog niet opgegeven hebben![]()
misschien doen ze dat helemaal niet & is dat apparaat gewoon van slagquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:38 schreef melke het volgende:
Toch vraag ik me nog steeds af waarom ze kloten met de snelheid
quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee, het is niet speculeren het is echt zo.
vanmorgen
[afbeelding]
vanmiddag
[afbeelding]
Nee hoor de muiscursor staat op dat screenshot bij de instelling om de min. snelheid aan te passen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:40 schreef Wup het volgende:
[..]
misschien doen ze dat helemaal niet & is dat apparaat gewoon van slag
ja, ik bedoel dat die computer van slag kan zijnquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:41 schreef American_Nightmare het volgende:
Nee hoor de muiscursor staat op dat screenshot bij de instelling om de min. snelheid aan te passen.
Heb je Lance Armstrong wel een eens op zijn fietsje gezien?quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:29 schreef avonne het volgende:
[..]
Zo snel als Joost moet rond draaien is fysiek toch niet vol te houden?
Ik bedoel mechanisch, qua conditie is het natuurlijk niet zwaar.
Zo snel je benen draaien kan toch niet?
Dat hebben ze ook al wel gedaan, maar het kost veel energie om dan weer op de juiste snelheid te komen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:38 schreef American_Nightmare het volgende:
Ze trappen nu ook continu loeihard door. Ik zat net te denken, zou het niet minder vermoeiend zijn om rustiger aan te doen en elke +/- 20 sec te versnellen tot de lamp brandt, en dan weer rustiger aan?
denk het niet kijk maar naar de cap van Foreverblue dan zie je het duidelijk dat ze met de snelheid aan het kloten zijn,quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:40 schreef Wup het volgende:
[..]
De minimale snelheid is een handmatige instelling zo te zien, die zal niet zomaar vanzelf veranderen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:41 schreef Wup het volgende:
[..]
ja, ik bedoel dat die computer van slag kan zijn
Tis een windows programma,quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:40 schreef Wup het volgende:
[..]
Het is erg knap al meer dan 24 uur op de fietsquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:38 schreef kissa het volgende:
Ik vind het sowieso knap dat ze het nog niet opgegeven hebben![]()
Dat ze het filmpje met de computer op de Talpa site zetten geeft aan dat het geen blunder is.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:40 schreef Wup het volgende:
[..]
Maar goed Lance trainde veel en gebruikte wel een epo.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:41 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Heb je Lance Armstrong wel een eens op zijn fietsje gezien?
Dan is alles mogelijk. Die rijd expres op een laag verzet waarbij de trapas 110 slagen per minuut maakt. Zo knalt hij tegen die bergen op.
Als je effe je ogen open doet en naar die screenshots kijkt dan zie je duidelijk dat de min. snelheid anders is, en dat de muiscursor bij de pijltjes staat om deze aan te passen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:43 schreef henk.jansen het volgende:
Er zit geen afstandsbediening bij die dingen, dus denk ik dat het zo zit:
BB heeft een afstand en tijd ingevoerd.
Die computer berekend hoe hard er gefietst moet worden.
Fietst er 1 harder dan de aangegeven snelheid lopen ze in en kan de snelheid naar beneden.
De volgende fietst te langzaam gaat onder de berekende snelheid en de lamp gaat knipperen en de snelheid moet omhoog.
Simpel toch, niets BB fuckt
Neej geen epoquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maar goed Lance trainde veel en gebruikte wel een epo.
Vraag me af of roel wel eens epo heeft gebruikt.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wat zijn ze zielig bij BB ze moeten dat wandelende lijk (hummie)een kwartiertje op de fiets zetten.
Dan kunnen ze gelijk een lijkauto laten voorkomen
keek nog eens naar de caps hierboven, dan zie je dat ze de snelheid aan het verlagen zijn.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:43 schreef henk.jansen het volgende:
Er zit geen afstandsbediening bij die dingen, dus denk ik dat het zo zit:
BB heeft een afstand en tijd ingevoerd.
Die computer berekend hoe hard er gefietst moet worden.
Fietst er 1 harder dan de aangegeven snelheid lopen ze in en kan de snelheid naar beneden.
De volgende fietst te langzaam gaat onder de berekende snelheid en de lamp gaat knipperen en de snelheid moet omhoog.
Simpel toch, niets BB fuckt
Jij begrijpt hetquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:42 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
De minimale snelheid is een handmatige instelling zo te zien, die zal niet zomaar vanzelf veranderen.
Lieske deed het een minuut of 4.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:38 schreef American_Nightmare het volgende:
Ze trappen nu ook continu loeihard door. Ik zat net te denken, zou het niet minder vermoeiend zijn om rustiger aan te doen en elke +/- 20 sec te versnellen tot de lamp brandt, en dan weer rustiger aan?
Ik weet verder niet hoe dat ding bedient wordt d.m.v. die muiscursorquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:46 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Als je effe je ogen open doet en naar die screenshots kijkt dan zie je duidelijk dat de min. snelheid anders is, en dat de muiscursor bij de pijltjes staat om deze aan te passen.
Bovendien zou volgens jou theorie iedereen ongeveer even hard fietsen want ze zitten allemaal op het randje van knipperen van de lamp en dus fietst iedereen rond de gemiddelde snelheid die nodig is om die afstand te halen.
Misschien wordt het in de slotfase als iedereen er echt doorheen zit, wel toegestaanquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:48 schreef avonne het volgende:
[..]
Lieske deed het een minuut of 4.
5 seconden fietsen. Licht ging aan.
20 seconden niet fietsen. Licht ging knipperen.
Toen viel het geluid weg, en ging Lieske weer continue fietsen.
Ik denk dat er toen een waarschuwing gegeven is.
vanmorgen rond 11.00 uur Minimum speed 24 km/hquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:58 schreef Kinga het volgende:
[..]
schuttingtaalquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:49 schreef regenworm het volgende:
Wordt tijd om iets over de schutting te gaan roepen.
Misschien is de fietscomputer wel gehacked.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:49 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik weet verder niet hoe dat ding bedient wordt d.m.v. die muiscursor![]()
Dan zou een draadloos netwerk in kunnen zitten wat me sterk lijkt![]()
Iets over de fiets opdrachtquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:51 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
schuttingtaal
Roel heeft een kleintje
Ingrid is een vent
Dat soort dingen
Ze moeten juist af en toe rust nemen en slapen, daar herstel je van. 50 uur opblijven en fietsen red je nooit.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:51 schreef nicoleV het volgende:
zwak van de dames.....ik hoor Lieske nog zeggen Joost stort als eerste in....dat heb je als je een grote bek hebt....je wordt er vaak mee afgestraft
BB naait de boel daarom lijkt het dat de mannen sterker zijn dan de vrouwen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:53 schreef nicoleV het volgende:
Hier scoren de mannen wel punten mee...lijkt me...
Wie staat er met zijn laptop voor het huis te klooienquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:51 schreef regenworm het volgende:
Misschien is de fietscomputer wel gehacked.
Goed idee, alleen jammer dat er niemand in de tuin isquote:
Ondanks dat ze al een paar keer er zo doorheen zaten dat de bewoners aan opgeven dachten heeft toch iedereen de draad weer opgepakt.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:51 schreef nicoleV het volgende:
zwak van de dames.....ik hoor Lieske nog zeggen Joost stort als eerste in....dat heb je als je een grote bek hebt....je wordt er vaak mee afgestraft
Nee joh, er komt nog een 50.000 euro opdracht.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:53 schreef debuurvrouw het volgende:
misschien krijgen ze wel 100.000 euro als ze het nu halen. ik vond namelijk dat Bridget wel heel nadrukkelijk vertelde dat de pot nog naar 350.000 kon gaan.
vind het evengoed belachelijk, maar da's dan misschien nog iets positiefs..
![]()
Ze weten al dat er hierna nog een opdracht volgt voor de andere 50.000.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:53 schreef debuurvrouw het volgende:
misschien krijgen ze wel 100.000 euro als ze het nu halen. ik vond namelijk dat Bridget wel heel nadrukkelijk vertelde dat de pot nog naar 350.000 kon gaan.
![]()
de lamp moet toch ergens zijn info vandaan krijgen. comp. is het meetinstrument voor de lamp. ze stellen het moment van gaan knipperen op een steeds hogere snelheid. heeft dus niks met fiets en alles met lamp van doen imo. Die moet sowieso een draadje voor de stroom uiteraard.....quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:49 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik weet verder niet hoe dat ding bedient wordt d.m.v. die muiscursor![]()
Dan zou een draadloos netwerk in kunnen zitten wat me sterk lijkt![]()
Wordt eigenlijk tijd voor een artikel op Fok BBlog over de manipulatie van BBquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:54 schreef bunnyma het volgende:
Zouden ze bij BB toch willen dat 1 van mannen wint?
Als ik tenminste dat stukje lees over Lieske, krijg ik wel die indruk.
Dan snap ik dat manipuleren van de fietscomputer. Bij de meiden zwaarder dan bij de mannen dus het lijkt of de meiden het niet vol kunnen houden.
Ik snap er niets van, ik had er echt op gerekend dat Ingrid en Lieske het beter vol zouden kunnen houden.![]()
Ik krijg al pijn als ik naar ze kijk. Ik had het nog geen 2 uur vol gehouden. Echt respect voor wat ze neerzetten. Ik vind dat ze hier ook gewoon 100 000 voor moeten krijgen als ze het halen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:55 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ondanks dat ze al een paar keer er zo doorheen zaten dat de bewoners aan opgeven dachten heeft toch iedereen de draad weer opgepakt.![]()
We kunnen nog zoveel commentaar op de bewoners hebben, maar ik wil nog wel eens zien of minimaal 10% van de mensen hier op Fok! in staat is om hun prestatie tot nu toe ook daadwerkelijk neer te zetten.![]()
Rikkert zou tijd te kort zijn gekomen voor zijn HULDE-opmerkingen![]()
![]()
![]()
Je kunt zeggen wat je wilt, maar op dit moment zijn het allemaal bikkels en is er geen enkele bewoner zwak!quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:51 schreef nicoleV het volgende:
Have funquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:51 schreef Snaptnix het volgende:
De visite is gearriveerd. Prettige avond nog allemaal!!
Tot later![]()
Ik kan met mijn hand op mijn hart zeggen dat ik het wel zou halen...maar ik fiets ook drie a vier keer per week.....40/50 km....quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:55 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ondanks dat ze al een paar keer er zo doorheen zaten dat de bewoners aan opgeven dachten heeft toch iedereen de draad weer opgepakt.![]()
We kunnen nog zoveel commentaar op de bewoners hebben, maar ik wil nog wel eens zien of minimaal 10% van de mensen hier op Fok! in staat is om hun prestatie tot nu toe ook daadwerkelijk neer te zetten.![]()
Rikkert zou tijd te kort zijn gekomen voor zijn HULDE-opmerkingen![]()
![]()
![]()
ach Roel gebruikt andere verdovende middelen...eerst Wiet toen dido....quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maar goed Lance trainde veel en gebruikte wel een epo.
Vraag me af of roel wel eens epo heeft gebruikt.
Komt denk ik door de Nokia affairequote:Op zaterdag 17 december 2005 21:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is heel erg met lieske die wordt steeds weggedraaid.
Bij Ingrid is het een stuk minder
Het lijkt er wel op want daarna begon de ellendequote:Op zaterdag 17 december 2005 21:03 schreef melke het volgende:
[..]
Komt denk ik door de Nokia affaire
Nee, in de opdracht stond dat ze na deze fietsopdracht nog een 50.000 euro opdracht krijgenquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:53 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
kan ook een grapje zijn?!quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:05 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee, in de opdracht stond dat ze na deze fietsopdracht nog een 50.000 euro opdracht krijgen
Moeten ze waarschijnlijk het hele eind weer terug fietsen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:05 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee, in de opdracht stond dat ze na deze fietsopdracht nog een 50.000 euro opdracht krijgen
quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:07 schreef Muerte het volgende:
[..]
Moeten ze waarschijnlijk het hele eind weer terug fietsen.
Ja oke, dat kan, behoor jij tot die minderheid van Fokkers.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:02 schreef nicoleV het volgende:
[..]
Ik kan met mijn hand op mijn hart zeggen dat ik het wel zou halen...maar ik fiets ook drie a vier keer per week.....40/50 km....![]()
Vind ik ook, ze zijn ook sportief naar elkaar toe.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:59 schreef melke het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wilt, maar op dit moment zijn het allemaal bikkels en is er geen enkele bewoner zwak!
[..]
[..]
[..]
De start voor de lange nacht is al slecht ik hopp maar dat ze met ze viertjes gaan halen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:13 schreef bunnyma het volgende:
Ik heb reuze bewondering voor ze maar of ze het redden.... ik heb zo mijn twijfels.
Vooral die lange nacht nog....
Ik vrees ook met grote vrezequote:Op zaterdag 17 december 2005 21:13 schreef bunnyma het volgende:
Ik heb reuze bewondering voor ze maar of ze het redden.... ik heb zo mijn twijfels.
Vooral die lange nacht nog....
Dan klopt ons vermoeden dus echt.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:15 schreef cuall het volgende:
Lieske neemt het over en zegt al snel dat ze voelt dat het ineens zwaarder gaat worden
Ja ik krijg echt het vermoeden dat ze de vrouwen aan het fucken zijnquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dan klopt ons vermoeden dus echt.
Jammiequote:Op zaterdag 17 december 2005 21:18 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik krijg echt het vermoeden dat ze de vrouwen aan het fucken zijn![]()
Maar met wat voor doel danquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:18 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik krijg echt het vermoeden dat ze de vrouwen aan het fucken zijn![]()
het beentempo zegt denk ik niet alles, ze kunnen ook het vermogen regelen volgens mij..quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Jammie![]()
Maar inderdaad moet Lieske wel erg hard werken
Ja klopt wel de vrouwen leveren natuurlijk veel minder Wattage dan de mannenquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:20 schreef bitwizard het volgende:
[..]
het beentempo zegt denk ik niet alles, ze kunnen ook het vermogen regelen volgens mij..
Daar zal niet veel voor nodig zijn... om het te laten mislukken... ze rollen nu al om.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:20 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben wel voor een geheime opdracht, iemand die 10.000 euro gegarandeerd krijgt, om het te laten mislukken
Geen idee, maar de vrouwen moeten veel harder fietsen dan de mannen, geen idee waarom ze dat doen achter de schermenquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:20 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar met wat voor doel dan![]()
Ja ik was er maar weer,mis jullie toch wel![]()
tsja, je kunt zeggen wat je wilt, maar het is nu in ieder geval niet saai meer...quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:22 schreef Peter6000 het volgende:
Joost ook maar weer uit bed
Wel spannend dit, geeft toch een soort saamhorigheidsgevoel tussen de bewoners
Vind het echt heel knap wat ze allemaal doen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:20 schreef bunnyma het volgende:
Ik word tlkens zo verdomd nerveus als Lieske fiets.
Ze fietst zich de longen uit het lijf en dan gaat ze zitten tellen hoelang de lamp knippert....... mijn hart slaat dan een paar keer over.
Als het dan toch mislukt, dan hoop ik niet bij Lieske of Ingrid,. Laat het dan maar bij de jongens gebeuren.
Ja dat heb ik ook, ik vind dit echt sneuquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:20 schreef bunnyma het volgende:
Ik word tlkens zo verdomd nerveus als Lieske fiets.
Ze fietst zich de longen uit het lijf en dan gaat ze zitten tellen hoelang de lamp knippert....... mijn hart slaat dan een paar keer over.
Als het dan toch mislukt, dan hoop ik niet bij Lieske of Ingrid,. Laat het dan maar bij de jongens gebeuren.
Het lijkt erop dat de zwaarte ook van een afstand te regelen valt.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:20 schreef bitwizard het volgende:
[..]
het beentempo zegt denk ik niet alles, ze kunnen ook het vermogen regelen volgens mij..
ik snap niet wat hier de lol/achterliggende gedachte/bedoeling van is. Tweedeling zaaien? de mannen zo dwingen meer meters te maken? wil breken?quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:23 schreef regenworm het volgende:
Gvd BB stelte klootzaken teringlijers ze zetten dat ding veel zwaarder als Lieske en Ingrid op de fiets zitten. Ingrid kreeg de boel niet eens op gang
Dat zou echt gemeen zijn,zullen ze zo willen bereiken dat de mannen in een goed blaadje komen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:23 schreef cuall het volgende:
[..]
Geen idee, maar de vrouwen moeten veel harder fietsen dan de mannen, geen idee waarom ze dat doen achter de schermen![]()
Maar geen 50 uur achter elkaar non stop hoop ik voor onze Flugelquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:23 schreef Peter6000 het volgende:
En dan te bedenken dat Flugel dit wekelijks doet
Waarom ze het doen weet ik niet maar het is erg kinderlijk van BBquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik snap niet wat hier de lol/achterliggende gedachte/bedoeling van is. Tweedeling zaaien? de mannen zo dwingen meer meters te maken? wil breken?
Dan is Flugel in no time weer Flugeltjequote:Op zaterdag 17 december 2005 21:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Maar geen 50 uur achter elkaar non stop hoop ik voor onze Flugel
Toen Lieske begon met trappen en het zwaar vond kwam ze tot de ontdekking dat de fiets ingesteld was op 7. Toen ze dat wist heeft ze hem lager gezet, waardoor ze dus sneller moet trappen om dezelfde afstand af te leggen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:17 schreef cuall het volgende:
Ze fietst veel sneller dan Roel net deed en toch is de lamp steeds aan het knipperen![]()
hoiquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:28 schreef Sjet het volgende:
Nou..... zeg geen hallomeer hoor [afbeelding]
Hallo Mennofanquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:28 schreef Sjet het volgende:
dit is inderdaad niet de hardste BB maar de pubergrappigste...quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
Waarom ze het doen weet ik niet maar het is erg kinderlijk van BB
Nou dan zeg ik ook maar geen hallo terugquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:28 schreef Sjet het volgende:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:28 schreef Sjet het volgende:
ik heb erge medelijden met Lieske en Ingrid en dat wekt alleen maar sympatie voor hun op.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat zou echt gemeen zijn,zullen ze zo willen bereiken dat de mannen in een goed blaadje komen.
Mijn mening verandert daar toch niet door,de meiden hebben altijd inzet getoond.
uhm... maar .. da's ook erg streamers onvriendelijkquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:30 schreef Morwen het volgende:
Hallo allemaal![]()
Ik vind dit ronduit schandalig, ik vind dat ze ermee moeten stoppen en tot Donderdag in bed moeten gaan liggen en niks meer zeggen tegen elkaar. Eens kijken hoe leuk BB dat dan vind, hebben ze niks meer om uit te zenden behalve de beelden van een paar in het luchtledige trappende afgepeigerde bewoners.
Vreemde zaak dit, dit tempo ligt veels te hoog, zelfs voor getrainde mensen![]()
Nou ze zat nergens aan en zei toen zelf, dat het zwaarder werd, want de lamp bleef knipperen. Ze moest gewoon sneller fietsen dan Roel om de lamp brandende te houden.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:28 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Toen Lieske begon met trappen en het zwaar vond kwam ze tot de ontdekking dat de fiets ingesteld was op 7. Toen ze dat wist heeft ze hem lager gezet, waardoor ze dus sneller moet trappen om dezelfde afstand af te leggen.
Zullen de vrouwen niet meer moeten trappen dan de mannen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:29 schreef Zw0rld het volgende:
Dit klopt niet![]()
![]()
Ze trappen zich het apelazerus, en nog knippert die klote lamp.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:20 schreef Sjet het volgende:
Hallo![]()
Allemachtig...... ze fietsen nog steeds?![]()
Ik vind het knap van ze!
Denk jij dat BB dan niet in gaat grijpen, als ze allevier gaan stakenquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:31 schreef Wup het volgende:
[..]
uhm... maar .. da's ook erg streamers onvriendelijk
ligt aan de versnellingquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:32 schreef rooie3 het volgende:
Zullen de vrouwen niet meer moeten trappen dan de mannen.
Als ik ga fietsen moet ik ook veel harder trappen dan mijn man.
Ja zeg ook maar wat hoor![]()
Gelukkig denken er zo meer overquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
ik heb erge medelijden met Lieske en Ingrid en dat wekt alleen maar sympatie voor hun op.
Inderdaad de dames moeten harder fietsen dan de heren.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:29 schreef Zw0rld het volgende:
Dit klopt niet![]()
![]()
Ze trappen zich het apelazerus, en nog knippert die klote lamp.
Hallo mede-Mennofanquote:
Je hebt gelijk, die vrouwen hebben minder spierkracht, en daarom moeten ze meer omwentelingen makenquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Als ze iets zouden veranderen dan zou het begrijpelijk zijn, maar ze veranderen niks, en de vrouwen moeten harder trappen, dat klopt toch nietquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:33 schreef melke het volgende:
De meiden moet echt wel harder fietsen hoor
Ben maar weer teruggekomen,wil ook dat jullie de 1000 halenquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:34 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hallo mede-Mennofangelukkig ben je er weer, of gewoon nog steeds
![]()
Heeft Lieske de geheime opdracht misschien? Ontmoedigen?
Klopt natuurlijk als een busquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
ik zou het wel stoer vinden hoor, daar niet van, maar ze zijn veel te braaf,quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:33 schreef Morwen het volgende:
Denk jij dat BB dan niet in gaat grijpen, als ze allevier gaan staken![]()
onzin, Lieske is gewoon eerlijk om dat nu te zeggen, de rest zit er net zo goed doorheen, maar trekt het gewoon net iets langer omdat ze ouder zijn.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:34 schreef nicoleV het volgende:
Lieske Lieske Lieske....wat laat zij zich kennen
Geef ik meteen toequote:Op zaterdag 17 december 2005 21:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, die vrouwen hebben minder spierkracht, en daarom moeten ze meer omwentelingen maken
Zo zie je maar weer, wie het zwakke geslacht is![]()
Daarom maar geen fietsvakanties voor onsquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Klopt natuurlijk als een bus
Vrouwen leveren gewoon minder wattage dan mannen dus deze opdracht is veel zwaarder voor de vrouwen.
Elk koppel dat ooit samen op fietsvakantie is gegaan weet dat er een groot gevaar op ruzies is omdat de vrouw het op een gegeven moment moeilijk heeft en de man het gevoel heeft dat hij geen donder opschiet.
Omdat ze ouder zijn? wat is dat voor logicaquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:36 schreef bitwizard het volgende:
[..]
onzin, Lieske is gewoon eerlijk om dat nu te zeggen, de rest zit er net zo goed doorheen, maar trekt het gewoon net iets langer omdat ze ouder zijn.
Dat begrijp ik heus wel, maar ik hoor haar nog heel triomfantelijk zeggen dat Joost vast het eerste zal instorten.....quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:36 schreef bitwizard het volgende:
[..]
onzin, Lieske is gewoon eerlijk om dat nu te zeggen, de rest zit er net zo goed doorheen, maar trekt het gewoon net iets langer omdat ze ouder zijn.
jaaaa, wapperen Lieske kom opquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:37 schreef melke het volgende:
Kom pep die Lies eens op. Ze moet gewoon ff goed janken en dan weer er tegen aan!
Goed zo!quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:35 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ben maar weer teruggekomen,wil ook dat jullie de 1000 halen![]()
Roel is er ook van overtuigd dat het niet gaat lukken.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:38 schreef riri het volgende:
Lieske,gewoon even naar Roel luisteren en ga even slapen
het is een indirecte manier om de mannen meer meters af te laten leggen. Kan me niet voorstellen dat ze zo overduidelijk open en bloot de dames te kakken zetten.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:35 schreef regenworm het volgende:
Wacht even ze willen hier mee Roel en Joost een helde rol geven.
Want die twee gaan wel door oh wat zijn ze goed
Ik weet zeker dat lieske en ingrid zwaarder moeten fietsen dan de mannen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:34 schreef cuall het volgende:
[..]
Als ze iets zouden veranderen dan zou het begrijpelijk zijn, maar ze veranderen niks, en de vrouwen moeten harder trappen, dat klopt toch niet![]()
het is BB en daar doen ze zulken dingen welquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
het is een indirecte manier om de mannen meer meters af te laten leggen. Kan me niet voorstellen dat ze zo overduidelijk open en bloot de dames te kakken zetten.![]()
Van conditie word je dus niet sterker hoor. alleen de vrouwen zitten zich met de mindere kracht steeds net wel in het zuur te werken en de mannen blijkbaar net niet.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat lieske en ingrid zwaarder moeten fietsen dan de mannen.
Lieske zei net dat het fietsen ineens zwaarder werd.
Verder hebben lieske en ingrid een betere conditie dan joost en roel![]()
![]()
Je kan wel merken dat Dido niet meer in de buurt is.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:37 schreef Sjet het volgende:
Ik vind Roel erg lief trouwens, dat hij zo trots is op Lieske dat ze sowieso zo ver is gekomen. Top Roel.
echt lieske wordt genaaid door BBquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:40 schreef Falco het volgende:
Joost lijkt steeds frisser te worden, alleen jammer van Lieske dat ze misschien wil opgeven dus!
Nee hoor,wij zijn met andere dingen weer sterkerquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het was eigenlijk de bedoeling dat je verontwaardigd reageerde![]()
Hij kan de weerstand hebben verhoogtquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:41 schreef cuall het volgende:
Ik heb net een paar keer de omwentelingen geteld, Ingrid zat tussen de 17 en 20 omwentelingen per 10 sec, dan knipperde soms de lamp, Joost stapt daarna op de fiets zonder iets aan te passen en hij zit op 15 tot 17 omwentelingen en dan gaat de lamp niet eens knipperen. Wie kan dit dan verklaren.
aha, dus ze kunnen wel zelf aan die fiets prutsen?quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:43 schreef pullup het volgende:
Hij kan de weerstand hebben verhoogt
omdat de km/u omhoog geschroeft wordt?quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:41 schreef cuall het volgende:
Ik heb net een paar keer de omwentelingen geteld, Ingrid zat tussen de 17 en 20 omwentelingen per 10 sec, dan knipperde soms de lamp, Joost stapt daarna op de fiets zonder iets aan te passen en hij zit op 15 tot 17 omwentelingen en dan gaat de lamp niet eens knipperen. Wie kan dit dan verklaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |