BB naait de boel daarom lijkt het dat de mannen sterker zijn dan de vrouwen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:53 schreef nicoleV het volgende:
Hier scoren de mannen wel punten mee...lijkt me...
Wie staat er met zijn laptop voor het huis te klooienquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:51 schreef regenworm het volgende:
Misschien is de fietscomputer wel gehacked.
Goed idee, alleen jammer dat er niemand in de tuin isquote:
Ondanks dat ze al een paar keer er zo doorheen zaten dat de bewoners aan opgeven dachten heeft toch iedereen de draad weer opgepakt.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:51 schreef nicoleV het volgende:
zwak van de dames.....ik hoor Lieske nog zeggen Joost stort als eerste in....dat heb je als je een grote bek hebt....je wordt er vaak mee afgestraft
Nee joh, er komt nog een 50.000 euro opdracht.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:53 schreef debuurvrouw het volgende:
misschien krijgen ze wel 100.000 euro als ze het nu halen. ik vond namelijk dat Bridget wel heel nadrukkelijk vertelde dat de pot nog naar 350.000 kon gaan.
vind het evengoed belachelijk, maar da's dan misschien nog iets positiefs..
![]()
Ze weten al dat er hierna nog een opdracht volgt voor de andere 50.000.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:53 schreef debuurvrouw het volgende:
misschien krijgen ze wel 100.000 euro als ze het nu halen. ik vond namelijk dat Bridget wel heel nadrukkelijk vertelde dat de pot nog naar 350.000 kon gaan.
![]()
de lamp moet toch ergens zijn info vandaan krijgen. comp. is het meetinstrument voor de lamp. ze stellen het moment van gaan knipperen op een steeds hogere snelheid. heeft dus niks met fiets en alles met lamp van doen imo. Die moet sowieso een draadje voor de stroom uiteraard.....quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:49 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik weet verder niet hoe dat ding bedient wordt d.m.v. die muiscursor![]()
Dan zou een draadloos netwerk in kunnen zitten wat me sterk lijkt![]()
Wordt eigenlijk tijd voor een artikel op Fok BBlog over de manipulatie van BBquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:54 schreef bunnyma het volgende:
Zouden ze bij BB toch willen dat 1 van mannen wint?
Als ik tenminste dat stukje lees over Lieske, krijg ik wel die indruk.
Dan snap ik dat manipuleren van de fietscomputer. Bij de meiden zwaarder dan bij de mannen dus het lijkt of de meiden het niet vol kunnen houden.
Ik snap er niets van, ik had er echt op gerekend dat Ingrid en Lieske het beter vol zouden kunnen houden.![]()
Ik krijg al pijn als ik naar ze kijk. Ik had het nog geen 2 uur vol gehouden. Echt respect voor wat ze neerzetten. Ik vind dat ze hier ook gewoon 100 000 voor moeten krijgen als ze het halen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:55 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ondanks dat ze al een paar keer er zo doorheen zaten dat de bewoners aan opgeven dachten heeft toch iedereen de draad weer opgepakt.![]()
We kunnen nog zoveel commentaar op de bewoners hebben, maar ik wil nog wel eens zien of minimaal 10% van de mensen hier op Fok! in staat is om hun prestatie tot nu toe ook daadwerkelijk neer te zetten.![]()
Rikkert zou tijd te kort zijn gekomen voor zijn HULDE-opmerkingen![]()
![]()
![]()
Je kunt zeggen wat je wilt, maar op dit moment zijn het allemaal bikkels en is er geen enkele bewoner zwak!quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:51 schreef nicoleV het volgende:
zwak van de dames.....ik hoor Lieske nog zeggen Joost stort als eerste in....dat heb je als je een grote bek hebt....je wordt er vaak mee afgestraft
Have funquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:51 schreef Snaptnix het volgende:
De visite is gearriveerd. Prettige avond nog allemaal!!
Tot later![]()
Ik kan met mijn hand op mijn hart zeggen dat ik het wel zou halen...maar ik fiets ook drie a vier keer per week.....40/50 km....quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:55 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ondanks dat ze al een paar keer er zo doorheen zaten dat de bewoners aan opgeven dachten heeft toch iedereen de draad weer opgepakt.![]()
We kunnen nog zoveel commentaar op de bewoners hebben, maar ik wil nog wel eens zien of minimaal 10% van de mensen hier op Fok! in staat is om hun prestatie tot nu toe ook daadwerkelijk neer te zetten.![]()
Rikkert zou tijd te kort zijn gekomen voor zijn HULDE-opmerkingen![]()
![]()
![]()
ach Roel gebruikt andere verdovende middelen...eerst Wiet toen dido....quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maar goed Lance trainde veel en gebruikte wel een epo.
Vraag me af of roel wel eens epo heeft gebruikt.
Komt denk ik door de Nokia affairequote:Op zaterdag 17 december 2005 21:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is heel erg met lieske die wordt steeds weggedraaid.
Bij Ingrid is het een stuk minder
Het lijkt er wel op want daarna begon de ellendequote:Op zaterdag 17 december 2005 21:03 schreef melke het volgende:
[..]
Komt denk ik door de Nokia affaire
Nee, in de opdracht stond dat ze na deze fietsopdracht nog een 50.000 euro opdracht krijgenquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:53 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
kan ook een grapje zijn?!quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:05 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee, in de opdracht stond dat ze na deze fietsopdracht nog een 50.000 euro opdracht krijgen
Moeten ze waarschijnlijk het hele eind weer terug fietsen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:05 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee, in de opdracht stond dat ze na deze fietsopdracht nog een 50.000 euro opdracht krijgen
quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:07 schreef Muerte het volgende:
[..]
Moeten ze waarschijnlijk het hele eind weer terug fietsen.
Ja oke, dat kan, behoor jij tot die minderheid van Fokkers.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:02 schreef nicoleV het volgende:
[..]
Ik kan met mijn hand op mijn hart zeggen dat ik het wel zou halen...maar ik fiets ook drie a vier keer per week.....40/50 km....![]()
Vind ik ook, ze zijn ook sportief naar elkaar toe.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:59 schreef melke het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wilt, maar op dit moment zijn het allemaal bikkels en is er geen enkele bewoner zwak!
[..]
[..]
[..]
De start voor de lange nacht is al slecht ik hopp maar dat ze met ze viertjes gaan halen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:13 schreef bunnyma het volgende:
Ik heb reuze bewondering voor ze maar of ze het redden.... ik heb zo mijn twijfels.
Vooral die lange nacht nog....
Ik vrees ook met grote vrezequote:Op zaterdag 17 december 2005 21:13 schreef bunnyma het volgende:
Ik heb reuze bewondering voor ze maar of ze het redden.... ik heb zo mijn twijfels.
Vooral die lange nacht nog....
Dan klopt ons vermoeden dus echt.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:15 schreef cuall het volgende:
Lieske neemt het over en zegt al snel dat ze voelt dat het ineens zwaarder gaat worden
Ja ik krijg echt het vermoeden dat ze de vrouwen aan het fucken zijnquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dan klopt ons vermoeden dus echt.
Jammiequote:Op zaterdag 17 december 2005 21:18 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik krijg echt het vermoeden dat ze de vrouwen aan het fucken zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |