Het lijkt er wel op want daarna begon de ellendequote:Op zaterdag 17 december 2005 21:03 schreef melke het volgende:
[..]
Komt denk ik door de Nokia affaire
Nee, in de opdracht stond dat ze na deze fietsopdracht nog een 50.000 euro opdracht krijgenquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:53 schreef debuurvrouw het volgende:
misschien krijgen ze wel 100.000 euro als ze het nu halen. ik vond namelijk dat Bridget wel heel nadrukkelijk vertelde dat de pot nog naar 350.000 kon gaan.
vind het evengoed belachelijk, maar da's dan misschien nog iets positiefs..
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
kan ook een grapje zijn?!quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:05 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee, in de opdracht stond dat ze na deze fietsopdracht nog een 50.000 euro opdracht krijgen
Moeten ze waarschijnlijk het hele eind weer terug fietsen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:05 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee, in de opdracht stond dat ze na deze fietsopdracht nog een 50.000 euro opdracht krijgen
quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:07 schreef Muerte het volgende:
[..]
Moeten ze waarschijnlijk het hele eind weer terug fietsen.
Ja oke, dat kan, behoor jij tot die minderheid van Fokkers.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:02 schreef nicoleV het volgende:
[..]
Ik kan met mijn hand op mijn hart zeggen dat ik het wel zou halen...maar ik fiets ook drie a vier keer per week.....40/50 km....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vind ik ook, ze zijn ook sportief naar elkaar toe.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:59 schreef melke het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wilt, maar op dit moment zijn het allemaal bikkels en is er geen enkele bewoner zwak!
[..]
[..]
[..]
De start voor de lange nacht is al slecht ik hopp maar dat ze met ze viertjes gaan halen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:13 schreef bunnyma het volgende:
Ik heb reuze bewondering voor ze maar of ze het redden.... ik heb zo mijn twijfels.
Vooral die lange nacht nog....
Ik vrees ook met grote vrezequote:Op zaterdag 17 december 2005 21:13 schreef bunnyma het volgende:
Ik heb reuze bewondering voor ze maar of ze het redden.... ik heb zo mijn twijfels.
Vooral die lange nacht nog....
Dan klopt ons vermoeden dus echt.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:15 schreef cuall het volgende:
Lieske neemt het over en zegt al snel dat ze voelt dat het ineens zwaarder gaat worden
Ja ik krijg echt het vermoeden dat ze de vrouwen aan het fucken zijnquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dan klopt ons vermoeden dus echt.
Jammiequote:Op zaterdag 17 december 2005 21:18 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik krijg echt het vermoeden dat ze de vrouwen aan het fucken zijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop