Ik heb ze nog allemaalquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:59 schreef MissX het volgende:
1 voor 1 de streams eruit?
eerst ging 2 uit daarna 1, heb nu alleen nog 3 en 4
Wat zijn ze zielig bij BB ze moeten dat wandelende lijk (hummie)een kwartiertje op de fiets zetten.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:58 schreef Kinga het volgende:
[..]
Heb net video op BB site gekeken, waar ze extra de minimum snelheid hadden verhoogd tot 34 km/h toen Ingrid op de fiets zat, en zij maar trappen als een gek en die lamp maar knipperen...toen er nog maar 5 seconden over waren totdat lamp uit ging deden ze de snelheid weer naar 28 km/h ongeveer..... stress ook nog es erbij...nouuu ik vind het niet meer kunnen
de mijne draaien nog steeds prima versatel shitquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:59 schreef MissX het volgende:
1 voor 1 de streams eruit?
eerst ging 2 uit daarna 1, heb nu alleen nog 3 en 4
Heb je een link van die video?quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:58 schreef Kinga het volgende:
[..]
Heb net video op BB site gekeken, waar ze extra de minimum snelheid hadden verhoogd tot 34 km/h toen Ingrid op de fiets zat, en zij maar trappen als een gek en die lamp maar knipperen...toen er nog maar 5 seconden over waren totdat lamp uit ging deden ze de snelheid weer naar 28 km/h ongeveer..... stress ook nog es erbij...nouuu ik vind het niet meer kunnen
http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:05 schreef avonne het volgende:
[..]
Heb je een link van die video?
Een aantal pagina's blijven blanco bij mij.
http://www.talpa.tv/web/s(...)51230/videoid=104058quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:05 schreef avonne het volgende:
[..]
Heb je een link van die video?
Een aantal pagina's blijven blanco bij mij.
Mooi, nou nog proberen ze allemaal op een rijtje te krijgen. Aan je gespring te zien is dat nog niet helemaal gelukt.quote:
blancoquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:05 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019
quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:07 schreef Kinga het volgende:
[..]
http://www.talpa.tv/web/s(...)51230/videoid=104058
Doet het bij mij gewoon hoor.quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:05 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019
onderbroeken lolquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:12 schreef ART het volgende:
Onverantwoordelijk, wat BB doet. Mensen over de kling jagen en dan zuigende, cynische postjes maken op de site. Wat een lol.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:12 schreef ART het volgende:
Onverantwoordelijk, wat BB doet. Mensen over de kling jagen en dan zuigende, cynische postjes maken op de site. Wat een lol.
Huldequote:Op zaterdag 17 december 2005 20:12 schreef ART het volgende:
Hummie schrok donderdag wakker... en bedacht ineens dat ze had geroepen dat dit de hardste big brother ooit zou worden... kut, dan maar de 4 overgebleven bewoners flink uitknijpen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:15 schreef avonne het volgende:
Ze worden dus gewoon genaaid.
Dat is niet fair en niet leuk.
En inderdaad, de berichten op de Talpa site zijn errug niet-grappig.
Ik heb zowiezo het idee dat ze dat doen. Ingrid en Lieske hebben echt een veel betere conditie dan de jongens. En toch gaan hun veel meer kapot. En zie je dat ze echt harder moeten werken.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:21 schreef avonne het volgende:
Als dus de benodigde snelheid achter de schermen wordt bepaald, dan is het ook mogelijk dat ze Ingrid en Lieske harder laten werken.
Dat zou een verklaring zijn waarom zij zo hijgen en steunen, terwijl Roel en Joost het verbazend goed vol houden.
(ik kijk niet de hele tijd, maar ik vermoed dat)
Dat vermoed ik ookquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:21 schreef avonne het volgende:
Als dus de benodigde snelheid achter de schermen wordt bepaald, dan is het ook mogelijk dat ze Ingrid en Lieske harder laten werken.
Dat zou een verklaring zijn waarom zij zo hijgen en steunen, terwijl Roel en Joost het verbazend goed vol houden.
dat klinkt vals... waarom zouden ze dat dan doen?quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:21 schreef avonne het volgende:
Het is toch dezelfde fiets, of zijn er nu plotsleing twee ?quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:24 schreef regenworm het volgende:
Kijk nu maar eens naar Joost het lijkt erop dat hij een stuk makkelijke fiets als ingrid.
BB kan van een afstand alles regelen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:26 schreef avonne het volgende:
Joost heeft zo te zien een licht verzet. Hebben ze dat allemaal, of kan BB het fietsen ook "zwaarder" maken?
Nou dat is helemaal gemeen, die meiden hebben tenminste nog wat aan hun conditie gedaan en nu lijkt het net alsaf zij afgaan, terwijl ze dus nog veel harder werken dan de mannenquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:21 schreef avonne het volgende:
Waarom zouden ze dat dan doen?quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:21 schreef avonne het volgende:
Zo snel als Joost moet rond draaien is fysiek toch niet vol te houden?quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
BB kan van een afstand alles regelen.
Gelukkig hebben ze nog een flinke rechtse, voor als Hummie het te zot maaktquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:28 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou dat is helemaal gemeen, die meiden hebben tenminste nog wat aan hun conditie gedaan en nu lijkt het net alsaf zij afgaan, terwijl ze dus nog veel harder werken dan de mannen![]()
Ik vind sowieso dat de mannen beter fietsen dan de vrouwen. Dat vind ik nogal raar, zeker omdat Lieske en Ingrid een beter conditie hebbenquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:24 schreef regenworm het volgende:
Kijk nu maar eens naar Joost het lijkt erop dat hij een stuk makkelijke fiets als ingrid.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:29 schreef Snaptnix het volgende:
Hoi allemaal![]()
Ook nog even snel bijlezen voor de volgende visite binnenstapt![]()
Ze fietsen nog, werkelijk top![]()
En wat BB nu allemaal uitvreet is gewoon gemeen![]()
Maar ja, hoe weten we dat nou zeker? We speculeren het eigenlijk alleen maarquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:31 schreef cuall het volgende:
[..]
hai, nou wat ik begrijp is BB de fietssnelheid voortdurend aan het manipuleren
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |