Omdat ze ouder zijn? wat is dat voor logicaquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:36 schreef bitwizard het volgende:
[..]
onzin, Lieske is gewoon eerlijk om dat nu te zeggen, de rest zit er net zo goed doorheen, maar trekt het gewoon net iets langer omdat ze ouder zijn.
Dat begrijp ik heus wel, maar ik hoor haar nog heel triomfantelijk zeggen dat Joost vast het eerste zal instorten.....quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:36 schreef bitwizard het volgende:
[..]
onzin, Lieske is gewoon eerlijk om dat nu te zeggen, de rest zit er net zo goed doorheen, maar trekt het gewoon net iets langer omdat ze ouder zijn.
jaaaa, wapperen Lieske kom opquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:37 schreef melke het volgende:
Kom pep die Lies eens op. Ze moet gewoon ff goed janken en dan weer er tegen aan!
Goed zo!quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:35 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ben maar weer teruggekomen,wil ook dat jullie de 1000 halen![]()
Roel is er ook van overtuigd dat het niet gaat lukken.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:38 schreef riri het volgende:
Lieske,gewoon even naar Roel luisteren en ga even slapen
het is een indirecte manier om de mannen meer meters af te laten leggen. Kan me niet voorstellen dat ze zo overduidelijk open en bloot de dames te kakken zetten.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:35 schreef regenworm het volgende:
Wacht even ze willen hier mee Roel en Joost een helde rol geven.
Want die twee gaan wel door oh wat zijn ze goed
Ik weet zeker dat lieske en ingrid zwaarder moeten fietsen dan de mannen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:34 schreef cuall het volgende:
[..]
Als ze iets zouden veranderen dan zou het begrijpelijk zijn, maar ze veranderen niks, en de vrouwen moeten harder trappen, dat klopt toch niet![]()
het is BB en daar doen ze zulken dingen welquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
het is een indirecte manier om de mannen meer meters af te laten leggen. Kan me niet voorstellen dat ze zo overduidelijk open en bloot de dames te kakken zetten.![]()
Van conditie word je dus niet sterker hoor. alleen de vrouwen zitten zich met de mindere kracht steeds net wel in het zuur te werken en de mannen blijkbaar net niet.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat lieske en ingrid zwaarder moeten fietsen dan de mannen.
Lieske zei net dat het fietsen ineens zwaarder werd.
Verder hebben lieske en ingrid een betere conditie dan joost en roel![]()
![]()
Je kan wel merken dat Dido niet meer in de buurt is.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:37 schreef Sjet het volgende:
Ik vind Roel erg lief trouwens, dat hij zo trots is op Lieske dat ze sowieso zo ver is gekomen. Top Roel.
echt lieske wordt genaaid door BBquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:40 schreef Falco het volgende:
Joost lijkt steeds frisser te worden, alleen jammer van Lieske dat ze misschien wil opgeven dus!
Nee hoor,wij zijn met andere dingen weer sterkerquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het was eigenlijk de bedoeling dat je verontwaardigd reageerde![]()
Hij kan de weerstand hebben verhoogtquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:41 schreef cuall het volgende:
Ik heb net een paar keer de omwentelingen geteld, Ingrid zat tussen de 17 en 20 omwentelingen per 10 sec, dan knipperde soms de lamp, Joost stapt daarna op de fiets zonder iets aan te passen en hij zit op 15 tot 17 omwentelingen en dan gaat de lamp niet eens knipperen. Wie kan dit dan verklaren.
aha, dus ze kunnen wel zelf aan die fiets prutsen?quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:43 schreef pullup het volgende:
Hij kan de weerstand hebben verhoogt
omdat de km/u omhoog geschroeft wordt?quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:41 schreef cuall het volgende:
Ik heb net een paar keer de omwentelingen geteld, Ingrid zat tussen de 17 en 20 omwentelingen per 10 sec, dan knipperde soms de lamp, Joost stapt daarna op de fiets zonder iets aan te passen en hij zit op 15 tot 17 omwentelingen en dan gaat de lamp niet eens knipperen. Wie kan dit dan verklaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |