quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
JOH !!![]()
Stuk minder PKs dan jouw Zweed maar ik heb er niet minder plezier om![]()
![]()
+.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:52 schreef Alexxxxx het volgende:
het werd weer eens tijd voor een treindie T is in de SC heel erg onderbelicht
ik ruik een (mini)meetquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:53 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ben toch wel benieuwd hoe die V6 klinkt![]()
Alle alfa's klinken al geil maar die V6 heeft wel iets heel speciaals
En ik geen chip neeIk denk dat ik het ook alleen bij een chip laat, want zo'n downpipe kost volgends mij ook een euro of 700
Dus zal het 270 a 280 pk worden denk ik :p
ik hoor daar toch niet de eerste scheur in de relatie ontstaan?quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en jij geen chip
en ik geen chipsik zit al weken te zeuren om chips, sandra heeft vanochtend GRATIS boodschappen gedaan, maar geen chips meegenomen
:p ik heb tot nu alleen maar een alfa 75 2.0ts gereden en een 155 1.7tsquote:
Hij is nicequote:Op zaterdag 17 december 2005 17:53 schreef BoJo het volgende:
Voor de personen die het gemist hebben in het vorige topic en niet van terug lezen houden...
Ik heb weer een Alfa Romeo 155 maar nu een V6![]()
Vluchtig fotootje:
[afbeelding]
hij is ge-wel-dig !!quote:
*fapsmiley*quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:56 schreef BoJo het volgende:
270/280 pk is ook zat hoor Baracuda, ik merk het nu al met 170 pk dat ik veel te snel en makkelijk veel te hoge snelheden rij![]()
Ohja en het geluid bij mij is nog extra versterkt door de supersprint soundpipe en madeno look einddemper het geluid is diep en blijft diep, word niet schel.![]()
Eerst een tank brandstof leegrijden voordat je er bent?quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
hij is ge-wel-dig !!![]()
ik ga zo weer cruisen, moet om 21:00 op een verjaardag wezen hier 15 minuten vandaan![]()
![]()
wat voor maat is dat danquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
:p ik heb tot nu alleen maar een alfa 75 2.0ts gereden en een 155 1.7ts
die 75 had zo'n standaard sportuitlaat![]()
Ik kwam er vandaag trouwens achter dat als ik volledig naar links of rechts stuur mijn winterbanden toch mijn wielkasten raken
Maar ze blijven er fijn op want dat zout sloopt mijn turbovelgen
*insert ruksmilie*quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:56 schreef BoJo het volgende:
270/280 pk is ook zat hoor Baracuda, ik merk het nu al met 170 pk dat ik veel te snel en makkelijk veel te hoge snelheden rij![]()
Ohja en het geluid bij mij is nog extra versterkt door de supersprint soundpipe en madeno look einddemper het geluid is diep en blijft diep, word niet schel.![]()
makkelijkquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eerst een tank brandstof leegrijden voordat je er bent?![]()
Ik sliap vanochtend toen Sandra (met mn ouders, in de auto, die nota bene alles betaalden ) naar de winkel was....quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:56 schreef vlad het volgende:
[..]
ik hoor daar toch niet de eerste scheur in de relatie ontstaan?![]()
![]()
en wat mankeert er aan je luie reet om zelf een winkel op te zoekendesnoods bestel je een wagen vol rechtstreeks bij de Lays
![]()
Ga ik zeker doenquote:
orginele spul bewaren en dat er weer onder gooien en daarna tuning spul los verkopen...zat animo voorquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
*insert ruksmilie*
Af entoe denk ik ook van fuck it en tune die volvo en pleur er open uitlaat systeem onder wat rukt jou hetEn dan denk ik er weer aan hoe dat dan moet als ik hem ooit wil verkopen enzo
quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:01 schreef BoJo het volgende:
hij roffelt en ploft ook een beetje als ik het gas los laat trouwens![]()
die vind hem ook gaaf, vooral het interieurquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:01 schreef PeuRac het volgende:
Wat vond je moeder er trouwens van Bo??
quote:
Dan zit het wel goedquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:02 schreef BoJo het volgende:
[..]
die vind hem ook gaaf, vooral het interieur![]()
das een behoorlijk wang, die zwarte 16 incherzz die ik had was 205/40/16quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
[afbeelding]
Michelin Pilot Alpin PA2 205/55 R16 91H
En bij volvo zeggen dat het er gewoon onder moet passenMaar ik heb het idee als ik hard door bocht ga iets hoor schrapen
Maar er zit ook een standaard verlagingset op de auto volgends mij
Ik moet echt oppassen in SCG straks met die verhoogde bekeuringen, dat word een sok in m'n uitlaat om niet teveel op te vallenquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan zit het wel goedje neeftje wordt volgens mij helemaal gek als hij deze auto hoort/ziet
![]()
![]()
@Baracuda, een verlagingsetje kan net teveel zijn soms.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:04 schreef BaraCuda het volgende:
Ik zie net pas dat die banden maar gemaakt zijn tot 210km/h
even rekening mee houden
mee eensquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:41 schreef vlad het volgende:
[..]
stickers dragen ook een boodschap uit![]()
hoe belangrijk die mensen voor je zijn en hoeveel belang je zelf hecht aan kerstkaarten![]()
oven opwarmen en dan pizzaquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat laatste is zo herkenbaar![]()
ik begin er niet eens aan, maar tis wel weer lekker gezellig en druk. zit weer helemaal vol geboekt met bezoekjes![]()
jaquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:15 schreef Alexxxxx het volgende:
zelfs ik zit volgeboektdat zegt wel wat...
mooie kerstgedachtequote:Op zaterdag 17 december 2005 18:10 schreef Mukie het volgende:
[..]
mee eens
Ik wil bepaalde mensen een kaartje sturen om te laten zien wat ze het afgelopen jaar voor me hebben betekend. Zoals bvb de familie van een goede vriendin van me wat een 2e thuis is geworden en me enorm hebben gesteund dit jaar
Dat soort dingen wil ik dan met de kerst nog even extra benadrukken
mijn pa is hetzelfde, maar daar neem ik geen genoegen meequote:Op zaterdag 17 december 2005 18:20 schreef Alexxxxx het volgende:
ik doe mn vader juist het meeste plezier als ik hem geen cadeau geef. Hij heeft alles al wat hij wil hebben
Voor mn ouders heb ik concertkaarten gehaald om naar Santana te gaanquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:19 schreef vlad het volgende:
[..]
mooie kerstgedachte![]()
ik ben van plan een mooi cadeau voor m'n pa te kopen. Hij heeft mij de afgelopen jaren geweldig gesteund en was m'n grootste fanhij heeft ervoor gezorgd dat mijn immigratie naar Finland geanuleerd kon worden
hij heeft mij helpen verhuizen en schilderen toen ik tweemaal van woning wisselde en gaat ie ook weer doen als ik volgende maand wat kan vinden in Gorinchem en hij heeft mij geweldig gesteund door Canada
![]()
dus tips voor mooi cadeau zijn welkom uiteraard, al heb ik zelf al een idee en iets wat ik zelf ook leuk vind
![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:20 schreef Alexxxxx het volgende:
ik doe mn vader juist het meeste plezier als ik hem geen cadeau geef. Hij heeft alles al wat hij wil hebben
een Alfa Romeo 155 V6, mooier kado bestaat nietquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:19 schreef vlad het volgende:
[..]
mooie kerstgedachte![]()
ik ben van plan een mooi cadeau voor m'n pa te kopen. Hij heeft mij de afgelopen jaren geweldig gesteund en was m'n grootste fanhij heeft ervoor gezorgd dat mijn immigratie naar Finland geanuleerd kon worden
hij heeft mij helpen verhuizen en schilderen toen ik tweemaal van woning wisselde en gaat ie ook weer doen als ik volgende maand wat kan vinden in Gorinchem en hij heeft mij geweldig gesteund door Canada
![]()
dus tips voor mooi cadeau zijn welkom uiteraard, al heb ik zelf al een idee en iets wat ik zelf ook leuk vind
![]()
Mijn pa is iemand die trots is en gek op watersport/zeilen. Daarom denk ik erover om een zeilboot te kopen (een modelzeilboot), zodat toch kan zeilen wanneer ie geen zin heeft om de grote boot los te gooien of wanneer de wind niet hard genoeg isquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:21 schreef Mukie het volgende:
[..]
Voor mn ouders heb ik concertkaarten gehaald om naar Santana te gaan
Wat is je pa voor iemand? Ik kan we l zo wat gaan schreeuwen, maar dat is dan zo onpersoonlijk
mijn pa heeft net vorige maand een Fiat punto 1.2 gekochtquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
een Alfa Romeo 155 V6, mooier kado bestaat niet![]()
Maar toffe paps![]()
![]()
superideequote:Op zaterdag 17 december 2005 18:23 schreef vlad het volgende:
[..]
Mijn pa is iemand die trots is en gek op watersport/zeilen. Daarom denk ik erover om een zeilboot te kopen (een modelzeilboot), zodat toch kan zeilen wanneer ie geen zin heeft om de grote boot los te gooien of wanneer de wind niet hard genoeg is![]()
ik ga misschien ook deze zomer een extra zeilboot kopen met m'n pa, maar dat is even afwachten op mijn budget enzo![]()
als je stiekem nog eens het Ncad benaderd voor werk, meldt je dat dan evenquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:30 schreef Alexxxxx het volgende:
veel plezier Bo
ik ben aan het scannen, voor het eerst in weken... geen izn om allemaal fotoskooimaailtjes te sturen
einhoven heeft geen lekkere treinaansluiting, helaas, anders had ik wel vaker in die topstad gezeten.quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:32 schreef vlad het volgende:
[..]
als je stiekem nog eens het Ncad benaderd voor werk, meldt je dat dan even![]()
gewoon doenquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
einhoven heeft geen lekkere treinaansluiting, helaas, anders had ik wel vaker in die topstad gezeten.
Maar wie weet vraag ik ze wel of ze een fries truckdepot willenik heb zelf ook een absurd groot archief
zo eentje enzo: bootquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:31 schreef Mukie het volgende:
[..]
superidee![]()
Een die hij zelf ineen moet zetten? Of een met afstandsbesturing?
@ BO, geniet ervan
ERRORquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:44 schreef vlad het volgende:
[..]
zo eentje enzo: boot
en mijn eticket staat ook gewoon nog niet online ofzoen moet morgen om half 3 vliegen
![]()
zal wel goed komen, want anders leren ze me nog kennen![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:43 schreef Mukie het volgende:
Chickies die elkaar leuker vinden. lol
Komt me bekend voor jaquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:07 schreef BoJo het volgende:
Je kan met die V6 ook zo lui rijden, in z'n 5 rijd je net zo makkelijk 70 en trek je hem door tot over de 200![]()
in z'n 4 haalde ik 160 op 5500 toeren![]()
Ik heb in mn tas een lijstje zitten met daarop de coderingen voor de snelheid, zodat ik met een sneeuwband voor tot 160km/h niet ineens 180 rijd (was een collega overkomenquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:04 schreef BaraCuda het volgende:
Ik zie net pas dat die banden maar gemaakt zijn tot 210km/h
even rekening mee houden
link lukt mij nietquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:46 schreef Mukie het volgende:
[..]
ERROR
Page Does Not Exist
Given filename does not exist. Cannot find file:
shop/html/flypage¶ms=boot_ky.ihtml
en komt wel goed.
zou wel straks ff bellen
quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb in mn tas een lijstje zitten met daarop de coderingen voor de snelheid, zodat ik met een sneeuwband voor tot 160km/h niet ineens 180 rijd (was een collega overkomen) er zitten op de auto's van beide klanten waarmee ik vaker in Duitsland kom, winterbanden op tot 260km/h
stapte ik donderdag bij een duitse collega in de auto, Audi A8 W12 L zit er een grote rode sticker op het dashboard met "220km/h MAX" erop
![]()
![]()
lekker danquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:57 schreef vlad het volgende:
[..]
link lukt mij niet![]()
maar bellen gaat niet omdat de organisatie die mijn ticket geboekt heeft niet werkt in het weekend![]()
denk dat de druk dan te groot wordt ofzo met als gevolg een klapband (waarschijnlijk wel een echte KLAPband danquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]toch fijn om te weten
Maar wat zal er gebeuren met zo'n band als je te hard gaat?
Klapband ofzo?
die crisis maak ik zelf welquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:01 schreef Mukie het volgende:
[..]
lekker dan
ook geen "crisis"-nummer?
ik ben wel eerlijk geweest vandaag en gezegd dat ze dat ene item ook maar ff moest scannen en erbij tellenquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:02 schreef vlad het volgende:
ben afgelopen dagen even flink aan het winkelen omdat kleren zo goedkoop zijn hier![]()
kom ik gister bij de kassa met een broek, t-shirt en blouse. Zou meer dan $200,- moeten kosten. Die kerel mooi alles scannen en aanslaan op de kassa, zegt die: dat is dan $111,-![]()
ik kijk een keer raar maar zeg nietskijk ik op de kassabon, heeft die mijn tshirt niet afgerekend
![]()
Dus ga ik zo maar weer even een ander shirt kopen om het te vieren![]()
ben ik ff blij dat ik dat werk niet doequote:Op zaterdag 17 december 2005 19:05 schreef vlad het volgende:
[..]
die crisis maak ik zelf wel![]()
die tikgeit achter de check in balie zal vast wel in de computer kunnen zien welke mensjes er in een vliegtuig moeten. En als ik toevallig een van de mensjes ben en ook nog eens met een paspoort voor haar neus sta te wapperen denk ik dat er wel een mogelijkheid is dat ik gewoon aan boord zit morgenmiddag 3 uur![]()
![]()
en zo niet heeft die tikgeit een hele moeilijke dag morgen![]()
Toch minder als je met 220 een klapband krijgtquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:02 schreef Fugie het volgende:
[..]
denk dat de druk dan te groot wordt ofzo met als gevolg een klapband (waarschijnlijk wel een echte KLAPband dan)
quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:00 schreef BaraCuda het volgende:
Klapband ofzo?
dat denk ikquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Toch minder als je met 220 een klapband krijgt![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:05 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik ben wel eerlijk geweest vandaag en gezegd dat ze dat ene item ook maar ff moest scannen en erbij tellen
Ik stommerik![]()
Ik heb het 1x zien gebeuren met km of 50 a 60.... ik schrok me de tifus want ik liep op een voetpad daar en die knal was echt ziek hardquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:08 schreef Mukie het volgende:
[..]
dat denk ik
Ik vond het met 70kmpu al schrikken
het schijnt veiliger om een klapband met een van je voorwielen te krijgen dan met je achterwielenquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:08 schreef Mukie het volgende:
[..]
dat denk ik
Ik vond het met 70kmpu al schrikken
De band wordt dan te heet en kan bij regen ook de hoeveelheid water niet meer afvoeren. Je krijgt dan Aquaplaining, en in het beste geval vervormd alleen je band (is klote met rijden), als je pech hebt krijg je een klapband.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:00 schreef BaraCuda het volgende:
Klapband ofzo?
wheheh. ik ben terug geweest naar de winkel om een jas van 150 euro te betalen die niet was afgerekend. konden ze wel waarderen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:05 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik ben wel eerlijk geweest vandaag en gezegd dat ze dat ene item ook maar ff moest scannen en erbij tellen
Ik stommerik![]()
mij lijkt het dat als je voorwielen niet symetrisch en veel harder afremmen dan achter, dat je juist dan in de rondte gaat. maar 't zal wel anders zijn.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:11 schreef vlad het volgende:
[..]
het schijnt veiliger om een klapband met een van je voorwielen te krijgen dan met je achterwielen![]()
omdat als je voorwielen blokkeren je rechtdoor gaat en als je achterwielen dat doen je in de rondte gaat. Klinkt aannemelijk, maar ik weet niet of de praktijk zo werkt en ik wil het niet uitproberen![]()
Dat in de ronte gaan komt niet direct door de klapband, maar meer doordat mensen verkeerd reageren, als dat gebeurt moet je niet remmen, maar gas geven, dan trek je de auto namenlijk weer recht en DAN kan je remmen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:11 schreef vlad het volgende:
[..]
het schijnt veiliger om een klapband met een van je voorwielen te krijgen dan met je achterwielen![]()
omdat als je voorwielen blokkeren je rechtdoor gaat en als je achterwielen dat doen je in de rondte gaat. Klinkt aannemelijk, maar ik weet niet of de praktijk zo werkt en ik wil het niet uitproberen![]()
Het zou wel wat zijn dat ze dat bij een slipcursus kunnen nabootsen ofzo.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:11 schreef vlad het volgende:
[..]
ik had ooit eens hetzelfde met een jas van 150 gulden toen ik 12 was. Stond ik bij de kassa heel hard te verdedigen dat ik niet betaald had en de mensen achter de kassa wouden mij niet gelovenquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:12 schreef M5 het volgende:
[..]
wheheh. ik ben terug geweest naar de winkel om een jas van 150 euro te betalen die niet was afgerekend. konden ze wel waarderen.cadeau bonnetje gehad.
Zo'n rijvaardigheidscursus helpt echtquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Het zou wel wat zijn dat ze dat bij een slipcursus kunnen nabootsen ofzo.
Ik ben er toch al voor om bij een rijexamen een verplichte basiscursus slippen bij te doen.
over paar weken gaan we met halve familie (alle mannen) Een rijvaardigheids cursus doen.
Dus de uitgebreide variant van de slipcursus. Lijkt me geweldig leuk om met me eigen auto te slippen enzo
ik kan je zeggen dat dat idd zo is.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:11 schreef vlad het volgende:
[..]
Ik durfde het niet met de eigen auto (die was ook niet mee maargoed) we kregen mooi een golf 5 van dat slipcentrum zelf (lelystad)quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Het zou wel wat zijn dat ze dat bij een slipcursus kunnen nabootsen ofzo.
Ik ben er toch al voor om bij een rijexamen een verplichte basiscursus slippen bij te doen.
over paar weken gaan we met halve familie (alle mannen) Een rijvaardigheids cursus doen.
Dus de uitgebreide variant van de slipcursus. Lijkt me geweldig leuk om met me eigen auto te slippen enzo
Ja lijkt me erg leerzaamquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo'n rijvaardigheidscursus helpt echtik heb er verschillende gehad (steeds een niveau hoger) en je leert er veel zekerder en bewuster van rijden. Zodat je niet altijd overal maar hard rijdt, maar vooral ook weet waar je langzamer moet rijden. En hoe je moet reageren in gevaarlijke situaties.
erm je zit op 3 wielen te rijden, hij trekt dan vanzelf scheef...quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat in de ronte gaan komt niet direct door de klapband, maar meer doordat mensen verkeerd reageren, als dat gebeurt moet je niet remmen, maar gas geven, dan trek je de auto namenlijk weer recht en DAN kan je remmen.
Vergelijkbaar met het achteruitrijden van een caravan, als die eenmaal dwars gaat moet je soms weer vooruit rijden.
Had 5th gear niet laatst zo'n test? Dat ze bij een oude omega eerst de voor en later de achterband lieten ploffen? (en daarna een rondje fullspeed op runflat'squote:Op zaterdag 17 december 2005 19:17 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik kan je zeggen dat dat idd zo is.
Maar heb hem nog netjes "geparkeerd gekregen" in de berm
Klopt, maar dat je niet gaat denken dat je harder kan rijden omdát je zo een cursus hebt gehadquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo'n rijvaardigheidscursus helpt echtik heb er verschillende gehad (steeds een niveau hoger) en je leert er veel zekerder en bewuster van rijden. Zodat je niet altijd overal maar hard rijdt, maar vooral ook weet waar je langzamer moet rijden. En hoe je moet reageren in gevaarlijke situaties.
nope, anders ga ik me schuldig voelenquote:
Ik ben er een groot voorstander van om zoiets met je eigen auto te doen, omdat je weet hoe hij normaal reageert en je dus beter het verschil herkent (of te wel, je leert de grens van je auto kennen). Zeker als je zelf een auto zonder ABS en andere luxigheden rijdt, en je doet zo'n cursus in en auto die dat wel allemaal heeft, zit er een te groot verschil tussen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:17 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik durfde het niet met de eigen auto (die was ook niet mee maargoed) we kregen mooi een golf 5 van dat slipcentrum zelf (lelystad)
Tis echt enorm leerzaam maar ik denk dat ze je eerder willen laten merken hoeveel invloed te hard rijden in slechte omstandigheden heeft op je grip / remafstand
Lijkt me juist tof met mijn eigen auto, want ik weet denk ik nog niet wat de grenzen van mijn auto zijn. En de grenzen van een Golf type 5 interesseren me niet zoveelquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:17 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik durfde het niet met de eigen auto (die was ook niet mee maargoed) we kregen mooi een golf 5 van dat slipcentrum zelf (lelystad)
Tis echt enorm leerzaam maar ik denk dat ze je eerder willen laten merken hoeveel invloed te hard rijden in slechte omstandigheden heeft op je grip / remafstand
als tijdens het remmen de achterwielen blokkeren, ga je in de rondte omdat de wielen geen langskrachten (aandrijf/rem krachten) meer over kunnen brengen, waardoor een klein "duwtje" in de zijrichting ervoor zorgt dat de auto om z'n as rolt.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat in de ronte gaan komt niet direct door de klapband, maar meer doordat mensen verkeerd reageren, als dat gebeurt moet je niet remmen, maar gas geven, dan trek je de auto namenlijk weer recht en DAN kan je remmen.
Vergelijkbaar met het achteruitrijden van een caravan, als die eenmaal dwars gaat moet je soms weer vooruit rijden.
hhehe je wordt je wel meer bewust van wat er fout kan gaan..quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:19 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Klopt, maar dat je niet gaat denken dat je harder kan rijden omdát je zo een cursus hebt gehad
Zoals mijn zusje vandaag, ja je kan wel hard rijden met al die sneeuw want je hebt een slipcursus gehad
eenschquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben er een groot voorstander van om zoiets met je eigen auto te doen, omdat je weet hoe hij normaal reageert en je dus beter het verschil herkent (of te wel, je leert de grens van je auto kennen). Zeker als je zelf een auto zonder ABS en andere luxigheden rijdt, en je doet zo'n cursus in en auto die dat wel allemaal heeft, zit er een te groot verschil tussen.
smakelijkquote:
KLopt, ben ik met je eens.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben er een groot voorstander van om zoiets met je eigen auto te doen, omdat je weet hoe hij normaal reageert en je dus beter het verschil herkent (of te wel, je leert de grens van je auto kennen). Zeker als je zelf een auto zonder ABS en andere luxigheden rijdt, en je doet zo'n cursus in en auto die dat wel allemaal heeft, zit er een te groot verschil tussen.
Dat proberen ze je ook te leren, had ik het idee.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:21 schreef Mukie het volgende:
[..]
hhehe je wordt je wel meer bewust van wat er fout kan gaan..
De snelheid baseer ik op 3 dingen, 1) De auto 2) het weer/wegdek 3) overig verkeer, Zo durf ik bij een hele rustige (snelweg)weg in een goede stabiele auto, met goede winterbanden, maar met redelijke wat regen, toch nog 160km/h te rijden.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:19 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Klopt, maar dat je niet gaat denken dat je harder kan rijden omdát je zo een cursus hebt gehad
Zoals mijn zusje vandaag, ja je kan wel hard rijden met al die sneeuw want je hebt een slipcursus gehad
dan waren ze goed bezigquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:24 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Dat proberen ze je ook te leren, had ik het idee.
ABS is WEL zo een punt, ik heb geen ABS op de rover en wij kregen alleen zo een rondje zonder ABS terwijl de instructeur reedquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:23 schreef BaraCuda het volgende:
Precies dingen als ABS dat zou mijn auto ook moeten hebbenNog nooit meegemaakt....
Dat soort dingen wil ik gewoon van mijn eigen auto weten hoe dat voelt.
Als me achteras maar niet afbreekt als ze je op zo'n baan een zwiep geven om overstuur te genereren. Met zo'n ijzere plaat die de achterbanden ineens een halve meter naar rechts of links gooit
eerst had ik twee weken geen bami.. en teon had ik ineens 6 bakken in de vriezer staanquote:
in finland hebben ze mij leren rijden in de sneeuw met een achterwiel aangedreven auto, een voorwiel aangedreven en een awd met ASR. Echt zo apart om het verschil te voelen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
doe dat hier op de a76 en ik garandeer je dat je sliptquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De snelheid baseer ik op 3 dingen, 1) De auto 2) het weer/wegdek 3) overig verkeer, Zo durf ik bij een hele rustige (snelweg)weg in een goede stabiele auto, met goede winterbanden, maar met redelijke wat regen, toch nog 160km/h te rijden.
Terwijl ik op diezelfde weg, bij zonnig weer maar drukte misschien max 120 rij.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De snelheid baseer ik op 3 dingen, 1) De auto 2) het weer/wegdek 3) overig verkeer, Zo durf ik bij een hele rustige (snelweg)weg in een goede stabiele auto, met goede winterbanden, maar met redelijke wat regen, toch nog 160km/h te rijden.
Terwijl ik op diezelfde weg, bij zonnig weer maar drukte misschien max 120 rij.
wahahaha lolquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:26 schreef vlad het volgende:
[..]
in finland hebben ze mij leren rijden in de sneeuw met een achterwiel aangedreven auto, een voorwiel aangedreven en een awd met ASR. Echt zo apart om het verschil te voelen.
Wel gaaf was dat mijn collega de passat V6 even wou uitproberen zonder ASR.
Hij moest slingeren tot het moment van uitbreken zodat je het verschil kon merken met dezelfde test bij ASR ingeschakeld. Maar wat doet ie: op het moment van uitbreken gaat ie de auto niet rustig opvangen, maar juist in paniek gas geven![]()
![]()
Hij vloog zo de weg af in een metershoge berg sneeuwen toen raakte ie helemaal in paniekl en wou die uitstappen, maar omdat de auto zo ver in de sneeuw gezakt was, kon ie de deur niet openkrijgen en begon ie bijna te janken
![]()
![]()
was lang geleden dat ik zo gigntisch moest lachen... als ik er weer aan terug denk wordt ik weer blij![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:26 schreef vlad het volgende:
[..]
in finland hebben ze mij leren rijden in de sneeuw met een achterwiel aangedreven auto, een voorwiel aangedreven en een awd met ASR. Echt zo apart om het verschil te voelen.
Hij moest slingeren tot het moment van uitbreken zodat je het verschil kon merken met dezelfde test bij ASR ingeschakeld. Maar wat doet ie: op het moment van uitbreken gaat ie de auto niet rustig opvangen, maar juist in paniek gas geven![]()
![]()
Hij vloog zo de weg af in een metershoge berg sneeuwen toen raakte ie helemaal in paniekl en wou die uitstappen, maar omdat de auto zo ver in de sneeuw gezakt was, kon ie de deur niet openkrijgen en begon ie bijna te janken
![]()
![]()
was lang geleden dat ik zo gigntisch moest lachen... als ik er weer aan terug denk wordt ik weer blij![]()
maar alleen over vrachtauto's praten wordt saai en meer onderwerpen kunnen dan nietquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:26 schreef Alexxxxx het volgende:
en praat eens niet zoveelen zeker niet over dingen waar ik geen verstand van heb
diepvries zooiquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
eerst had ik twee weken geen bami.. en teon had ik ineens 6 bakken in de vriezer staannu nog 4 btw
ik heb van meer dan alleen vrachtwagens verstand hoorquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:28 schreef vlad het volgende:
[..]
maar alleen over vrachtauto's praten wordt saai en meer onderwerpen kunnen dan niet![]()
Dan zal het wel heel stil worden hierquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:26 schreef Alexxxxx het volgende:
en praat eens niet zoveelen zeker niet over dingen waar ik geen verstand van heb
chinees made.. maar een voorraadje besteldquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:28 schreef M5 het volgende:
[..]
diepvries zooi
hier was het self-made
quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb van meer dan alleen vrachtwagens verstand hoor
Dat zeg ik, maar dan andersquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:20 schreef vlad het volgende:
[..]
als tijdens het remmen de achterwielen blokkeren, ga je in de rondte omdat de wielen geen langskrachten (aandrijf/rem krachten) meer over kunnen brengen, waardoor een klein "duwtje" in de zijrichting ervoor zorgt dat de auto om z'n as rolt.
Wanneer de voorwielen is er een massa dat op de voorwielen drukt en vooruit wil plus dat de achterwielen nog wel de langskrachten kunnen overbrengen (en dus de zijkrachten kunnen opvangen)
breienquote:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:31 schreef vlad het volgende:
damens en heren, ik groet uit vanuit het mooie Canada![]()
ik ga nog even op jacht naar een pc waarop ik WEL hotmail kan kijken en dan horen jullie van mij zodra ik weer heerlijk achter mijn eigen pctje en in mijn eigen bedje lig![]()
de groeten![]()
dan moet je er juist bij gaan zitten, al die verhalenquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:32 schreef Alexxxxx het volgende:
goede reis vlad
en Mukie, sandra heeft verstand van breien, ik niet.. ik heb heel die meeting boven gezeten
laat de dames maar broddelen...
Ik rij regelmatig 160 op de A76, maar niet met regen, dan rij ik max 120, dat is niet leuk meerquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:26 schreef Mukie het volgende:
[..]
doe dat hier op de a76 en ik garandeer je dat je slipt
ja, en dan Sandra tgen die andere meiden klagen dat ik al binnen 2 minutebn klaarkom als we een week niet hebben geneukt, en ik mag de toastjes smerenquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:33 schreef Mukie het volgende:
[..]
dan moet je er juist bij gaan zitten, al die verhalen
Komende zomer gaan ze gelukkig de A58 van breda naar vlissingen helemaal aanpakken. Daar ga ik met hevige regen ook niet harder als 120 levens gevaarlijk!quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik rij regelmatig 160 op de A76, maar niet met regen, dan rij ik max 120, dat is niet leuk meer![]()
Paniek is misschien wel de grootste veroorzaker van ongelukkenquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:26 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
over Sandra gesproken ...quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, en dan Sandra tgen die andere meiden klagen dat ik al binnen 2 minutebn klaarkom als we een week niet hebben geneukt, en ik mag de toastjes smerennee bedankt
A58 is ook al een grote glijbaan bij regenquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Komende zomer gaan ze gelukkig de A58 van breda naar vlissingen helemaal aanpakken. Daar ga ik met hevige regen ook niet harder als 120 levens gevaarlijk!
weinig meer te bespreken he, nu de strip dood isquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:37 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
over Sandra gesproken ...groetjes
ik heb 'r al een tijdje niet gesproken
d'r zitten wel een paar stukken waar dat kan, maar op die plekken waar geen Zoab ligt is het idd aankloten in de regen. en die spoorvorming..quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Komende zomer gaan ze gelukkig de A58 van breda naar vlissingen helemaal aanpakken. Daar ga ik met hevige regen ook niet harder als 120 levens gevaarlijk!
Achterkant is wel lastig te corrigeren.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zeg ik, maar dan anders![]()
Als je remt en je achterwielen remmen ineens niet meer (of half) dan wil je achterkant sneller als je voorkant, dus komt hij voorbij zetten, dit is te corrigeren door tegen te sturen eventueel in combinatie met gasgeven.
Als je voorwielen grip verliezen is er niks aan de hand, dan houdt de achterkant de boel in het gareel.
dat is wat ik bedoelquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik rij regelmatig 160 op de A76, maar niet met regen, dan rij ik max 120, dat is niet leuk meer![]()
Ik ben met mn Volvo 440 in de regen wel eens dwars gegaan tijdens het afslaan (2 baans afslag) doordat er hobbels in de weg zaten, ik had mazzel dat er nog ruimte was rechts, dankzij snel tegensturen en gasgeven de auto kunnen redden. Als ik had geremd was mn auto kapot geweest en had ik ook nog eens een 15cm hoge rand gekust met 70km/h ongeveer.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:39 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Achterkant is wel lastig te corrigeren.
Was vandeweek, dacht dat ik wel met 60 een bocht te kunnen nemen terwijl het kletsnat was...
en er staan van die betonnen blokken om voetgangers te beschermen, ik kreeg het wel benauwd, schoot van kant naar kant(2 keer ofzo)
quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben met mn Volvo 440 in de regen wel eens dwars gegaan tijdens het afslaan (2 baans afslag) doordat er hobbels in de weg zaten, ik had mazzel dat er nog ruimte was rechts, dankzij snel tegensturen en gasgeven de auto kunnen redden. Als ik had geremd was mn auto kapot geweest en had ik ook nog eens een 15cm hoge rand gekust met 70km/h ongeveer.
ja erm.. dan moet je dr idd niet bijzijnquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, en dan Sandra tgen die andere meiden klagen dat ik al binnen 2 minutebn klaarkom als we een week niet hebben geneukt, en ik mag de toastjes smerennee bedankt
moet je nagaan wat er na 7 maanden gebeurtquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kom altijd op de A77 of A79 Nederland binnen, de A77 is véél relaxer, merk je pas dat je in Nederland bent als je bij de A73 komt. Zal niet voor het eerst zijn dat ik bij die snelwegsplitsing kom met 180-220km/h dat ik totaal de grens overgang gemist hebquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:42 schreef Mukie het volgende:
[..]
dat is wat ik bedoel
de a79 is nog erger![]()
ik denk te vergelijken met de eerste keer dat ik zonder condoom mocht.. voor het zingen de kerk uit zouden we doenquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:44 schreef vlad het volgende:
![]()
[..]
moet je nagaan wat er na 7 maanden gebeurt![]()
![]()
![]()
maar nu weet je dus wel waar die scheve gezichten wegkomen als je over straat loopt
ach ... ik ben jullie nog steeds een website schuldig en ik zou dolgraag nog grafisch werk van 'r af willen nemen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
weinig meer te bespreken he, nu de strip dood is
tis dat er een huisje staat bij de grensovergang, anders zie je het nietquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kom altijd op de A77 of A79 Nederland binnen, de A77 is véél relaxer, merk je pas dat je in Nederland bent als je bij de A73 komt. Zal niet voor het eerst zijn dat ik bij die snelwegsplitsing kom met 180-220km/h dat ik totaal de grens overgang gemist heb![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik denk te vergelijken met de eerste keer dat ik zonder condoom mocht.. voor het zingen de kerk uit zouden we doenik kwam al klaar toen ik m er in stak..
helemaal in de stress... sandra had er niet even bijverteld dat ze al een tijdje de pil slikte
Ook dit wil ik niet weten. Bedankt.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik denk te vergelijken met de eerste keer dat ik zonder condoom mocht.. voor het zingen de kerk uit zouden we doenik kwam al klaar toen ik m er in stak..
helemaal in de stress... sandra had er niet even bijverteld dat ze al een tijdje de pil slikte
Mja, je praat met haar managerquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:48 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
ach ... ik ben jullie nog steeds een website schuldig en ik zou dolgraag nog grafisch werk van 'r af willen nemen.
Praat ik nu met haar manager?
en wat mij betreft leeft de strip nog wel hoor.... weinig kans om S. op msn te spreken, alleen.
Met 200 heb je wel wat beters te doen als kijken of dat ene huisje nu een pishok is bij een parkeerplaats of een grens.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:49 schreef Mukie het volgende:
[..]
tis dat er een huisje staat bij de grensovergang, anders zie je het niet
Als Mukie het had verteld, had je je beeldscherm schoon moeten vegenquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:49 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ook dit wil ik niet weten. Bedankt.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, je praat met haar manager
Sandra heeft interesse de strip voort te zetten op de webblog.
Nu snappen we in iedergeval waarom ze hulpstukken gebruikenquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:49 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ook dit wil ik niet weten. Bedankt.
Dat ik zou klaarkomen zodra hij erin kwam?quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als Mukie het had verteld, had je je beeldscherm schoon moeten vegen
Daarvoor moet je bij Sandra zijn. Word Sandra haar site... Ikzelf heb mn handen al vol aan BuzzyBeequote:Op zaterdag 17 december 2005 19:51 schreef Googolplexian het volgende:
[..]![]()
![]()
en de site die jullie nog van me krijgen?
Dat is het verschil tussen een mooie vrouw en een lelijk ventquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als het droog is daar in tegenquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:38 schreef M5 het volgende:
[..]
d'r zitten wel een paar stukken waar dat kan, maar op die plekken waar geen Zoab ligt is het idd aankloten in de regen. en die spoorvorming..
die kun je ook samen gebruikenquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nu snappen we in iedergeval waarom ze hulpstukken gebruiken![]()
Bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:52 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat ik zou klaarkomen zodra hij erin kwam?
quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gezien en gaafquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij Sandra zijn. Word Sandra haar site... Ikzelf heb mn handen al vol aan BuzzyBee
Ik ken een meisje welke dat bijna heeft, 3x stoten en ze gilt de dak van het huis, voordat ik klaarkom is zij al minimaal 5x klaar gekomen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:52 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat ik zou klaarkomen zodra hij erin kwam?
ik heb maar een heel klein deel online staan, dat is nog het ergstequote:Op zaterdag 17 december 2005 19:53 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
gezien en gaaf
je bent idd een buzzy beesta soms versteld van de foto's die je hebt / maakt
Nee Peu... dat faket ze, zodat jij sneller klaar komt, en ze weer van je af isquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ken een meisje welke dat bijna heeft, 3x stoten en ze gilt de dak van het huis, voordat ik klaarkom is zij al minimaal 5x klaar gekomen.
damnquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb maar een heel klein deel online staan, dat is nog het ergsteen werk aan een heel stel andere trucksites mee, qua foto's leveren en zo
mja, ik moet altijd bijna de hele a58 afrijden. tot de tijd dat ze er gingen flitsen was het bijna de autobahn van NL.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als het droog is daar in tegenZe staan er zelden te flitsen.
Waar ze vaak staan is bij afslag rilland waar ik net 1 afslag daarvoor eraf ga
Verder kun je echt voluit planken daar als je een beetje in de gaten houd of er niet zo'n undercoverwout achter je zit
Kortom A58 als het droog is![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee Peu... dat faket ze, zodat jij sneller klaar komt, en ze weer van je af is
Peu en vrouwenkennis![]()
Jups.. en geen rijbewijs hequote:
Dat betwijfel ik ten zeerste.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ken een meisje welke dat bijna heeft, 3x stoten en ze gilt de dak van het huis, voordat ik klaarkom is zij al minimaal 5x klaar gekomen.
Als ze dat faket, krijgt ze meteen een Emmy en alle andere prijzen die er te winnen zijn. Ik wil niet zeggen dat ik het herkend heb, mocht het me een keer overkomen zijn. Maar zo uitgeput als zij is, en nat en alles bij elkaar, geloof ik niet dat zij het ooit heeft hoeven te faken.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee Peu... dat faket ze, zodat jij sneller klaar komt, en ze weer van je af is
Peu en vrouwenkennis![]()
Nah dat soort verhalen horen hier niet thuisquote:
Zoals de A348quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:55 schreef M5 het volgende:
[..]
mja, ik moet altijd bijna de hele a58 afrijden. tot de tijd dat ze er gingen flitsen was het bijna de autobahn van NL.
ze had gewoon teveel glijmiddel gebruikt, en wilde dat zsm weer wegspoelen, waardoor ze een orgasme ging faken, zodat jij ook klaar zou komen.. je snapte de hint niet, dus ze ging nog maar wat faken....quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ze dat faket, krijgt ze meteen een Emmy en alle andere prijzen die er te winnen zijn. Ik wil niet zeggen dat ik het herkend heb, mocht het me een keer overkomen zijn. Maar zo uitgeput als zij is, en nat en alles bij elkaar, geloof ik niet dat zij het ooit heeft hoeven te faken.
Dat herken je ook nietquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ze dat faket, krijgt ze meteen een Emmy en alle andere prijzen die er te winnen zijn. Ik wil niet zeggen dat ik het herkend heb, mocht het me een keer overkomen zijn. Maar zo uitgeput als zij is, en nat en alles bij elkaar, geloof ik niet dat zij het ooit heeft hoeven te faken.
ga lekker in US moderetertje spelenquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:57 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nah dat soort verhalen horen hier niet thuis
Zij had er geen problemen meequote:Op zaterdag 17 december 2005 19:57 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik ten zeerste.
De meeste vrouwen kunnen niet eens klaarkomen. Daarvoor hebben ze of te weinig clitorale stimulans tijdens het neuken, of ze kunnen niet vaginaal klaarkomen
Doeg doegquote:
Peu afzeiken kan iedereen, is heel niet moeilijk.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:00 schreef BaraCuda het volgende:
Gelukkig is het onderwerp weer veranderd naar iets waar iedereen wel een beetje kaas van heeft gegeten
ze plaatsen te weinig foto'squote:Op zaterdag 17 december 2005 19:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ga lekker in US moderetertje spelen![]()
ik ging er dan ook niet op door
lang leve standje 69 dusquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zij had er geen problemen meeEen van mn exen kon alleen klaarkomen bij orale sex
een andere kwam alleen klaar als ik haar vingerde (zij kon wel heerlijk pijpen
)
Ze viel soms half flauw van genot en liep te shaken dat ze me soms zelfs verdomd hard sloeg of schopte. Dat was echt niet te faken hoorquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:58 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat herken je ook niet
Meiden kunnen nat worden en idd gevoelig zijn, maar wat jij me verteld is wel heel erg overdreven
Daarnaast zijn sommige meiden zo bedreven in faken dat ze zelfs hun vaginale spieren op het moment supreme kunnen samentrekken
Dat dan weer niet, ze kon er absuluut niks meer van als ik haar verwendequote:
Ik wil net zeggenquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:57 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik ten zeerste.
De meeste vrouwen kunnen niet eens klaarkomen. Daarvoor hebben ze of te weinig clitorale stimulans tijdens het neuken, of ze kunnen niet vaginaal klaarkomen
quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen![]()
Er zijn maar weinig vrouwen die klaar kunnen komen zonder clitorale stimulans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TOF bedankt dat je idols noemde. ik moet voor een fokker even idols op DVD opnemenquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:01 schreef Mukie het volgende:
Ik ga eens idols kijken en tussendoor dit nog ff checken
hij is aan het opnemen. Beter ben ik nog op tijdquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
TOF bedankt dat je idols noemde. ik moet voor een fokker even idols op DVD opnemen![]()
Was ik toch effe vergeten![]()
Beter ben ik op tijd met het geen dat ze wilde zien. Iets van een work shop van een bekende artiest waar ze idol van is.
om 20:15 begint hij met opnemen hoop ik dan maar![]()
het begint om 20u hoorquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
TOF bedankt dat je idols noemde. ik moet voor een fokker even idols op DVD opnemen![]()
Was ik toch effe vergeten![]()
Beter ben ik op tijd met het geen dat ze wilde zien. Iets van een work shop van een bekende artiest waar ze idol van is.
om 20:15 begint hij met opnemen hoop ik dan maar![]()
Das baggerquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:17 schreef Fwnk het volgende:
bah, wil enorm graag uit(leuk meisje enzo), maar krijg nu net een telefoontje dat het niet goed gaat met me opa
ja maar die kut timer wilde niet doen wat ik wilde dus heb net maar kei hard op record gedrugt zo van. LUISTEREN NAAR DE OH ZO MACHTIGE OOK_GEKquote:
bagger hequote:Op zaterdag 17 december 2005 20:15 schreef BaraCuda het volgende:
Crap dus die keer dat ik dacht een vrouw met mijn ogen klaar te laten komen was gewoon een epilepsi aanval?![]()
of je weet niet hoe je met een videorecorder om moet gaanquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja maar die kut timer wilde niet doen wat ik wilde dus heb net maar kei hard op record gedrugt zo van. LUISTEREN NAAR DE OH ZO MACHTIGE OOK_GEK![]()
Aan de andere kant is het ziekenhuis wel dichterbij, dus ALS ik gebeld word kan ik ook direct erheen...quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:21 schreef Mukie het volgende:
[..]
Das bagger
Een ander keertje gewoon afspreken...
Dit is nu iets belangrijker denk ik zo.
Sterkte
denk je dat je dan met je hoofd erbij zult zijn?quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:22 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Aan de andere kant is het ziekenhuis wel dichterbij, dus ALS ik gebeld word kan ik ook direct erheen...
raar gevoel van dubio![]()
weet je zeker dat je dr niet aan wurgen was?quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze viel soms half flauw van genot en liep te shaken dat ze me soms zelfs verdomd hard sloeg of schopte. Dat was echt niet te faken hoor(ze was helaas niet altijd zo gevoelig, waren maar een paar dagen per maand jammer genoeg).
quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jups.. en geen rijbewijs he
Moet je voorstellen waar ik allemaal op de fiets ben geweestsommige dagen meer dan 250 kilometer gefietst, zelfs een keer driehonderdnogwat
![]()
gelukkig heb ik nu iemand gevonden met dezelfde afwijking, maar hij heeft wel een autootje, dus daar wel vaak mee onderweg, als ik niet werk
het is een DVD recorder waar ik altijd van roep naar klanten toe. ZELFS een bejaarde oma van 150 kan hem nog bedienen. En ik krijg soms ook nog reacties terug van klanten dat hij ECHT zo makkelijk te bedienen is.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:22 schreef Mukie het volgende:
[..]
of je weet niet hoe je met een videorecorder om moet gaan
ik ben zelf heel makkelijk in dit soort dingen. Ik zou wel gaan want er verranderd toch niks als je thuis blijft zitten. Het enige waar ik zo bang voor zou zijn is dat ik het telefoontje mis als ik gebeld word.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:22 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Aan de andere kant is het ziekenhuis wel dichterbij, dus ALS ik gebeld word kan ik ook direct erheen...
raar gevoel van dubio![]()
jup dat ben ik 100% zekerquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:30 schreef Alexxxxx het volgende:weet je zeker dat je hetero bent, mark?
neh ik doe niet aan vooruit denken. Het komt allemaal van zelf welquote:
Wurg sex heb ik nog nooit geprobeerdquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:24 schreef Mukie het volgende:
[..]
weet je zeker dat je dr niet aan wurgen was?
Draaide ze dr ogen weg?![]()
ik zei het toch! Hij haalt zn verhalen uit de break outquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wurg sex heb ik nog nooit geprobeerdAl kwam het laatst wel in een boek voor wat ik las.
dat flauw vallen heb ik zelf ook. Maar dat gebeurd al wanneer ik een stijve krijg. Dan heb ik al het bloed nodig voor mijn lul. Dat er niks over blijft in mijn hersenen en dan val je nog wel eens omquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze viel soms half flauw van genot en liep te shaken dat ze me soms zelfs verdomd hard sloeg of schopte. Dat was echt niet te faken hoor(ze was helaas niet altijd zo gevoelig, waren maar een paar dagen per maand jammer genoeg).
Het boek was: "Nachploeg" van Natsuo Kirino (Japans) erg mooi boek, super spannend (wurgsex is maar een klein detail) en ik heb het pas net uit, lang nadat ik dat meisje voor het laatst heb gezien/sproken.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik zei het toch! Hij haalt zn verhalen uit de break out
Je bedoelt dat je door de hoge bloedruk van de spanning flauwvalt.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat flauw vallen heb ik zelf ook. Maar dat gebeurd al wanneer ik een stijve krijg. Dan heb ik al het bloed nodig voor mijn lul. Dat er niks over blijft in mijn hersenen en dan val je nog wel eens om
Groot geschapen zijn is helemaal niet zo leuk als dat het lijkt. Als ik hem er in steek dan trillen, slaan en schoppen de vrouwen ook vaak. Maar dat komt omdat het pijn doet
ik lees ook geen boeken. wel wat tijdschrifen enzo. komt misschien later wel weer eens.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:45 schreef ook_gek het volgende:
valt me op dat veel mensen hier lezen.
Ik lees werkelijk waar geen 1 boek. Is dit raar?
Ik lees boeken omdat ik vaak langere tijd moest wachten tijdens het werk. Dan is lezen een welkome ontspanning.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:45 schreef ook_gek het volgende:
valt me op dat veel mensen hier lezen.
Ik lees werkelijk waar geen 1 boek. Is dit raar?
sta ik laatst op de tramhalte te wachten... In Den haag ja, want bij ons rijd geen tram... staan daar twee sjonnen, ebide een matje in de nek... op een gegeven moment stappen we dus in, en ik ga op het bankej achter de twee sjonnenzitten, altijd lachenquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat flauw vallen heb ik zelf ook. Maar dat gebeurd al wanneer ik een stijve krijg. Dan heb ik al het bloed nodig voor mijn lul. Dat er niks over blijft in mijn hersenen en dan val je nog wel eens om
Groot geschapen zijn is helemaal niet zo leuk als dat het lijkt. Als ik hem er in steek dan trillen, slaan en schoppen de vrouwen ook vaak. Maar dat komt omdat het pijn doet
quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:56 schreef ook_gek het volgende:
het mooiste wat ik ooit eens heb mee gemaakt in de tram is het volgende.
......
Man man man ik ging kapot wheheh
quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik zei het toch! Hij haalt zn verhalen uit de break out
en nog verkeerd geschreven ookquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:56 schreef PeuRac het volgende:
Dubbel
Ik vind onverwachte controles okayquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:56 schreef ook_gek het volgende:
In lijn 16 richting spoorwijk ( beetje foute buurt en vrij donker qua mensen ) zitten een kleine 15 a 20 gastjes van tussen de 14 en de 18. Veel al turken en marokanen. Allemaal grote bek schreeuwen noem maar op. En ja hoor HTM controle stapt in. Dus een paar gastjes sprinten naar buiten en de andere zeggen van. YO ga je controleren? Nee zeggen ze we zijn vrij we gaan naar huis dus je hebt geluk deze keer. GASTUH kom kom geen controle ik zweer net gevraag. Iedereen weer in de tram deuren gaan dicht zegt die controleur opeens van. GOEDEAVOND HTM CONTROLE GRAAG UW VERVOERSBEWIJSDe gastjes gingen helemaal los. JA nokkuh anders laat ik de politie komen. Wie heeft er geen ID pas bij zich? Nou aardig wat handen de lucht in . Mooi laat hij gewoon 4 politie busjes komen
Krijgen die gastjes ( veel van ze ) een bekeuring wegens het ontbreken van een geldig vervoers en legitimatie bewijs
![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
quote:
ik neem aan dat je wel weet hoe erg die buurt is bij lijn 16 van af hollandsspoor richting spoorwijk.quote:
dat noem ik humorquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:56 schreef ook_gek het volgende:
In lijn 16 richting spoorwijk ( beetje foute buurt en vrij donker qua mensen ) zitten een kleine 15 a 20 gastjes van tussen de 14 en de 18. Veel al turken en marokanen. Allemaal grote bek schreeuwen noem maar op. En ja hoor HTM controle stapt in. Dus een paar gastjes sprinten naar buiten en de andere zeggen van. YO ga je controleren? Nee zeggen ze we zijn vrij we gaan naar huis dus je hebt geluk deze keer. GASTUH kom kom geen controle ik zweer net gevraag. Iedereen weer in de tram deuren gaan dicht zegt die controleur opeens van. GOEDEAVOND HTM CONTROLE GRAAG UW VERVOERSBEWIJSDe gastjes gingen helemaal los. JA nokkuh anders laat ik de politie komen. Wie heeft er geen ID pas bij zich? Nou aardig wat handen de lucht in . Mooi laat hij gewoon 4 politie busjes komen
Krijgen die gastjes ( veel van ze ) een bekeuring wegens het ontbreken van een geldig vervoers en legitimatie bewijs
![]()
Moet je voor de grap eens in Rotterdam op het station staan, dan moet je jezelf echt ervan overtuigen dat je in nederland bent en niet in Afrika oidquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik neem aan dat je wel weet hoe erg die buurt is bij lijn 16 van af hollandsspoor richting spoorwijk.
Kan ongeveer indenken hoe het gegaan is. Ik kom er wekelijks bijna en zonder te overdrijven is zeker 85% van de mensen donker van huids kleur![]()
MRquote:
in de buurt? gaan we elkaar eindelijk ontmoeten?quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
MR
@ook_gek: inderdaadik had het idee dat ik de eerste blanke was die sommige mensen daar zagen
Als we over twee weken weer in Den Haag zijn gaan we weer zo'n dagkaart kopen, voor groot Den Haagbeetje met tram en bus de stad bekijken, naar delft, enzovoort
Dan moet je lijn 1 pakken van uit delft naar scheveningenquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
MR
@ook_gek: inderdaadik had het idee dat ik de eerste blanke was die sommige mensen daar zagen
Als we over twee weken weer in Den Haag zijn gaan we weer zo'n dagkaart kopen, voor groot Den Haagbeetje met tram en bus de stad bekijken, naar delft, enzovoort
hoiquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:58 schreef Sjoewe het volgende:
Nou de bank staat en ik ben weer vertrouwd in Utreg
Zwartedoosquote:
we zijn veel vaker al in de buurt geweestquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:01 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
in de buurt? gaan we elkaar eindelijk ontmoeten?
quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
we zijn veel vaker al in de buurt geweestmaar zoals altijd al weer helemaal volgeplanned, dus een ontmoeting zal er wel niet in zitten
Lijn 1 zo vaka gehad, beide kanten op.. die komt bij onze vaste halte langs hequote:Op zaterdag 17 december 2005 21:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dan moet je lijn 1 pakken van uit delft naar scheveningenDie is zo geniaal.
In delft is het sper wit om het zo te zeggen. Halverwegen word het onwijs donker en ben je 1 van de weinige blanke. Tot voor bij de stad is het donker en dan bij centraal station word het weer mega licht![]()
Lijn 17 zelfde verhaal. Lijn 16 is bijna geen blanke in te herkennen![]()
je weet dat ze die duitse trams weer uit de dienst genomen hebben he?quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Lijn 1 zo vaka gehad, beide kanten op.. die komt bij onze vaste halte langs he
wil weer eens wat lijn 11 foto's maken, die heb ik er mijns inziens nog niet vaak genoeg op.. misshcien ook wat interieurfoto's
quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zo rond 16 februari zijn we er misschien weer, wie weet dan
godver, mn kans op foto's van die hannover krengen verkeken? Nou ja, die van Utrecht zijn hetzlefde, ga ik daar wel inquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je weet dat ze die duitse trams weer uit de dienst genomen hebben he?
Die dingen staan nu hier op het terrein van de HTM in scheveningen. Kan ze zo van uit mijn raam zien![]()
graagquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:11 schreef Sjoewe het volgende:
Zal ik de zware taak maar op me nemen dan?
eenschquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:11 schreef Sjoewe het volgende:
Zal ik de zware taak maar op me nemen dan?
Je kan het altijd vragen. Het parkeerterein daar word gehuurd door holland cassino volgens mij. Er zit zo een wachter geval weet niet of hij streng is of niet.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
godver, mn kans op foto's van die hannover krengen verkeken? Nou ja, die van Utrecht zijn hetzlefde, ga ik daar wel in
kan ik dara het terrein op, bij HTM Scheveningen? Zo niet: staan ze dicht bij de hekken?
bij voorbaat dankquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je kan het altijd vragen. Het parkeerterein daar word gehuurd door holland cassino volgens mij. Er zit zo een wachter geval weet niet of hij streng is of niet.
anders vraag je het gewoon effe aan zo een HTM mannetje. Denk niet dat ze daar al te moeilijk over doen. Ben benieuwd wanneer ze die dingen weg gaan halen![]()
Zal morgen overdag even van uit mijn raam een foto maken dan kan je zelf inschatten hoe ze staan![]()
qua openbaar vervoer?quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bij voorbaat dank
nog andere fototips van dingen in mijn straatje die in de regio te zien zijn?
heb ik alquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
qua openbaar vervoer?
de HSL op hollandsspoor?
toch wel een "echte" he?quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:20 schreef Sjoewe het volgende:
690 Staat klaar
ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:20 schreef Sjoewe het volgende:
690 Staat klaar
misschien ook beter zoquote:
Een hele echtequote:
issie leuk?quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:20 schreef Sjoewe het volgende:
690 Staat klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |