Je hebt wel een kutleven he?quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:09 schreef JongeBlondeGod het volgende:
Dan dat ze mij vinden.
Ik bedoel kijken is best heel erg leuk, maar uiteindelijk wil ik wel meedoen.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:12 schreef JongeBlondeGod het volgende:
Kijken is trouwens best eens leuk hoor, maar ik ben ook maar een man.
zou het zn nick zijn?quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:10 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Je hebt wel een kutleven he?
Eerst een topic openen waarin je probeert het chickie van je vriend (BOB) af te pakken en nu vinden de chick's elkaar zelfs leuker als jou.
je reageer knopje?quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:17 schreef JongeBlondeGod het volgende:
I've got tools, you know?
dat effect heb jij nou eenmaal op vrouwen als je je ware intenties openbaart.quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:09 schreef JongeBlondeGod het volgende:
Dan dat ze mij vinden.
Ik bedoel kijken is best heel erg leuk, maar uiteindelijk wil ik wel meedoen.
Vrouwen willen ook wel wat hoor.quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:18 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
dat effect heb jij nou eenmaal op vrouwen als je je ware intenties openbaart.
die meisjes dan?quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:23 schreef Vector_SLD het volgende:
hoe oud?
Dronken voeren, goede strategie, alleen wel strafbaarquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:19 schreef JongeBlondeGod het volgende:
Uiteindelijk heb ik nog wat drankjes gehaald hoor.![]()
enzo.
zeker als ze 12 zijnquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:26 schreef generalist het volgende:
[..]
Dronken voeren, goede strategie, alleen wel strafbaar
Elke dude doet het.quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:26 schreef generalist het volgende:
[..]
Dronken voeren, goede strategie, alleen wel strafbaar
Pijnlijk he? Oud en saai zijn.quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:14 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ik stel trouwens voor dat je wat minder bij de grote mensen van Fok! gaat posten, en wat meer in PUB blijft hangen.
en dat maakt het ok?quote:
alleen jij bent het nietquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:20 schreef JongeBlondeGod het volgende:
[..]
Vrouwen willen ook wel wat hoor.
quote:
Niet per definitie rechts zou ik toch zeggenquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:31 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
pijnlijk hé? razende hormonen en ze niet kunnen uiten, alleen mbv je rechterhand.
geen last meer vanquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:31 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
pijnlijk hé? razende hormonen en ze niet kunnen uiten
Niet iedereen is zoals jou hoorquote:alleen mbv je rechterhand.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:30 schreef JongeBlondeGod het volgende:
[..]
Ja? Ze nemen het toch zelf aan man! Sommige hebben gewoon een flinke beurt nodig.
voor hetzelfde geld zuipen ze zich lamlazerus en gaan alsnog met iemand anders de hort opquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:39 schreef Mukie het volgende:
[..]En je moet ze hiervoor dronken voeren?
Mên dan ben je wel heel erg de weg kwijt he
Vrouwen, of meisjes in jouw geval, die een beurt willen, die laten je dat wel merken.
Meiden die niet op je reageren zijn gewoon "not that into you" maar wel in je vrienden bvb
quote:
Ik vind dat mensen echt wel doorhebben of ze dronken worden hoor. En anders zijn ze heeeel dom.quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
voor hetzelfde geld zuipen ze zich lamlazerus en gaan alsnog met iemand anders de hort op
nah die is te makkelijkquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:11 schreef JongeBlondeGod het volgende:
[..]
Ik vind dat mensen echt wel doorhebben of ze dronken worden hoor. En anders zijn ze heeeel dom.
Voel je niets van trouwens.![]()
En dat voor een godquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:16 schreef JongeBlondeGod het volgende:
[..]
Wacht eens! Jij BENT een chick!
Hoi!
Ja al die dudes hier hebben altijd mooie vrouwen in hun avater dus dan ga ik er al vanuit dat het een gast is.quote:
scherpquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:16 schreef JongeBlondeGod het volgende:
Wacht eens! Jij BENT een chick!
Vieze slijmerd, jij bent echt geen jonge blonde god, jij bent echt rotzooi. Maagd.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:20 schreef JongeBlondeGod het volgende:
[..]
Ja al die dudes hier hebben altijd mooie vrouwen in hun avater dus dan ga ik er al vanuit dat het een gast is.
Ik werk beter in het echte leven, vergeef mij.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:20 schreef HighLander het volgende:
[..]
scherp
Dan zal de openingspost in haar geval waarschijnlijk ook wel voor jou opgaan...
Het is niet zo dat je er in de loop van het topic nou echt enige vooruitgang in geboekt heb ben ik bang.
Heldquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:20 schreef HighLander het volgende:
[..]
scherp
Dan zal de openingspost in haar geval waarschijnlijk ook wel voor jou opgaan...
Het is niet zo dat je er in de loop van het topic nou echt enige vooruitgang in geboekt heb ben ik bang.
Niet getuige je openingspostquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:22 schreef JongeBlondeGod het volgende:
Ik werk beter in het echte leven, vergeef mij.
alleen op sokkenquote:
Wel het hele topic lezen he. Uiteindelijk is het gelukt.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:25 schreef HighLander het volgende:
[..]
Niet getuige je openingspost
Dat is inderdaad wel te hopen voor je.
Maar mocht dat niet het geval zijn kijk ik er niet echt gek van op
Je bedoelt dat je een drankje voor ze mocht halen?quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:27 schreef JongeBlondeGod het volgende:
Wel het hele topic lezen he. Uiteindelijk is het gelukt.
Lekker flirten en dansen ja toch! Niets mis met mijn spel slechts met hun smaak. Daar klaag ik over.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:28 schreef Mukie het volgende:
Ik zal je helpen:
JongeBlondeGod hoe ga je irl dan met vrouwen om? En dan bedoel ik nu ff niet die grootspraak van je op het inet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |