Je hebt wel een kutleven he?quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:09 schreef JongeBlondeGod het volgende:
Dan dat ze mij vinden.
Ik bedoel kijken is best heel erg leuk, maar uiteindelijk wil ik wel meedoen.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:12 schreef JongeBlondeGod het volgende:
Kijken is trouwens best eens leuk hoor, maar ik ben ook maar een man.
zou het zn nick zijn?quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:10 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Je hebt wel een kutleven he?
Eerst een topic openen waarin je probeert het chickie van je vriend (BOB) af te pakken en nu vinden de chick's elkaar zelfs leuker als jou.
je reageer knopje?quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:17 schreef JongeBlondeGod het volgende:
I've got tools, you know?
dat effect heb jij nou eenmaal op vrouwen als je je ware intenties openbaart.quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:09 schreef JongeBlondeGod het volgende:
Dan dat ze mij vinden.
Ik bedoel kijken is best heel erg leuk, maar uiteindelijk wil ik wel meedoen.
Vrouwen willen ook wel wat hoor.quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:18 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
dat effect heb jij nou eenmaal op vrouwen als je je ware intenties openbaart.
die meisjes dan?quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:23 schreef Vector_SLD het volgende:
hoe oud?
Dronken voeren, goede strategie, alleen wel strafbaarquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:19 schreef JongeBlondeGod het volgende:
Uiteindelijk heb ik nog wat drankjes gehaald hoor.![]()
enzo.
zeker als ze 12 zijnquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:26 schreef generalist het volgende:
[..]
Dronken voeren, goede strategie, alleen wel strafbaar
Elke dude doet het.quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:26 schreef generalist het volgende:
[..]
Dronken voeren, goede strategie, alleen wel strafbaar
Pijnlijk he? Oud en saai zijn.quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:14 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ik stel trouwens voor dat je wat minder bij de grote mensen van Fok! gaat posten, en wat meer in PUB blijft hangen.
en dat maakt het ok?quote:
alleen jij bent het nietquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:20 schreef JongeBlondeGod het volgende:
[..]
Vrouwen willen ook wel wat hoor.
quote:
Niet per definitie rechts zou ik toch zeggenquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:31 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
pijnlijk hé? razende hormonen en ze niet kunnen uiten, alleen mbv je rechterhand.
geen last meer vanquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:31 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
pijnlijk hé? razende hormonen en ze niet kunnen uiten
Niet iedereen is zoals jou hoorquote:alleen mbv je rechterhand.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:30 schreef JongeBlondeGod het volgende:
[..]
Ja? Ze nemen het toch zelf aan man! Sommige hebben gewoon een flinke beurt nodig.
voor hetzelfde geld zuipen ze zich lamlazerus en gaan alsnog met iemand anders de hort opquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:39 schreef Mukie het volgende:
[..]En je moet ze hiervoor dronken voeren?
Mên dan ben je wel heel erg de weg kwijt he
Vrouwen, of meisjes in jouw geval, die een beurt willen, die laten je dat wel merken.
Meiden die niet op je reageren zijn gewoon "not that into you" maar wel in je vrienden bvb
quote:
Ik vind dat mensen echt wel doorhebben of ze dronken worden hoor. En anders zijn ze heeeel dom.quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
voor hetzelfde geld zuipen ze zich lamlazerus en gaan alsnog met iemand anders de hort op
nah die is te makkelijkquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:11 schreef JongeBlondeGod het volgende:
[..]
Ik vind dat mensen echt wel doorhebben of ze dronken worden hoor. En anders zijn ze heeeel dom.
Voel je niets van trouwens.![]()
En dat voor een godquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:16 schreef JongeBlondeGod het volgende:
[..]
Wacht eens! Jij BENT een chick!
Hoi!
Ja al die dudes hier hebben altijd mooie vrouwen in hun avater dus dan ga ik er al vanuit dat het een gast is.quote:
scherpquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:16 schreef JongeBlondeGod het volgende:
Wacht eens! Jij BENT een chick!
Vieze slijmerd, jij bent echt geen jonge blonde god, jij bent echt rotzooi. Maagd.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:20 schreef JongeBlondeGod het volgende:
[..]
Ja al die dudes hier hebben altijd mooie vrouwen in hun avater dus dan ga ik er al vanuit dat het een gast is.
Ik werk beter in het echte leven, vergeef mij.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:20 schreef HighLander het volgende:
[..]
scherp
Dan zal de openingspost in haar geval waarschijnlijk ook wel voor jou opgaan...
Het is niet zo dat je er in de loop van het topic nou echt enige vooruitgang in geboekt heb ben ik bang.
Heldquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:20 schreef HighLander het volgende:
[..]
scherp
Dan zal de openingspost in haar geval waarschijnlijk ook wel voor jou opgaan...
Het is niet zo dat je er in de loop van het topic nou echt enige vooruitgang in geboekt heb ben ik bang.
Niet getuige je openingspostquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:22 schreef JongeBlondeGod het volgende:
Ik werk beter in het echte leven, vergeef mij.
alleen op sokkenquote:
Wel het hele topic lezen he. Uiteindelijk is het gelukt.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:25 schreef HighLander het volgende:
[..]
Niet getuige je openingspost
Dat is inderdaad wel te hopen voor je.
Maar mocht dat niet het geval zijn kijk ik er niet echt gek van op
Je bedoelt dat je een drankje voor ze mocht halen?quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:27 schreef JongeBlondeGod het volgende:
Wel het hele topic lezen he. Uiteindelijk is het gelukt.
Lekker flirten en dansen ja toch! Niets mis met mijn spel slechts met hun smaak. Daar klaag ik over.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:28 schreef Mukie het volgende:
Ik zal je helpen:
JongeBlondeGod hoe ga je irl dan met vrouwen om? En dan bedoel ik nu ff niet die grootspraak van je op het inet.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:14 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]![]()
dream on.
Ik stel trouwens voor dat je wat minder bij de grote mensen van Fok! gaat posten, en wat meer in PUB blijft hangen.
En daarna deden ze wat dingen voor mij.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:30 schreef HighLander het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je een drankje voor ze mocht halen?
Smaak heb ik wel ja. Maar soms probeer ik degenen te helpen die denken dat ze dat ook hebbenquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:30 schreef JongeBlondeGod het volgende:
[..]
Lekker flirten en dansen ja toch! Niets mis met mijn spel slechts met hun smaak. Daar klaag ik over.
Heb jij wel smaak?![]()
Okay, wat moet ik veranderen dan chickie.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:31 schreef Mukie het volgende:
[..]
Smaak heb ik wel ja. Maar soms probeer ik degenen te helpen die denken dat ze dat ook hebben
Jij bent echt nep, jij hoort er niet bij. Ik als jonge blonde god, hoef niet eens te praten ze komen altijd domme praatjes houden of me complimenteren over me shirt. Vraag me maar gewoon om me telefonnummer, ik heb het wel door.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:30 schreef JongeBlondeGod het volgende:
[..]
Lekker flirten en dansen ja toch! Niets mis met mijn spel slechts met hun smaak. Daar klaag ik over.
Heb jij wel smaak?![]()
Je instelling: chickiequote:Op zaterdag 17 december 2005 19:32 schreef JongeBlondeGod het volgende:
[..]
Okay, wat moet ik veranderen dan chickie.
oe iemand met frustraties of een ex van de TSquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:33 schreef dady het volgende:
[..]
Jij bent echt nep, jij hoort er niet bij. Ik als jonge blonde god, hoef niet eens te praten ze komen altijd domme praatjes houden of me complimenteren over me shirt. Vraag me maar gewoon om me telefonnummer, ik heb het wel door.
Jij bent een wannabe-god.
Je weet niet eens hoe oud ik ben schoonheid.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:34 schreef Mukie het volgende:
[..]
Je instelling: chickie![]()
Ik kon je moeder bijna zijn
Ik ga af op iemand zn schrijfmanier, zn uitdrukkingen etc...quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:35 schreef JongeBlondeGod het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe oud ik ben schoonheid.
Hij geeft ons echte Jonge Goden een slechte naam. Ik heb genoeg van zijn wanprestaties, deze titel moet je verdienen niet pakken.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:34 schreef Mukie het volgende:
[..]
oe iemand met frustraties of een ex van de TS
Fout! Het is slechts internet mijn waarde.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:36 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik ga af op iemand zn schrijfmanier, zn uitdrukkingen etc...
Schat je dus niet ouder dan een jaartje of 16
Dude.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:37 schreef dady het volgende:
[..]
Hij geeft ons echte Jonge Goden een slechte naam. Ik heb genoeg van zijn wanprestaties, deze titel moet je verdienen niet pakken.
Afgezien daarvan (quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:34 schreef Mukie het volgende:
De vraag is of het een pluspunt is dat je je op het internet dan opeens zo kinds kan gedragenquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:38 schreef JongeBlondeGod het volgende:
Fout! Het is slechts internet mijn waarde.
Bij mij werkt het samen met een ander arsenaal aan mooie woorden die ik niet moet verklappen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:39 schreef HighLander het volgende:
[..]
Afgezien daarvan () is het misschien sowiesie niet echt de meest geschikte term om een dame aan te spreken.
Jammerquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:38 schreef JongeBlondeGod het volgende:
[..]
Een echte heer, ze bestaan?quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:39 schreef HighLander het volgende:
[..]
Afgezien daarvan () is het misschien sowiesie niet echt de meest geschikte term om een dame aan te spreken.
[..]
De vraag is of het een pluspunt is dat je je op het internet dan opeens zo kinds kan gedragen
Ik begin een leuk gesprek na wat oogcontact.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:40 schreef Mukie het volgende:
[..]
Jammer
Maar vertel: hoe pak je het dan normaliter aan?
Je ziet een leuke meid in de kroeg en dan?
Hoi.quote:
Fout! Het is slechts internet mijn waarde.quote:
lolquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:43 schreef HighLander het volgende:
[..]
Ongeacht wat mijn mening over het woordgebruik is overigens..
Maar als hier nu een spoedcursus versieren wordt gegeven met tips van het andere geslacht blijf ik nog wel even hangen.
Ik heb nog een half uur en dan ga ik naar de kroeg, bring it on.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:43 schreef HighLander het volgende:
[..]
Ongeacht wat mijn mening over het woordgebruik is overigens..
Maar als hier nu een spoedcursus versieren wordt gegeven met tips van het andere geslacht blijf ik nog wel even hangen.
Op een oude fiets moet je het leren hoor..quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:34 schreef Mukie het volgende:
[..]
Daar moet je al niet beginnen, tenzij je van een snelle en goedkope shag houdt.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:43 schreef JongeBlondeGod het volgende:
[..]
Ik begin een leuk gesprek na wat oogcontact.
Ik hou meer van discotheken en mijn kamer trouwens.
[..]
Hoi.
You said it girl.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:45 schreef Jossos het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren hoor..![]()
2 uur en 5 minuten, dan ben ik ook die kant op.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:45 schreef JongeBlondeGod het volgende:
Ik heb nog een half uur en dan ga ik naar de kroeg, bring it on.
Groene blaadjes zijn leuk voor even, maar niet voor een levenquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:45 schreef Jossos het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren hoor..![]()
"Hoi" is mijn best bewaarde geheim.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:46 schreef Mukie het volgende:
[..]
Daar moet je al niet beginnen, tenzij je van een snelle en goedkope shag houdt.
Hoe begin jij dan "een leuk gesprek?"
trein, bus, kiosk, station, etcquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:46 schreef dady het volgende:
Een echte Jonge God versierd niet alleen vrouwen in discotheken en/of kroegen. De hele stad is van hem, op straat, restaurants, kofieshops.
Alweer gezakt vriend.
Groene blaadjes worden ook bruin als de winter komtquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:47 schreef Mukie het volgende:
[..]
Groene blaadjes zijn leuk voor even, maar niet voor een leven
De hele stad inderdaad.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:48 schreef HighLander het volgende:
[..]
trein, bus, kiosk, station, etc
Is er overigens uit jouw nickname niet per ongeluk een n weggevallen in het middenquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:49 schreef dady het volgende:
De hele stad inderdaad.
Hoi is inderdaad een goed begin, orgineel ook.
Dat is alles?quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:48 schreef JongeBlondeGod het volgende:
[..]
"Hoi" is mijn best bewaarde geheim.![]()
tenzij jij iets beters hebt.
dan vergaan ze alquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:48 schreef Jossos het volgende:
[..]
Groene blaadjes worden ook bruin als de winter komt![]()
Zo oud ben ik niet.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:50 schreef HighLander het volgende:
[..]
Is er overigens uit jouw nickname niet per ongeluk een n weggevallen in het midden
De naam vragen meestal ja.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:50 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat is alles?
Geen mag ik me ff voorstellen?
Jij hebt liever een flinke stam.quote:
weg voorsprongquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:51 schreef JongeBlondeGod het volgende:
Jij hebt liever een flinke stam.
Aanspreken met schoonheid helpt alleen als je het meentquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:51 schreef JongeBlondeGod het volgende:
[..]
De naam vragen meestal ja.
Geef jij eens een gouden tip, schoonheid.
ik blijf bij 16, misschien zelfs 15,5quote:Jij hebt liever een flinke stam.
Dit is geen goed moment voor de top 10 van slechtste blondjes moppen zeker?quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:55 schreef Mukie het volgende:
Meiden prikken erdoorheen. Degenen die dat niet doen, hebben sowieso niets tussen de oren zitten
Dat is dé gouden tip!? Geen als je dit zegt gegarandeerd succes? Nouja zeg.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:55 schreef Mukie het volgende:
[..]
Aanspreken met schoonheid helpt alleen als je het meent
Gouden tip: doe je niet anders voor als je bent en hang niet de grote vent uit.
Meiden prikken erdoorheen. Degenen die dat niet doen, hebben sowieso niets tussen de oren zitten
[..]
Kut.quote:ik blijf bij 16, misschien zelfs 15,5
Ken genoeg gasten die uitgaan om een meid te versieren en er een meekrijgen hoor.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:59 schreef dady het volgende:
Je moet deze instelling hebben, ik ga gewoon genieten en feestvieren. De mensen die zich instellen op vrouwen versieren bakken er niks van. Bij de eerste instelling kom je ze vanzelf tegen.
Ja, maar de allerbeste versierders hebben de andere instelling.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:08 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ken genoeg gasten die uitgaan om een meid te versieren en er een meekrijgen hoor.
Je moet met je zus en je moeder naar je oma op bezoek?quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:15 schreef JongeBlondeGod het volgende:
Ik ga er wachten 3 vrouwen op me.
Laat me eens eentje horen die ik nog niet kenquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:57 schreef HighLander het volgende:
[..]
Dit is geen goed moment voor de top 10 van slechtste blondjes moppen zeker?![]()
nou als je enorm veel geld had, zou alleen waaien dr mee wel lukken.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:57 schreef JongeBlondeGod het volgende:
[..]
Dat is dé gouden tip!? Geen als je dit zegt gegarandeerd succes? Nouja zeg.
[..]
Kut.
Vaak een blauwtje gelopen dus?quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:59 schreef dady het volgende:
Je moet deze instelling hebben, ik ga gewoon genieten en feestvieren. De mensen die zich instellen op vrouwen versieren bakken er niks van. Bij de eerste instelling kom je ze vanzelf tegen.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |