quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
JOH !!![]()
Stuk minder PKs dan jouw Zweed maar ik heb er niet minder plezier om![]()
![]()
+.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:52 schreef Alexxxxx het volgende:
het werd weer eens tijd voor een treindie T is in de SC heel erg onderbelicht
ik ruik een (mini)meetquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:53 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ben toch wel benieuwd hoe die V6 klinkt![]()
Alle alfa's klinken al geil maar die V6 heeft wel iets heel speciaals
En ik geen chip neeIk denk dat ik het ook alleen bij een chip laat, want zo'n downpipe kost volgends mij ook een euro of 700
Dus zal het 270 a 280 pk worden denk ik :p
ik hoor daar toch niet de eerste scheur in de relatie ontstaan?quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en jij geen chip
en ik geen chipsik zit al weken te zeuren om chips, sandra heeft vanochtend GRATIS boodschappen gedaan, maar geen chips meegenomen
:p ik heb tot nu alleen maar een alfa 75 2.0ts gereden en een 155 1.7tsquote:
Hij is nicequote:Op zaterdag 17 december 2005 17:53 schreef BoJo het volgende:
Voor de personen die het gemist hebben in het vorige topic en niet van terug lezen houden...
Ik heb weer een Alfa Romeo 155 maar nu een V6![]()
Vluchtig fotootje:
[afbeelding]
hij is ge-wel-dig !!quote:
*fapsmiley*quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:56 schreef BoJo het volgende:
270/280 pk is ook zat hoor Baracuda, ik merk het nu al met 170 pk dat ik veel te snel en makkelijk veel te hoge snelheden rij![]()
Ohja en het geluid bij mij is nog extra versterkt door de supersprint soundpipe en madeno look einddemper het geluid is diep en blijft diep, word niet schel.![]()
Eerst een tank brandstof leegrijden voordat je er bent?quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
hij is ge-wel-dig !!![]()
ik ga zo weer cruisen, moet om 21:00 op een verjaardag wezen hier 15 minuten vandaan![]()
![]()
wat voor maat is dat danquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
:p ik heb tot nu alleen maar een alfa 75 2.0ts gereden en een 155 1.7ts
die 75 had zo'n standaard sportuitlaat![]()
Ik kwam er vandaag trouwens achter dat als ik volledig naar links of rechts stuur mijn winterbanden toch mijn wielkasten raken
Maar ze blijven er fijn op want dat zout sloopt mijn turbovelgen
*insert ruksmilie*quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:56 schreef BoJo het volgende:
270/280 pk is ook zat hoor Baracuda, ik merk het nu al met 170 pk dat ik veel te snel en makkelijk veel te hoge snelheden rij![]()
Ohja en het geluid bij mij is nog extra versterkt door de supersprint soundpipe en madeno look einddemper het geluid is diep en blijft diep, word niet schel.![]()
makkelijkquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eerst een tank brandstof leegrijden voordat je er bent?![]()
Ik sliap vanochtend toen Sandra (met mn ouders, in de auto, die nota bene alles betaalden ) naar de winkel was....quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:56 schreef vlad het volgende:
[..]
ik hoor daar toch niet de eerste scheur in de relatie ontstaan?![]()
![]()
en wat mankeert er aan je luie reet om zelf een winkel op te zoekendesnoods bestel je een wagen vol rechtstreeks bij de Lays
![]()
Ga ik zeker doenquote:
orginele spul bewaren en dat er weer onder gooien en daarna tuning spul los verkopen...zat animo voorquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
*insert ruksmilie*
Af entoe denk ik ook van fuck it en tune die volvo en pleur er open uitlaat systeem onder wat rukt jou hetEn dan denk ik er weer aan hoe dat dan moet als ik hem ooit wil verkopen enzo
quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:01 schreef BoJo het volgende:
hij roffelt en ploft ook een beetje als ik het gas los laat trouwens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |